Dat je 6x per week gefrituurde crap eet maakt dan verder niet uit. Al zie ik de bemoeipolitie zich daar ook nog wel voor interesseren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Zolder het volgende:
Over een tijdje moet je in je eigen huis een speciale rookruimte maken die aan allerlei eisen moet voldoen. Verder mag dan nergens meer gerookt worden.
dit...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef Zolder het volgende:
Over een tijdje moet je in je eigen huis een speciale rookruimte maken die aan allerlei eisen moet voldoen. Verder mag dan nergens meer gerookt worden.
http://www.nu.nl/politiek(...)n-wil-vleestaks.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat je 6x per week gefrituurde crap eet maakt dan verder niet uit. Al zie ik de bemoeipolitie zich daar ook nog wel voor interesseren.
In Denemarken hebben ze de vet taks er ook echt doorheen gekregen. Kunnen we allemaal samen depressief oud worden omdat alles wat we leuk vinden verboden of te duur is geworden. Allemaal met het idee dat ik geen roker/vetzak/dakkapelbouwer/enz ben dus waarom zou ik moeten betalen/last hebben van /rokders/vetzakken/dakkapelbouwers enz... En zo die meerderheid van verbiedtmenschen in stand houden onwetend dat diezelfde houding morgen iets gaat verbieden dat jij leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)n-wil-vleestaks.html
So much truth...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:51 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze de vet taks er ook echt doorheen gekregen. Kunnen we allemaal samen depressief oud worden omdat alles wat we leuk vinden verboden of te duur is geworden. Allemaal met het idee dat ik geen roker/vetzak/dakkapelbouwer/enz ben dus waarom zou ik moeten betalen/last hebben van /rokders/vetzakken/dakkapelbouwers enz... En zo die meerderheid van verbiedtmenschen in stand houden onwetend dat diezelfde houding morgen iets gaat verbieden dat jij leuk vindt.
Om te kotsen.
Ze blijven gewoon doordrammen. Drugsverbod, afbraak democratie en sociale zekerheid....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
Ze hadden dit jaren geleden er toch al doorheen gedramd en waren tot de conclusie gekomen dat het niet werkte?
Hoe is de status op dit moment dan, mag je nu wel of niet roken in de horeca want ik zie overal mensen roken....
Je hoeft maar door België te rijden om het nut van die commissie nog enigszins te snappen.quote:
Het is ook niet dat ze zich daadwerkelijk interesseren voor gezondheidsschade die je onvrijwillig wordt aangedaan. Nee hoor, laten we de tweetakthandel geen strobreed in de weg leggen, ja viertakt kan ook net zo goed, en dat scheelt een hoop fijn stof in de stad, maar dat is maar lastig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat je 6x per week gefrituurde crap eet maakt dan verder niet uit. Al zie ik de bemoeipolitie zich daar ook nog wel voor interesseren.
Binnenkort de niergordel verplicht daar...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je hoeft maar door België te rijden om het nut van die commissie nog enigszins te snappen.
Gaan ze je aanhouden en de kleren uittrekken om te controleren of je daar wel een gordel hebt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Binnenkort de niergordel verplicht daar...
Dan zou ik rookcafés dus vermijdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jas, broek, trui, sjaal etc heb ik geen behoefte aan na een avondje, eerlijk gezegd. Als het even kan, spendeer ik mijn vrije tijd liever ergens waar ik zo min mogelijk last heb van andermans verslaving.
In de het glazen huis of hou heette dat ? Glazen kooi ? Was een vrouw die door bleef roken terwijl ze zwanger was. Op tv. Nooit een politicus over gehoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Brum_brum het volgende:
Wat ik trouwens nogal vreemd vind is dat we al jaren bezig zijn met vrijwillige keuzes van volwassenen onderling verbieden maar nog steeds toestaan en betalen voor de verminking van mannelijke baby's en het onderwerp taboe is. Je weet wel kinderen die nog niet zelf kunnen beslissen of ze een ziekenhuis binnenwandelen of niet. Je een gevaarlijke libertariër als je tegen het rookverbod en de achterlijke drugswetten voor volwassenen bent, en tegelijkertijd een fascist als je kinderen die nog geen keuzevrijheid hebben wil beschermen tegen de keuzes van volwassenen die volgens de staat en haar aanhangers schijnbaar nog te stom zijn om vetarm en rookvrij te leven zonder geweer in hun gezicht, totdat die kinderen zelf keuzevrijheid hebben om ledematen af te hakken.
ik stel voor dat jij sgp gaat stemmen, die willen abortus verbiedenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Brum_brum het volgende:
Wat ik trouwens nogal vreemd vind is dat we al jaren bezig zijn met vrijwillige keuzes van volwassenen onderling verbieden maar nog steeds toestaan en betalen voor de verminking van mannelijke baby's en het onderwerp taboe is. Je weet wel kinderen die nog niet zelf kunnen beslissen of ze een ziekenhuis binnenwandelen of niet. Je een gevaarlijke libertariër als je tegen het rookverbod en de achterlijke drugswetten voor volwassenen bent, en tegelijkertijd een fascist als je kinderen die nog geen keuzevrijheid hebben wil beschermen tegen de keuzes van volwassenen die volgens de staat en haar aanhangers schijnbaar nog te stom zijn om vetarm en rookvrij te leven zonder geweer in hun gezicht, totdat die kinderen zelf keuzevrijheid hebben om ledematen af te hakken.
Ik woon in Zaltbommel. In gemeente Zaltbommel in de Bommelerwaard. Je weet niet half wat die Christen fundamentalisten verwoesten na de gemeentelijke herindeling. Alsof we terug gaan naar de jaren 50. Middeleeuwen willen ze liever.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij sgp gaat stemmen, die willen abortus verbieden
Het gaat niet om abortus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Knap hoe jij besnijdenis gelijkstelt aan abortus. Die duizend cellen voelen nog geen pijn als je ze eruit stofzuigt. Baby's wel als je een stuk vlees amputeert.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:59 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Volwassen mensen die vrijwillig in een café gaan zitten waar gerookt wordt moeten beschermd worden met rookteams terwijl de echt zwakken van de samenleving niet eens een woordje krijgen idd. Ik heb helemaal geen zin in de tabakstoezicht politie die nodig is om een verbod op rokende aanstaande mama's te controleren maar het feit dat de verbodsmensch niet op dit veel gevaarlijkere, duurdere en moreel verwerpelijke gedrag focust geeft wel aan waar het ze echt om gaat. IKKE IKKE IKKEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de het glazen huis of hou heette dat ? Glazen kooi ? Was een vrouw die door bleef roken terwijl ze zwanger was. Op tv. Nooit een politicus over gehoord.
Deze gedachtegang is nogal veel voorkomend in Nederland en ik kan er met mijn kop niet bij. Probeer het eens uit te leggen hoe een algeheel verbod beter is dan dit gekloot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:47 schreef Purplesparks het volgende:
Pak het dan direct goed aan en verbiedt het volledig, maja dan zouden ze teveel centjes mislopen. En ondertussen ook nog sluikreclame voor het roken uitzenden zogenaamd onder het mom dat ze er op tegen zijn.
Zoals met andere drugs? Ja dat is een groot succes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:47 schreef Purplesparks het volgende:
Pak het dan direct goed aan en verbiedt het volledig, maja dan zouden ze teveel centjes mislopen. En ondertussen ook nog sluikreclame voor het roken uitzenden zogenaamd onder het mom dat ze er op tegen zijn.
zou me niks verbazen, je mag ook geen meer tabak roken in coffeeshops.. dat is nog wel de meest achterlijke uitwas van dit beleid. een horeca gelegenheid waar mensen speciaal naar toe gaan om te roken, daar mag je niet meer roken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:33 schreef Dimens het volgende:
Dit is echt weer zo'n regel die mensen meer dwars zit dan dat het mensen helpt. Ik ben geen roker, maar ik heb er geen problemen mee als er in een café gerookt wordt. Net zoals heel veel mensen die niet roken en wel naar een café toe gaan.
Whats next, geen alcohol meer in een café omdat de mensen die nuchter willen blijven daar last van hebben?
"Om de mensen die niet roken en de werknemers te beschermen."quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:16 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zou me niks verbazen, je mag ook geen meer tabak roken in coffeeshops.. dat is nog wel de meest achterlijke uitwas van dit beleid. een horeca gelegenheid waar mensen speciaal naar toe gaan om te roken, daar mag je niet meer roken.
ja lol want je gaat ook echt werken of koffie drinken in een coffeeshop als je asma hebt...:)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Om de mensen die niet roken en de werknemers te beschermen."
In 013 wordt in de zaal volop gerookt hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het nog steeds niet passen bij een kroeg. In een restaurant weer wel. Liep een tijdje terug 013 binnen en je rook echt van alles () behalve rook. Het hoort er toch een beetje bij, rook, tabak, bij een concert een lichte wietgeur
.
Jammer dat alles zo ARBO verantwoord en veilig moet tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |