Ik krijg er benzinegeld voorquote:
Ach, en je bezorgt die meiden een onvergetelijke avondquote:
Dat is waar dat mag ook wel na die ellendige tijd die ze hebben gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, en je bezorgt die meiden een onvergetelijke avondDat is toch onbetaalbaar?
Guns 'n Roses bedoel jequote:
Ik haal die 2 altijd doorelkaarquote:
Nooooo, niet Limburgtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 09:49:42In Limburg nu om de eerste steden te bezoeken voor eventueel #3FM Serious Request 2014 Dit jaar in Leeuwarden uiteraard! #SR13 reageer retweet
Wrm niet? Lekker gezellig alles met een zachte G en onverstaanbare mensenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:50 schreef Pino112 het volgende:
Nooooo, niet Limburgtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 09:49:42In Limburg nu om de eerste steden te bezoeken voor eventueel #3FM Serious Request 2014 Dit jaar in Leeuwarden uiteraard! #SR13 reageer retweet
Pvv stemmersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm niet? Lekker gezellig alles met een zachte G en onverstaanbare mensen
M'n ex (2 stuks zelfsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm niet? Lekker gezellig alles met een zachte G en onverstaanbare mensen
Daar wonen er ook heel veel van in Volendam. En die hebben geen zachte Gquote:
Oke man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering bij EW sucks. Die gast gaat altijd zo krijsen.
Zo, hij heeft een drukke week. Hij heeft Roosmarijn deze week al vervangen en volgende week moet hij haar ook vervangen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
Paul dus ook bij Weekend Request, en dan denk ik dus ook bij de MT50 en Radioshow van Bart.
Dat doe ik zelf liever jaquote:
Is toch leukquote:
Dat komt wel goed denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Succes met het vinden van een vriendin
Ieder potje/steelpannetje heeft een bijpassende dekselquote:
Ik vrees alleen dat mijn deksel te groot gaat wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ieder potje/steelpannetje heeft een bijpassende deksel
Je bent maar een klein steelpannetje?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat mijn deksel te groot gaat worden
De roddels verspreiden snelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent maar een klein steelpannetje?
Zolang je steelpan het maar doet, maakt de grootte niet uit.quote:
Iedere vent weet dat dat onzin isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang je steelpan het maar doet, maakt de grootte niet uit.
Je hebt niets aan een hele grote die het niet doet...quote:
Nee oke, goed puntquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een hele grote die het niet doet...
Juistem!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee oke, goed punthad ik even overheen gelezen
Liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna weekendWaarom in godsnaam een tattoo van een wankelmotor rotorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik vond het ook intrigerendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een tattoo van een wankelmotor rotor
[ afbeelding ]
Fragment komt wel op de site vandaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef DeLuna het volgende:
Probeer ik in Giel zijn show dat moment te vinden over Marianne Maandonks, ben ik er bijna, crasht hij weer. Ik geef het op.
'Van hogerhand'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal mee, waarom moet ze weg?
Call me maybequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef alors het volgende:
Plage was in de oorsprong ook een leuk nummer, alleen weinig nummers blijven nog leuk als je ze 5 keer per dag hoort, 6 maanden lang.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Call me maybeverveelt mij nog steeds niet...
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Robin Thicke - Blurred lines, zal mij nooit vervelen
Verder:
ROEL! She's thinking of you
[ afbeelding ]
Dan ben je echt een baasquote:
Geschorstquote:
Ik hoor het. Wat een huillies bij de PowNed directie.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor het. Wat een huillies bij de PowNed directie.
Oh dat verhaalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In het Glazen Huis gezeten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)rs_onder_vuur__.html
Hoelang is Rob geschorst?? Door wie wordt hij vanavond vervangen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie ze hier nu echt mee 'straffen'. Vooral de luisteraars dan toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Imo wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef minthy het volgende:
Dat verhaal over Stenders was toch klinkklare onzin?!
Sander zei net dat Rob thuis was ivm familieomstandigheden, vanavond is hij er wel.quote:
Karma Police van hun is een erg fijne coverquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:48 schreef Pino112 het volgende:
Walk off the earth
Volgens mij hebben zij ook een cover gemaakt met vijf personen op een gitaar
Niet die van mij, dat werd genoemd in het nieuwsquote:
Ja weet ik wel, mss heb jij ze ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet die van mij, dat werd genoemd in het nieuws
Nee dat waren deze duitsersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:48 schreef Pino112 het volgende:
Walk off the earth
Volgens mij hebben zij ook een cover gemaakt met vijf personen op een gitaar
Ik ben alles behalve opgewekt de laatste tijd en ik heb geen zin om m'n tepels te checkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, mss heb jij ze ook.
[/SC]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, mss heb jij ze ook.
[/SC]
Misschien moet je dat eens doen, ik knap er altijd aardig van opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve opgewekt de laatste tijd en ik heb geen zin om m'n tepels te checken
Nah... Ik heb ze vaker gezien, ze doen niets voor m'n gemoedstoestandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens doen, ik knap er altijd aardig van op
Je mag de mijne wel zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... Ik heb ze vaker gezien, ze doen niets voor m'n gemoedstoestand
Wat ik heb begrepen zijn die van Minthy alles behalve platquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen zijn die van Minthy alles behalve plat
Ik denk erover volgend jaar bij haar op wintersport te gaan
Alleen als je kan jodelen als Heidiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen zijn die van Minthy alles behalve plat
Ik denk erover volgend jaar bij haar op wintersport te gaan
Net zo goed als Heidi? Bewijs graagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan dat al hoor Piño
Dus ik reserveer alvast een kamer in het hotel op mount Tepel
jodelahitie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Je vriendje is een hont!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Voordat iemand zich buitengesloten voelt, zal ik het toch maar ff vragen; iemand die morgen met mij en mijn vriendje wil wandelen?
Niemand? Mooi
Duhquote:
Ach, ik heb ook een poesje uit het asiel moeten halenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh![]()
Dat is het beste dat ik kan krijgen
Godverquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie altijd Operation Human Shield van South Park voor me
[ afbeelding ]
Rob is er niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit? Ze blijven zowaar in zendtijd.
quote:Amsterdam
Inmiddels is One Direction in Nederland, voor een concert in de Amsterdamse Ziggo Dome. Onze verslaggever Onno Beukers is erheen:" Er staan zo'n honderd meisjes op de brug onafhankelijk van elkaar te gillen. Ze zijn erg zenuwachtig. Elke keer als er een deur opengaat, gillen ze weer harder."
Hij vroeg een van de meisjes of ze ook wist waarom ze gilde: "Euh.. nee, eigenlijk niet", was het antwoord.
Vind ik leukste nummer van hun album.quote:
Pinoquote:
Jepquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef D. het volgende:
Ik kwam dit nummer tegen en herkende het gelijk, ik twijfelde alleen waarvan.
Is het van Rabbering's popkwis?
@0.55quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn dat mijn geheugen mij niet in de steek liet
Nu vind ik het zo logisch dat ik niet snap dat ik twijfeldequote:
Van jeugdjournaal en EditieNL!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond te gast bij EW.
Wie? Margreet Beetsma.
Tja je moet er wat voor over hebben om dicht bij je idool te mogen zijn.quote:
hallo!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef Evertjan het volgende:
is Rob er vanavond wel om 22.00 met Stenders Latevermaak?
Ja echt fantastischtwitter:eline3fm twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 19:05:29Iedereen weer klaar voor de 3 spamuren?:) #3fm #ekstraweekend reageer retweet
maar eerst ff fappen bij de camquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Oh, Lieke doet dus 1-4. Dat wordt om 1u slapen
Op Eline?quote:
twitter:eline3fm twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 18:58:27@r0ydr @liekeveld HA! Ik ook met de webcam! Ik ga heel sneaky freaken, mn ouders mogen t niet weten!;-) reageer retweet
nee knuppel, bij Lieke natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Eline?twitter:eline3fm twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 18:58:27@r0ydr @liekeveld HA! Ik ook met de webcam! Ik ga heel sneaky freaken, mn ouders mogen t niet weten!;-) reageer retweet
twitter:Domien twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 15:52:45Bijna weekend! Vanavond een feestje @piepkesbal (Geesteren), morgenmiddag radiootje spelen met @ramon3fm en ‘s avonds naar Bovenkarspel. Go! reageer retweet
vrouw. dus geven wij, mannen, een neukquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
Wie is die Eline en waarom geven wij een neuk om haar?
Oh dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
oh, pizza staat in de oven! een big american beef jalapeño!
Die is ranzigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
oh, pizza staat in de oven! een big american beef jalapeño!
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 19:19:32@michielveenstra HAHA! DISNEY waar! reageer retweet
nee, die vind je ranzig. ik vind em lekkerquote:
dames in bikini! hoppa!quote:
ze heeft iets in haar navel...quote:
Tik 'em aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:26 schreef Qunix het volgende:
Zij kan andere dingen met haar mond, geloof ik.
tjibbe? hoezo? die is toch van de herenliefde?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef ddx het volgende:
Tjibbe vraag meteen even om haar telefoonnummer ?
twitter:Fans3fm twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 19:29:02Dit is het officiële account van de grootste 3FM Fans! Twitter mee via #Fans3FM reageer retweet
geil! fapperdefap!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Fans3fm twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 19:29:02Dit is het officiële account van de grootste 3FM Fans! Twitter mee via #Fans3FM reageer retweet
zonde van het shirt. dat rekt helemaal uit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
http://www.fhmbuurmeisje.nl/Buurmeisje/14043/Roxanne.aspx
[ afbeelding ]
Een Online Marketing-meneertjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:04 schreef ddx het volgende:
kak-shop.nl en iemand heeft die domeinnaam gisteren ook nog geregistreerd
hee gevloerde!quote:
Correct. Ik moet nog het één en ander voor school doen, maar dat wordt morgen of zondagquote:
vanavond ff lekker bijkomen joh! u heeft een druk dagje gehad lijkt mequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Correct. Ik moet nog het één en ander voor school doen, maar dat wordt morgen of zondag
Absoluut, maar ik kan me niet al teveel bijkom-momenten meer permiteren qua studie. Bijna klaar en het moet af!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanavond ff lekker bijkomen joh! u heeft een druk dagje gehad lijkt me
mmm, das lastig. maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed gaat komenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik kan me niet al teveel bijkom-momenten meer permiteren qua studie. Bijna klaar en het moet af!
dat is Roxanne uit Oss. kun je op stemmen voor fhmbuurmeisjesverkiezing. ze kwam de bril van rabbering wassen.quote:
HUP AAN DE SLAG DAN VANAVOND NOG!11quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik kan me niet al teveel bijkom-momenten meer permiteren qua studie. Bijna klaar en het moet af!
Ik ook wel, al zit het er taai aan zo tegen het einde...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, das lastig. maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed gaat komen
Ik ben al een verslag van iemand aan het spellingcheckenquote:
kijk ik nooit, maar ik vind het wel een spontane vrouw zo op het eerste oor en nog een verdraaid mooie vrouw ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |