quote:Ik heb mijn haar gisteren laten verven door een kapper. Ben er weer erg blij mee. Vorige keer had ik ten m gezegd dat ik wat lichter wilde maar toen had ie me verkeerd begrepen en was het veul donkerder
Ja joh! Ze is al twee weken oud!quote:
eh, is groen nog hip dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef trui het volgende:
Ik verf nog altijd met dat schuimspul rocka, zou niet anders meer willen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet mijzelf even moed in slapen. Ik laat je morgen weten wat ik van het kaartje vind!
Uitslaaaaaaaaaapen tot uurtje of 10 en dan snel naar het ontbijt hollenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, Luigi. Vooral dat 4-sterren hotel.
Hahaha, wij ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:42 schreef livelink het volgende:
Stamppot rauwe andijvie. Saai, maar lekker.
Met shoarmavlees. Ik hou niet van spekjes.quote:
Anders is het niet af he?quote:
Aha, ' the golden arches' dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef Luigi het volgende:
Vanavond gaan we maar voor goedkoop, makkelijk en waarschijnlijk erg slecht. Kleine is uit logeren dus mooi momentje. Morgen hangen we de hele dag in de sauna en eten we ook daar denk ik en na afloop lekker overnachten in 4 sterren hotel op 300 meter afstand.
Alledrie!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik voor de sushi ga nu het weer kan. Of de biefstuk. Of carpaccio..
Ik weet het dus nog niet
Dat kan ook nogquote:
Nee dat vind ik maar 1 of 2x per jaar leuk en dan alleen met kinderen. Waarschijnlijk de snackbar of shoarmatent om de hoek.quote:
Waar koop je jalapeno's? Ik kan tegenwoordig zo'n beetje alles wel vinden, maar die dus niet...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan vanavond Mexicaanse tortilla's eten. Kan iedereen zelf beslissen wat erop gaat. Vlees, ijsbergsla, tomaten, kaas, komkommer, mais, zure room, guacamole, paprika, ui, galapenopepers. Dat was de keuze geloof ik wel zo'n beetje. Altijd leuk en lekker.
Yes darlink, gewoon bij ome Albert ofcourse.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dat klinkt goed! Eigen recept, of heb je een linkje?
Spuug, dat doen wij ook vaak, een minibuffetje op tafel. Iedereen tevreden, dat is ook wel eens fijn
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar koop je jalapeno's? Ik kan tegenwoordig zo'n beetje alles wel vinden, maar die dus niet...
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,
Het lijkt mij ook tof ja! Maar misschien word je er ook wel misselijk van. En vliegt de popcorm uit je emmer van al dat gezwiep. Ik denk dat ik binnenkort een keer in m'n eentje ga testen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef k_i_m het volgende:
Zou je daar niet doodmoe van worden na een half uur?. Het klinkt wel tof!
en dat het dan niet in Groningen is maar wel in Hoogezandquote:
Ja raar he!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat het dan niet in Groningen is maar wel in Hoogezand
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh zo`n stoel zou echt helemaal niks voor mij zijnDan kom ik er met 6 dingen uit de kom uit
of juist weer ín de kom?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh zo`n stoel zou echt helemaal niks voor mij zijnDan kom ik er met 6 dingen uit de kom uit
quote:
Ik zie je nu steeds voor me met een goudvis in je handen. Qua 'uit de kom'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ene helft eruit, andere helft er weer in
Hahaha ja die is zo mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie je nu steeds voor me met een goudvis in je handen. Qua 'uit de kom'
(Vind ik een van de beste flauwe grappen ooit)
bij roompot weerterbergen hadden ze bij de amusementshal zo'n ding met van die stoelen en dan zag je een film en bewoog de stoel mee. ik denk dat dat het idee is bij die d-boxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet of het iets toe zou voegen. Zoals ik het nu bekijk wil ik me helemaal niet voelen alsof ik in de achtervolging meerij.en 2 uur lang geschud worden?
My. Ik word oud hè
Ik dacht dat het Omniversum ook stoelen had die bewogen? Nou ja, dacht dusquote:
absoluut! Ik maak vaak iets van 24 kitchenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dank voor het linkje! En het recept, 24kitchen is leuk!
wat stom? Op de ipad gaat t prima?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef PM-girl het volgende:
Oja, appielinkjes werken niet op de iphone![]()
Ik zoek hem wel in de appie op.
hoe dat zo? vergeten te leveren oid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Je krijgt de melding dat ze een app hebben (die ik al heb), maar dan kun je vervolgens niet door naar de site.
Ook handig, foutje bij lego, de komende maanden zijn er geen duplo rails-aanvullingen te krijgen. Daar gaat mijn briljante verjaardagscadeautip voor de jongste.
Marktplaats! Meer rails voor hetzelfde geld!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Je krijgt de melding dat ze een app hebben (die ik al heb), maar dan kun je vervolgens niet door naar de site.
Ook handig, foutje bij lego, de komende maanden zijn er geen duplo rails-aanvullingen te krijgen. Daar gaat mijn briljante verjaardagscadeautip voor de jongste.
Schijnbaar was het per ongeluk uit de collectie gegooid ofzo, en dus meteen uit de productie. Dat is wel hersteld, maar duurt het nog even voor het weer in de winkels ligt.quote:
Behalve die vrouw met die korte maaltijd intermezzo's. DIE MOET OPKRASSEN!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dank voor het linkje! En het recept, 24kitchen is leuk!
getver bij hem zap ik altijd door. ik vind hem vreselijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet altijd om Giovanni lachen. Die schrikt vaak van zijn eten, of van de koelkast ofzo.
[ afbeelding ]
met z'n kijkes.. isselekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet altijd om Giovanni lachen. Die schrikt vaak van zijn eten, of van de koelkast ofzo.
[ afbeelding ]
t klinkt altijd alsof ze staat te kwijlen. Beetje vies vind ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze praat zo vreemd. of ze nagesynchroniseerd wordt ofzo
die is geweldig ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ikvind Anthony Bourdain helemaal geweldigouwe grove zuiplap
ze herhalen lekker vaak en hebben echt den fantastische site waar je álles en meer op kunt vinden. Én kunt aanpassen voor hoeveel personen je wil koken. Past ie de ingredienten ook voor je aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
savonds
Ik denk altijd 'Oh da's een goed idee, onthouden!' En de volgende dag ben ik het weer kwijt. Jammer van mijn tijd, die kookprogramma's
mag ik voor de rust vinden van harte de brabantse worstenbroodjes aanbevelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hmmm, nooit geprobeerd maar klinkt niet gek
Misschien als ik wat meer rust in de kont heb dat het dan werkt.
Doe es hoe je ze maakt dan!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mag ik voor de rust vinden van harte de brabantse worstenbroodjes aanbevelen?
Ik maak ze regelmatig, heel rustgevend (nee echt!) en lekker.
even in mijn favorieten gezet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/recepten/brabantse-worstenbroodjes
die zijn echt goed! Wel groot/veel maar echt heerlijk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
even in mijn favorieten gezet.
ziet er lekker uit
ik ga ze binnenkort proberen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die zijn echt goed! Wel groot/veel maar echt heerlijk!
En dan staat onderaan het recept 'Vegetarisch - nee'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/recepten/brabantse-worstenbroodjes
En zo'n klein camping oventje is dat groot genoeg? Die zijn vaak voor weinig te vinden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt als een prima dag, lady! Waarom durfde hij e laatste trap niet? Hoogtevrees?
Die worstenbroodjes ga ik ook eens maken. Moet ik alleen eerst een oven scoren. Was me niet opgevallen in dit huis tot ik de keuken ging poetsen: er zit geen oven in! Een jaar zonder oven is me te lang, dus had k er een gezocht en gevonden op marktplaats. Belt B vanmiddag om te vragen of het goed is als hij hem komt halen, heeft ze hem al aan iemand anders verkocht. Lekker betrouwbaar.
hij vond de trap te smal en te eng. nou was het ook echt een heel smal trappetje en vond ik het ook niet fijn, maar ik had niet door dat hij niet durfde, dus ik heb mezelf naar boven gesleept met het idee dat hij er al was. en ik maar zoeken daar op die hoogtequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt als een prima dag, lady! Waarom durfde hij e laatste trap niet? Hoogtevrees?
Die worstenbroodjes ga ik ook eens maken. Moet ik alleen eerst een oven scoren. Was me niet opgevallen in dit huis tot ik de keuken ging poetsen: er zit geen oven in! Een jaar zonder oven is me te lang, dus had k er een gezocht en gevonden op marktplaats. Belt B vanmiddag om te vragen of het goed is als hij hem komt halen, heeft ze hem al aan iemand anders verkocht. Lekker betrouwbaar.
http://www.beslist.nl/pro(...)ur/ovens_vrijstaand/quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Heel prima, lady, dat hij zelf die beslissing neemt! Ik vroeg te me gewoon af
Museumjaarkaart hebben wij ook. Nog te weinig gebruik van gemaakt, het was wat druk, maar wel al een aantal keer. En ik wil ook gewoon hier in Amsterdam wat musea doen, gewoon even een uurtje rondlopen en weer gaan. Samen met S, om te ervaren.
F-r, ik weet niet hoe klein dat is, maar er moet in ieder geval een fatsoenlijke ovenschaal in kunnen! We kijken maar even verder.
mijn moeder deed dat vroeger ook met ons. ik ben met mijn moeder ook naar dat museum geweest (toen heette het nog van speelklok tot pierement) en het maakte op mij toen ook grote indruk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik vind het leuk, die uitstapjes die jullie maken. L. boft maar met zo'n moeder.
Ik ben het helemaal met je eens. Wat boft je zoon met jou, lady wrb!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik vind het leuk, die uitstapjes die jullie maken. L. boft maar met zo'n moeder.
Museumjaarkaart is echt geweldig! Ik woon in Utrecht en ga vaak met de kleine naar het Spoorwegmuseum. Los zou dat mij 14 euro per keer kosten. Nu kan ik voor 50 euro per jaar zo vaak als ik maar wil.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij vond de trap te smal en te eng. nou was het ook echt een heel smal trappetje en vond ik het ook niet fijn, maar ik had niet door dat hij niet durfde, dus ik heb mezelf naar boven gesleept met het idee dat hij er al was. en ik maar zoeken daar op die hoogteen ik ben snel als eerste weer naar beneden gegaan, want ik had vreselijke last van mijn knieën (ze blijven krakkemikkig) dus kon niet zo snel (plus dat ik het echt een doodenge trap vond:@ )
ach het geeft niet hoor. prima toch dat hij zelf die beslissing neemt om toch niet te gaan?
en we hebben de biltstraat, neude en vreeburg (bleek vredeburg te zijn irl) gevonden en gefotografeerd.
maar we komen zeker nog eens terug naar utrecht. dan gaan we waterfietsen in de gracht en nog wat musea bezoeken. ik overweeg zelfs een museumjaarkaart. we doen de laatste tijd zoveel musea aan, dat moeten we er makkelijk uithalen
Ik vind die laatste trap ook niet fijn. Als klein jongetje vond ik het trouwens prima te doen maar hoe ouder ik word hoe enger ik het vindquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:45 schreef livelink het volgende:
Die laatste trap is ook heel eng. Ik heb de Dom nu zo'n 4x beklommen en laat me iedere keer weer overhalen om toch die laatste trap op te gaan. En eenmaal boven kan ik niet van het uitzicht genieten, omdat ik weet dat ik weer naar beneden moet. En naar beneden is enger dan naar boven, vind ik.
Ik geef L. dus groot gelijk dat hij die heeft overgeslagen.
Klopt, komt omdat ik er woon.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
L. en ik zijn vandaag naar utrecht geweest. wat is dat een leuke stad zeg!
klopt, het is echt nauw en die treden zijn klein, uitgesleten en spekglad.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind die laatste trap ook niet fijn. Als klein jongetje vond ik het trouwens prima te doen maar hoe ouder ik word hoe enger ik het vindMisschien omdat ik steeds groter ben geworden en de ruimte dus steeds nauwer (relatief).
Heel smal, nauw en geen leuning als ik het me goed herinner (is alweer een paar jaar geleden).
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen trappen meer hoef te beklimmen
En nu Vick? Allebei een kleinere auto?
Tja, dan moet je toch een keer zonder zijwieltjes leren fietsen.quote:
Hell, hier fietste zelfs zijn 3 jaar jongere broer al zonder zijwieltjes.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:38 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn er een paar keer ingetrapt, dus wieltjes eraf en vervolgens niks. Nu als lokmiddel een dagje Efteling ingezet, maar nog steeds niks. Hier in de straat fietsen alle kindjes zonder zijwieltjes
.
Ja maar jij hebt nu geen plek meer in de autoquote:Op zondag 5 mei 2013 12:03 schreef Vicky het volgende:
Je mag wel met ons mee Kim...
Wij gaan dinsdag
op het dak..quote:Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nu geen plek meer in de auto
of met een aanhangfiets.quote:
mijn tuin is ook een bende. moet nog een stukje bestraat worden, maar partner heeft nooit zin/motivatie om steentjes te halen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef livelink het volgende:
[..]
of met een aanhangfiets.
Nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga eens kijken of ik de tuin een beetje kan opruimen. Moet gebeuren, misschien kan ik zelfs een kind overhalen om me te helpen.
heerlijk!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De kinderen zijn de auto aan het wassen nadat ze het oud papier hebben weggegooid en onkruid hebben gewied. Ik hou zo van kinderarbeid
Ik ook!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
heerlijk!
Ik hoef deze week alleen vandaag te werken
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,
Ik denk altijd dat je daar nog steeds zitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:39 schreef Gaoxing het volgende:
En de meiden zijn op leeftijd en volgen ons al vanaf China
Ja dat is ook mijn referentiekaderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ach, dan loop je maar iets meer dan 12 jaar achter
onze zoon (8) fietst nog steeds nietquote:Op maandag 6 mei 2013 11:08 schreef Luigi het volgende:
Fietsen... quelle drama. Maar goed, madame, bijna 7, heeft het eindelijk door nu en is er niet meer van af te slaan. Hou vol, er is dus hoop.
is dat klimpark in landgraaf niets?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:47 schreef lily het volgende:
Lekker vrij vandaag![]()
eens kijken wat te doen...mag niet veel kosten (dagje Efteling dinsdag was alweer rib uit mijn lijf)
Moet je dan ook zo wennen? Ik loopt uiteindelijk vaak als een kip zonder kop rond, omdat ik niet kan kiezenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef livelink het volgende:
Manlief is naar een klimbos met de kinderen. Voor het eerst sinds tijden ben ik weer eens alleen thuis. Is ook wel eens lekker.
Ja, daar heb ik ook wel een beetje last van. En ik merk dat ik toch bezig ben met huishouden. Is altijd makkelijker als er niemand in de buurt is. Maar ik denk dat ik zo toch maar het huishouden achter me laat en een lekkere wandeling ga maken. Een beetje verlaat dauwtrappen, zeg maar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Moet je dan ook zo wennen? Ik loopt uiteindelijk vaak als een kip zonder kop rond, omdat ik niet kan kiezen
wat is dat duur tegenwoordigquote:
haha ja echt wel. in spreektaal gebruik ik ook nog vaak die extra t. al woon ik al dik 10 jaar in de zaanstreek, ik blijf last hebben van die taalbarriere hier. ze hebben hier van die rare woordenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef Luigi het volgende:
Superhandig juist. Rotterdams is stam+t. Bij alles. Zouden ze landelijk moeten invoeren!
L kon ook pas fatsoenlijk fietsen toen hij 9 was. (toen heb ik toch uiteindelijk onder lichte dwang leren fietsen omdat het toch wel lastig was om hem steeds overal naar toe te moeten brengen achterop de fiets.quote:
Waren jullie die file bij Hoevelakenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 06:19 schreef p_iglet het volgende:
en toen stonden we op 4 km van huis stil, na op de snelweg al rode kruizen veroorzaakt te hebben mbv rijkswaterstaat. Daarna 1.5 uur wachten op de anwb nu op de sleepauto en brandweer te wachten. De brandstofpomp van de huurbus is kapot....wel een erg vermoeiend einde van onze vakantie...
Ik heb hier goeie ervaring mee Lily, ben je uiteraard wel net wat duurder uit weer, maar ook dan haal je bedrag er vaak nog met gemak uit!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef lily het volgende:
Heeft iemand hier toevallig 2 treinkaartjes van het kruidvat over?
Misschien bedacht die het pas later ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:08 schreef Luigi het volgende:
Echt een heel raar verhaal idd, die 2 jongens. En die vader die zelfmoord gaat plegen maar nog wel even z'n auto volgooit? Dat snap ik nog niet zo.
ik moest lachenquote:
Het is maar goed dat we dat niet snappen. We denken dat we tegenwoordig alles moeten snappen of begrijpen maar dit is voer voor psychologen, psychiaters en andere (sociaal) geleerden. Er zijn dingen in het leven waarvan je gewoon 'moet' aannemen dat ze gebeuren, hoe triest en ellendig ook. En hopen dat ze ze jou nooit zullen overkomen.quote:
Gooi de kat op zolder en wacht wat er gebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:46 schreef Saffier het volgende:
Heel wat anders: er zit 'iets' bij ons op zolder. Het geeft me meer dan de kriebels
het is alleen maar menselijk dat je in elk geval iets van zijn motieven probéért te begrijpen. (en psychologen zijn ook maar mensen hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:51 schreef Luigi het volgende:
Het is maar goed dat we dat niet snappen. We denken dat we tegenwoordig alles moeten snappen of begrijpen maar dit is voer voor psychologen, psychiaters en andere (sociaal) geleerden. Er zijn dingen in het leven waarvan je gewoon 'moet' aannemen dat ze gebeuren, hoe triest en ellendig ook. En hopen dat ze ze jou nooit zullen overkomen.
Oh nee, maar ik bedoel, je hebt verbazing (in positieve danwel negatieve zin) met alle bijbehorende vragen en je hebt echt begrijpen, met alle denkprocessen, oorzaken en redenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:00 schreef trui het volgende:
[..]
het is alleen maar menselijk dat je in elk geval iets van zijn motieven probéért te begrijpen. (en psychologen zijn ook maar mensen hoor.)
Triest....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De omgangsregeling was versoberd..ik ben bang dat dit een 'als ik ze niet mag zien dan jij ook niet meer' actie was
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De omgangsregeling was versoberd..ik ben bang dat dit een 'als ik ze niet mag zien dan jij ook niet meer' actie was
dat moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dit voor jou een heleboel terughaalt jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb met zoiets nu heel erg de gedachte godzijdank was Arwen bij mij , en er altijd iemand bij als Arwen daar was toen M zijn leven nam..
Getuige de woorden en gedachtenspinsels die hij achterliet zou hij er toe in staat zijn geweest.
Echt heel naar vind ik het allemaal
Begrijpelijk dat het heel dichtbij komt zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb met zoiets nu heel erg de gedachte godzijdank was Arwen bij mij , en er altijd iemand bij als Arwen daar was toen M zijn leven nam..
Getuige de woorden en gedachtenspinsels die hij achterliet zou hij er toe in staat zijn geweest.
Ja denk je echt dat M. er toe in staat was?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat snap ik heel erg goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb hem vlak voor zijn dood niet veel meer gesproken maar daarvoor spraken we regelmatig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Tally , ja puur op basis van wat er op zijn pc stond etc. O.a. Brief.. Ook woorden in hoe hij over zijn kind dacht.. Fucked up to The max zeg maar.
Toch denk ik hier ook steeds aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:21 schreef PM-girl het volgende:
De enige hoop zou nog kunnen zijn dat ze ergens met een volwassene zitten, die om wat voor reden ook niet naar buiten treedt, maar dat lijkt met het uur onwaarschijnlijker.
Ik vind dat juist steeds waarschijnlijker worden. Als ze dood zouden zijn, zouden ze toch al wel gevonden zijn, denk ik dan....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:21 schreef PM-girl het volgende:
Naast dat de vader de kinderen iets aangedaan heeft, althans dat vermoed ik ook, en vanuit een soort wraak naar moeder gehandeld heeft, vind ik het zó bizar dat hij ze ook heeft laten verdwijnen. Wraak to the max ofzo![]()
De enige hoop zou nog kunnen zijn dat ze ergens met een volwassene zitten, die om wat voor reden ook niet naar buiten treedt, maar dat lijkt met het uur onwaarschijnlijker.
0,01% kans natuurlijk, maar het zou een optie kunnen zijn.quote:
Je eigen kind? Ik weet niet, het zou kunnen, maar dat vind ik niet passen bij het beeld dat van hem geschetst wordt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef Troel het volgende:
Als je ze ergens in een kanaal of rivier gooit?
Maar klopt dat beeld? Ik weet het nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je eigen kind? Ik weet niet, het zou kunnen, maar dat vind ik niet passen bij het beeld dat van hem geschetst wordt...
dan komen ze uiteindelijk bovendrijvenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef Troel het volgende:
Als je ze ergens in een kanaal of rivier gooit?
niet met een steen om de nek.quote:
Iemand die in een psychose terecht komt of waar ander psychisch leed bij komt kijken kan natuurlijk zo erg veranderen.. De meest lieve aardige kwetsbare man kan ineens echt een monster zijn in een geval als dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je eigen kind? Ik weet niet, het zou kunnen, maar dat vind ik niet passen bij het beeld dat van hem geschetst wordt...
das waarquote:
ik had 2 vriendinnetjes. Heel leuk gezin, aardige vader en moeder. Op een dag kreeg ik te horen dat vader zijn vrouw en kinderen vermoord had. Ws vergiftigd. Hij heeft geprobeerd zichzelf van het leven te beroven maar dat was niet gelukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Iemand die in een psychose terecht komt of waar ander psychisch leed bij komt kijken kan natuurlijk zo erg veranderen.. De meest lieve aardige kwetsbare man kan ineens echt een monster zijn in een geval als dat.
Hè wat jammer dat ik nu niet zit te kijken! ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat is het toch ook verschrikkelijk om in Veendam te wonen. Ik moet even die tenen van mij rechttrekken. #x-factor
de streek daar bij Doorn is goed bebost,lijkt me zeer moeilijk om makkelijk iemand terug te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist steeds waarschijnlijker worden. Als ze dood zouden zijn, zouden ze toch al wel gevonden zijn, denk ik dan....
Opletten met het grijpen aan de capuchon... Kan tot verwurging veroorzaken. en spreek uit ervaring...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Nijna het volgende:
Oudste (5jr, 7mnd) fietst hier steeds beter, alleen het remmen heeft nog wat extra aandacht nodig. Ze roept gewoon dat ze het niet kan en stopt dan half en doet haar voeten omlaag om verder af te remmen, met als gevolg dat ik haar al een paar keer aan haar capuchon moest grijpen om haar heel weer thuis te krijgen.
Maar gelukkig hebben we veel fietspad hier, is het alleen een paar keer oversteken, dus we oefenen stug door. Verkeersinzicht is er nog totaal niet, ik moet echt voor 2 kijken.
Jongste (3jr, 9 mnd) fietst als een gek op zo'n klein fietsje en kan heel goed remmen, maar rijdt ons liever ondersteboven, maakt er een spelletje van. Ik durf het nog niet aan om met ze allebei op de eigen fiets op pad te gaan in mn uppie, dat komt nog wel.
We zijn vanmiddag met zn vieren naar de speeltuin gefietst en ze hebben hier in de straat nog gespeeld en in de tuin.
We denken inmiddels weer aan een vleermuis. En niet meer op zolder maar tussen het plafond en de zoldervloer in. Enige optie om daarbij te kunnen is het avond slopen in Tobias zijn kamer. (Daar horen we hem)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 04:38 schreef danic het volgende:
Saffier, weet je al iets meer over je logé op zolder?
Ik denk dat je mij kan afvoeren als er iets met mijn kinderen gebeurt. Van de gedachte alleen wordt ik al misselijk.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:45 schreef Saffier het volgende:
En dat wordt nog wel een reële optie omdat Tobias hem gisteravond ook gehoord heeft en het geluid niet gezellig vond zoals ik nog probeerde
Nee. Dan moet er eerst een bureau afgebroken worden want daarna kunnen we pas laminaat weghalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 07:55 schreef trui het volgende:
Wat een toestand..... Kun je er niet makkelijker via de zoldervloer bij?
Gisteren in X-factor waren 2 mensen uit Veendam die ondertiteld moesten worden omdat ze zo slecht verstaanbaar waren. Zongen tenenkrommend slecht.quote:
waar staat dat? ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef Saffier het volgende:
45 uur Vicky ? Reisje om de wereld heen gedaan?
Onze kinderen zijn nu 9 en 11 en zijn meer thuis in een vliegtuig dan veel volwassenen. Ze gedragen zich voorbeeldig, weten wat er van ze verwacht wordt, en dat met name omdat ze het van jongsafaan doen. Tussen de 1 1/2 en 3 vond ik trouwens het lastigst, dan is er niet zo best mee te overleggenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het klinkt misschien heel raar, maar sommige mensen gaan er niet vanuit dat hun leven voorbij is wanneer ze ouder (als in: papa of mama) worden.
Als jij en je partner nou altijd met veel plezier grote reizen hebben gemaakt, en dat een belangrijk deel van jullie leven vinden, dan hoef je daar toch niet mee op te houden omdat je een kind hebt gekregen? Zoals je hierboven hebt kunnen lezen zijn er manieren genoeg om prettig te reizen met kinderen, dus waarom zou je op de Veluwe gaan zitten als je meer van Thailand houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |