Ook al geen strak plan http://nos.nl/audio/49591(...)-twee-jaar.html.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
Toch maar fysiek goud kopen? Als geld niets meer waard is kan die prijs niet blijvend laag gehouden worden door de banken.
Heb je enig idee wat er nog aan goud in de grond zit?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Die prijs van goud wordt kunstmatig laag gehouden. Probeer maar eens echt goud te kopen. Dat is bijna niet te krijgen. Hoewel het op korte termijn wel eens minder waard kan worden is het op de lange termijn absoluut een beter behoud van koopkracht.
Je kan prima fysiek goud kopen, alleen niet uit voorraad, want het blokje dat gisteren 35000 euro waard was kan morgen nog maar 34000 euro waard zijn. Weg winst voor de handelaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Die prijs van goud wordt kunstmatig laag gehouden. Probeer maar eens echt goud te kopen. Dat is bijna niet te krijgen. Hoewel het op korte termijn wel eens minder waard kan worden is het op de lange termijn absoluut een beter behoud van koopkracht.
Die prijs wordt laag gehouden om China de kans te geven zijn Dollar voorraad om te zetten in goud. http://www.forbes.com/sit(...)-quantities-of-gold/quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan prima fysiek goud kopen, alleen niet uit voorraad, want het blokje dat gisteren 35000 euro waard was kan morgen nog maar 34000 euro waard zijn. Weg winst voor de handelaar.
* Papierversnipperaar leent zich te pletter.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:36 schreef teknomist het volgende:
Gecorrigeerd voor inflatie zijn de meeste rentes al negatief.
Banken zelf lenen soms al geld tegen negatieve rente uit. Wel een fractie van een procent, maar het gaat over miljarden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Krijg ik nu betaald om te lenen?
8,75 % is het hoogste wat ik aan rente heb ontvangen des tijds bij bank mees & hoop.quote:
geweldigquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
8,75 % is het hoogste wat ik aan rente heb ontvangen des tijds bij bank mees & hoop.
Misschien wel maar hoe zit het met de veiligheid daarvan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:51 schreef Brum_brum het volgende:
Bitcoin gaat het helemaal worden in 2013.
De overheid kan het onmogelijk roven en het is ook niet te tracken dus je zal niet snel worden opgepakt voor het kopen van snelkookpannen of welke drug hype ze nog gaan verzinnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien wel maar hoe zit het met de veiligheid daarvan?
Wat ook zou helpen is als er meer mensen die niet werken toch zouden werken. Wat zou helpen is als we toch nog wat meer van onze landbouwgrond gebruiken om daarmee gewoon iets meer te maken ipv de droom van een diensteneconomie. Dat mag ook met andere zaken, maar voedsel, energie, water, daarna de rest.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Meer lenen is de enige oplossing die geen directe pijn veroorzaakt en daardoor dus nog acceptabel is voor de maatschappij, de alternatieven zijn immers of meer werken (langere werkweken, tot op een hogere leeftijd door blijven werken en meer migranten binnenhalen die kunnen werken) of ons koopgedrag een heel stuk naar beneden bijschroeven.
Dat zal ze aan hun reet roesten. de ecb leent onbeperkt ltro's dus zelfs als iedereen dit doet is er geen enkel probleemquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:14 schreef fokky100 het volgende:
Ik heb in maart mijn spaargeld al van de bank gehaald.
Zouden meer mensen moeten doen.
Dan zullen ze wel anders piepen.
Ik ben meer bang voor die hackaanvallen en dat je dan je biscuits kwijt bent dat schijnt toch wel voor te komen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De overheid kan het onmogelijk roven en het is ook niet te tracken dus je zal niet snel worden opgepakt voor het kopen van snelkookpannen of welke drug hype ze nog gaan verzinnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |