abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:51:20 #1
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125954770
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Kwak
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:51:39 #2
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125954791
shit ik gooide hem dicht!
Kwak
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:56:39 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125955058
[quote]0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is ook.
Morgen is het gewoon pizza tijd bij een goede pizzaria.. dat gedoe dat je dat ook nog eens zelf moet maken omdat het "lekkerder" is..
Dat IS niet zo.

Alle biefstuk, vlees, vis, patat, aardappelen, groente bij restaurants ........... ja dat kan IK dan weer beter.

Tink, je bent geweldig... Heb je nog mooie recepten om te delen? Via PM misschien?

Gehaktballen met rauw ei, fjijn gesnipperd uitje en aurkje, nootmuskaat, zout, peper, paprikapoeder, peper, zout, peterselie, wat sambal, oud brood, melk.
zoveel variaties O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125955184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+
:D
Dit is totaal niet van toepassing op ons...

Wij hebben een vergelijkbaar lichaamstype, zo'n beetje compleet tegenovergesteld van die van Tink.
Ik ga ook hard op KH's, kan dan gewicht rondsmijten van hier tot gunder, helpt alleen geen ene fuck als het neerkomt op je vetpercentage verlagen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125955190
Wat Tink zegt. Ik neem best veel koolhydraten en ik kan mezelf toch echt niet dik noemen, met 58 kilo bij 1.73m.

Ok, m'n beroep is overwegend niet-zittend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125955340
Balen dat je internet verbinding eruit viel. Ik heb de bestanden gedwonload.
Spierpijn lijkt minder te worden! *blij*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125955411
D was pastasalade, lekker! :9
pi_125955476
Ja hai! Morgen op vakantie *O*

Lijstje:

T: rijstwafel pindakaas
S: 45 min KT 45 min cardio
O: overnight oats met banaan
L: salade van gele paprika, tomaat, komkommer, kikkererwten, blikje tonijn en een ei + 2 rijstwafels met geitenkaas
D: courgette/paprika soep met stokbrood + tzaziki
T: kwark met appel

Was druk dus niet zoveel tijd voor T's vandaag... Oh nog wel een caramel snoepje op O+
Be someone that makes you happy
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:06:20 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125955594
Nallie, ik las caramelsoepje en toen dacht ik, wut? :D

Moe ende gaar, gelukkig had ik gisteren voor het eerst in tijden voor 2 dagen gekookt :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125955791
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie, ik las caramelsoepje en toen dacht ik, wut? :D

Moe ende gaar, gelukkig had ik gisteren voor het eerst in tijden voor 2 dagen gekookt :+
Caramelsoep... en dan chocola erin dippen :9
pi_125956170
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:04 schreef Nallie het volgende:
Ja hai! Morgen op vakantie *O*

*O*

Plus lekker lijstje :9

Ik ga na het weekend ook maar weer eens de rem erop doen, teveel crap gegeten tijdens het verhuizen/klussen :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:21:32 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125956346
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Dit is totaal niet van toepassing op ons...

Wij hebben een vergelijkbaar lichaamstype, zo'n beetje compleet tegenovergesteld van die van Tink.
Ik ga ook hard op KH's, kan dan gewicht rondsmijten van hier tot gunder, helpt alleen geen ene fuck als het neerkomt op je vetpercentage verlagen.
hoe weet jij nou hoe ik er onder mijn vet uitzie? en hoe weet jij nou waar ik op functioneer? ik ben een vreselijk onaardig, chagerijnig ongelukkig mens zonder KH's, bovendien krijg ik er vreetbuien van, in tegenstelling tot als ik wél kh's eet.... :D je hebt me één keer gezien! (toen at ik overigens op het toetje na ook voornamelijk salade/rauwkost, op die bbq)

ik eet 's avonds voornamelijk vlees en groente, gebruik volkorenproducten als ik kh's eet, en ben aangekomen door een eetstoornis, niet doordat ik een normaal eetpatroon had met carbs. sterker nog, op een normaal eetpatroon met langzame koolhydraten ben ik destijds 35 kilo afgevallen.

de 55 die ik daarna aankwam waren niet van een eetpatroon zoals ik het nu heb, maar van depressies en vreetbuien tot wel 1500 kcal per vreetbui. de laatste keer dat ik koolhydraatarm heb geprobeerd te eten was toen de vreetbuien ongeveer begonnen. ik zeg niet dat het causaal is, maar de correlatie is er wel, en dat vind ik genoeg, in combinatie met het eerder genoemde chagrijn en obsessief eetgedrag.

:W

ik ben klaar met verdedigen, er is een reden dat ik hier nooit meer lijstjes post, kunnen we het erover eens zijn dat we het oneens zijn?
Kwak
pi_125956488
Kwak, chill. Ik denk dat V1z bedoeld dat jullie een zelfde soort bouw hebben en hetzelfde reageren op afvallen/aankomen. Jij denkt dat het niet zo is.

Prima! Meningen kunnen verschillen. En ik neem aan dat hij je alleen wil helpen. Laat het je niet zo raken. Hoeft toch helemaal niet?
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:26:56 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125956627
Ik leef nog! Ik vond de push ups, de squats icm gewichtjes en de buikspieroefeningen het zwaarst. Die gingen ook niet helemaal goed, volgens mij. Verder wel lekker gezweet en de jumping jacks waren heerlijk, want frisse lucht :P benieuwd wat ik er morgen van voel.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:28:47 #15
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125956716
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef Skoap het volgende:
Balen dat je internet verbinding eruit viel. Ik heb de bestanden gedwonload.
Spierpijn lijkt minder te worden! *blij*
fijn! Neem je eigenlijk ook whey of niet?
And eternity in an hour.
pi_125956736
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik leef nog! Ik vond de push ups, de squats icm gewichtjes en de buikspieroefeningen het zwaarst. Die gingen ook niet helemaal goed, volgens mij. Verder wel lekker gezweet en de jumping jacks waren heerlijk, want frisse lucht :P benieuwd wat ik er morgen van voel.
whehe, fijn dat je nog leeft :P
compact en kleverig.
pi_125956774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoe weet jij nou hoe ik er onder mijn vet uitzie? en hoe weet jij nou waar ik op functioneer? ik ben een vreselijk onaardig, chagerijnig ongelukkig mens zonder KH's, bovendien krijg ik er vreetbuien van, in tegenstelling tot als ik wél kh's eet.... :D je hebt me één keer gezien! (toen at ik overigens op het toetje na ook voornamelijk salade/rauwkost, op die bbq)

ik eet 's avonds voornamelijk vlees en groente, gebruik volkorenproducten als ik kh's eet, en ben aangekomen door een eetstoornis, niet doordat ik een normaal eetpatroon had met carbs. sterker nog, op een normaal eetpatroon met langzame koolhydraten ben ik destijds 35 kilo afgevallen.

de 55 die ik daarna aankwam waren niet van een eetpatroon zoals ik het nu heb, maar van depressies en vreetbuien tot wel 1500 kcal per vreetbui. de laatste keer dat ik koolhydraatarm heb geprobeerd te eten was toen de vreetbuien ongeveer begonnen. ik zeg niet dat het causaal is, maar de correlatie is er wel, en dat vind ik genoeg, in combinatie met het eerder genoemde chagrijn en obsessief eetgedrag.

:W

ik ben klaar met verdedigen, er is een reden dat ik hier nooit meer lijstjes post, kunnen we het erover eens zijn dat we het oneens zijn?
Als dat alles mij niet zo bekend voorkwam had ik m'n bek gehouden.
Vooralsnog herken ik mij er gigantisch in en zal ik niet opgeven omdat, hoeveel ik je ook frustreer, jij er wat van kan opsteken en een stabieler gewichtspatroon door kunt hebben.
En KH-arm is heel wat anders dan je KH's weglaten op momenten dat je het niet meer nodig bent :{w zoals bij je D.

Dus dikke :6 , jij kunt gelukkig wezen zonder die overschot aan KH's en een stabieler gewicht krijgen en daarom blijf ik zolang ik je tegenkom er op hameren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:34:13 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125956995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vooralsnog herken ik mij er gigantisch in en zal ik niet opgeven omdat ik, hoeveel ik je ook frustreer, jij er wat van kan opsteken en een stabieler gewichtspatroon door kunt hebben.
En KH-arm is heel wat anders dan je KH's weglaten op momenten dat je het niet meer nodig bent :{w zoals bij je D.

Dus dikke :6 , jij kunt gelukkig wezen zonder die overschot aan KH's en een stabieler gewicht krijgen en daarom blijf ik zolang ik je tegenkom er op hameren.
Viz, hoe lief bedoeld (want dat is het) doe maar niet. Kwak krijgt professionele ondersteuning en ik geloof dat zij het het prettigste vindt gewoon die adviezen aan te houden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125957051
Viz' got stamina! :D En heeft m.i. het beste met Kwak voor.

Veel plezier vakantiegangers! O+

En :* voor Maria.

Mijn D werd geen pizza, maar couscous met kip gegaard in citroen en olijven met daarbij gegrillde groenten met een munt-sausje. We hebben eindelijk een goede traiteur in de straat O+
pi_125957179
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Viz, hoe lief bedoeld (want dat is het) doe maar niet. Kwak krijgt professionele ondersteuning en ik geloof dat zij het het prettigste vindt gewoon die adviezen aan te houden.
Dat is ook m'n punt.
Maar iemand die geld verdient aan dikke mensen, daar weet ik van dat die niet wil dat er geen dikke mensen zijn...
pi_125957193
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

_O- dwangmatig much? :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_125957326
quote:
500 gram gehakt (rund of half-om-half)
zout
peper
nootmuskaat
een ei
paneermeel erbij tot het goed aan elkaar kleeft en niet meer uit je handen glibbert/te nat is.
evt: scheutje ketjap, fijngesnipperde ui, knoflook

mengen en kneden, ballen van draaien (4 grote of meerdere kleinere)

goeie scheut braadproduct/roomboter en scheut olie in de pan. bruin laten worden. ballen erin, eerst op hoog vuur aan één kant bruin laten worden, omdraaien, nog 5 minuutjes laten bakken. kopje water erbij, deksel erop, zachtjes laten pruttelen en een keertje omkeren tot ze gaar zijn (20 minuten voor kleine balletjes tot 45 minuten voor 4 echte grote).

opeten wat je wilt, de rest invriezen in de jus om later op te warmen.

hopla!
Zojuist geleerd dat er een knopje is waarmee ik van tekst een quote kan maken O+ /wie het kleine niet eert

Maar wat ik wilde zeggen: goede inspiratie om weer eens ballen te draaien!
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:42:30 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125957383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat is ook m'n punt.
Maar iemand die geld verdient aan dikke mensen, daar weet ik van dat die niet wil dat er geen dikke mensen zijn...
Het is volgens mij geen dietist. Kan kwak beter zelf vertellen.
Maar ik snap de keuze van kwak wel om niet meer te varen op de tips van de mensen in dit topic..
pi_125957477
Aurum :D

Viz weet alles _O_

Anna wat lekker :9

Mijn D is: een stukje kip, een halve rode paprika, een bth chorizo en een bak yoghurt met kersen.
Dat brengt mijn eindstand op:

O: havermout met appel en rozijntjes
T: banenebrood en cappuccino
L: broodje ham/kaas, paprikacremesoep, salade met sla, ei, waterkers, komkommer, aardappel en mayodressing
T: wortel, tomaat
B: 40 minuten fietsen
T: stukje melkchocolade
S: bodypump + balance
D: bovenstaande
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:44:27 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125957489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zojuist geleerd dat er een knopje is waarmee ik van tekst een quote kan maken O+ /wie het kleine niet eert

Maar wat ik wilde zeggen: goede inspiratie om weer eens ballen te draaien!
O+ Anna O+

Hier stil aan het front!

Oh en ik had ook leuk nieuws vandaag, mag ws. in januari op kosten van de baas reisje maken met nog wat teamleden en leuke mensen! *O* Hoe/wat/waar volgt, even bedenken hoe ik e.e.a. op slinkse ende onherkenbare manier kan plaatsen :7
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:45:33 #26
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125957555
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vooralsnog herken ik mij er gigantisch in en zal ik niet opgeven omdat, hoeveel ik je ook frustreer, jij er wat van kan opsteken en een stabieler gewichtspatroon door kunt hebben.

Ik weet dat je het aardig bedoelt, maar dit soort reacties zijn echt de reden dat ik een hele poos nauwelijks meegepost heb. Het heeft geen zin dit te doen, ik héb het geprobeerd, en het werkt niet voor me. Case closed. Ik wil je posts niet hoeven overslaan, want je post vaak grappige dingen :(

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat is ook m'n punt.
Dat is niet waar, en het is wel heel erg cynisch om zo te denken over iemand die bij een GGZ instelling werkt. Als je het over gewichtsconsulenten hebt geloof ik je graag, maar deze dietiste is een van de eerste mensen die veel dingen zei die overeenkomen met wat hier gezegd wordt, incl. het eventueel beperken van carbs en het belang van goede vetten en eiwitten. Maar wel met de toevoeging dat ik dat met mijn specifieke achtergrond beter niet kan doen, omdat elke vorm van voedselaanpassing die lijkt op een dieet (met uitsluiting of beperking van bepaalde voedingsgroepen) mijn specifieke eetstoornis kan triggeren. In samenspraak met de psychotherapeut is ook in mijn plan van aanpak opgenomen dat ik niets moet beperken of weglaten om terugvallen en eetbuien te voorkomen.

Lieve Vaiz, je herkent vast een hoop, maar jij kunt niet in mijn hoofd kijken en je weet niet wat ik precies denk en voel als ik eet. Ik vind het gezelliger als je jezelf niet zo projecteert op mij en me niet probeert te hervormen, ok?
Kwak
pi_125957632
Oh en Dido (sorry!), ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:48:15 #28
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125957716
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

_O- dwangmatig much? :D
:? Ik vraag het omdat dat de spierpijn kan verzachten.
And eternity in an hour.
pi_125957797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Perruche het volgende:
Oh en Vik, ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
Dido staat alleen maar op de crosstrainer in de sportschool en fietst een beetje. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 01-05-2013 21:51:51 (B-)) ]
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:49:34 #30
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125957832
quote:
Oh en Dido, ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
zo dood ben ik niet hoor :P maar ik ben qua krachttraining niets gewend.

Mijn huis is uit 1930, hopelijk blijft het heel :P

Quote even aangepast, had het zelf niet door :P
And eternity in an hour.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:49:56 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125957864
quote:
Oh en Dido (sorry!), ver verbaast me dat je zo dood bent van jillian! Je sport toch best veel? Ik heb het 1x gedaan maar vond het best makkelijk. Kan het thuis niet doen ivm jumping jacks in een 100 jaar oud huis enzo...
Ik vond jumping jacks echt nasty :D Met mn x-beentjes ook :')

En ik heb chocola. oO< Van Tony's Chocolonely, dat wel!

Nallie, waar ging de reis ook weer heen? O+
pi_125957897
Henk heb het aangepast, thanks! Sorry vergis me steeds :').

En ok dan gebruik je je armspieren inderdaad niet. Ik heb eindelijk mijn oude gewichten weer terug bij de pump trouwens, echt lekker... ging helemaal kapot!

:D ja jumping jacks vind ik wel k (mits goede sportbeha :+ ) maar ik denk dat mijn onderburen het niet waarderen om 7:00 's-ochtends. Ach, ik sport ook wel genoeg... kan altijd nog push ups gaan doen als ik me echt geroepen voel.
pi_125957918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik weet dat je het aardig bedoelt, maar dit soort reacties zijn echt de reden dat ik een hele poos nauwelijks meegepost heb. Het heeft geen zin dit te doen, ik héb het geprobeerd, en het werkt niet voor me. Case closed. Ik wil je posts niet hoeven overslaan, want je post vaak grappige dingen :(

[..]

Dat is niet waar, en het is wel heel erg cynisch om zo te denken over iemand die bij een GGZ instelling werkt. Als je het over gewichtsconsulenten hebt geloof ik je graag, maar deze dietiste is een van de eerste mensen die veel dingen zei die overeenkomen met wat hier gezegd wordt, incl. het eventueel beperken van carbs en het belang van goede vetten en eiwitten. Maar wel met de toevoeging dat ik dat met mijn specifieke achtergrond beter niet kan doen, omdat elke vorm van voedselaanpassing die lijkt op een dieet (met uitsluiting of beperking van bepaalde voedingsgroepen) mijn specifieke eetstoornis kan triggeren. In samenspraak met de psychotherapeut is ook in mijn plan van aanpak opgenomen dat ik niets moet beperken of weglaten om terugvallen en eetbuien te voorkomen.

Lieve Vaiz, je herkent vast een hoop, maar jij kunt niet in mijn hoofd kijken en je weet niet wat ik precies denk en voel als ik eet. Ik vind het gezelliger als je jezelf niet zo projecteert op mij en me niet probeert te hervormen, ok?
Zie me dan als dat irritante plaaggeestje dat op je schouder zit en je met compleet de verkeerde beweegredenen en motivatie wel beweegt om dat wat je juist wel wilt aannemen en verteld wordt des te meer als waarheid aan te nemen.

Ik zal goeddoemme een reden vinden om je te inspireren trut! }:|
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:51:06 #34
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125957959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dido staat alleen maar op de crosstrainer in de sportschool en fietst een beetje. :P
:') en bedankt.
And eternity in an hour.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:51:58 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125958019
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zie me dan als dat irritante plaaggeestje dat op je schouder zit en je met compleet de verkeerde beweegredenen en motivatie wel beweegt om dat wat je juist wel wilt aannemen en verteld wordt des te meer als waarheid aan te nemen.

Ik ben vast gaar maar deze zin snapte ik na 2x lezen nog niet _O-
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:52:03 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125958027
quote:

[..]

Waarom toch viz?
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:52:17 #37
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125958043
Ik snap niet helemaal waarom jij geen jumping jacks doet, Perr. Bang dat de kroonluchter naar beneden dondert? :P
And eternity in an hour.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:52:17 #38
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125958044
quote:

[..]

ik ben al geinspireerd, alleen jij kan er niet tegen dat ik t niet op jouw manier doe :P

in april: -3 kg, -4 cm op buik
ik zal je eind mei weer bijpraten :P
Kwak
pi_125958169
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef _Dido_ het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom jij geen jumping jacks doet, Perr. Bang dat de kroonluchter naar beneden dondert? :P
Omdat ik onderburen heb die dat niet op prijs stellen, is niet zo moeilijk toch? Net als dat ik hier noit de bas aan heb of bezoek na 23:00 uur :P

En ik kan best JJ doen, maar niet thuis.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:54:51 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125958243
Volle maan is al geweest hoor!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125958309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ben al geinspireerd, alleen jij kan er niet tegen dat ik t niet op jouw manier doe :P

in april: -3 kg, -4 cm op buik
ik zal je eind mei weer bijpraten :P
ik vind het in elk geval heel knap van je ^O^
compact en kleverig.
pi_125958339
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:') en bedankt.
Is toch zo? :D

Mocht het je gerust stellen: ik heb geheel geïnspireerd door de Jillian manie ook een Jillian sessie gedaan en mijn longen vonden het niet leuk. :D Ik moest echt stoppen omdat ik geen lucht kreeg. Netjes astma en hooikoorts medicatie innemen, zou hierbij kunnen helpen. :P
De rest ging wel aardig. Pushups blijven mijn zwakke plek, alles met buikspieren was een eitje.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125958508
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom toch viz?
Als mijn geëtter een motivatie is om het door iemand anders voorgesteld iets door te zetten is dat toch een goed iets? :@

Ik bespeur een miscommunicatie :D
pi_125958647
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ Anna O+

Hier stil aan het front!

Oh en ik had ook leuk nieuws vandaag, mag ws. in januari op kosten van de baas reisje maken met nog wat teamleden en leuke mensen! *O* Hoe/wat/waar volgt, even bedenken hoe ik e.e.a. op slinkse ende onherkenbare manier kan plaatsen :7
*;

Tof enen zakenreisje! Ik zou opteren voor Zuid-Afrika :7
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:00:54 #45
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125958662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als mijn geëtter een motivatie is om het door iemand anders voorgesteld iets door te zetten is dat toch een goed iets? :@

ik snap m nu ook pas! :P

ik ga t volhouden vaiz! zoals ik nu ben wil ik niet meer zijn, dat staat vast.
Kwak
pi_125958931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D het is maar net hoe je het leest.

Kwak, heb jij al eens die tabletten van de tuinen geprobeerd die Aurum laatst hier postte?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_125959287
Even iets heel anders: zou je de Doner Company kunnen bestempelen als een fastfoodketen?
pi_125959343
Iets dat een goede sambal-saus heeft moet je niet in twijfel trekken, anna ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik snap m nu ook pas! :P

ik ga t volhouden vaiz! zoals ik nu ben wil ik niet meer zijn, dat staat vast.
Wees blij, ik ga je er godverdomme aan houden! }:|
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:10:43 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125959348
:9 Zo, even de laatste sportdag tot zaterdag. Krijg dat laatste nummer alleen nooit uit mijn hoofd :') argh..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_125959417
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef anna82 het volgende:
Even iets heel anders: zou je de Doner Company kunnen bestempelen als een fastfoodketen?
Een kleine :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_125959433
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:48 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:? Ik vraag het omdat dat de spierpijn kan verzachten.
Je hebt 20 minuten gehuppeld, dan heb je echt geen shake nodig :D of verwacht je dat je shake linea recta naar de aangetaste delen gaat?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:13:47 #52
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125959608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D het is maar net hoe je het leest.

Kwak, heb jij al eens die tabletten van de tuinen geprobeerd die Aurum laatst hier postte?
welke? l-tyrosine? voor stress? of chroom? ik weet t niet :?

l-tyrosine heb ik wel een poosje geslikt ivm stressklachten en depri-heid. deed niet veel. neem nu alleen calcium met d en k, en extra d3.
Kwak
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:16:42 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125959867
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

l-tyrosine heb ik wel een poosje geslikt ivm stressklachten en depri-heid. deed niet veel. neem nu alleen calcium met d en k, en extra d3.
Serotoninetabletten onder een andere naam.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:19:12 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125960085
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Die pilletjes van de Tuinen e.d. werken toch nooit? :@
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:20:44 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125960203
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Serotoninetabletten onder een andere naam.
hm, dat klinkt me een beetje teveel als over the counter anti-depressiva, en daar wil ik liever niet mee klooien... vond die l-tyrosine al wat iffy...
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die pilletjes van de Tuinen e.d. werken toch nooit? :@
:? gewoon vitaminepillen en aminozuren wel hoor, t is niet homeopathisch ofzo.
Kwak
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:21:57 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125960278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, dat klinkt me een beetje teveel als over the counter anti-depressiva, en daar wil ik liever niet mee klooien... vond die l-tyrosine al wat iffy...

[..]

:? gewoon vitaminepillen en aminozuren wel hoor, t is niet homeopathisch ofzo.
Ja, maar er werd ook gepost over stress en depri gevoelens. Dat vitaminepilletjes wel werken, dat geloof ik wel. Maar geloof niet dat de Tuinen echt werkende spullen heeft voor stress en depressie.
pi_125960375
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ja 2x vandaag...
pi_125960379
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat Tink zegt. Ik neem best veel koolhydraten en ik kan mezelf toch echt niet dik noemen, met 58 kilo bij 1.73m.

Ok, m'n beroep is overwegend niet-zittend.
:o dan ben je super slank juist!

Auwwww tijd van de maand ;( inderdaad direct suikercravings.... :%
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:25:19 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125960506
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

*;

Tof enen zakenreisje! Ik zou opteren voor Zuid-Afrika :7
Meer een vakantie waar toevallig ook collega's zijn! :D De bestemming staat al vast :7
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:25:43 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125960539
V1.... vrouwen niet proberen te begrijpen. Lukt niet, wil niet. Stomme wezens zijn wij.
Trouwens de meeste vrouwen begrijpen zichzelf niet dus laat staan............... :D

Morgen na 2 1.2 week weer hardlopen en zie er zo tegenop :') Sukkel dat ik er ben.

MC85, wat tof... ! Train ze
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125960556
Doner :~
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:26:45 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125960602
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef An24 het volgende:

[..]

:o dan ben je super slank juist!

Auwwww tijd van de maand ;( inderdaad direct suikercravings.... :%
*boks*

Fijn altijd, trek --> chocola en/of cola --> meer buikpijn edoch ook nog steeds trek :')
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:28:05 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125960687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar er werd ook gepost over stress en depri gevoelens. Dat vitaminepilletjes wel werken, dat geloof ik wel. Maar geloof niet dat de Tuinen echt werkende spullen heeft voor stress en depressie.
hm, in de l-tyrosine zit een aminozuur dat in fundament wel zou moeten werken, maar dat deed me ook niet echt iets. potje ligt bijna vol in de medicijnenbak. vriendin met migraine die t probeerde kreeg er wel ernstige migraine aanvallen van...
Kwak
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:28:12 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125960693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:25 schreef Perruche het volgende:
Doner :~
en datte!

Morgen lekker tonijn pizza met extra uien, pikant en knoflook
pi_125960715
Pffff ik heb nu al honger :')
pi_125960764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

en datte!

Morgen lekker tonijn pizza met extra uien, pikant en knoflook
:9
pi_125960784
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben vast gaar maar deze zin snapte ik na 2x lezen nog niet _O-
Mijn betoog > irritatie

Pro-betoog > effectief

Pro-betoog + irritatie mijn betoog > effectiever

Zoiets :+
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:30:57 #68
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125960867
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, in de l-tyrosine zit een aminozuur dat in fundament wel zou moeten werken, maar dat deed me ook niet echt iets. potje ligt bijna vol in de medicijnenbak. vriendin met migraine die t probeerde kreeg er wel ernstige migraine aanvallen van...
Zou met zulke klachten langs de huisarts gaan. :)
pi_125960989
5 htp wordt er bedoeld. Bij mij werkt het prima :Y
pi_125961011
Paddo's helpen tegen migraine...
pi_125961076
doodgaan helpt ook tegen migraine.

/internetdokters :{w

slapen!! oO<
pi_125961112
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*boks*

Fijn altijd, trek --> chocola en/of cola --> meer buikpijn edoch ook nog steeds trek :')
Hier valt het meestal mee, omdat: of heftig of veel pijn. Dat is te overzien, maaaarrrrrr, nu is het beiden tegelijk :o en dus wil ik ALLES eten ;(
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:34:13 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125961138
Sex tegen hoofdpijn.. pffffffffffffff geen zin :')
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:34:48 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125961187
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Sex tegen hoofdpijn.. pffffffffffffff geen zin :')
Maar als je hoofdpijn hebt, dan wil je toch geen seks? :o.. dit is verwarrend :'(
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:35:00 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125961206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Perruche het volgende:

slapen!! oO<
Doodgaan *O*
Vind het altijd wel een fijne optie
pi_125961211
quote:

slapen!! oO<
:') weltrusten
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:35:48 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125961262
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mijn betoog > irritatie

Pro-betoog > effectief

Pro-betoog + irritatie mijn betoog > effectiever

Zoiets :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef het wel op voor vandaag :+
pi_125961285
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef An24 het volgende:

[..]

:') weltrusten
:D doeiii
pi_125961298
Ik heb maar twee keer per jaar hoofdpijn O-) (ja, meestal maar een dag :6 :') )
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:36:44 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125961335
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar als je hoofdpijn hebt, dan wil je toch geen seks? :o.. dit is verwarrend :'(
Nee maar na de sex heb je geen hoofdpijn meer (tenminste de meeste niet).
Eerst wordt het nog ergerder en daarna ben je heerlijk verdoofd door je hormonen
pi_125961405
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee maar na de sex heb je geen hoofdpijn meer (tenminste de meeste niet).
Eerst wordt het nog ergerder en daarna ben je heerlijk verdoofd door je hormonen
Oxytocine, endorfine en serotonine. Gotta love them *O*
pi_125961447
Mijn tocht naar boven met m'n enkel was niet zo fijn, lekker janken van de pijn :'). Nu maar een ibu genomen en hopelijk vind ik een goede slaaphouding.. trusten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:38:52 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125961474
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Oxytocine, endorfine en serotonine. Gotta love them *O*
Precies en je hoeft er niks voor te slikken :o
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:39:32 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125961511
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Mijn tocht naar boven met m'n enkel was niet zo fijn, lekker janken van de pijn :'). Nu maar een ibu genomen en hopelijk vind ik een goede slaaphouding.. trusten.
:* mooi kut. Slaap lekker
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:39:57 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125961532
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zou met zulke klachten langs de huisarts gaan. :)
:D ik heb geen klachten, ik slik dat spul niet meer (ooit geprobeerd voor ik bij een psych liep). dus ik snap je niet? ik weet ook niet zo goed waar het advies om serotonine te slikken vandaan kwam in een eerdere post van iemand anders, want ik ben voor mijn doen behoorlijk stabiel lately
Kwak
pi_125961539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Met enkelpijn moet je ook op je knieen naar boven lopen slimmerd :*

/ervaringsdeskundige :+
pi_125961667
quote:

slapen!! oO<
Muts :{w

Hele reden dat vele drugs verboden zijn geworden is omdat ze werken :')
Voor 1900 waren cocaïne, heroïne, wiet en vele andere drugs gewoon legaal, reden om ze illegaal te maken is zodat een combinatie van wetgevers en farmaceuten heel rijk konden worden.
Een medicijn dat heel werkbaar is voor de bestrijding van pijn bij kankerbehandelingen en per-ongeluk werd ontdekt heeft niet voor niets een prijsstijging van 800% ondervonden...
pi_125961888
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:D ik heb geen klachten, ik slik dat spul niet meer (ooit geprobeerd voor ik bij een psych liep). dus ik snap je niet? ik weet ook niet zo goed waar het advies om serotonine te slikken vandaan kwam in een eerdere post van iemand anders, want ik ben voor mijn doen behoorlijk stabiel lately
Nou sorry kwak, maar zowel hier als in een ander topic pak je dingen heel snel heel persoonlijk op. Nou is dat niet erg, kan gebeuren, maar je spreekt jezelf nu een beetje tegen :@

Dit is geen aanval, maar ik denk dat het beeld van een paar mensen over jou anders is dan je eigen beeld, puur door hoe je post. :*
  Vis een optie? woensdag 1 mei 2013 @ 22:48:12 #89
70532 loveli
N
pi_125962049
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen ook over verdeeld. :D
Wat vindt onze fysio in opleiding hier van? :D
Valt mee. Het protocol zegt belasten op geleide van de pijn, omdat het verschil in herstel tussen 6 weken rust en geleidelijk licht belasten niet zo vreselijk groot is. Maar er is wel aantoonbaar verschil (rust = beter herstel dan belasten), daarom promoot ik rust :+
crap in = crap out
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:48:33 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125962068
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Nou sorry kwak, maar zowell hier als in een ander topic pak je dingen heel snel heel persoonlijk op. Nou is dat niet erg, kan gebeuren, maar je spreekt jezelf nu een beetje tegen :@
hm, dat zit in mijn karakter, of ik nu depri ben of stabiel, sorry. maar ik zie niet hoe ik mezelf tegenspreek als ik zeg dat ik me goed voel - dat anderen anders reageren dan ik betekent toch niet dat ik nu depressief ben ofzo? :?

maar laat maar... t was oprecht belangstellend over die pillen van aurum, en ik weet nu nog steeds niet wat t is.

edit: ik zie nu je edit, en ik denk dat je daar gelijk in hebt. een drama llama ben ik overigens wel hoor, en ik voel me altijd snel aangevallen :Y
Kwak
pi_125962131
Ik vind Kwak anders heel volwassen en rustig reageren op alles :).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:50:38 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125962169
ik denk dat An doelt op t kattenfoto topic, waar iemand mij vertelt dat ik te arm ben om een kat te hebben, waarop ik even uit mijn slof schoot :? vond ik volkomen terecht van mezelf overigens...
Kwak
pi_125962230
Ik heb steeds meer het idee dat mensen maar weinig weten van hoe het werkt... :D

Iedereen weet dat er een legio artsen rondrijden in een wagen betaald door Bayer maar zonder stickers toch?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:51:53 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125962237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Goodbye het volgende:
ik heb in elk geval nog niet geroepen dat jullie mij altijd moeten hebben en dat ik nooit meer terugkom omdat ik me niet welkom voel :P
Kwak
pi_125962276
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, dat zit in mijn karakter, of ik nu depri ben of stabiel, sorry. maar ik zie niet hoe ik mezelf tegenspreek als ik zeg dat ik me goed voel - dat anderen anders reageren dan ik betekent toch niet dat ik nu depressief ben ofzo? :?

maar laat maar... t was oprecht belangstellend over die pillen van aurum, en ik weet nu nog steeds niet wat t is.

edit: ik zie nu je edit, en ik denk dat je daar gelijk in hebt. een drama llama ben ik overigens wel hoor, en ik voel me altijd snel aangevallen :Y
Impuls is a bitch ;) Maar je bent super goed bezig :Y
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:52:56 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125962309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat mensen maar weinig weten van hoe het werkt... :D

Iedereen weet dat er een legio artsen rondrijd in een wagen betaald door Bayer maar zonder stickers toch?
:* wat ben je toch altijd lekker cynisch Vaiz

(maar daar hebben we het nu helemaal niet over, t ging over voedingssupplementen enzo)
Kwak
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:54:23 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125962398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:49 schreef Goodbye het volgende:
irl is kwak sowieso goed bezig, dat is ook wat makkelijker communiceren en "verdedigien" als geschreven. Kwak is lief, zeer liefdevol, errug slim en mooi.
Leven is gewoon niet makkelijk, je mot er maar wat proberen van te maken
pi_125962438
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:* wat ben je toch altijd lekker cynisch Vaiz

(maar daar hebben we het nu helemaal niet over, t ging over voedingssupplementen enzo)
Ik ben gewoon van mening dat niemand zoveel werk kan verzetten dat het ook maar een veelvoud van een miljoen waard kan wezen, en dat is uitgangspunt genoeg voor mij :7
pi_125962512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat An doelt op t kattenfoto topic, waar iemand mij vertelt dat ik te arm ben om een kat te hebben, waarop ik even uit mijn slof schoot :? vond ik volkomen terecht van mezelf overigens...
Het was een aparte opmerking, maar ik zou het gewoon lekker laten gaan. Haar probleem, niet de jouwe ;)
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:56:33 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125962539
Nou.. op naar de geen hoofdpijn :')

BTW, waardeer jullie zo !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')