Ik kom de keuring niet eens doorquote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je eerst marinier worden lees ik. Dat wordt hem niet bij mij.
Je kan je afvragen hoe oprecht het was, ze zal echt wel weten dat ze bekeken wordt.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
Dat meezingen
Máxima laat Beatrix in 6 dagen zien hoe je een echt goede Koningin van het volk moet zijn
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je kan je afvragen hoe oprecht het was, ze zal echt wel weten dat ze bekeken wordt.
Maar net als de meesten hou ik mezelf graag voor de gek en geniet er van!!
Hij lijkt echt op Boskamp jaquote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef themauster het volgende:
Ik vind die dirigent best wel baas. Het kon ook nog wel eens de broer van Jan Boskamp zijn
Ik stuur 'm ff in naar VIquote:
Ik wil weten dat ze het echt een mooi nummer vond en niet meezong omdat dat scoort bij het publiek....quote:
Nee ben ik niet johquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je voor Feyenoord was
Je hoeft niet te kijken hoor, je mag ook verder gaan met afwassen, cultuurbarbaarquote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Axia het volgende:
Alsof ik naar So You Think You Can Dance kijk....
quote:
Muziek vind ik wel mooi. Maar dat gedans...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor, je mag ook verder gaan met afwassen, cultuurbarbaar
Die is bij de Arenaquote:
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-05-2013 om 22:00:46" We'll meet again, don't know where, don't know when? " Ik gok 5 mei 2014, zelfde locatie, zelfde tijd. #Bevrijdingsconcert reageer retweet
Zoals tijdens de dodenherdenking te zien was heeft ze daar geen moeite meequote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop voor WA en Max dat Beatrix zich langzaam terugtrekt uit dit soort publieke optredens. Niks ten nadele van Beatrix, maar de kans bestaat dat je ze voor de voeten loopt.
dat is bij Fabiola ook zo. altijd maar in de belangstelling willen staan. ouwe sok.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop voor WA en Max dat Beatrix zich langzaam terugtrekt uit dit soort publieke optredens. Niks ten nadele van Beatrix, maar de kans bestaat dat je ze voor de voeten loopt.
quote:Uitzetten geluid Armin van Buuren was geen fout, maar bewuste keuze
De samenwerking tussen het Concertgebouworkest en de populaire dj/producer Armin van Buuren moest één van de hoogtepunten vormen van de Koningsvaart. Dat was het ook, dankzij het spontane bezoek van koning Willem-Alexander, koningin Maxima en de prinsesjes. Maar de muzikale bijdrage van Van Buuren was op televisie bijna niet te horen. Dit blijkt nu een bewuste keuze te zijn geweest.
'Op verschillende plekken zijn verschillende keuzes gemaakt', zegt Rob van der Meijs van geluidsbedrijf Da Capo, dat het geluid voor het Koningsconcert mede verzorgde. 'Op het veld was het geluid goed te horen', aldus Van der Meijs tegen Volkskrant.nl. 'Maar voor het geluid op de televisie zijn andere technici verantwoordelijk. In de tv-wagen is het een keuze geweest om de set van Van Buuren minder prominent te laten horen.'
'Armins set bestond vooral uit lage tonen. Televisietoestellen kunnen deze lage tonen niet aan. Bovendien ging het om de koning en om de reactie van het publiek, niet om Armin van Buuren. Er is voor gekozen om het applaus goed te laten horen, maar het applaus maskeert het geluid van Van Buuren'.
Silent disco
In de Jakhalzen van De Wereld Draait Door zei Van Buuren dat het niet helemaal goed was gegaan. 'Ik hoorde mezelf wel goed maar de jongen van het geluid had mijn geluid niet open gezet.' Het onlokte veel twitteraars de opmerking dat Armin van Buuren in zijn eentje een silent disco hield.
Het geluidsteam en Van Buuren betreuren de hoeveelheid aandacht voor het euvel. 'Het is net als bij het Koningslied, daar had ook iedereen zijn mening over. Er zijn bepaalde dingen aan te wijzen die beter hadden gekund - bij het Koningslied was dat het kromme taalgebruik - maar een heel groot deel gaat om smaak'. Volgens Meijs is Van Buuren er luchtig over. 'Het is gebeurd, dat is het leven', aldus Meijs.
Tijdens de Jakhalzen heeft Van Buuren zijn bijdrage aan het concert alsnog kunnen laten horen. De ontmoeting met het koningspaar noemt hij een hoogtepunt in zijn leven. 'Dat was een moment dat ik nooit zal vergeten'.
Wat een onzinverhaalquote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Wacht wat
http://www.volkskrant.nl/(...)-bewuste-keuze.dhtml
[..]
quote:
Ik heb het idee (maar ja, ook alleen maar via de media) dat het een goed georganiseerd iets was en idd niet echt in de trant van een normale koninginnedag. En volgens bekenden die wel in Amsterdam waren was het zeker erg druk. Denk dat het best leeft, ook daags erna en geloof ik nog steeds topdrukte in de nieuwe kerk. Het gebeurt natuurlijk maar eens in de zoveel tijd en veel mensen zullen het voor de laatste keer meegemaakt hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb niet de hele topicreeks doorgelezen. Maar was die kroningsdag niet eigenlijk een beetje een tegenvaller en wil niemand het daar over hebben? Gewoon een koninginnedag maar dan zonder wc-pot werpen maar met handtekeningen zetten, en bleef de grote drukte en de bijzondere feeststemming uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |