ik heb een lege luchtjesfles gepakt, daar een knoflookmix in gemaakt, dat spray ik altijd voor de training op en ik heb van niemand last, altijd de toestellen vrijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso gewoon heel je training supersette voor de maximale pomp. Branden gvd. Geen rust tussen setjes maar vol gas. K neem altijd 12 handdoeken mee om m'n circuit af te bakenen van te vore
Jij hebt ook niet al te veel te doen, he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb gwn je hele fotoemmer doorgebladdert
Is gewoon handig, brb chocolate milk bulk of peacequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:
2.5L? Waar haal je dat vandaan
Je ziet vaak ook amerikanen met die gallons, bijna 4L.. Gekkenwerk, hier nog nooit gezien
Zeker voor de GOMADquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:
2.5L? Waar haal je dat vandaan
Je ziet vaak ook amerikanen met die gallons, bijna 4L.. Gekkenwerk, hier nog nooit gezien
haha, tijd voor een pilsjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was ik niet he, stond er duidelijk bij.
Die had ik ook wel daar, als ik ergens genoeg melk te drinken kreeg was het wel bij haar thuis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Lijkt net of je een enorme pens hebt daar, maar komt omdat je boxer in zo'n boogje loopt.
Had je hier gyno?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Milkyway-mode hierzo. < 70 kg.
dat nips
dat bathroom of ex gf
dat nostalgia![]()
ik las enorme penisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Lijkt net of je een enorme pens hebt daar, maar komt omdat je boxer in zo'n boogje loopt.
nee ik verveel me snelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet al te veel te doen, he?
Doe deze keer wel je jailbait-radar aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
Waar is het feestje 5 mei. Zin om te shinen gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |