quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Coldplay
wat een contrast bij de gezelligheid van net
ooooooooooooooooooooooooh ooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooh
In de Zwarte Ruiter in Den Haag toen ie een chick aan het versieren was?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
AC/DC
vraag me altijd af op welk moment die zanger dacht: ik heb zo'n goeie stem, ik ga zingen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de Zwarte Ruiter in Den Haag toen ie een chick aan het versieren was?
Nog maar 1 dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Je moet ze gewoon eens live zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Moest gewoon even, die veer in de kond. Hoorde Domien zeggen dat ie Alive van Empire of the Sun het leukste lenteplaatje van dit moment vindt, maar MH maken ho maar.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met d'r lelijke wenkbrauwen
[ afbeelding ]
Het is dat ik photoshop niet aan had staan. Anders had ik je UI er even in geplaktquote:
Duurt opstarten van PS zo lang ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is dat ik photoshop niet aan had staan. Anders had ik je UI er even in geplakt
jaquote:
liggend, lekker relaxt.quote:
Je hebt speciaal zo'n franse camping plee laten installeren?quote:
Nee, ik laat het gewoon lopen. Waar ik ook benquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt speciaal zo'n franse camping plee laten installeren?
Het is al zo lang geleden, kijk naar de toekomst!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:03 schreef minthy het volgende:
Klinkklare onzin, deze discussie. Onder "de juiste" omstandigheden kan iedereen fout zijn in een oorlog.
WWIII?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden, kijk naar de toekomst!
Een enorme dooddoener, maar imo wel waar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden, kijk naar de toekomst!
Revolutie!quote:
Zijn ook bijna allemaal dood, de mensen die de oorlog bewust hebben meegemaakt..quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Een enorme dooddoener, maar imo wel waar.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:
Weet ik dat ik niet hoef in te schakelen rond dat tijdstip.quote:
Oh zo. Michiel in de middag is dikke primaquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet ik dat ik niet hoef in te schakelen rond dat tijdstip.
Ieder zijn eigen smaak he? Ik vind het programma van Ekdom geweldig maar de meesten in dit topic vind het niks meer aan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo. Michiel in de middag is dikke prima
quote:Een puntje van kritiek was er ook. Tot onze stomme verbazing zat Rob Stenders plotseling in het Glazen Huis als (r)oppas. Dat terwijl wij hem dat, alvorens hij bij PowNed in dienst trad, uitdrukkelijk hebben verboden. Wij hebben namelijk helemaal niets met dit marketing-vehikel. Het leverde hem een officiële gele kaart op en zoals iedereen weer is twee keer geel rood...
Wat een matig stukje tekst, qua Nederlands.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Uit het PowNed jaarverslag:
[..]
Van mij mag hij alsnog naar radio 2, zou het niet erg vinden als hij rood krijgtquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |