Dude, where is my car.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Kutfilms:
Project X
Evan Almighty
White Chicks
Harold en Kumar vond ik nog wel grappig omdat het echt nergens meer over gaatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, where is my car.
American Pie
Harold and Kumar
Zullen we samen kijken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
ik heb zo'n zin om een horror te kijken ineens
Part 3 komt ookquote:
ben je daar naar de bioscoop heen geweest?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is al geweest bij mij thuis met Oud & Nieuw.![]()
MIJN OPMERKING NIET SNAPPEN WAT DOE JEquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben je daar naar de bioscoop heen geweest?
doe je toch nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu een auto, dus kan er zo naar toe.
Steve Carrell is wel echt een ge-ni-ale acteurquote:
Ja, maar in Evan Almighty is het echt om te huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steve Carrell is wel echt een ge-ni-ale acteur
Ohquote:
Je wilt niet weten hoe je kamer eruit ziet als 3 meiden bij je gaan slapen en we alle vier dronken zijn.quote:
Voor jou sta ik wel op hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet zulke dingen
jij bent nu al te lui om op te staan
Op dat moment 4 meiden waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe je kamer eruit ziet als 3 meiden bij je gaan slapen en we alle vier dronken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |