Ik kom de keuring niet eens doorquote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je eerst marinier worden lees ik. Dat wordt hem niet bij mij.
Je kan je afvragen hoe oprecht het was, ze zal echt wel weten dat ze bekeken wordt.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:51 schreef Shreyas het volgende:
Dat meezingen
Máxima laat Beatrix in 6 dagen zien hoe je een echt goede Koningin van het volk moet zijn
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je kan je afvragen hoe oprecht het was, ze zal echt wel weten dat ze bekeken wordt.
Maar net als de meesten hou ik mezelf graag voor de gek en geniet er van!!
Hij lijkt echt op Boskamp jaquote:Op zondag 5 mei 2013 21:53 schreef themauster het volgende:
Ik vind die dirigent best wel baas. Het kon ook nog wel eens de broer van Jan Boskamp zijn
Ik stuur 'm ff in naar VIquote:
Ik wil weten dat ze het echt een mooi nummer vond en niet meezong omdat dat scoort bij het publiek....quote:
Nee ben ik niet johquote:Op zondag 5 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je voor Feyenoord was
Je hoeft niet te kijken hoor, je mag ook verder gaan met afwassen, cultuurbarbaarquote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Axia het volgende:
Alsof ik naar So You Think You Can Dance kijk....
quote:
Muziek vind ik wel mooi. Maar dat gedans...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hoor, je mag ook verder gaan met afwassen, cultuurbarbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |