`Zegt het stemmetje in Jordy`s hoofd'quote:
Wat voor zwakbegaafde heb jij gezoend danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
vanavond kreeg ik een berichtje van een jongen waar ik paar weken geleden mee heb gezoend:
"ben je vanavond er ook??"
ik: "nee, ben niet in groningen"
"jammer"
-niet gereageerd-
"Of was die kus toen alles??"
-niet gereageerd want ik was aan het autorijden-
"was het just one kiss? of bedoelde je iets met die kus"
ik: "Just one kiss"
"Oh ok.. jammer"
heerlijk, mannen afwijzen
Ik denk dat ze eerder op mij geilen dan op jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Klopt. Ook op mij. Niks aan te doen.
Een MBO-er ofzo. Hij is echt te vrouwelijk en verwijfd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Wat voor zwakbegaafde heb jij gezoend dan
Niemand die mij overtreft haha.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder op mij geilen dan op jou.
Haha doe niet zo mal, ik krijg zojuist DM's van Ezell, Fok-it en jordyqwerty dat ze meer op mij geilen dan op jou.quote:
Mbo-ers moet je sowieso niet doen denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een MBO-er ofzo. Hij is echt te vrouwelijk en verwijfd.Maar op die avond had ik gewoon zin in.
Ho eens even, ik geil op geen een van jullie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha doe niet zo mal, ik krijg zojuist DM's van Ezell, Fok-it en jordyqwerty dat ze meer op mij geilen dan op jou.
Ik weet het, maar ja. Ik kan er niets aan doen. Het is gebeurd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Mbo-ers moet je sowieso niet doen denk ik.
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Mbo-ers moet je sowieso niet doen denk ik.
Ezell Etsuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens even, ik geil op geen een van jullie.
Was dat telefoongesprek vannacht niks?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ho eens even, ik geil op geen een van jullie.
Is toch zo als je zelf beetje van ander niveau bent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een domme uitspraak?
Jordy als FOK! offline isquote:
Ja want daar merk je tijdens het zoenen echt wat vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Is toch zo als je zelf beetje van ander niveau bent.
het enige wat ik hoorde was een knetterende frituurpanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Was dat telefoongesprek vannacht niks?
noquote:
Haha ja je hebt gelijk hoor!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Is toch zo als je zelf beetje van ander niveau bent.
Sowieso zoenen met zomaar mensen is bahquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want daar merk je tijdens het zoenen echt wat van
in braille vastgelegd tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want daar merk je tijdens het zoenen echt wat van
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:04 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Sowieso zoenen met zomaar mensen is bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |