Zij was op dat moment toezichthoudende volwassene en dus verantwoordelijk. Dat is dan wel weer logisch.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef gargamel het volgende:
Toch raar dat oma de boete heeft gekregen terwijl de kinderen bloemen plukten. Kan je tegenwoordig door verwantschap al vervolgd worden?
Wat snap je niet aan het woord 'boete'?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
Serieus: ''Fee en Kick moesten alle bloemen inleveren'' WTF! WELKOM IN NEDERLAND MENSEN! WAAR JE BETAALD VOOR BLOEMEN DIE JE NIET EENS MAG HOUDEN!
Inderdaad. Stadswachten en Parkeerwachten. Te achterlijk om politie te worden, wat al veelzeggend is, maar toch driftig op zoek naar een functie waar ze iig iets van macht hebben. Kansloze zelf bevlekkers.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik hoor wel meer rare verhalen over stadswachten. Welke mafkees heeft die mensen bevoegdheden gegeven? En welke nog grotere mafkees neemt zwakzinnigen in dienst?
Wat snap je niet aan een posticon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord 'boete'?
Dat krijg je als je via het UWV een cursusje tot stadswacht krijgt en meteen ook al BOA-bevoegdheden. Rare wereld leven we in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik hoor wel meer rare verhalen over stadswachten. Welke mafkees heeft die mensen bevoegdheden gegeven? En welke nog grotere mafkees neemt zwakzinnigen in dienst?
Dat was in Geldrop en bleek een stuk genuanceerder te liggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef Deetch het volgende:
REGELS ZIJN REGELS [insert nazi smiley]
een ander verhaal dat ik ken is van een mevrouw die een boete kreeg omdat ze een broodzak na het eendjes voeren in de prullenbak bij het park deed. Dat was het dumpen van huisvuil dat mevrouw had meegenomen (die zak) in de openbare ruimte. Die zak had ze dus thuis moeten weggooien.
Geen idee waar die bakken dan voor zijn
Mee eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het bedrag van de boete excessief. Maar ik vind het niet normaal dat je als opvoeder je kinderen bloemen laat plukken die er voor iedereen staan. Terecht dat dat bestraft wordt.
Dit inderdaad, wat zijn het voor een stomme yuppennamen zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Chai het volgende:
Tja sterrenkinderen hè, zo rebels. 'Fee en Kick'.
Zeker, daar werd die bekeurambtenbaar beschermd, daar die eindverantwoordelijke een Groenlinks wethouder bleek te zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat was in Geldrop en bleek een stuk genuanceerder te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |