Hier kan ik dus helemaal niet inkomen. Vooral hun recente GS verleden doet eerder vermoeden dat Ferrer moet choken wil Murray winnen als hij normaal speelt. Ferrer won er één en had SP/serveerde voor de set in de andere 2...quote:Ik vond hem goed spelen en als murray normaal speelt hoort hij Ferrer eenvoudig te verslaan
Murray doet wel hard zijn best om het tegendeel te bewijzen inderdaad. Ferrer is wel een slechte matchup voor hem wat dat betreft..En de vergelijking Hewitt Murray vind ik ook heel goed opgaan hoor. Maar Murray is heel wat allrounder dan Ferrer en Hewitt, wat dat betreft. Die slaan gewoon alles heen en weer en varieren zelden. Murray doet dat wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hier kan ik dus helemaal niet inkomen. Vooral hun recente GS verleden doet eerder vermoeden dat Ferrer moet choken wil Murray winnen als hij normaal speelt. Ferrer won er één en had SP/serveerde voor de set in de andere 2...
Verder vind ik de vergelijking Murray-Hewitt eigenlijk gepaster dan Ferrer-Hewitt. Allemaal hebben ze een goede return, maar Ferrer's eerste gameplan is met venijnige forehands zijn tegenstander wegspelen terwijl Hewitt en Murray passiever zijn en bijvoorbeeld passeerslagen als specialiteit hebben.
Oh, en Tomic.Ga eens tennissen joh.
Hij raakt net zoveel pepernoten als twee jaar geleden. Vorig jaar presteerde hij ver boven zijn kunnen en was hij zwaar overranked. Tipsyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er eigenlijk met Tipsarevic aan de hand? Die kerel raakt geen pepernoot meer.
hij stond 2 jaar op rij top 10quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij raakt net zoveel pepernoten als twee jaar geleden. Vorig jaar presteerde hij ver boven zijn kunnen en was hij zwaar overranked. Tipsy
Jij kan altijd zo heerlijk droog posts van anderen de grond in borenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou, behoorlijk matige ATP 250 dan hoor.
Maar zeggen dat het ATP toernooi waardig is is weer wat andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor een challenger is het toch een vrij aardig veld hoor......
Ik vind dat we hier nog even over door moeten discussiëren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar zeggen dat het ATP toernooi waardig is is weer wat anders
Doen we.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier nog even over door moeten discussiëren.
Ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier nog even over door moeten discussiëren.
Een wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef Gorzalka het volgende:
Federer gaat op 24 mei een AMA doen op Reddit, dat zullen me weer wat sappige anekdotes worden.
Helaas regent het nu, dus WATTSquote:Op maandag 20 mei 2013 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
De ATP Düsseldorf is vanmiddag live te zien op Eurosport.
Het is allebei niks natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 13:39 schreef Gorzalka het volgende:
Ik had op Soeda - Ghem gehoopt, krijgen we Nieminen - Lacko.
Seppi stond wel een break voor in de derdequote:Op maandag 20 mei 2013 16:24 schreef Mykonos het volgende:
Lu serveert voor de wedstrijd tegen Seppi![]()
Daar vliegen we weer met z'n allen uit de XL-game in de eerste ronde
Bedankt voor deze infoquote:Op maandag 20 mei 2013 15:19 schreef rhubarb het volgende:
Ik kijk niet, maar op basis van de statistieken van Lu op gravel is dit toch wel verrassend. Die vent heeft in z'n hele leven 15 potjes op gravel gespeeld en er 2 gewonnen!
Hij staat vrijdag online.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef Anonymousz het volgende:
weet iemand wanneer de loting is van RG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |