Die had ik ook wel daar, als ik ergens genoeg melk te drinken kreeg was het wel bij haar thuis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Lijkt net of je een enorme pens hebt daar, maar komt omdat je boxer in zo'n boogje loopt.
Had je hier gyno?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Milkyway-mode hierzo. < 70 kg.
dat nips
dat bathroom of ex gf
dat nostalgia![]()
ik las enorme penisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Lijkt net of je een enorme pens hebt daar, maar komt omdat je boxer in zo'n boogje loopt.
nee ik verveel me snelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet al te veel te doen, he?
Doe deze keer wel je jailbait-radar aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
Waar is het feestje 5 mei. Zin om te shinen gek
Good call.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe deze keer wel je jailbait-radar aan.
Voor niks getraind deze week bro. Gelukkig is het alweer bijna maandag dus nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe deze keer wel je jailbait-radar aan.
In een pot Nutella gekropen ofzo? Bahquote:
Word je sterker van video's kijken ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:33 schreef Beach het volgende:
ohp die niet lekker gaatmet moeite de laatste twee sets 4 reps kunnen doen van de 5
nog maar eens 100yt vids bekijken voor hoe het moet
Techniek enzo tochquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word je sterker van video's kijken ja?
Er is een bepaald soort filmpjes dat de groei van de armspieren bijzonder goed stimuleert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word je sterker van video's kijken ja?
Binnen of buitenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:51 schreef FiliusDeorum het volgende:
vandaag de gym uitgestuurd omdat ik een sigaretje opstak na mijn 180kg bp
hoe kan hij eruit gestuurd wordne als hij buiten een sigaret staat te rokenquote:
ik ben zo dom om het te vragen, maar serieus?quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:59 schreef seto het volgende:
[..]
hoe kan hij eruit gestuurd wordne als hij buiten een sigaret staat te roken
denjk eens na man WTF
huh ik snap t neitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:59 schreef seto het volgende:
[..]
hoe kan hij eruit gestuurd wordne als hij buiten een sigaret staat te roken
denjk eens na man WTF
damn jij bent zo baas je rookt gewoone cht zullen we vriende worden??quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:51 schreef FiliusDeorum het volgende:
vandaag de gym uitgestuurd omdat ik een sigaretje opstak na mijn 180kg bp
Had ik in 2011 in Frankrijk, twee weken laf ik op yoghurt en banaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Starvation mode aan door keelontsteking.
Goed voor mijn cut.
Leefte bedoel ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Had ik in 2011 in Frankrijk, twee weken laf ik op yoghurt en banaan.
wil je ook vriendjes worden met mij heb 12 jaar gerooktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
damn jij bent zo baas je rookt gewoone cht zullen we vriende worden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |