Vechten! Jaaa!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Pleur op, was net bezig met een geniale TT
Duurde te lang.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Pleur op, was net bezig met een geniale TT
Mijn redacteuren wensen hier niet meer te posten. Ik loop hier voor weg. Bekijk het maarquote:
En Van Gaal zag van boven dat het goed was.quote:
Je presteert jaren op een hoog niveau, maar een flater is genoeg om het smakeloze land tegen je in het harnas te keren. Daarmee moet je kunnen leven op het hoogste niveau van VBL, zelfspot is mij niet vreemd. En anders loop ik gewoon wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Miljoenen kijkers hebben het gezien dus je kan het moeilijk meer ontkennen inderdaad. Maar ja, je jeugdzondes blijven je achtervolgen.
redacteur is een turkie ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Kop van het AD
[..]
Zit er eentje te slapen daar..
Zal wel een turk zijn. Ze zitten immers overal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Kop van het AD
[..]
Zit er eentje te slapen daar..
Ahaquote:
En dan staat je vrouw je thuis met een deegroller op te wachten en dan kijk je haar eens diep in de ogen en dat weet je al hoe laat het is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je presteert jaren op een hoog niveau, maar een flater is genoeg om het smakeloze land tegen je in het harnas te keren. Daarmee moet je kunnen leven op het hoogste niveau van VBL, zelfspot is mij niet vreemd. En anders loop ik gewoon weg
Heb je het nu over Hans Kraay Sr en Jr?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Een kind van God en een zoon van Jezus. Knal pats boem, gooaaaaaal.
In Oudewater worden ze geboren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het nu over Hans Kraay Sr en Jr?
Ik weet wel dat Jezus wel eens naar buiten treedt via het lichaam van Hansie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het nu over Hans Kraay Sr en Jr?
Die eigenzinnige vrouwtjes moet je kort houden, aan het eind van de avond is de deegroller naast de lampenkap te vinden. Wel check ik vaker de gordijnen of er niet misschien een mislukte Australische doelman zich schuilhoudt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan staat je vrouw je thuis met een deegroller op te wachten en dan kijk je haar eens diep in de ogen en dat weet je al hoe laat het is.
Wat zou de reden zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef PirE het volgende:
Der Untergang komt ook elk jaar op tv zo rond 4/5 mei
waar en wanneerquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die film Der Untergang neem ik niet serieus want er komt geen genetisch gemanipuleerd monster in voor.
God vreesde dat Johan zelfmoord zou plegen en hij vond dit zo'n belangrijk geval dat hij zijn zoon nogmaals terugstuurde naar de aarde om Johan te redden. God downloadt namelijk ook elke maandag en vrijdag een mp4'tje, daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Jezus wel eens naar buiten treedt via het lichaam van Hansie.
okequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
zaterdag 4 mei, 20:02 uur op TV (RTL7)
Dat ie Benfica - Chelsea een mooier affiche vond.quote:
sjelsie wonquote:
Op 4 & 5 mei heeft Frankrijk heel Europa van de Duitsers verlost (als ik de Fransen moet geloven).quote:
Goring of Fegelein ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die film Der Untergang neem ik niet serieus want er komt geen genetisch gemanipuleerd monster in voor.
Lambiek durfde in de tijd dat Zlatan zijn kamergenoot was zelfs niet te masturberen tijdens zo'n foute film op vrijdagavond.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die eigenzinnige vrouwtjes moet je kort houden, aan het eind van de avond is de deegroller naast de lampenkap te vinden. Wel check ik vaker de gordijnen of er niet misschien een mislukte Australische doelman zich schuilhoudt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lambiek durfde in de tijd dat Zlatan zijn kamergenoot was zelfs niet te masturberen tijdens zo'n foute film op vrijdagavond.
Als Lambiek knikte van 'ja', maar Zlatan bedoelde van 'nee' moest Lambiek rennen voor zijn leven.quote:
Dat is er maar 1quote:
De vader van God is weer minder de spreken over VI.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
God vreesde dat Johan zelfmoord zou plegen en hij vond dit zo'n belangrijk geval dat hij zijn zoon nogmaals terugstuurde naar de aarde om Johan te redden. God downloadt namelijk ook elke maandag en vrijdag een mp4'tje, daar is niks mis mee.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is tegen het zere been van sommigen.
Louis is meer een denker als een spreker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De vader van God is weer minder de spreken over VI.
hij wordt ook wel eens gezien als schipper naast God, het is al met al een vrij complexe familie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louis is meer een denker als een spreker.
Steeds vaker opgesteld als verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
toch een aardige centrale verdediger die luiz
ja zo bedoelde ik het eigenlijk ook, goeie voetballer inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Steeds vaker opgesteld als verdedigende middenvelder.
Die gozer kan echt ballen
WAT!!??! NU KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN MANNETJE! DIONNE IS GEWOON MOEILIJK LEKKER OK? BEGREPEN?quote:
Oh wacht jij zit in de prostaatclub in een Ivorentoren. Schijtlollig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WAT!!??! NU KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN MANNETJE! DIONNE IS GEWOON MOEILIJK LEKKER OK? BEGREPEN?
Hier kan ik maar één reactie op geven: Uh, oké.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh wacht jij zit in de prostaatclub in een Ivorentoren. Schijtlollig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |