vanavond pas schatjequote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga eens van je zolder af en ga het kampioenschap vieren man
Koeman:quote:
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/29270__rss.phpquote:'Maar ze spelen op de slotdag nog in Enschede tegen FC Twente, eens kijken of ze ook daar met de druk kunnen omgaan. Wij moeten zelf gewoon drie keer winnen. Dat zou voor ons voldoende moeten zijn voor plek twee.'
De moeder van Marcelo zou gewoon alsnog uitgestelde abortus moeten plegen. Wat een slechte speler is dat zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme, dit kut PSV is niet goed voor mijn hartgewoon nog 2-2 laten worden..
ja maar koeman is een mongoolquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Koeman:
[..]
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/29270__rss.php
Even de okselstjes freshen voordat je een feestje gaat bouwen he.quote:
Hij kwam ook gewoon vrij van het middenveld gelopen. Was dus niet alleen aan Marcelo om hem op te vangen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De moeder van Marcelo zou gewoon alsnog uitgestelde abortus moeten plegen. Wat een slechte speler is dat zeg.
Mag toch hopen dat die kneus volgend jaar niet meer voor PSV speeltquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De moeder van Marcelo zou gewoon alsnog uitgestelde abortus moeten plegen. Wat een slechte speler is dat zeg.
natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even de okselstjes freshen voordat je een feestje gaat bouwen he.
Ik heb het over het hele seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij kwam ook gewoon vrij van het middenveld gelopen. Was dus niet alleen aan Marcelo om hem op te vangen.
Vond Lens niet eens zo slecht. Had ook een paar leuke intercepties. Maar als buitenspeler ben ik sowieso niet kapot van Lens. Gewoon in de spits. Eigenlijk is het gewoon een 4-4-2-spits. Idioot dat Advocaat dat systeem nooit geprobeerd heeft. Je kan nog zoveel zeggen over de zwaktes in de selectie, maar Advocaat heeft sowieso verwijtbaar gefaald doordat hij niets anders geprobeerd heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef Geo4kant het volgende:
Lens die heel slecht speelde maakt toch nog even de beslissende
Genoeg aan te merken op Advocaat inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond Lens niet eens zo slecht. Had ook een paar leuke intercepties. Maar als buitenspeler ben ik sowieso niet kapot van Lens. Gewoon in de spits. Eigenlijk is het gewoon een 4-4-2-spits. Idioot dat Advocaat dat systeem nooit geprobeerd heeft. Je kan nog zoveel zeggen over de zwaktes in de selectie, maar Advocaat heeft sowieso verwijtbaar gefaald doordat hij niets anders geprobeerd heeft.
Waar is dat applaus voor bij Feyenoord - ADO?
Applaus zal wel zijn omdat ze het geprobeerd hebben. Is net geen huldiging waard.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond Lens niet eens zo slecht. Had ook een paar leuke intercepties. Maar als buitenspeler ben ik sowieso niet kapot van Lens. Gewoon in de spits. Eigenlijk is het gewoon een 4-4-2-spits. Idioot dat Advocaat dat systeem nooit geprobeerd heeft. Je kan nog zoveel zeggen over de zwaktes in de selectie, maar Advocaat heeft sowieso verwijtbaar gefaald doordat hij niets anders geprobeerd heeft.
Waar is dat applaus voor bij Feyenoord - ADO?
Dat is waar, gun jullie wel een champions leuage plek ;pquote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker fijn als je zo slecht 25 miljoen geinvesteerd hebt
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
We willen deze tweede plaats graag opdragen aan onze vrienden DePel, Oldie, Caland en niet te vergeten HMF. Bedankt jongens, het was een mooi seizoen! En succes volgende week met de 40-0, het kan nog!
Ps. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jullie de groetjes krijgen van Stef Depla. Bij deze.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |