thanksquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef Anonymousz het volgende:
JMDP doet waarschijnlijk niet mee met RG
quote:Oscar Hernandez out of Roland Garros. According to Pedro Hernandez, from the Spanish Tennis Federation (RFET), it is because Oscar Hernandez needed to sign a paper that has to be signed when you are a retired player and you return to competition, and Hernandez didn't sign this paper. However, the ATP didn't say anything to Hernandez and it recognized its fault but doesn't allow Oscar Hernandez to play anyway. And when Pedro Hernandez mentions ATP he says that ATP controls the Official Entry at Roland Garros tournament and they allowed Oscar Hernandez to be in that list without the required signed paper. He adds that Oscar Hernandez will talk to ATP tomorrow but he is out of Roland Garros
Is dit door een vertaler gehaald of wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef doornbossie het volgende:
Mathieu P-H. (Fra)- Harrison R. (Usa)
in de game op mathieu gezet alleen allebei lang niet zijn spelen. volgens quoteringen mathieu favoriet?
iemand wat meer informatie of meningen over deze wedstrijd?
Praten over wedden doe je hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef doornbossie het volgende:
Mathieu P-H. (Fra)- Harrison R. (Usa)
in de game op mathieu gezet alleen allebei lang niet zijn spelen. volgens quoteringen mathieu favoriet?
iemand wat meer informatie of meningen over deze wedstrijd?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is dit door een vertaler gehaald of wat?
jaa was ook meer een vraag over wie jullie meeste kans geven voor de overwinning enzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
Praten over wedden doe je hier.
Hier kun je vragen; "Zou Mathieu kunnen winnen?" En dan zeg ik, "ik denk het niet, hij is al maanden uit vorm en Harrisson is talent."
Als iemand een mentale randdebiel is, dan Mathieuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef Norrage het volgende:
Ik zou zeggen Mathieu gaat deze pot winnen. Harrison is amerikaan (dus gravel = kut), net geblesseerd geweest, een mentale randdebiel en Mathieu speelt thuis.
Niet meer. Zeker niet na die pot tegen isner vorig jaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:37 schreef XL het volgende:
[..]
Als iemand een mentale randdebiel is, dan Mathieu
Hij is Frans, dus mentale randdebiel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet meer. Zeker niet na die pot tegen isner vorig jaar
Niet haten op PHMquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij is Frans, dus mentale randdebiel.
Standaard Nadal 2 setter dus.quote:
Anderhalf uur, Rafarituelen niet meegerekend.quote:
een fransman in de finale? dat bestaat nietquote:
Dustin Brown op de volgende fotoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef Salamando het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)Tuesday-Troicki.aspx
Troicki lijkt wel een ballerina
Daar heeft ie meer de intelligentie voor in ieder gevalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:49 schreef Szura het volgende:
Hoorde zo'n commentator vandaag zeggen dat Troicki vroeger ook een goede voetballer was en heeft moeten kiezen tussen beide sporten. Nooit geweten
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar heeft ie meer de intelligentie voor in ieder geval
het is definitief murray doet niet meequote:
Het bespaart ons een hoop frustratiesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef luckass het volgende:
Nee Murray. Norrage wat moeten we nu? Djokokoning dan maar.
Wat heeft ie? Bestaat de kans dat ie meedoet of dat ie dan ook echt topfit is? Want anders heeft het alweer weinig zin enzo ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:14 schreef Anonymousz het volgende:
Stanislas Wawrinka is een twijfelgeval voor RG
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:42 schreef Angelof9 het volgende:
Ik hoop toch zo dat Nadal er in een vroege ronde afstuitert tegen een of andere niemandal met een goede dag.
quote:Commercieel tennisteam houdt hoop op sponsor
Het commercieel tennisteam 'Team NL' heeft een week voor Roland Garros nog altijd geen sponsor gevonden. Initiatiefnemers Martijn Kabbes en Hugo Ekker zijn inmiddels een halfjaar bezig.
Het team hoopt bij een sponsor die ongeveer een half miljoen euro moet bijdragen onderdak te vinden voor Robin Haase, Igor Sijsling, Thiemo de Bakker, Kiki Bertens, Arantxa Rus en Richel Hogenkamp.
"De status is dat we het nog niet voor elkaar hebben, al doen de spelers het allemaal goed. Thiemo, Richel en Arantxa zitten nog wel zonder coach. In dat opzicht kan een team helpen", laat Kabbes aan NUsport weten.
"We waren twee maanden geleden ver met een sponsor die helaas is afgehaakt. De organisatorische kant hebben we helemaal klaar, nu nog het stukje financiën."
Veroorloven
Ekker, die momenteel parttime coach is van Arantxa Rus, gaf zichzelf bij de start in december tot 1 april de tijd om volledig met het plan bezig te zijn. "We hebben de focus op volgend jaar gelegd. Het heeft voor mij nu geen zin om thuis achter de telefoon te gaan zitten wachten. Dat kan ik me ook niet veroorloven."
Kabbes benadrukt dat ook tijdens het seizoen wordt gezocht naar een sponsor, maar dat veel bedrijven de budgetten al hebben verdeeld. Hij denkt richting volgend jaar meer kans te hebben op een geldschieter.
"We hebben altijd gezegd dat wij het op de achtergrond regelen en het dan voorleggen aan de spelers. Dan is het aan hen om te kijken wat ze willen."
Dat is toch wel de mooiste zin in het verhaalquote:"De status is dat we het nog niet voor elkaar hebben, al doen de spelers het allemaal goed"
Ik wil een shirt met "hoeveel mazzel kan iemand hebben!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Brengt me wel op een idee. Moeten we niet een kledinglijn beginnen, shirts bedrukken met legendarische uitspraken van Roowbin, hen sponsoren en laten opdraven in die shirts?
"Het zijn allemaal goede jongens."
"Lekker getraind."
echt hequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat is toch wel de mooiste zin in het verhaal
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]. Wie wil dat zooitje nou sponsoren
.
Mooi geld mee verdiendquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tipsy, als eerste geplaatst, eraf tegen qualifier Pella in Dusseldorf. 6-7(1) 1-6
Ja Igor, die heeft dit jaar nog minder punten gehaald dan Huta Galungquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Gorzalka het volgende:
Arme Kiki en Igor, als die samen naar een sponsor zouden zoeken was het binnen een week voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |