Als je 2e hands zoekt zul je meer resultaten hebben op de zoekterm Canon 550dquote:Op maandag 13 mei 2013 17:28 schreef ShevaJB het volgende:
Eerste camera kopen, blijft moeilijk. Ik wil graag een spiegelreflex om foto's te maken tijdens het reizen, maar wil er ook een hobby van gaan maken, dus ik wil er sowieso tijd in steken. Nu sta ik op het punt om te kiezen voor een tweedehands Canon D550 terwijl ik de wat duurdere Nikon D3200 ook geweldig vind. Maar wellicht dat dit (wat specs betreft) een beetje overkill is voor een beginner? Wat denken jullie?
Ja, die bedoelde ik uiteraardquote:Op maandag 13 mei 2013 20:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Als je 2e hands zoekt zul je meer resultaten hebben op de zoekterm Canon 550d
Yes, bedankt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Puala het volgende:
Dit topic is bedoeld voor je allereerste foto's, maar in dit topic: FOT / [centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera #29 willen we je met alle liefde helpen bij je keuze. Als je daar een berichtje plaatst, wil je er dan ook bij zetten wat je met je camera wilt gaan doen?
Dan is dit overbodig :-(quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef zwarteweduwe het volgende:
Bedankt voor het commentaar, maar ik trek me toch maar weer even terug hier.
Hoezo, bevalt het je niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef zwarteweduwe het volgende:
Bedankt voor het commentaar, maar ik trek me toch maar weer even terug hier.
Nogmaals bedankt voor je commentaar, je bedoelde het goed, en dat kwam ook goed over.quote:
Da's echt bullshit, dit is een beginnerstopic en is er pas net.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor je commentaar, je bedoelde het goed, en dat kwam ook goed over.
Maar dit blijft een topic waar het moeilijk aanhaken is, voor beginners. Dat was het jaren geleden al, en is het nog steeds.
Ik was best blij met mijn foto's. Sure, nog lang niet perfect.
Ik blijf gewoon gezellig in mijn eentje doormodderen
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Da's echt bullshit, dit is een beginnerstopic en is er pas net.
Deze is net pas nieuw leven ingeblazen, en ik heb net het kritiek gezien, en was m.i. prima en opbouwend. Je vraagt om tips, dan krijg je ze ook, ik zie écht niet wat daar nou mis mee is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb jaren geleden, onder een andere nick een post geopend, over beginnersfoto's en hoe ze beter kunnen (of zo iets).
Ik houd het bij mij zelf: IK vind het niet fijn, dat is genoeg. Ik wil graag enthousiast gaan en blijven fotograferen. En hier word ik kopschuw, heb ik gemerkt. Luister, ik KAN niet mee met jullie niveau, en dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat ik pas een maand geleden ontdekt dat er een A-knop op mijn toestel zit. Het is niet anders. OK?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Deze is net pas nieuw leven ingeblazen, en ik heb net het kritiek gezien, en was m.i. prima en opbouwend. Je vraagt om tips, dan krijg je ze ook, ik zie écht niet wat daar nou mis mee is.
Zolang je maar plezier hebt in je hobby. Dat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Ik houd het bij mij zelf: IK vind het niet fijn, dat is genoeg. Ik wil graag enthousiast gaan en blijven fotograferen. En hier word ik kopschuw, heb ik gemerkt. Luister, ik KAN niet mee met jullie niveau, en dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat ik pas een maand geleden ontdekt dat er een A-knop op mijn toestel zit. Het is niet anders. OK?
Inderdaad!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Zolang je maar plezier hebt in je hobby. Dat is het belangrijkste!
Mirjam is geen moderator van Fot, maar gewoon een user hier.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef mentalpower het volgende:
[..]
bedankt modje!
is dit nou de manier om je voor een forum in te zetten?
Dat maakt niet uit hoor, iedereen hier is ergens begonnen? Ik vond het kritiek van Orbox eigenlijk best goed geschrevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Ik houd het bij mij zelf: IK vind het niet fijn, dat is genoeg. Ik wil graag enthousiast gaan en blijven fotograferen. En hier word ik kopschuw, heb ik gemerkt. Luister, ik KAN niet mee met jullie niveau, en dat heeft er ongetwijfeld mee te maken dat ik pas een maand geleden ontdekt dat er een A-knop op mijn toestel zit. Het is niet anders. OK?
Als je na jaren nog steeds bezig bent met beginnersfoto's zegt dat volgens mij ook wel wat over je progressie in fotografie. Niet vervelend bedoeld though, echt nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb jaren geleden, onder een andere nick een post geopend, over beginnersfoto's en hoe ze beter kunnen (of zo iets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |