quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef _Dido_ het volgende:
Ik verwachtte de c van chagrijntjes.
Zo eens koken. Behalve een halve zak chips, een liter cola en een halve appeltaart normaal gegeten vandaag. Vond de chips en cola niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Mág het eens een keer...Morgen weer normaal doen iig
De c van cola en chipsquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef _Dido_ het volgende:
Ik verwachtte de c van chagrijntjes.
Zo eens koken. Behalve een halve zak chips, een liter cola en een halve appeltaart normaal gegeten vandaag. Vond de chips en cola niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Mág het eens een keer...Morgen weer normaal doen iig
ho daar moest 'vandaag en gisteren' staanquote:
Ben heel benieuwd hoe jij er nu uitziet cots. De laatste foto die ik van je ken was nog uit dieet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geluncht bij de mac, het is maar goed dat ik toch moet aankomen
Nee hoor. Een dag als iedere ander troonwisseling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef sigme het volgende:
lijst
• griekse yoghurt, banaan, druiven, kokosrasp, nootjes, pitten
• hout sjouwen
• romige aardappelpuree, witlof, calamares uit blik, 2 gekookte eieren
• hout sjouwen
• bak courgette-linzensoep
• hout sjouwen
• 1 pils
avondeten:
• half gekookt aardappeltje, veel zuurkool, 2 gehaktballen, sju
• toe: 2 plakken amandel/kastanjemeel-rabarbercake
Hele dag buiten geweest, geen radio of tv. Nog iets gebeurd vandaag?
Was die oude kapot?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Een dag als iedere ander troonwisseling.
De vrouw van de burgemeester.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie is die vrouw met die rode jurk aan dan?
Melisandrequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie is die vrouw met die rode jurk aan dan?
lol ik dacht al: huh is dat kleine Cis?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
die "kleine" Dave van Ciske de Rat klinkt nu hij ouder is echt precíes hetzelfde als Danny de Munck zeg!
leuk op t podium, maar de concertmeester een hand geven terwijl hij speelt is niet heeeeel praktisch
had niet anders verwacht, hebben ze al eerder gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:53 schreef An24 het volgende:
Ze gaan bij Armin op het podium staan, hoe tof
Datte....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
had niet anders verwacht, hebben ze al eerder gedaan
Psiesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte....
En ben er gewoon wat emo van.. de samenhorigheid , zo vreselijk mooi!
Zo kan het ook
Die heb ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)557&productId=124999
Weet iemand of deze geschroeft moet worden? Het ziet er niet naar uit, maar het staat er helaas niet bij
Mijn kamer is gehuurd en ik denk niet dat mijn huurbaas me nog lief vindt als ik hem vastschroefquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die heb ikje moet hem over een deur hangen en dan in elkaar schuiven. Ik heb hem tegen de muur geschroefd omdat mijn deur niet geschikt was
Als je een deur hebt waar je hem aan kan hangen heb je dan geen probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kamer is gehuurd en ik denk niet dat mijn huurbaas me nog lief vindt als ik hem vastschroef
En mijn huisgenoten mij niet als ik mijn schoenen laat staan zoals ze nu staan
Echt emotioneel word ik er niet van.. Maar mooi is t wel!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben helemaal niet zo pro-koningshuis, maar ik zit al de hele dag jankend voor de tv..
Ik ben nu vooral benieuwd of die kleine meiden ook nog een heel diner moeten gaan volhouden...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu voornamelijk benieuwd wat ze gaan eten
Had zelf nu net nog een bak kwark met verse ananas, karamelvla, honing en 2 vers gekraakte walnoten.
Wij hebben 'm ook al de hele dag aan. Kinderen zijn net naar bed en hebben van 13.00 - 16.00 en vanaf 19.30 tot net gekeken. Ik heb zitvleesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag niet zo gegeten als ik wilde eten maar goed morgen weer een dag.. Waarop ik normaal boodschappen kan doen en gewoon een lijstje kan maken met alleen maar goede dingen.
Werd net al stom aangekeken omdat ik heel de dag de tv al aan heb op ned 1, maar ik vind dit gewoon mooi om te zien.. Zo vaak maak je dit niet mee, ook zo met de kinderen samen.. Je bent niet de enige Uniekhoorn..
In dozen onder je bed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kamer is gehuurd en ik denk niet dat mijn huurbaas me nog lief vindt als ik hem vastschroef
En mijn huisgenoten mij niet als ik mijn schoenen laat staan zoals ze nu staan
Dan schoenenzakken die je aan de pijlers van je bed kunt hangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een hoogslaper, onder mijn bed zit mijn "woonkamer" (lees bank en tv en zo)
Ja sneu hequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Perruche het volgende:
Ja tink, een bth met kaas ja? En margarine of boter?
Arme prinsesjes.. Is je papa koning, krijg je een kleffe boterham!
zo erg heb ik het helemaal nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Skoap het volgende:
Ik vrees echt voor morgen
ik was vandaag bij mijn schoonmoeder die net een zware buikoperatie gehad (kankermaar het lijkt erop dat ze verder schoon is) De operatie is nu twee weken geleden en ze had gewoon medelijden met mij als ik opstond of ging zitten op de bank
grapte al dat ik wel een pijnstiller van haar wilde stelen
ik heb ongeveer 1.5 jaar niks aan sport gedaan (zwanger geweest) misschien dat ik het daarom zo erg heb.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo erg heb ik het helemaal nietdoe ik iets fout? [ afbeelding ]
We spierpijn hoor, maar niet echt heel veel last.
zou kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 1.5 jaar niks aan sport gedaan (zwanger geweest) misschien dat ik het daarom zo erg heb.
dat weet ik, daarom dacht ik ook dat ik iets fout doequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:57 schreef Skoap het volgende:
Heb even gezocht via Google en ben niet de enige die vergaat van de spierpijn en opstaat van de bank als een oma van 80
Zou je denken...quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:36 schreef anna82 het volgende:
Goed bezig Q, met je nieuwe record
Ik opende m'n mail vanochtend en mijn collega's hebben druk gemaild gister. Seriously, het hele land was vrij![]()
Zo, toe aan weekend!
Ja, maar ik zit al puur op mijn BMR.. En ik sport gemiddeld nog 4 keer in de week. Naja als ik te weinig binnen krijg dat merk ik het vanzelf wel.. Het is ook wel fijn om nog iet wat speling te hebben als ik honger krijg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:02 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt genoeg reserve Joycie, als jij gewoon je vitamines/mineralen, essentiële eiwitten en vetten binnenkrijgt mag jij best met een wat ruimer tekort doen
Oh, heftig! Gelukkig dat het er allemaal goed uitziet welquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:25 schreef Skoap het volgende:
Ik vrees echt voor morgen
ik was vandaag bij mijn schoonmoeder die net een zware buikoperatie gehad (kankermaar het lijkt erop dat ze verder schoon is) De operatie is nu twee weken geleden en ze had gewoon medelijden met mij als ik opstond of ging zitten op de bank
grapte al dat ik wel een pijnstiller van haar wilde stelen
Stomme collega's? Mehquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:04 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Jezus wat kunnen sommige mensen vervelend zijn. Echt gewoon onvriendelijk en zelfingenomen. Maar goed, drie daagjes vandaag
![]()
Jouw BMR ligt sowieso wat hoger door je gewicht dus daar heb je sowieso meer speling in.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit al puur op mijn BMR.. En ik sport gemiddeld nog 4 keer in de week. Naja als ik te weinig binnen krijg dat merk ik het vanzelf wel.. Het is ook wel fijn om nog iet wat speling te hebben als ik honger krijg.
? he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Wat een bikkel is onze Perr ook he?! Drukt zo 3 dagen in een dag![]()
[..]
Jouw BMR ligt sowieso wat hoger door je gewicht dus daar heb je sowieso meer speling in.
Maar is het niet zo dat als ik onder mijn BMR ga zitten dat ik dan in de spaarstand kom?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jouw BMR ligt sowieso wat hoger door je gewicht dus daar heb je sowieso meer speling in.
Hoezo heeft ze daar meer speling in? Juist omdat ze zwaar is is haar BMR zo hoog, want ze heeft die kcals gewoon nodig om de boel draaiende te houden. Dus of je BMR nou 2100 of 1200 is, of je nou 50 of 120 kg weegt, dat is dan toch wat je nodig hebt als minumum om te functioneren excl. sport? Waarom wordt er dan altijd gezegd dat je nooit onder je BMR mag zitten?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat al die extra energie uit je eigen reserves gehaald kunnen worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze daar meer speling in? Juist omdat ze zwaar is is haar BMR zo hoog, want ze heeft die kcals gewoon nodig om de boel draaiende te houden. Dus of je BMR nou 2100 of 1200 is, of je nou 50 of 120 kg weegt, dat is dan toch wat je nodig hebt als minumum om te functioneren excl. sport? Waarom wordt er dan altijd gezegd dat je nooit onder je BMR mag zitten?
De weegschaal is de komende maand verstopt door mijn vriend dus die raak ik voorlopig niet aan.. Cm's meet ik wel.. En die gaan in een dalende lijn, alleen bij mijn armen niet. Das echt balen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:01 schreef loveli het volgende:
En weegschaal wegflikkeren, centimeter aanschaffen.
Structureel minder dan BMR = slecht!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:
Ik ken dat ook niet zo dat wanneer je zwaar bent dat je dan wel ineens onder je BMR gaat eten. Je BMR is hoger omdat je zwaarder bent maar blijkbaar heb je dus die energie nodig. Het lijkt mij dat wanneer je structureel je onder je BMR eet dat je ook spieren verliest, iets wat je juist wil voorkomen.
Ik zou zelf iig niet onder BMR gaan eten, tenzij er echt acute problemen door overgewicht zijn/komen. Je hebt zelf de eerste keer ook gecrasht toch Viz, en daarna ook weer aangekomen toch? En toen je het langzamer deed lukte het wel. Ik denk dat jij beter dit soort info kun delen dan dat je eten onder je BMR promoot.
N.a.v. discussie elders, vet op je armen wordt hormonaal geregeld. Prettig als je bv geeft dat de reserves in de buurt gestationeerd zijn. Jammer voor ons dat het er ook zit als er geen beebje in velden of wegen te bekennen is. Het zal niet als eerste weggaan..quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De weegschaal is de komende maand verstopt door mijn vriend dus die raak ik voorlopig niet aan.. Cm's meet ik wel.. En die gaan in een dalende lijn, alleen bij mijn armen niet. Das echt balen.
je woont toch samenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nieuw plan: wanneer ik bij mn vriend logeer kan ik lopend naar het ziekenhuis. Toch weer 2x 20 minuutjes (en een euro parkeerkosten).
Oh en ik heb drie weken achtereen vakantie voor de prijs van twee door compensatieweekfijn rooster.
^ en dit!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je woont toch samenOf heb je een reserve vriend
Nee, naja ik hoop dat er uiteindelijk wel wat weg gaat daar.. Ik ben wel op zoek naar wat extra oefeninen om het iets strakker te maken. Maar dat is zo lastig te vinden, om de sportschool konden ze me er ook niet echt mee helpen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
N.a.v. discussie elders, vet op je armen wordt hormonaal geregeld. Prettig als je bv geeft dat de reserves in de buurt gestationeerd zijn. Jammer voor ons dat het er ook zit als er geen beebje in velden of wegen te bekennen is. Het zal niet als eerste weggaan..
Nee hij heeft een reservehuisquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je woont toch samenOf heb je een reserve vriend
komt vanzelfwel. Eerst je lichaamsgewicht omlaag krijgen en dan finetunenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee, naja ik hoop dat er uiteindelijk wel wat weg gaat daar.. Ik ben wel op zoek naar wat extra oefeninen om het iets strakker te maken. Maar dat is zo lastig te vinden, om de sportschool konden ze me er ook niet echt mee helpen.
Puff woont met vriendlief samen in een huis waar nu even helemaal niemand woont. Haar vriend heeft een reservehuis, maar zit momenteel intern. Ben er alleen niet helemaal uit of ze in haar upje in reservehuis van vriend logeert terwijl hij intern zit, of dat ze toch zo nu en dan samen ontbijtenquote:
Ik snap het principe 'reservehuis' niet zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Puff woont met vriendlief samen in een huis waar nu even helemaal niemand woont. Haar vriend heeft een reservehuis, maar zit momenteel intern. Ben er alleen niet helemaal uit of ze in haar upje in reservehuis van vriend logeert terwijl hij intern zit, of dat ze toch zo nu en dan samen ontbijten
Nou, sommige mensen hebben een baan waarbij je door de afstand tot je huis of het werkschema niet vanuit het huis waar je graag woont kunt vertrekken en zulks. Als je dan voor een redelijk bedrag een praktisch reservehuis erbij kunt nemen, waarom niet? Gemak van wonen waar je echt wilt wonen en geen onwerkbare reistijden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik snap het principe 'reservehuis' niet zoIk zou er trouwens best een willen hebben, maar dan wel graag in zuidelijker oorden dan Nederland.
Wortelrostiquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje:
O: kwark met wat aardbeien en slagroom
T: 2 kapjes volkoren brood met grillworst![]()
L: Stuk meergranen desemstokbrood met gekookte eitjes
S: krachttraining
D: moet ik nog verzinnen. Ik heb heel veel wortels in de koelkast liggen. Iemand daar een leuk idee bij?
Ik kijk altijd op Smulweb en Allerhande voor ideeënquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Zit mijn boodschappenlijstje te maken voor volgende week.. En dan maak ik ook altijd een eetplanning maar ik heb echt geen inspiratie voor de avondmaaltijden. In het weekend eten we met zijn 2en op woensdag ook en de rest eet ik alleen. Soms vind ik het zo moeilijk om gevarieerd te eten.
Gekkie, dat is geen Dquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:11 schreef Perruche het volgende:
Oooh leuk juist weekplanningen maken! Ik maak vaak een idee in m'n hoofd van wat ik wil eten en dan verandert dat nog tien keer gedurende de week. Zoals vandaag, we zouden zalm eten maar ben vergeten uit de vriezer te halen + ik ga 2 uur sporten dus dat wordt hem toch niet!
Ik heb een nieuw boekje gekocht voor 3 euro bij zo'n bookdump, met allerlei ideeën voor een snelle en gezonde maaltijd.
Update:
O: havermout met appel en rozijnen
T: plakje bananenbrood en capuccino
L: kommetje paprikacremesoep, bruine bol ham/kaas en salade met eikenbladsla/ komkommer/ ei/ waterkers/ mayodressing
T: appel en mineola
B: 40 min fietsen
T: handje noten en 2 dadels (voor het sporten) kokoswater (tijdens het sporten)
S: bodypump + balance
D: ik neig nu naar gewoon yoghurt met kersen.
Hoezo niet? Heb verder genoeg voedingsstoffen denk ik, misschien nog wat rauwkost erbij anders... maar ik ben pas om 21:00 thuis van sporten, dus dan ga ik niet nog eens een steak ofzo opeten.quote:
Oh ja, in mijn geval ga je dan tijdelijk in een hotel zitten. Ik dacht dat beide huizen zich in dezelfde stad bevonden, maar dat heb ik zelf ingevuld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen hebben een baan waarbij je door de afstand tot je huis of het werkschema niet vanuit het huis waar je graag woont kunt vertrekken en zulks. Als je dan voor een redelijk bedrag een praktisch reservehuis erbij kunt nemen, waarom niet? Gemak van wonen waar je echt wilt wonen en geen onwerkbare reistijden.
En jij bedoelt een vakantiehuis
Ik vind je lijstje weinig, zeker met sport erbij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb verder genoeg voedingsstoffen denk ik, misschien nog wat rauwkost erbij anders... maar ik ben pas om 21:00 thuis van sporten, dus dan ga ik niet nog eens een steak ofzo opeten.
Ik wil dan ook (nog steeds) een paar kilo kwijtquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje weinig, zeker met sport erbij.
Perrs lijstjes worden altijd aangevuldquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje weinig, zeker met sport erbij.
Dan nog is het weinigquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil dan ook (nog steeds) een paar kilo kwijt
Jaquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef Chicolate het volgende:
Na de afgelopen dagen feestjes en gezelligheid kwam ik vandaag tot de conclusie dat ik echt hele toffe vrienden heb, leuke dingen meemaak en mijn leven echt best wel vet is. Al helemaal als je het vergelijkt met een jaar geleden
. Zelfs mijn studie gaat goed. /goed nieuws moet gedeeld worden.
OT: gezond eten gaat een beetje ruk, wil sporten weer oppakken en gezond gaan eten.
Bijna!quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Puff woont met vriendlief samen in een huis waar nu even helemaal niemand woont. Haar vriend heeft een reservehuis, maar zit momenteel intern. Ben er alleen niet helemaal uit of ze in haar upje in reservehuis van vriend logeert terwijl hij intern zit, of dat ze toch zo nu en dan samen ontbijten
quote:
Wel een goede optiequote:Op woensdag 1 mei 2013 13:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bijna!
Het reservehuis van lief is hetzelfde als het internhuis. Dus we slapen en ontbijten gezellig samen en in het weekend gezellig in ons 'grote huis'
Had het al gezien voor de edit en die knopjes heb ik niet voor niets.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Leuk he, modje zijndie edit knop is er niet voor niets
Verkeerd gedunktquote:
spoiler beetje grootquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had het al gezien voor de edit en die knopjes heb ik niet voor niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GB ik heb ook geen zin en heb nog wel 2 uur (!!) gepland.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb zoooooooo geen zin om te sporten straks. Maar het is nodig, vrijdag voor het laatst geweest en ik begin uit te dijen.
Die ga ik ook scoren!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Heb je nog paprika's liggen? Da's misschien ook wel lekker in die soep!
You craaaaaaaaaazy girl. Wat ga je doen? Of staat dat in je lijstje? *scrollt*quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
GB ik heb ook geen zin en heb nog wel 2 uur (!!) gepland.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
spoiler beetje groot
Echt PerrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan jij toch ongelooflijk sneu zijn.
Dit is gewoonweg de derde keer dat je "oh ben jij er ook weer?" roept.
-edit- ik vergat dedie je erbij post.
Dat schiet niet echt iets op, wel?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik vind het lekker want minder spierpijn van le pump.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:06 schreef Goodbye het volgende:
Oja, balance na pump, gaat dat nou een beetje?
Ik snap niks van deze postquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt Perr
Wat kan jij toch ongelooflijk sneu zijn.
Dit is gewoonweg de derde keer dat je "oh ben jij er ook weer?" roept.
-edit- ik vergat dedie je erbij post.
Dat schiet niet echt iets op, wel?
Oh, dat is wel mooi idd, want ik heb altijd mega veel spierspijn na bodypumpquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:08 schreef Perruche het volgende:
@ Ml; "sneu" is my middle name!
[..]
Ik vind het lekker want minder spierpijn van le pump.
Ja ik vind het lekker, maar vorige keer kon ik 2 dagen niet lopen van de spierpijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat is wel mooi idd, want ik heb altijd mega veel spierspijn na bodypump. Ben ook al weken niet meer geweest, stom.
Perr's verwelkoming wanneer je even niet post.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze post. Zal wel iets gemist hebben.
Maar je eet altijd zo netjes! Hoe kan je dan uitdijen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
You craaaaaaaaaazy girl. Wat ga je doen? Of staat dat in je lijstje? *scrollt*
Ik hoef alleen maar te hardlopen, dus ik stel me aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar je eet altijd zo netjes! Hoe kan je dan uitdijen?
Ik heb gisterochtend ook weer gelopen en het was zo lekker! Helemaal met dit weer, lekker zonnetje, blije mensen, mooie omgeving --> hardlopen
ik denk steeds dat dat zal gebeuren als ik ga hardlopen, maar er zal alleen gebeuren wat in jouw spoiler staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend ook weer gelopen en het was zo lekker! Helemaal met dit weer, lekker zonnetje, blije mensen, mooie omgeving --> hardlopen
Haha, ik dacht: heeeeeeeeeeeee, een believer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
. En toen klikte ik op je spoiler
.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Ik eet denk ik 75% van de tijd netjes, maar ik ga ook wel vaak uit eten (zoals gisteren) en post ik misschien niet altijd zo trouw lijstjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:Ik heb gisterochtend ook weer gelopen en het was zo lekker! Helemaal met dit weer, lekker zonnetje, blije mensen, mooie omgeving --> hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
WAAROM! Neem je ook niet die ene dag nog vrij?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:42 schreef Novem het volgende:
Het Slank-topic![]()
Vrouwen
Edit: Overigens moet ik nog 2 uur en 17 minuten werken en dan vakantieehieeehieee!!!
Wel maar 6 dagen, maar toch, en dan 1 dag werken en dan weer 4 dagen vrij
/boeiend
Omgquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
Collega is jarig en die trakteert op bruine bonen met spek!/beste gok
Misschien zijn de vrije dagen al op?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
WAAROM! Neem je ook niet die ene dag nog vrij?
Iew!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
Collega is jarig en die trakteert op bruine bonen met spek!/beste gok
Maar toch: hoe vaker jij over bruine bonen met spek begint, des te meer ik denk: misschien toch weer eens eten?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
Collega is jarig en die trakteert op bruine bonen met spek!/beste gok als tot waarom Novem die dag niet vrij zou nemen
Bruine bonen met spekquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
Collega is jarig en die trakteert op bruine bonen met spek!/beste gok als tot waarom Novem die dag niet vrij zou nemen
Haha ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar toch: hoe vaker jij over bruine bonen met spek begint, des te meer ik denk: misschien toch weer eens eten?
Ik denk waar heeft die jongen het toch overquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:58 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wordt je anders gecockblocked?
Zou ook niet zo gecharmeerd zijn van een zwevend dekbed.
Net gelezen dat je je aan je sluitspier kan laten opereren zodat je scheten een meer bastoon dan hoge toon hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:06 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk waar heeft die jongen het toch over....
"Ah, hij bedoelt scheten!"
Puik! En dan een orkestje vormen met mensen die die operatie ook gehad hebben!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net gelezen dat je je aan je sluitspier kan laten opereren zodat je scheten een meer bastoon dan hoge toon hebben
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:11 schreef Mufasa208 het volgende:
V1z is goed in het verzinnen van een naam voor deze blaasorkest.
Wordt een beetje een eentonig orkest. Tenoren, alten en sopranen zijn ook nodigquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Puik! En dan een orkestje vormen met mensen die die operatie ook gehad hebben!
Niet iedereen heeft dezelfde anusgrootte! Dus je hebt vast toonvariatiesquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wordt een beetje een eentonig orkest. Tenoren, alten en sopranen zijn ook nodig
En degenen die anale seks prefereren zijn dus de sopranenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde anusgrootte! Dus je hebt vast toonvariaties.
Ik spring niet meer nuquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:20 schreef Mufasa208 het volgende:
Iedereen springen, het niveau komt voorbij.
Yes, ook nog eens je lievelings!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaha! Ik mocht vanochtend even naar de supermarkt! Hoogtepunt van de dag!
Morgen ben ik 36 weken, dus als Kuuk nog minstens een weekje blijven plakken wil, heb ik mijn taak volbracht want bij 37 weken begint de uitgerekende termijn!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yes, ook nog eens je lievelings!
Hoe lang moet Kuuks nog binnen blijven? Hij is toch wel bijna af nu?
quote:
quote:
Je hebt je enkel niet gebroken of het mesje in je oog gestoken. Geluksdag!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Keihard door m'n enkel gegaan zojuist en vanochtend had ik al lekker diep een mesje in mijn hand gestoken met het snijden van een appel. Zo niet mijn dag.
Het helpt wel relativeren, ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt je enkel niet gebroken of het mesje in je oog gestoken. Geluksdag!
helpt dat?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik prijs mezelf ook gelukkig elke dag dat ik mezelf niet in het oog steek met een mes
^^quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:31 schreef _aurum_ het volgende:
sterkte Maria, dat soort dingen zijn nooit leuk
wat super fijn zeg!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Morgen ben ik 36 weken, dus als Kuuk nog minstens een weekje blijven plakken wil, heb ik mijn taak volbracht want bij 37 weken begint de uitgerekende termijn!
En ja, dat zei mamma inderdaad ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^voor Maria, je kunt je haar het beste herinneren zoals ze was.
NO.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tenk joe allemaalHoef geen topickaapje voor de zoveelste keer natuurlijk
Maar moest even spuien enzo
![]()
Verder mogen jullie het voor kennisgeving aannemen
quote:
Yay voor Kukident!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Morgen ben ik 36 weken, dus als Kuuk nog minstens een weekje blijven plakken wil, heb ik mijn taak volbracht want bij 37 weken begint de uitgerekende termijn!
Lol, zo moest het ook overkomen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..](las dit als soort Tardar Sauce-"NO!"
![]()
)
Dank u en XMert en de rest!
Ja ik geloof dat ik de naam voor m'n kind aan Maria te danken hebquote:
Ha ja klopt, laatst nog teruggezocht op verzoek van Didoquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik de naam voor m'n kind aan Maria te danken heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:16 schreef Quinazoline het volgende:
Met hoeveel gewicht doen jullie Jillian eigenlijk? Ik heb nu alles gedaan met 1 kg per hand, en dat borst-ding met 2kg.
ik ook!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:54 schreef Quinazoline het volgende:
Met hoeveel gewicht doen jullie Jillian eigenlijk? Ik heb nu alles gedaan met 1 kg per hand, en dat borst-ding met 2kg.
Ja!quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha ja klopt, laatst nog teruggezocht op verzoek van Dido![]()
Nouja eigenlijk was het zo: ik had als eerste door dat jullie al een naam gekozen hadden
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Als het mocht met de volle 105kg
Tijd om naar huis te gaan dacht ik zo
Yogaquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:04 schreef Mufasa208 het volgende:
Mijn lief had yogafilmpjes neergeladen, ook van Jillian. Toen ik haar zo zag opwarmen, was het eerst wat ik dacht: dat is poweryoga. En dat was het ook...
Omvat je pols met je middelvinger en duim omsloten en trek dan langzaam aan je pols in dezelfde richting van je onderarm. Bouw het langzaam op en ook weer af... herhaal. Zo geef je zelf wat tractie aan je pols.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:06 schreef An24 het volgende:
[..]
YogaIk moet nog een dagje wachten. Polsen zijn nog niet helemaal over
![]()
En een kusje voor Maria
Zo, al mijn afspraken gehad voor ik op vakantie ga. Nog twee dagen typen![]()
sterkte Maria, dat soort dingen vreet ook energie...quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ja, dat zei mamma inderdaad ook![]()
Ze had al moeite met onze namen zaterdag, maar loste dat op door ons allemaal meerdere keren te begroeten met "Dag lieveling! Dag schat!"
Als ik dat doe, schiet hij uit de kom. Ik voel alles van binnen verplaatstenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:12 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Omvat je pols met je middelvinger en duim omsloten en trek dan langzaam aan je pols in dezelfde richting van je onderarm. Bouw het langzaam op en ook weer af... herhaal. Zo geef je zelf wat tractie aan je pols.Niet te hard trekken.
Bij twijfel niet doen wordt er altijd gezegd, met ED dus ook niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik dat doe, schiet hij uit de kom. Ik voel alles van binnen verplaatsten![]()
Heb het inderdaad wel zachtjes geprobeerd, ik hou het maar bij dit resultaatquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:23 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Bij twijfel niet doen wordt er altijd gezegd, met ED dus ook niet.
Truequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:28 schreef Mufasa208 het volgende:
Is dat ook niet tijdelijke overbelasting?
Meet je ook cm?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef _Dido_ het volgende:
Zo, net batterijen voor de weegschaal gekocht en mezelf even gewogen (jaja, weet dat dat 's ochtends moet). Ik zei dat ik echt zou schrikken als het >80 was en dat is het gelukkig niet, maar ik had op iets meer resultaat gehoopt al na vier weken. Naja, toen was ik waarschijnlijk wel >80 dus ik heb iig al wat bereiktNu mooi doorzetten!
Dat was Tink, die zit wel vaker met goede ideeenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:47 schreef DavetheNL het volgende:
Weet niet wie mij het Dr. Oetker kookboek adviseerde, maar bedankt! Hij is binnen en zie er heel leuke en simpele gerechten in. En geweldige tips. Daar ga ik me wel mee vermaken vermoed ik
Dat was ik. Het taartenboek ( die dikke) is ook een aanrader. Of het stoomkookboek. Of het italiaanse gerechten kookboek....quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:47 schreef DavetheNL het volgende:
Weet niet wie mij het Dr. Oetker kookboek adviseerde, maar bedankt! Hij is binnen en zie er heel leuke en simpele gerechten in. En geweldige tips. Daar ga ik me wel mee vermaken vermoed ik
Dank je, gaat goed komen!quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was Tink, die zit wel vaker met goede ideeen
Veel eet- en kookplezier
Dat zal ik zeker onthoudenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was ik. Het taartenboek ( die dikke) is ook een aanrader. Of het stoomkookboek. Of het italiaanse gerechten kookboek....
ik heb m ook besteld, ook wel leuk voor de kinderen dan, die koken nl eens in de twee weken zelfquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het toffe is, iedereen kan koken met dat boek. Zelfs mijn man en kinderen. De ingredienten zijn ook normaal verkrijgbaar, itt tot bijv jamie.
Wat ga je doen dat je zenuwachtig bent?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef _Dido_ het volgende:
Watskeburt met hardlopen, GB?
Eten op, even laten zakken en dan gaat het gebeuren. Ben echt zenuwachtig lol.
30 day shred van Jillian! Skoap heeft me bang gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Wat ga je doen dat je zenuwachtig bent?
Daarom doe ik niet aan recepten, al die onmogelijk te halen ingrediëntenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
Het toffe is, iedereen kan koken met dat boek. Zelfs mijn man en kinderen. De ingredienten zijn ook normaal verkrijgbaar, itt tot bijv jamie.
Haha oke, succes! Ik ga zo weer een lesje bootcamp pakken. Heb van de vorige 2 dagen last gehad geh..quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
30 day shred van Jillian! Skoap heeft me bang gemaakt
ik vind het wel zwaar en heb ook spierpijn, maar het ging... Net.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
30 day shred van Jillian! Skoap heeft me bang gemaakt
ik maak recepten de eerste keer zoals ze zijn en pas ze later aan. Als ik de eerste keer een bepaald ingredient niet kan vinden, laat ik dat gewoon weg, of ik gooi er iets in wat erop lijkt, of waarvan ik denk dat het erop lijktquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom doe ik niet aan recepten, al die onmogelijk te halen ingrediënten
Doe dan vaak het hoofdingrediënt voorproeven en later zelf maar bedenken wat er bij past.
ik heb nu ook al spierpijn van die paar keer opdrukken, dus denk dat ik morgen dood ben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het wel zwaar en heb ook spierpijn, maar het ging... Net.
Vanmorgen dag drie gehad. En dat vond ik erger dan dag 1 omdat ik al spierpijn hádvind haar iig niet meer aardig, die Jillian
ik heb wél het idee dat ik iets gedaan heb en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig...quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt mij ook niks. Laatste woord zegt het al. Shred. In de shredder ermee!
Ben door mijn enkel gegaan om de weg naar huis en nu kan ik er niet zo lekker op lopen, laat staan hardlopen. Enkel is ook lekker dik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:05 schreef _Dido_ het volgende:
Watskeburt met hardlopen, GB?
Eten op, even laten zakken en dan gaat het gebeuren. Ben echt zenuwachtig lol.
ik vind het dus ook wel te doen, qua spierpijn en ook qua duur. Ik vind alleen dat opdrukken in het begin echt heel zwaar en dáárna meteen doorgaan, vind ik wel erg lastig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, zo'n drama is het nou ook niet hoor, die jillian. Gewoon niet te zwarw gewichten nemen en 20 minuutjes doorzetten. 'T is zo voorbij vind ik.
bij mensen met een bmi boven de veertig is snel gewichtsverlies erg belangrijk, ook bij dingen als obesitaskliniek en PsyQ zetten ze je dan met je 100-200 kilogram (afh. van lengte) op een 1200 kcal dieet of modifast als je dat liever wilt. Alleen is dat wel incl. begeleiding psycholoog en fysiotherapeut, ik zou niemand het aanraden om dat op eigen houtje te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoezo heeft ze daar meer speling in? Juist omdat ze zwaar is is haar BMR zo hoog, want ze heeft die kcals gewoon nodig om de boel draaiende te houden. Dus of je BMR nou 2100 of 1200 is, of je nou 50 of 120 kg weegt, dat is dan toch wat je nodig hebt als minumum om te functioneren excl. sport? Waarom wordt er dan altijd gezegd dat je nooit onder je BMR mag zitten?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:01 schreef loveli het volgende:
En weegschaal wegflikkeren, centimeter aanschaffen.
ik doe t andersom, ik pak eerst de groenten en vlees uit de aanbieding (niet als t ongezonde zooi is zoals kipburgers ofzo), bedenk dan in de winkel evt. maaltijden waar ik meer dan a/v/g/pasta/rijst voor nodig heb als basis, en vul dan de basis aan. thuis zet ik de maaltijden op de google calendar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Zit mijn boodschappenlijstje te maken voor volgende week.. En dan maak ik ook altijd een eetplanning maar ik heb echt geen inspiratie voor de avondmaaltijden. In het weekend eten we met zijn 2en op woensdag ook en de rest eet ik alleen. Soms vind ik het zo moeilijk om gevarieerd te eten.
misschien vanaf een bankje proberen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb wél het idee dat ik iets gedaan heb en dat vind ik eigenlijk ook wel prettig...
Alleen die push ups, echt, ik kan dat gewoon niet. En dan gelijk erna gaan staan springen![]()
dat is het lastigste stuk vind ik
ik doe het nu op mn knieen, maar daar heb ik idd aan gedacht, dat dat misschien beter is.quote:
Al eens vaker gedacht, omdat we een zelfde soort achtergrond hebben wat betreft schommelingen maar ook eetpatroon, maar zou het bij jou niet veel kunnen uitmaken om die KH's vooral bij je D te gaan lopen skippen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mensen met een bmi boven de veertig is snel gewichtsverlies erg belangrijk, ook bij dingen als obesitaskliniek en PsyQ zetten ze je dan met je 100-200 kilogram (afh. van lengte) op een 1200 kcal dieet of modifast als je dat liever wilt. Alleen is dat wel incl. begeleiding psycholoog en fysiotherapeut, ik zou niemand het aanraden om dat op eigen houtje te doen.
Daarna moet je gaan stabiliseren en normaal leren eten met de gewone obesitasgroep. Het snelle gewichtsverlies is belangrijker dan een evt. spaarstand (als je bij zo'n streng dieet wel sport valt dat overigens ook wel mee).
moraal van het verhaal: als je het niet te lang doet, en er bij blijft bewegen, valt het met die spaarstand wel mee denk ik.
[..]ik ben op de weegschaal al twee weken stabiel (ondanks een weekend weg met veel eten en uit eten er achteraan) maar er is 4 cm van mijn buik af en de jeans die mijn eerste "doelbroek" was, past nu wel!
[..]
ik doe t andersom, ik pak eerst de groenten en vlees uit de aanbieding (niet als t ongezonde zooi is zoals kipburgers ofzo), bedenk dan in de winkel evt. maaltijden waar ik meer dan a/v/g/pasta/rijst voor nodig heb als basis, en vul dan de basis aan. thuis zet ik de maaltijden op de google calendar.
zo eten wij komende week/tien dagen:
-capucijners
-pasta met rode saus en courgette
-stamppot boerenkool
-aardappeltjes uit de oven (rauwe aardappel, kruiden, wat olijfolie, roosteren in partjes) met tartaar en broccoli
- restje bami met babi ketjap uit de vriezer
- wraps met gekruide kip
- rijst met smoorvlees
-restje rijst met curry uit de vriezer als vriendje alleen eet en ik met de klas ga wokken
etc.
niet heel spannende dingen, maar soms doe ik dat er wel tussendoor als ik zin heb of iets is in de bonus (nu was conimex in de bonus dus heb ik twee boemboes meegenomen)
dan doe je het wel op de mannenmanierquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe het nu op mn knieen, maar daar heb ik idd aan gedacht, dat dat misschien beter is.
nee, ik ga geen KH's skippen. eens in de zoveel tijd probeert iemand me dat aan te praten en ik waardeer het meedenken maar het werkt niet voor mij. ik weet waarom ik ben aangekomen, en ik weet ook hoe ik het er weer af kan krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Al eens vaker gedacht, omdat we een zelfde soort achtergrond hebben wat betreft schommelingen maar ook eetpatroon, maar zou het bij jou niet veel kunnen uitmaken om die KH's vooral bij je D te gaan lopen skippen?
Is wat ik nog altijd geloof als de reden dat ik zelf niet meer zo schommel.
Hoe je iets in je lijstje noteert is ook een aanwijzing wat het hoofdbestandsdeel is, bij dit lijstje zijn het ook een en al KH's...
Dan misschien een update gemist, maar je bent dus weer degelijk aan het afvallen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik ga geen KH's skippen. eens in de zoveel tijd probeert iemand me dat aan te praten en ik waardeer het meedenken maar het werkt niet voor mij. ik weet waarom ik ben aangekomen, en ik weet ook hoe ik het er weer af kan krijgen.
op mijn bord is het hoofdbestanddeel overigens niet de KH bij de avondmaaltijd, maar de groente, gevolgd door vlees.
edit: ik weet dat veel mensen baat hebben bij minder carbs, maar ik heb het geprobeerd en ik krijg er juist vreetbuien van. als ik geen carbs eet bij de avoindmaaltijd zit ik niet vol, voel ik me niet verzadigd en vind ik de maaltijd niet compleet. 8 van de 10 keer eet ik dan s avonds nog allerlei ongein. zoals ik nu eet, eet ik na de avondmaaltijd doorgaans helemaal niets meer. zit standaard sinds ik weer oplet rond de 1800 kcal per dag.
ik moet nog iets bedenken dat ik kan gebruiken dan... Want ik moet t wel voor de tv doen (trap kan sowieso niet, want daar zit de wc voor, dan kan ik mn benen niet kwijtquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan doe je het wel op de mannenmaniertrap is ook een optie. Hoe lager de tree, hoe zwaarder. Ga zelf een voetenbankje tegen de muur aanzetten en dat gebruiken. Gelukkig heb ik geen benedenburen
is te smal denk ik? Dan heb je je armen te dicht bij elkaar.quote:
hm nog maar een paar kilo, maar ik sport weer, snoep niet meer regelmatig en eet gezonder en regelmatiger. precies wat de bedoeling is volgens de therapeuten. en de cm's gaan er dus af!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan misschien een update gemist, maar je bent dus weer degelijk aan het afvallen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm nog maar een paar kilo, maar ik sport weer, snoep niet meer regelmatig en eet gezonder en regelmatiger. precies wat de bedoeling is volgens de therapeuten. en de cm's gaan er dus af!
Dacht juist dat vrouwen liever small-grips deden omdat je zo je borsten minder gebruikt en je triceps meerquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
is te smal denk ik? Dan heb je je armen te dicht bij elkaar.
gfi, ik kijk gewoon naar wat ik op You Tube zie en doe dat naquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht juist dat vrouwen liever small-grips deden omdat je zo je borsten minder gebruikt en je triceps meer
Ik ben even heel benieuwd hoe je je borsten kunt gebruiken...quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht juist dat vrouwen liever small-grips deden omdat je zo je borsten minder gebruikt en je triceps meer
Blijft een combi maar bij wide-grip ben je meer afhankelijk van je pecs, small-grip komt meer op je triceps neer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben even heel benieuwd hoe je je borsten kunt gebruiken...
Check mijn old skool avondeten dan, ik had zure komkommer à la oma!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Beter Kwak !
Wat ik nou even niet begrijp..
Sommigen moeten en zullen havermout, muesli, brinta, pap, modifast om mij part , ontbijten terwijl ze het niet lekker vinden............maaaaaaaaaaaaaaar gewoon groente, groente, stukje vlees of vis en een gekookt aardappeltje whatever 5 x per week.. dat kan niet want dat is saai?
je hebt t niet tegen mij toch? ik eet heel saai naar de standaarden hier. hoe saaier overdag hoe voorspelbaarder en hoe beter vol te houden voor mij. voor t avondeten hebben we wel een uitgebreider variatierepertoire, maar 80% van de tijd is dat toch groente/vlees/aardappel of pasta of rijst. ik vind het prima zo!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Beter Kwak !
Wat ik nou even niet begrijp..
Sommigen moeten en zullen havermout, muesli, brinta, pap, modifast om mij part , ontbijten terwijl ze het niet lekker vinden............maaaaaaaaaaaaaaar gewoon groente, groente, stukje vlees of vis en een gekookt aardappeltje whatever 5 x per week.. dat kan niet want dat is saai?
Nee, ik dacht dat het wel meevielquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
GB, heb je je enkel wel gekoeld om de zwelling een beetje tegen te gaan?
En verder je voet hoog houden, hoger dan je heup. Helpt ook tegen de zwelling.
Kun je 'm nog wel bewegen?
a la oma en a la moeders kan je soms zo vreselijk waarderen.. vooral als je zelf ouder wordtquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check mijn old skool avondeten dan, ik had zure komkommer à la oma!
Nou inderdaad, draadjesvlees!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
a la oma en a la moeders kan je soms zo vreselijk waarderen.. vooral als je zelf ouder wordt
Behalve van oma de combinatie rookworst met appelmoes was niet wat;D
Nee joh, juist niet. Je moet doen wat je prettig vind.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hebt t niet tegen mij toch? ik eet heel saai naar de standaarden hier. hoe saaier overdag hoe voorspelbaarder en hoe beter vol te houden voor mij. voor t avondeten hebben we wel een uitgebreider variatierepertoire, maar 80% van de tijd is dat toch groente/vlees/aardappel of pasta of rijst. ik vind het prima zo!
Daar zijn de meningen ook over verdeeld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:19 schreef loveli het volgende:
Niet belasten maar rusten! Voor koelen is het aan de late kant. Evt kunnen koolbladeren of aardappelschillen helpen de zwelling te verminderen (theedoek met schillen/bladeren er omheen knopen).
Rabarber!quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Je moet doen wat je prettig vind.
Maar met niet een echt smaakvol ontbijt geginnen omdat het zo 'gezond' is vind ik zo zonde.
En avondeten a la je oude tante kan zo lekker zijn maar iedereen wil maar aan de quina, sushi, insert een kek nieuw iets.
Maar vroeger aten we ook gortepap, brinta enz. dus retro komt ook qua avondeten wel weer in.
Koolraap, rabarber enz. hebben iig al hun populariteit weer terug.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n moeder had vorige week gekookt voor ons. Gebakken aardappeltjes, een gehaktbal en witlofsalade
. Zo lekker en zelf maken we het noooit! Ik zou niet weten hoe ik een gehaktbal zou moeten maken
. En witlofsalade ook niet echt
.
Als we tegenwoordig nog de helft van de energie nodig zijn om huishoudelijke taken te vervullen zit je ruim.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Je moet doen wat je prettig vind.
Maar met niet een echt smaakvol ontbijt geginnen omdat het zo 'gezond' is vind ik zo zonde.
En avondeten a la je oude tante kan zo lekker zijn maar iedereen wil maar aan de quina, sushi, insert een kek nieuw iets.
Maar vroeger aten we ook gortepap, brinta enz. dus retro komt ook qua avondeten wel weer in.
Koolraap, rabarber enz. hebben iig al hun populariteit weer terug.
GB, inderdaad draadjesvlees, stoofgerechten, snert.. iedereen doet er wel hip over maar het is natuurlijk zo oud als het oud is
500 gram gehakt (rund of half-om-half)quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n moeder had vorige week gekookt voor ons. Gebakken aardappeltjes, een gehaktbal en witlofsalade
. Zo lekker en zelf maken we het noooit! Ik zou niet weten hoe ik een gehaktbal zou moeten maken
. En witlofsalade ook niet echt
.
Leun je te veel op je voeten, push-up gaat om kracht in je bovenlichaam, het gewicht moet dus op je armen leunen, niet op je benenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef _Dido_ het volgende:
Ik gebruik een bankje en mn voeten glijden dus weg. Nu aan het downen ik wil verder.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Leun je te veel op je voeten, push-up gaat om kracht in je bovenlichaam, het gewicht moet dus op je armen leunen, niet op je benen
Er zijn ook mensen die juist goed functioneren op veel koolhydraten en toch slank blijven, ondanks een zittend beroep.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:
hoe doe jij push-ups, Dido? Is een beweging die puur omhoog en omlaag gaat...
[..]
Als we tegenwoordig nog de helft van de energie nodig zijn om huishoudelijke taken te vervullen zit je ruim.
In een kleine tijd zijn we een luxe gewend die een compleet andere energiebehoefte heeft.
Als je een baan hebt waarbij 'echte' fysieke inspanning gering is, is een voedingspatroon met veel KH's compleet overbodig...
En de laatste keer dat ik controleerde is dat voor velen hier van toepassing.
Sterker nog, Sigme beweegt gigantisch veel vergeleken met velen hier en kort zelfs op haar KH's.
Is ook.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:
hoe doe jij push-ups, Dido? Is een beweging die puur omhoog en omlaag gaat...
[..]
Als we tegenwoordig nog de helft van de energie nodig zijn om huishoudelijke taken te vervullen zit je ruim.
In een kleine tijd zijn we een luxe gewend die een compleet andere energiebehoefte heeft.
Als je een baan hebt waarbij 'echte' fysieke inspanning gering is, is een voedingspatroon met veel KH's compleet overbodig...
En de laatste keer dat ik controleerde is dat voor velen hier van toepassing.
Sterker nog, Sigme beweegt gigantisch veel vergeleken met velen hier en kort zelfs op haar KH's.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die juist goed functioneren op veel koolhydraten en toch slank blijven, ondanks een zittend beroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |