quote:Ik heb mijn haar gisteren laten verven door een kapper. Ben er weer erg blij mee. Vorige keer had ik ten m gezegd dat ik wat lichter wilde maar toen had ie me verkeerd begrepen en was het veul donkerder
Ja joh! Ze is al twee weken oud!quote:
eh, is groen nog hip dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef trui het volgende:
Ik verf nog altijd met dat schuimspul rocka, zou niet anders meer willen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet mijzelf even moed in slapen. Ik laat je morgen weten wat ik van het kaartje vind!
Uitslaaaaaaaaaapen tot uurtje of 10 en dan snel naar het ontbijt hollenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, Luigi. Vooral dat 4-sterren hotel.
Hahaha, wij ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:42 schreef livelink het volgende:
Stamppot rauwe andijvie. Saai, maar lekker.
Met shoarmavlees. Ik hou niet van spekjes.quote:
Anders is het niet af he?quote:
Aha, ' the golden arches' dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef Luigi het volgende:
Vanavond gaan we maar voor goedkoop, makkelijk en waarschijnlijk erg slecht. Kleine is uit logeren dus mooi momentje. Morgen hangen we de hele dag in de sauna en eten we ook daar denk ik en na afloop lekker overnachten in 4 sterren hotel op 300 meter afstand.
Alledrie!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik voor de sushi ga nu het weer kan. Of de biefstuk. Of carpaccio..
Ik weet het dus nog niet
Dat kan ook nogquote:
Nee dat vind ik maar 1 of 2x per jaar leuk en dan alleen met kinderen. Waarschijnlijk de snackbar of shoarmatent om de hoek.quote:
Waar koop je jalapeno's? Ik kan tegenwoordig zo'n beetje alles wel vinden, maar die dus niet...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan vanavond Mexicaanse tortilla's eten. Kan iedereen zelf beslissen wat erop gaat. Vlees, ijsbergsla, tomaten, kaas, komkommer, mais, zure room, guacamole, paprika, ui, galapenopepers. Dat was de keuze geloof ik wel zo'n beetje. Altijd leuk en lekker.
Yes darlink, gewoon bij ome Albert ofcourse.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dat klinkt goed! Eigen recept, of heb je een linkje?
Spuug, dat doen wij ook vaak, een minibuffetje op tafel. Iedereen tevreden, dat is ook wel eens fijn
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar koop je jalapeno's? Ik kan tegenwoordig zo'n beetje alles wel vinden, maar die dus niet...
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,
Het lijkt mij ook tof ja! Maar misschien word je er ook wel misselijk van. En vliegt de popcorm uit je emmer van al dat gezwiep. Ik denk dat ik binnenkort een keer in m'n eentje ga testen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef k_i_m het volgende:
Zou je daar niet doodmoe van worden na een half uur?. Het klinkt wel tof!
en dat het dan niet in Groningen is maar wel in Hoogezandquote:
Ja raar he!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat het dan niet in Groningen is maar wel in Hoogezand
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh zo`n stoel zou echt helemaal niks voor mij zijnDan kom ik er met 6 dingen uit de kom uit
of juist weer ín de kom?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh zo`n stoel zou echt helemaal niks voor mij zijnDan kom ik er met 6 dingen uit de kom uit
quote:
Ik zie je nu steeds voor me met een goudvis in je handen. Qua 'uit de kom'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ene helft eruit, andere helft er weer in
Hahaha ja die is zo mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie je nu steeds voor me met een goudvis in je handen. Qua 'uit de kom'
(Vind ik een van de beste flauwe grappen ooit)
bij roompot weerterbergen hadden ze bij de amusementshal zo'n ding met van die stoelen en dan zag je een film en bewoog de stoel mee. ik denk dat dat het idee is bij die d-boxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik weet niet of het iets toe zou voegen. Zoals ik het nu bekijk wil ik me helemaal niet voelen alsof ik in de achtervolging meerij.en 2 uur lang geschud worden?
My. Ik word oud hè
Ik dacht dat het Omniversum ook stoelen had die bewogen? Nou ja, dacht dusquote:
absoluut! Ik maak vaak iets van 24 kitchenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dank voor het linkje! En het recept, 24kitchen is leuk!
wat stom? Op de ipad gaat t prima?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef PM-girl het volgende:
Oja, appielinkjes werken niet op de iphone![]()
Ik zoek hem wel in de appie op.
hoe dat zo? vergeten te leveren oid?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Je krijgt de melding dat ze een app hebben (die ik al heb), maar dan kun je vervolgens niet door naar de site.
Ook handig, foutje bij lego, de komende maanden zijn er geen duplo rails-aanvullingen te krijgen. Daar gaat mijn briljante verjaardagscadeautip voor de jongste.
Marktplaats! Meer rails voor hetzelfde geld!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Je krijgt de melding dat ze een app hebben (die ik al heb), maar dan kun je vervolgens niet door naar de site.
Ook handig, foutje bij lego, de komende maanden zijn er geen duplo rails-aanvullingen te krijgen. Daar gaat mijn briljante verjaardagscadeautip voor de jongste.
Schijnbaar was het per ongeluk uit de collectie gegooid ofzo, en dus meteen uit de productie. Dat is wel hersteld, maar duurt het nog even voor het weer in de winkels ligt.quote:
Behalve die vrouw met die korte maaltijd intermezzo's. DIE MOET OPKRASSEN!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dank voor het linkje! En het recept, 24kitchen is leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |