Zo weinig filmsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
http://rateyourmusic.com/film_collection/jordyqwerty/r0.5-5.0
En leuke nacht?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo kun je 't wel zeggen ja.
Maar wel leuke avond gehad.
yoloquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Omdat je serieus naar hem toe wil om een film te kijken. Het is bijna 2 uur.
Met een meisje gezoend en keihard afgewezen door een jongen, drie keer tegen een boom aangebotst met mn dronken kop, ruzie gekregen in een discotheek, veel geld uitgegeven, verder ging het wel hoor.quote:
arme boomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een meisje gezoend en keihard afgewezen door een jongen, drie keer tegen een boom aangebotst met mn dronken kop, ruzie gekregen in een discotheek, veel geld uitgegeven, verder ging het wel hoor.
Waarom zou dat niet kunnen? Zou ik ook voor Jordy of voor Fokit doen. Je kent me niet, dus doeiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Omdat je serieus naar hem toe wil om een film te kijken. Het is bijna 2 uur.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met een meisje gezoend en keihard afgewezen door een jongen, drie keer tegen een boom aangebotst met mn dronken kop, ruzie gekregen in een discotheek, veel geld uitgegeven, verder ging het wel hoor.
Blufquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Zou ik ook voor Jordy of voor Fokit doen. Je kent me niet, dus doei
Nee joh, dit was mijn tweede keer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach dat is wel geslaagd opzich
Door jongens afgewezen worden zal vast niet je eerste keer zijn sinds je op hetero`s kickt
Doe eens normaal joh, engerd. Het is een normale vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Zou ik ook voor Jordy of voor Fokit doen. Je kent me niet, dus doei
oh oh oh, ik moest zo hard lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Oja, ik heb ook tegen de ex van een vriend van mij verteld dat zijn ex toen ze een relatie hadden vreemd is gegaan met mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach dat is wel geslaagd opzich
Door jongens afgewezen worden zal vast niet je eerste keer zijn sinds je op hetero`s kickt
Ik vind het best een rare vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:45 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, engerd. Het is een normale vraag.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook tegen de ex van een vriend van mij verteld dat zijn ex toen ze een relatie hadden vreemd is gegaan met mij![]()
![]()
Het nieuwe jaar met nog meer ruzie begonnen, maar goed.
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |