quote:
Caramelsoep... en dan chocola erin dippenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie, ik las caramelsoepje en toen dacht ik, wut?![]()
Moe ende gaar, gelukkig had ik gisteren voor het eerst in tijden voor 2 dagen gekookt
quote:
hoe weet jij nou hoe ik er onder mijn vet uitzie? en hoe weet jij nou waar ik op functioneer? ik ben een vreselijk onaardig, chagerijnig ongelukkig mens zonder KH's, bovendien krijg ik er vreetbuien van, in tegenstelling tot als ik wél kh's eet....quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is totaal niet van toepassing op ons...
Wij hebben een vergelijkbaar lichaamstype, zo'n beetje compleet tegenovergesteld van die van Tink.
Ik ga ook hard op KH's, kan dan gewicht rondsmijten van hier tot gunder, helpt alleen geen ene fuck als het neerkomt op je vetpercentage verlagen.
fijn! Neem je eigenlijk ook whey of niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef Skoap het volgende:
Balen dat je internet verbinding eruit viel. Ik heb de bestanden gedwonload.
Spierpijn lijkt minder te worden! *blij*
whehe, fijn dat je nog leeftquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik leef nog! Ik vond de push ups, de squats icm gewichtjes en de buikspieroefeningen het zwaarst. Die gingen ook niet helemaal goed, volgens mij. Verder wel lekker gezweet en de jumping jacks waren heerlijk, want frisse luchtbenieuwd wat ik er morgen van voel.
Als dat alles mij niet zo bekend voorkwam had ik m'n bek gehouden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoe ik er onder mijn vet uitzie? en hoe weet jij nou waar ik op functioneer? ik ben een vreselijk onaardig, chagerijnig ongelukkig mens zonder KH's, bovendien krijg ik er vreetbuien van, in tegenstelling tot als ik wél kh's eet....je hebt me één keer gezien! (toen at ik overigens op het toetje na ook voornamelijk salade/rauwkost, op die bbq)
ik eet 's avonds voornamelijk vlees en groente, gebruik volkorenproducten als ik kh's eet, en ben aangekomen door een eetstoornis, niet doordat ik een normaal eetpatroon had met carbs. sterker nog, op een normaal eetpatroon met langzame koolhydraten ben ik destijds 35 kilo afgevallen.
de 55 die ik daarna aankwam waren niet van een eetpatroon zoals ik het nu heb, maar van depressies en vreetbuien tot wel 1500 kcal per vreetbui. de laatste keer dat ik koolhydraatarm heb geprobeerd te eten was toen de vreetbuien ongeveer begonnen. ik zeg niet dat het causaal is, maar de correlatie is er wel, en dat vind ik genoeg, in combinatie met het eerder genoemde chagrijn en obsessief eetgedrag.
![]()
ik ben klaar met verdedigen, er is een reden dat ik hier nooit meer lijstjes post, kunnen we het erover eens zijn dat we het oneens zijn?
Viz, hoe lief bedoeld (want dat is het) doe maar niet. Kwak krijgt professionele ondersteuning en ik geloof dat zij het het prettigste vindt gewoon die adviezen aan te houden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat alles mij niet zo bekend voorkwam had ik m'n bek gehouden.
Vooralsnog herken ik mij er gigantisch in en zal ik niet opgeven omdat ik, hoeveel ik je ook frustreer, jij er wat van kan opsteken en een stabieler gewichtspatroon door kunt hebben.
En KH-arm is heel wat anders dan je KH's weglaten op momenten dat je het niet meer nodig bentzoals bij je D.
Dus dikke, jij kunt gelukkig wezen zonder die overschot aan KH's en een stabieler gewicht krijgen en daarom blijf ik zolang ik je tegenkom er op hameren.
Dat is ook m'n punt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Viz, hoe lief bedoeld (want dat is het) doe maar niet. Kwak krijgt professionele ondersteuning en ik geloof dat zij het het prettigste vindt gewoon die adviezen aan te houden.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
fijn! Neem je eigenlijk ook whey of niet?
Zojuist geleerd dat er een knopje is waarmee ik van tekst een quote kan makenquote:500 gram gehakt (rund of half-om-half)
zout
peper
nootmuskaat
een ei
paneermeel erbij tot het goed aan elkaar kleeft en niet meer uit je handen glibbert/te nat is.
evt: scheutje ketjap, fijngesnipperde ui, knoflook
mengen en kneden, ballen van draaien (4 grote of meerdere kleinere)
goeie scheut braadproduct/roomboter en scheut olie in de pan. bruin laten worden. ballen erin, eerst op hoog vuur aan één kant bruin laten worden, omdraaien, nog 5 minuutjes laten bakken. kopje water erbij, deksel erop, zachtjes laten pruttelen en een keertje omkeren tot ze gaar zijn (20 minuten voor kleine balletjes tot 45 minuten voor 4 echte grote).
opeten wat je wilt, de rest invriezen in de jus om later op te warmen.
hopla!
Het is volgens mij geen dietist. Kan kwak beter zelf vertellen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is ook m'n punt.
Maar iemand die geld verdient aan dikke mensen, daar weet ik van dat die niet wil dat er geen dikke mensen zijn...
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zojuist geleerd dat er een knopje is waarmee ik van tekst een quote kan maken/wie het kleine niet eert
Maar wat ik wilde zeggen: goede inspiratie om weer eens ballen te draaien!
Ik weet dat je het aardig bedoelt, maar dit soort reacties zijn echt de reden dat ik een hele poos nauwelijks meegepost heb. Het heeft geen zin dit te doen, ik héb het geprobeerd, en het werkt niet voor me. Case closed. Ik wil je posts niet hoeven overslaan, want je post vaak grappige dingenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als dat alles mij niet zo bekend voorkwam had ik m'n bek gehouden.
Vooralsnog herken ik mij er gigantisch in en zal ik niet opgeven omdat, hoeveel ik je ook frustreer, jij er wat van kan opsteken en een stabieler gewichtspatroon door kunt hebben.
En KH-arm is heel wat anders dan je KH's weglaten op momenten dat je het niet meer nodig bentzoals bij je D.
Dus dikke, jij kunt gelukkig wezen zonder die overschot aan KH's en een stabieler gewicht krijgen en daarom blijf ik zolang ik je tegenkom er op hameren.
Dat is niet waar, en het is wel heel erg cynisch om zo te denken over iemand die bij een GGZ instelling werkt. Als je het over gewichtsconsulenten hebt geloof ik je graag, maar deze dietiste is een van de eerste mensen die veel dingen zei die overeenkomen met wat hier gezegd wordt, incl. het eventueel beperken van carbs en het belang van goede vetten en eiwitten. Maar wel met de toevoeging dat ik dat met mijn specifieke achtergrond beter niet kan doen, omdat elke vorm van voedselaanpassing die lijkt op een dieet (met uitsluiting of beperking van bepaalde voedingsgroepen) mijn specifieke eetstoornis kan triggeren. In samenspraak met de psychotherapeut is ook in mijn plan van aanpak opgenomen dat ik niets moet beperken of weglaten om terugvallen en eetbuien te voorkomen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is ook m'n punt.
Maar iemand die geld verdient aan dikke mensen, daar weet ik van dat die niet wil dat er geen dikke mensen zijn...
quote:
Dido staat alleen maar op de crosstrainer in de sportschool en fietst een beetje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Perruche het volgende:
Oh en Vik, ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
zo dood ben ik niet hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Perruche het volgende:
Oh en Dido, ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
Ik vond jumping jacks echt nastyquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Perruche het volgende:
Oh en Dido (sorry!), ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
Zie me dan als dat irritante plaaggeestje dat op je schouder zit en je met compleet de verkeerde beweegredenen en motivatie wel beweegt om dat wat je juist wel wilt aannemen en verteld wordt des te meer als waarheid aan te nemen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet dat je het aardig bedoelt, maar dit soort reacties zijn echt de reden dat ik een hele poos nauwelijks meegepost heb. Het heeft geen zin dit te doen, ik héb het geprobeerd, en het werkt niet voor me. Case closed. Ik wil je posts niet hoeven overslaan, want je post vaak grappige dingen
[..]
Dat is niet waar, en het is wel heel erg cynisch om zo te denken over iemand die bij een GGZ instelling werkt. Als je het over gewichtsconsulenten hebt geloof ik je graag, maar deze dietiste is een van de eerste mensen die veel dingen zei die overeenkomen met wat hier gezegd wordt, incl. het eventueel beperken van carbs en het belang van goede vetten en eiwitten. Maar wel met de toevoeging dat ik dat met mijn specifieke achtergrond beter niet kan doen, omdat elke vorm van voedselaanpassing die lijkt op een dieet (met uitsluiting of beperking van bepaalde voedingsgroepen) mijn specifieke eetstoornis kan triggeren. In samenspraak met de psychotherapeut is ook in mijn plan van aanpak opgenomen dat ik niets moet beperken of weglaten om terugvallen en eetbuien te voorkomen.
Lieve Vaiz, je herkent vast een hoop, maar jij kunt niet in mijn hoofd kijken en je weet niet wat ik precies denk en voel als ik eet. Ik vind het gezelliger als je jezelf niet zo projecteert op mij en me niet probeert te hervormen, ok?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dido staat alleen maar op de crosstrainer in de sportschool en fietst een beetje.
Ik ben vast gaar maar deze zin snapte ik na 2x lezen nog nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie me dan als dat irritante plaaggeestje dat op je schouder zit en je met compleet de verkeerde beweegredenen en motivatie wel beweegt om dat wat je juist wel wilt aannemen en verteld wordt des te meer als waarheid aan te nemen.
Ik zal goeddoemme een reden vinden om je te inspireren trut!
Waarom toch viz?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie me dan als dat irritante plaaggeestje dat op je schouder zit en je met compleet de verkeerde beweegredenen en motivatie wel beweegt om dat wat je juist wel wilt aannemen en verteld wordt des te meer als waarheid aan te nemen.
ik ben al geinspireerd, alleen jij kan er niet tegen dat ik t niet op jouw manier doequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat ik onderburen heb die dat niet op prijs stellen, is niet zo moeilijk toch? Net als dat ik hier noit de bas aan heb of bezoek na 23:00 uurquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef _Dido_ het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom jij geen jumping jacks doet, Perr. Bang dat de kroonluchter naar beneden dondert?
ik vind het in elk geval heel knap van jequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben al geinspireerd, alleen jij kan er niet tegen dat ik t niet op jouw manier doe
in april: -3 kg, -4 cm op buik
ik zal je eind mei weer bijpraten
Is toch zo?quote:
Als mijn geëtter een motivatie is om het door iemand anders voorgesteld iets door te zetten is dat toch een goed iets?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Anna
![]()
Hier stil aan het front!
Oh en ik had ook leuk nieuws vandaag, mag ws. in januari op kosten van de baas reisje maken met nog wat teamleden en leuke mensen!Hoe/wat/waar volgt, even bedenken hoe ik e.e.a. op slinkse ende onherkenbare manier kan plaatsen
ik snap m nu ook pas!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als mijn geëtter een motivatie is om het door iemand anders voorgesteld iets door te zetten is dat toch een goed iets?
Ik bespeur een miscommunicatie
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als mijn geëtter een motivatie is om het door iemand anders voorgesteld iets door te zetten is dat toch een goed iets?
Ik bespeur een miscommunicatie
Wees blij, ik ga je er godverdomme aan houden!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap m nu ook pas!
ik ga t volhouden vaiz! zoals ik nu ben wil ik niet meer zijn, dat staat vast.
Een kleinequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef anna82 het volgende:
Even iets heel anders: zou je de Doner Company kunnen bestempelen als een fastfoodketen?
Je hebt 20 minuten gehuppeld, dan heb je echt geen shake nodigquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Ik vraag het omdat dat de spierpijn kan verzachten.
welke? l-tyrosine? voor stress? of chroom? ik weet t nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het is maar net hoe je het leest.
Kwak, heb jij al eens die tabletten van de tuinen geprobeerd die Aurum laatst hier postte?
Serotoninetabletten onder een andere naam.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welke? l-tyrosine? voor stress? of chroom? ik weet t niet
l-tyrosine heb ik wel een poosje geslikt ivm stressklachten en depri-heid. deed niet veel. neem nu alleen calcium met d en k, en extra d3.
Die pilletjes van de Tuinen e.d. werken toch nooit?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welke? l-tyrosine? voor stress? of chroom? ik weet t niet
l-tyrosine heb ik wel een poosje geslikt ivm stressklachten en depri-heid. deed niet veel. neem nu alleen calcium met d en k, en extra d3.
hm, dat klinkt me een beetje teveel als over the counter anti-depressiva, en daar wil ik liever niet mee klooien... vond die l-tyrosine al wat iffy...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Serotoninetabletten onder een andere naam.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die pilletjes van de Tuinen e.d. werken toch nooit?
Ja, maar er werd ook gepost over stress en depri gevoelens. Dat vitaminepilletjes wel werken, dat geloof ik wel. Maar geloof niet dat de Tuinen echt werkende spullen heeft voor stress en depressie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, dat klinkt me een beetje teveel als over the counter anti-depressiva, en daar wil ik liever niet mee klooien... vond die l-tyrosine al wat iffy...
[..]gewoon vitaminepillen en aminozuren wel hoor, t is niet homeopathisch ofzo.
ja 2x vandaag...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
fijn! Neem je eigenlijk ook whey of niet?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat Tink zegt. Ik neem best veel koolhydraten en ik kan mezelf toch echt niet dik noemen, met 58 kilo bij 1.73m.
Ok, m'n beroep is overwegend niet-zittend.
Meer een vakantie waar toevallig ook collega's zijn!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Tof enen zakenreisje! Ik zou opteren voor Zuid-Afrika
*boks*quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef An24 het volgende:
[..]dan ben je super slank juist!
Auwwww tijd van de maandinderdaad direct suikercravings....
hm, in de l-tyrosine zit een aminozuur dat in fundament wel zou moeten werken, maar dat deed me ook niet echt iets. potje ligt bijna vol in de medicijnenbak. vriendin met migraine die t probeerde kreeg er wel ernstige migraine aanvallen van...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar er werd ook gepost over stress en depri gevoelens. Dat vitaminepilletjes wel werken, dat geloof ik wel. Maar geloof niet dat de Tuinen echt werkende spullen heeft voor stress en depressie.
en datte!quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
en datte!
Morgen lekker tonijn pizza met extra uien, pikant en knoflook
Mijn betoog > irritatiequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben vast gaar maar deze zin snapte ik na 2x lezen nog niet
Zou met zulke klachten langs de huisarts gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, in de l-tyrosine zit een aminozuur dat in fundament wel zou moeten werken, maar dat deed me ook niet echt iets. potje ligt bijna vol in de medicijnenbak. vriendin met migraine die t probeerde kreeg er wel ernstige migraine aanvallen van...
Hier valt het meestal mee, omdat: of heftig of veel pijn. Dat is te overzien, maaaarrrrrr, nu is het beiden tegelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks*
Fijn altijd, trek --> chocola en/of cola --> meer buikpijn edoch ook nog steeds trek
Maar als je hoofdpijn hebt, dan wil je toch geen seks?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Sex tegen hoofdpijn.. pffffffffffffff geen zin
Doodgaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Perruche het volgende:
doodgaan helpt ook tegen migraine.
/internetdokters![]()
slapen!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Perruche het volgende:
/internetdokters![]()
slapen!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn betoog > irritatie
Pro-betoog > effectief
Pro-betoog + irritatie mijn betoog > effectiever
Zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef het wel op voor vandaag
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee maar na de sex heb je geen hoofdpijn meer (tenminste de meeste niet).quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar als je hoofdpijn hebt, dan wil je toch geen seks?.. dit is verwarrend
Oxytocine, endorfine en serotonine. Gotta love themquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee maar na de sex heb je geen hoofdpijn meer (tenminste de meeste niet).
Eerst wordt het nog ergerder en daarna ben je heerlijk verdoofd door je hormonen
Precies en je hoeft er niks voor te slikkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Oxytocine, endorfine en serotonine. Gotta love them
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Mijn tocht naar boven met m'n enkel was niet zo fijn, lekker janken van de pijn. Nu maar een ibu genomen en hopelijk vind ik een goede slaaphouding.. trusten.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou met zulke klachten langs de huisarts gaan.
Met enkelpijn moet je ook op je knieen naar boven lopen slimmerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Mijn tocht naar boven met m'n enkel was niet zo fijn, lekker janken van de pijn. Nu maar een ibu genomen en hopelijk vind ik een goede slaaphouding.. trusten.
Mutsquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Perruche het volgende:
/internetdokters![]()
slapen!!
Nou sorry kwak, maar zowel hier als in een ander topic pak je dingen heel snel heel persoonlijk op. Nou is dat niet erg, kan gebeuren, maar je spreekt jezelf nu een beetje tegenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb geen klachten, ik slik dat spul niet meer (ooit geprobeerd voor ik bij een psych liep). dus ik snap je niet? ik weet ook niet zo goed waar het advies om serotonine te slikken vandaan kwam in een eerdere post van iemand anders, want ik ben voor mijn doen behoorlijk stabiel lately
Valt mee. Het protocol zegt belasten op geleide van de pijn, omdat het verschil in herstel tussen 6 weken rust en geleidelijk licht belasten niet zo vreselijk groot is. Maar er is wel aantoonbaar verschil (rust = beter herstel dan belasten), daarom promoot ik rustquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld.
Wat vindt onze fysio in opleiding hier van?
hm, dat zit in mijn karakter, of ik nu depri ben of stabiel, sorry. maar ik zie niet hoe ik mezelf tegenspreek als ik zeg dat ik me goed voel - dat anderen anders reageren dan ik betekent toch niet dat ik nu depressief ben ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou sorry kwak, maar zowell hier als in een ander topic pak je dingen heel snel heel persoonlijk op. Nou is dat niet erg, kan gebeuren, maar je spreekt jezelf nu een beetje tegen
ik heb in elk geval nog niet geroepen dat jullie mij altijd moeten hebben en dat ik nooit meer terugkom omdat ik me niet welkom voelquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Kwak anders heel volwassen en rustig reageren op alles.
Impuls is a bitchquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, dat zit in mijn karakter, of ik nu depri ben of stabiel, sorry. maar ik zie niet hoe ik mezelf tegenspreek als ik zeg dat ik me goed voel - dat anderen anders reageren dan ik betekent toch niet dat ik nu depressief ben ofzo?
maar laat maar... t was oprecht belangstellend over die pillen van aurum, en ik weet nu nog steeds niet wat t is.
edit: ik zie nu je edit, en ik denk dat je daar gelijk in hebt. een drama llama ben ik overigens wel hoor, en ik voel me altijd snel aangevallen
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat mensen maar weinig weten van hoe het werkt...
Iedereen weet dat er een legio artsen rondrijd in een wagen betaald door Bayer maar zonder stickers toch?
irl is kwak sowieso goed bezig, dat is ook wat makkelijker communiceren en "verdedigien" als geschreven. Kwak is lief, zeer liefdevol, errug slim en mooi.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Kwak anders heel volwassen en rustig reageren op alles.
Ik ben gewoon van mening dat niemand zoveel werk kan verzetten dat het ook maar een veelvoud van een miljoen waard kan wezen, en dat is uitgangspunt genoeg voor mijquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wat ben je toch altijd lekker cynisch Vaiz
(maar daar hebben we het nu helemaal niet over, t ging over voedingssupplementen enzo)
Het was een aparte opmerking, maar ik zou het gewoon lekker laten gaan. Haar probleem, niet de jouwequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat An doelt op t kattenfoto topic, waar iemand mij vertelt dat ik te arm ben om een kat te hebben, waarop ik even uit mijn slof schootvond ik volkomen terecht van mezelf overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |