Uh notequote:
Sorry schatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
LB HOE DURF JE IK WILDE LAPO PAKKEN EN JE PIKT HEM VOOR DE ZOVEELSTE KEER IN.
denk maar niet dat ik het je vergeef.
nou opdonderen doeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
en jordy ook niet, met zn kutkop.
en ezell ook niet omdat ze me niks wilt vertellen
en spongebob ook nie tomdat ze me voor dom uitmaakt
ik heb geen vrienden hier
Weet ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]kut over the shins durf ik niks te zeggen
quote:
etsu moet gewoon een perm ban krijgequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Als jullie niet stoppen met dat nep gehaat begin echt met noten hoor
Wajooohhhh, kaolo gevaarlijke spange smattie dezequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Als jullie niet stoppen met dat nep gehaat, begin ik echt met noten hoor
quote:
FOK!marriagequote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Fight Club
The Machinist
Memento
Moon
Trainspotting
Oldboy
50/50
Neequote:
50/50 is toch over die vent die kanker krijgt?quote:
jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50/50 is toch over die vent die kanker krijgt?
gaat op mn lijstquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
50/50 is toch over die vent die kanker krijgt?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alle verborgen hints in The Machinist![]()
![]()
Welke heb je er bijgevoegd dan?quote:
Dat wordt je hier ookquote:
moviemeter.nlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
maak allemaal http://rateyourmusic.com/ aan en rate muziek en films gr
quote:
Dat schijnt een kutfilm te zijnquote:
welke?quote:
Ik vond hem ook vaag..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Donnie Darko begrijp ik nog steeds niet man
Mijn oh zo slechte grap niet snappenquote:
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond hem ook vaag..
Oh LB had ik je The Talented Mister Ripley al gezegd?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
AANDACHT AANDACHT !!!!!111111111111111
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Als jullie niet stoppen met dat nep gehaat, begin ik echt met noten hoor
Dude, where is my car.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Kutfilms:
Project X
Evan Almighty
White Chicks
Harold en Kumar vond ik nog wel grappig omdat het echt nergens meer over gaatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, where is my car.
American Pie
Harold and Kumar
Zullen we samen kijken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
ik heb zo'n zin om een horror te kijken ineens
Part 3 komt ookquote:
ben je daar naar de bioscoop heen geweest?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is al geweest bij mij thuis met Oud & Nieuw.![]()
MIJN OPMERKING NIET SNAPPEN WAT DOE JEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben je daar naar de bioscoop heen geweest?
doe je toch nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu een auto, dus kan er zo naar toe.
Steve Carrell is wel echt een ge-ni-ale acteurquote:
Ja, maar in Evan Almighty is het echt om te huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steve Carrell is wel echt een ge-ni-ale acteur
Ohquote:
Je wilt niet weten hoe je kamer eruit ziet als 3 meiden bij je gaan slapen en we alle vier dronken zijn.quote:
Voor jou sta ik wel op hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet zulke dingen
jij bent nu al te lui om op te staan
Op dat moment 4 meiden waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe je kamer eruit ziet als 3 meiden bij je gaan slapen en we alle vier dronken zijn.
Zo weinig filmsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
http://rateyourmusic.com/film_collection/jordyqwerty/r0.5-5.0
En leuke nacht?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo kun je 't wel zeggen ja.
Maar wel leuke avond gehad.
yoloquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Omdat je serieus naar hem toe wil om een film te kijken. Het is bijna 2 uur.
Met een meisje gezoend en keihard afgewezen door een jongen, drie keer tegen een boom aangebotst met mn dronken kop, ruzie gekregen in een discotheek, veel geld uitgegeven, verder ging het wel hoor.quote:
arme boomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een meisje gezoend en keihard afgewezen door een jongen, drie keer tegen een boom aangebotst met mn dronken kop, ruzie gekregen in een discotheek, veel geld uitgegeven, verder ging het wel hoor.
Waarom zou dat niet kunnen? Zou ik ook voor Jordy of voor Fokit doen. Je kent me niet, dus doeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Omdat je serieus naar hem toe wil om een film te kijken. Het is bijna 2 uur.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een meisje gezoend en keihard afgewezen door een jongen, drie keer tegen een boom aangebotst met mn dronken kop, ruzie gekregen in een discotheek, veel geld uitgegeven, verder ging het wel hoor.
Blufquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Zou ik ook voor Jordy of voor Fokit doen. Je kent me niet, dus doei
Nee joh, dit was mijn tweede keer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach dat is wel geslaagd opzich
Door jongens afgewezen worden zal vast niet je eerste keer zijn sinds je op hetero`s kickt
Doe eens normaal joh, engerd. Het is een normale vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Zou ik ook voor Jordy of voor Fokit doen. Je kent me niet, dus doei
oh oh oh, ik moest zo hard lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Oja, ik heb ook tegen de ex van een vriend van mij verteld dat zijn ex toen ze een relatie hadden vreemd is gegaan met mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach dat is wel geslaagd opzich
Door jongens afgewezen worden zal vast niet je eerste keer zijn sinds je op hetero`s kickt
Ik vind het best een rare vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:45 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, engerd. Het is een normale vraag.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook tegen de ex van een vriend van mij verteld dat zijn ex toen ze een relatie hadden vreemd is gegaan met mij![]()
![]()
Het nieuwe jaar met nog meer ruzie begonnen, maar goed.
Trustenquote:
in de zon op een terrasquote:
Ik ben een ramp als ik wat drank op heb, dan vertel ik alles wat in me opkomt en zelfs mn diepste geheimenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Leuk dat je altijd zo eerlijk bent met drank op
Ga eten dan fattiequote:
Net zoals in American History X?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek of ik laat je hoofd kennismaken met een stoeptegel tfoe
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, Fok-it, die jongen was gewoon gay hoor, maar hij had iets met een Utrechter.Ik was een beetje te laat zeg maar, toen zag ik ze samen naar zijn kamer gaan en toen ging ik tekeer.
![]()
Mwuh.
Nu heb ik een nieuwe op het oog.![]()
![]()
Ik lurkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hou je bek of ik laat je hoofd kennismaken met een stoeptegel tfoe
Doe dan Abeltjequote:
Maar die heb ik niet op dvd.quote:
praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:52 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik ben best een knappe dame. Hoor het vaak.
Je laat me glimlachen. Pics gaarne.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:52 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ik ben best een knappe dame. Hoor het vaak.
plas in zijn kond XDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HUH IEMAND HEB ME ACCOUNT GEHEK DA HEB ICK HELEMAAL NIE GESEG S::SS:: ":??????/?!!!!11żż
ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
Haha, nee, ik meen het. Ik vind het soms zelfs vervelend dat ik zo knap ben eigenlijk.
Ik ook. We zitten in hetzelfde schuitje. Ik krijg heel vaak mannen om me heen die me een drankje aanbieden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
Haha, nee, ik meen het. Ik vind het soms zelfs vervelend dat ik zo knap ben eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:54 schreef Spongebobsterr het volgende:
Ik weet niet of m'n broertje nog wakker is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
Wie van jullie is ook de enige die thuis nog wakker is?
Broertje ook nog wakker. Nachtbraker zijn zit in de familiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
Dat is ook zoiets. En ze denken allemaal dat je mannen loopt te verslinden omdat je zo knap bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. We zitten in hetzelfde schuitje. Ik krijg heel vaak mannen om me heen die me een drankje aanbieden.
elke keer weerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers op mij. Net zoals al die FOK!kers hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:56 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. En ze denken allemaal dat je mannen loopt te verslinden omdat je zo knap bent.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
vanavond kreeg ik een berichtje van een jongen waar ik paar weken geleden mee heb gezoend:
"ben je vanavond er ook??"
ik: "nee, ben niet in groningen"
"jammer"
-niet gereageerd-
"Of was die kus toen alles??"
-niet gereageerd want ik was aan het autorijden-
"was het just one kiss? of bedoelde je iets met die kus"
ik: "Just one kiss"
"Oh ok.. jammer"
heerlijk, mannen afwijzen
Klopt. Ook op mij. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op mij. Net zoals al die FOK!kers hier.
even keihard zijn naam roepen danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n broertje nog wakker is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje ook nog wakker. Nachtbraker zijn zit in de familie
awh, schouderklopjequote:
`Zegt het stemmetje in Jordy`s hoofd'quote:
Wat voor zwakbegaafde heb jij gezoend danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
vanavond kreeg ik een berichtje van een jongen waar ik paar weken geleden mee heb gezoend:
"ben je vanavond er ook??"
ik: "nee, ben niet in groningen"
"jammer"
-niet gereageerd-
"Of was die kus toen alles??"
-niet gereageerd want ik was aan het autorijden-
"was het just one kiss? of bedoelde je iets met die kus"
ik: "Just one kiss"
"Oh ok.. jammer"
heerlijk, mannen afwijzen
Ik denk dat ze eerder op mij geilen dan op jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Klopt. Ook op mij. Niks aan te doen.
Een MBO-er ofzo. Hij is echt te vrouwelijk en verwijfd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Wat voor zwakbegaafde heb jij gezoend dan
Niemand die mij overtreft haha.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder op mij geilen dan op jou.
Haha doe niet zo mal, ik krijg zojuist DM's van Ezell, Fok-it en jordyqwerty dat ze meer op mij geilen dan op jou.quote:
Mbo-ers moet je sowieso niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een MBO-er ofzo. Hij is echt te vrouwelijk en verwijfd.Maar op die avond had ik gewoon zin in.
Ho eens even, ik geil op geen een van jullie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha doe niet zo mal, ik krijg zojuist DM's van Ezell, Fok-it en jordyqwerty dat ze meer op mij geilen dan op jou.
Ik weet het, maar ja. Ik kan er niets aan doen. Het is gebeurd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Mbo-ers moet je sowieso niet doen denk ik.
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Mbo-ers moet je sowieso niet doen denk ik.
Ezell Etsuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens even, ik geil op geen een van jullie.
Was dat telefoongesprek vannacht niks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens even, ik geil op geen een van jullie.
Is toch zo als je zelf beetje van ander niveau bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak?
Jordy als FOK! offline isquote:
Ja want daar merk je tijdens het zoenen echt wat vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Is toch zo als je zelf beetje van ander niveau bent.
het enige wat ik hoorde was een knetterende frituurpanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was dat telefoongesprek vannacht niks?
noquote:
Haha ja je hebt gelijk hoor!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Is toch zo als je zelf beetje van ander niveau bent.
Sowieso zoenen met zomaar mensen is bahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want daar merk je tijdens het zoenen echt wat van
in braille vastgelegd tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want daar merk je tijdens het zoenen echt wat van
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Sowieso zoenen met zomaar mensen is bah
ontkennenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
het enige wat ik hoorde was een knetterende frituurpan
[..]
no
hier wel vaakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mij gemeen noemen
etsu kan beamen dat ik aardig ben
Waarom betrek je mij hier nou weer bijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mij gemeen noemen
etsu kan beamen dat ik aardig ben
hou je bek en ga slapenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
whahhah xDD dDx~DD dgrappjj ahuaahuuhhuahaha xDDDDD SORRJJ DAGT DT UT WEL GRAPPIK WASZ![]()
![]()
Xx XD
Ik betrap mezelf erop dat ik teveel 'love you' zeg tegen meisjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:10 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om iemand te knuffelen
en ik ben niet eens een knuffelpersoon![]()
o god, wat ben ik moe
GAYquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik teveel 'love you' zeg tegen meisjes.
We evolueren.
En ik maar denken dat gays vieze mensen zijn die alleen maar goed zijn om aids te verspreiden.quote:
quote:
glitternichtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
etsu moet gaan slapen
hou je bek droom over apen
doe je ogen maar vast dicht
en slaap zacht glitternicht
Waarom moest ik lachen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
etsu moet gaan slapen
hou je bek droom over apen
doe je ogen maar vast dicht
en slaap zacht glitternicht
nee tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat gays vieze mensen zijn die alleen maar goed zijn om aids te verspreiden.
Jij werkt in Afrika?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee toch![]()
doet mij denken aan dat ik laatst op werk tegen een collega zei dat hij aids zou krijgen omdat 'ie in zijn vinger had gesneden en te eigenwijs was om een pleister te halen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee toch![]()
doet mij denken aan dat ik laatst op werk tegen een collega zei dat hij aids zou krijgen omdat 'ie in zijn vinger had gesneden en te eigenwijs was om een pleister te halen
Ja,een woord met 2 lettersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, op een voor jou onbekende locatie
[..]nee
Je hebt toch zo`n speciale facebookpage daarvoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:19 schreef Etsu het volgende:
ik zag vanmorgen een focking knappe jongen op Groningen CS. Serieus, ik wist niet wat me overkwam.toen ging ik me even omdraaien en toen weer omdraaien en weer was die weg
fokitt help me hem te zoeken op fb
Dat zei Etsuquote:
ZOEK HET UITquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch zo`n speciale facebookpage daarvoor![]()
Geen idee hoe dat heet
Even plaatsenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze ergens werkte, iets met 2 letters maar
http://treinflirt.nl/
HIJ DOET HET NIETquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Gr0ningen CS, ik glittahnicht. Jij macho-man.
Zo moet je je oproepje beginnen
MAAR ALS IK OP 'TOEVOEGEN' DRUK, GEBEURT ER NIKSquote:Vanmiddag had ik de trein om kwart voor 3 in Groningen en de trein ging rechtstreeks naar Den Haag. De trein vertrok op spoor 4b. Ik was met een vriendin en we moesten nog 10 minuten wachten. Dus we besloten even nog een sigaretje te nemen en liepen naar de eerste rookpaal op spoor 4b. Tering, toen zag ik een knappe jongen, bruin haar, beige broek, donkerbruine jas, grijze schoenen. Hij rook ook een sigaretje en keek af en toe naar onze kant op. Ik probeerde oogcontact te maken, maar toen werd ik afgeleid en draaide ik me om. Toen wilde ik weer jouw stralende lichaam oppikken, maar toen was je al weg.
Ik vind je bijzonder aantrekkelijk en je lijkt me een superaardige, leuke jongen. Ik zou weer contact met je willen hebben.
Wie o wie ben jij?
internet doet hetn ietquote:
Trustenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
ik ga the kite runner opzetten en slapen
trusten
op haar geilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Jordy j hebt echt een kut smaakKaya maar een 6,8 geven
Laat je me alleen met die Limbo achter?quote:
Wat is er verkeerd aan?quote:
Die Limbo is heel raar en vervelend, ik weet het, maar gewoon even doorheen bijten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat je me alleen met die Limbo achter?
Trusten
Ik mag je welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
en jordy ook niet, met zn kutkop.
en ezell ook niet omdat ze me niks wilt vertellen
en spongebob ook nie tomdat ze me voor dom uitmaakt
ik heb geen vrienden hier
Gewoon wel dan? Niks mis met sociaal contact tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vanmiddag naar utrecht gaan om bij iemand te eten en een terrasje te pakken of niet
Doen, prachtig weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vanmiddag naar utrecht gaan om bij iemand te eten en een terrasje te pakken of niet
Araquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |