Ik krijg er benzinegeld voorquote:
Ach, en je bezorgt die meiden een onvergetelijke avondquote:
Dat is waar dat mag ook wel na die ellendige tijd die ze hebben gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, en je bezorgt die meiden een onvergetelijke avondDat is toch onbetaalbaar?
Guns 'n Roses bedoel jequote:
Ik haal die 2 altijd doorelkaarquote:
Nooooo, niet Limburgtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 09:49:42In Limburg nu om de eerste steden te bezoeken voor eventueel #3FM Serious Request 2014 Dit jaar in Leeuwarden uiteraard! #SR13 reageer retweet
Wrm niet? Lekker gezellig alles met een zachte G en onverstaanbare mensenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:50 schreef Pino112 het volgende:
Nooooo, niet Limburgtwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 09:49:42In Limburg nu om de eerste steden te bezoeken voor eventueel #3FM Serious Request 2014 Dit jaar in Leeuwarden uiteraard! #SR13 reageer retweet
Pvv stemmersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm niet? Lekker gezellig alles met een zachte G en onverstaanbare mensen
M'n ex (2 stuks zelfsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm niet? Lekker gezellig alles met een zachte G en onverstaanbare mensen
Daar wonen er ook heel veel van in Volendam. En die hebben geen zachte Gquote:
Oke man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Rabbering bij EW sucks. Die gast gaat altijd zo krijsen.
Zo, hij heeft een drukke week. Hij heeft Roosmarijn deze week al vervangen en volgende week moet hij haar ook vervangen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
Paul dus ook bij Weekend Request, en dan denk ik dus ook bij de MT50 en Radioshow van Bart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |