quote:Ik heb mijn haar gisteren laten verven door een kapper. Ben er weer erg blij mee. Vorige keer had ik ten m gezegd dat ik wat lichter wilde maar toen had ie me verkeerd begrepen en was het veul donkerder
Ja joh! Ze is al twee weken oud!quote:
eh, is groen nog hip dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:49 schreef trui het volgende:
Ik verf nog altijd met dat schuimspul rocka, zou niet anders meer willen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet mijzelf even moed in slapen. Ik laat je morgen weten wat ik van het kaartje vind!
Uitslaaaaaaaaaapen tot uurtje of 10 en dan snel naar het ontbijt hollenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef livelink het volgende:
Klinkt goed, Luigi. Vooral dat 4-sterren hotel.
Hahaha, wij ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:42 schreef livelink het volgende:
Stamppot rauwe andijvie. Saai, maar lekker.
Met shoarmavlees. Ik hou niet van spekjes.quote:
Anders is het niet af he?quote:
Aha, ' the golden arches' dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef Luigi het volgende:
Vanavond gaan we maar voor goedkoop, makkelijk en waarschijnlijk erg slecht. Kleine is uit logeren dus mooi momentje. Morgen hangen we de hele dag in de sauna en eten we ook daar denk ik en na afloop lekker overnachten in 4 sterren hotel op 300 meter afstand.
Alledrie!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:14 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik voor de sushi ga nu het weer kan. Of de biefstuk. Of carpaccio..
Ik weet het dus nog niet
Dat kan ook nogquote:
Nee dat vind ik maar 1 of 2x per jaar leuk en dan alleen met kinderen. Waarschijnlijk de snackbar of shoarmatent om de hoek.quote:
Waar koop je jalapeno's? Ik kan tegenwoordig zo'n beetje alles wel vinden, maar die dus niet...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij gaan vanavond Mexicaanse tortilla's eten. Kan iedereen zelf beslissen wat erop gaat. Vlees, ijsbergsla, tomaten, kaas, komkommer, mais, zure room, guacamole, paprika, ui, galapenopepers. Dat was de keuze geloof ik wel zo'n beetje. Altijd leuk en lekker.
Yes darlink, gewoon bij ome Albert ofcourse.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:57 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, dat klinkt goed! Eigen recept, of heb je een linkje?
Spuug, dat doen wij ook vaak, een minibuffetje op tafel. Iedereen tevreden, dat is ook wel eens fijn
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar koop je jalapeno's? Ik kan tegenwoordig zo'n beetje alles wel vinden, maar die dus niet...
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen Spuuglokje maar koop mijn Jalepeno's in schijfjes in pot bij Appie. Van t eigen merk nog ook geloof ik,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |