Dat is in het geheel niet uitzonderlijk in mei. Als je een beetje Franse Alpen fiets ervaring hebt weet je dat vele passen pas vanaf begin juni open zijn, en zeker die van boven de 2000 meter.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:02 schreef kanovinnie het volgende:
Kennis staat tot zijn knieen in de sneeuw op de ioazard. Helaas geen top voor hem. Wel 2000 meter
Heb al plannen, ik ga morgen een meet doen in 020 met de jonges uit het vak, er is al 11 jaar een dodenherdenking met een kleine alleycat vooraf. Daarna doen we dan een biertje in de kroeg. Ik ga er natuurlijk op de fiets heen dus als je wilt aanhaken ik ga weg misschien net na de middag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef Gripper het volgende:
Heeft er nog iemand zin om morgen een flink eind te gaan fietsen met evenzoveel flink wat hoogtemeters? (heuvelrug, posbank etc)
Ongeveer 150-180 km, geen haast, maar wel doortrappen op de momenten dat we geen pauze houden: er is best tijd voor een appelgebakje onderweg
scheurtje goed schoonmaken, band leeg, lijmen met superlijm en 24uur wachten met oppompen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:09 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Vervangen? Heb er zo al 600+ km mee gereden...
Toch wel op de fiets?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
Nu maar ff patat halen. Dat is wel weer verdiend.
Ik was eigenlijk van plan om weer naar Sloten te gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef Gripper het volgende:
Heeft er nog iemand zin om morgen een flink eind te gaan fietsen met evenzoveel flink wat hoogtemeters? (heuvelrug, posbank etc)
Ongeveer 150-180 km, geen haast, maar wel doortrappen op de momenten dat we geen pauze houden: er is best tijd voor een appelgebakje onderweg
Maar iemand zonder die ervaring weet dat misschien/waarschijnlijk niet of houdt daar geen rekening mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is in het geheel niet uitzonderlijk in mei. Als je een beetje Franse Alpen fiets ervaring hebt weet je dat vele passen pas vanaf begin juni open zijn, en zeker die van boven de 2000 meter.
Patatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
Nu maar ff patat halen. Dat is wel weer verdiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. Een fraaie 35 km.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:56 schreef Patroon het volgende:
Mooi tenue van Bioracer gekregen. Erg blij mee.
Nee joh, gister had ik maarliefst bijna 55quote:
Mooi tenue, ik ben alleen geen fan van die doorlopende rits. Die hebben wij ook op de shirts KM van de club ook, ook bioracer btw, en dat kruipt altijd zo raar op. Geef mij maar een korte rits. En shirt helemaal open fietsen doe ik toch niet want dat is niet soigné.quote:
mocht mijn rooster het toelaten, ga ik ook graag een keer mee.... Zie jullie dan wel weer, als ik gedubbeld wordtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben bezig met een klimrondje bij Tecklenburg met mooi wat hoogtemeters en een klim van 2km. Rondje wil ik binnenkort paar keer rijden. Ga je mee?
Een net shirt! Al komt die sponsor er rechts onderaan, voor jou links, er wel heul bekaaid af. wat is de volgende stap? Een snelpak of een Stevens fiets?quote:
Een paar Stevens modellen kan ik best waarderen. maar nee, ga niet als een totale fan malloot rondrijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een net shirt! Al komt die sponsor er rechts onderaan, voor jou links, er wel heul bekaaid af. wat is de volgende stap? Een snelpak of een Stevens fiets?
Ik bedoelde uiteraard ook graties van de sponsor! Zou ik geen nee tegen zeggen, al krijg ik bij die Stevens fietsen nog altijd een Niels calimero Albert bijgedachte. Maar ze maken mooie fietsen, ontegenzeggelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een paar Stevens modellen kan ik best waarderen. maar nee, ga niet als een totale fan malloot rondrijden.
Wat is dat voor iets?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal schoon. Klaar voor zondag.... Morgen nog een klein rondje fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |