quote:
Caramelsoep... en dan chocola erin dippenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie, ik las caramelsoepje en toen dacht ik, wut?![]()
Moe ende gaar, gelukkig had ik gisteren voor het eerst in tijden voor 2 dagen gekookt
quote:
hoe weet jij nou hoe ik er onder mijn vet uitzie? en hoe weet jij nou waar ik op functioneer? ik ben een vreselijk onaardig, chagerijnig ongelukkig mens zonder KH's, bovendien krijg ik er vreetbuien van, in tegenstelling tot als ik wél kh's eet....quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is totaal niet van toepassing op ons...
Wij hebben een vergelijkbaar lichaamstype, zo'n beetje compleet tegenovergesteld van die van Tink.
Ik ga ook hard op KH's, kan dan gewicht rondsmijten van hier tot gunder, helpt alleen geen ene fuck als het neerkomt op je vetpercentage verlagen.
fijn! Neem je eigenlijk ook whey of niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef Skoap het volgende:
Balen dat je internet verbinding eruit viel. Ik heb de bestanden gedwonload.
Spierpijn lijkt minder te worden! *blij*
whehe, fijn dat je nog leeftquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik leef nog! Ik vond de push ups, de squats icm gewichtjes en de buikspieroefeningen het zwaarst. Die gingen ook niet helemaal goed, volgens mij. Verder wel lekker gezweet en de jumping jacks waren heerlijk, want frisse luchtbenieuwd wat ik er morgen van voel.
Als dat alles mij niet zo bekend voorkwam had ik m'n bek gehouden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe ik er onder mijn vet uitzie? en hoe weet jij nou waar ik op functioneer? ik ben een vreselijk onaardig, chagerijnig ongelukkig mens zonder KH's, bovendien krijg ik er vreetbuien van, in tegenstelling tot als ik wél kh's eet....je hebt me één keer gezien! (toen at ik overigens op het toetje na ook voornamelijk salade/rauwkost, op die bbq)
ik eet 's avonds voornamelijk vlees en groente, gebruik volkorenproducten als ik kh's eet, en ben aangekomen door een eetstoornis, niet doordat ik een normaal eetpatroon had met carbs. sterker nog, op een normaal eetpatroon met langzame koolhydraten ben ik destijds 35 kilo afgevallen.
de 55 die ik daarna aankwam waren niet van een eetpatroon zoals ik het nu heb, maar van depressies en vreetbuien tot wel 1500 kcal per vreetbui. de laatste keer dat ik koolhydraatarm heb geprobeerd te eten was toen de vreetbuien ongeveer begonnen. ik zeg niet dat het causaal is, maar de correlatie is er wel, en dat vind ik genoeg, in combinatie met het eerder genoemde chagrijn en obsessief eetgedrag.
![]()
ik ben klaar met verdedigen, er is een reden dat ik hier nooit meer lijstjes post, kunnen we het erover eens zijn dat we het oneens zijn?
Viz, hoe lief bedoeld (want dat is het) doe maar niet. Kwak krijgt professionele ondersteuning en ik geloof dat zij het het prettigste vindt gewoon die adviezen aan te houden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat alles mij niet zo bekend voorkwam had ik m'n bek gehouden.
Vooralsnog herken ik mij er gigantisch in en zal ik niet opgeven omdat ik, hoeveel ik je ook frustreer, jij er wat van kan opsteken en een stabieler gewichtspatroon door kunt hebben.
En KH-arm is heel wat anders dan je KH's weglaten op momenten dat je het niet meer nodig bentzoals bij je D.
Dus dikke, jij kunt gelukkig wezen zonder die overschot aan KH's en een stabieler gewicht krijgen en daarom blijf ik zolang ik je tegenkom er op hameren.
Dat is ook m'n punt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Viz, hoe lief bedoeld (want dat is het) doe maar niet. Kwak krijgt professionele ondersteuning en ik geloof dat zij het het prettigste vindt gewoon die adviezen aan te houden.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
fijn! Neem je eigenlijk ook whey of niet?
Zojuist geleerd dat er een knopje is waarmee ik van tekst een quote kan makenquote:500 gram gehakt (rund of half-om-half)
zout
peper
nootmuskaat
een ei
paneermeel erbij tot het goed aan elkaar kleeft en niet meer uit je handen glibbert/te nat is.
evt: scheutje ketjap, fijngesnipperde ui, knoflook
mengen en kneden, ballen van draaien (4 grote of meerdere kleinere)
goeie scheut braadproduct/roomboter en scheut olie in de pan. bruin laten worden. ballen erin, eerst op hoog vuur aan één kant bruin laten worden, omdraaien, nog 5 minuutjes laten bakken. kopje water erbij, deksel erop, zachtjes laten pruttelen en een keertje omkeren tot ze gaar zijn (20 minuten voor kleine balletjes tot 45 minuten voor 4 echte grote).
opeten wat je wilt, de rest invriezen in de jus om later op te warmen.
hopla!
Het is volgens mij geen dietist. Kan kwak beter zelf vertellen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is ook m'n punt.
Maar iemand die geld verdient aan dikke mensen, daar weet ik van dat die niet wil dat er geen dikke mensen zijn...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zojuist geleerd dat er een knopje is waarmee ik van tekst een quote kan maken/wie het kleine niet eert
Maar wat ik wilde zeggen: goede inspiratie om weer eens ballen te draaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |