quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef _Dido_ het volgende:
Ik verwachtte de c van chagrijntjes.
Zo eens koken. Behalve een halve zak chips, een liter cola en een halve appeltaart normaal gegeten vandaag. Vond de chips en cola niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Mág het eens een keer...Morgen weer normaal doen iig
De c van cola en chipsquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef _Dido_ het volgende:
Ik verwachtte de c van chagrijntjes.
Zo eens koken. Behalve een halve zak chips, een liter cola en een halve appeltaart normaal gegeten vandaag. Vond de chips en cola niet zo bevredigend als ik had gehoopt. Mág het eens een keer...Morgen weer normaal doen iig
ho daar moest 'vandaag en gisteren' staanquote:
Ben heel benieuwd hoe jij er nu uitziet cots. De laatste foto die ik van je ken was nog uit dieet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geluncht bij de mac, het is maar goed dat ik toch moet aankomen
Nee hoor. Een dag als iedere ander troonwisseling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:26 schreef sigme het volgende:
lijst
• griekse yoghurt, banaan, druiven, kokosrasp, nootjes, pitten
• hout sjouwen
• romige aardappelpuree, witlof, calamares uit blik, 2 gekookte eieren
• hout sjouwen
• bak courgette-linzensoep
• hout sjouwen
• 1 pils
avondeten:
• half gekookt aardappeltje, veel zuurkool, 2 gehaktballen, sju
• toe: 2 plakken amandel/kastanjemeel-rabarbercake
Hele dag buiten geweest, geen radio of tv. Nog iets gebeurd vandaag?
Was die oude kapot?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Een dag als iedere ander troonwisseling.
De vrouw van de burgemeester.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie is die vrouw met die rode jurk aan dan?
Melisandrequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie is die vrouw met die rode jurk aan dan?
lol ik dacht al: huh is dat kleine Cis?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
die "kleine" Dave van Ciske de Rat klinkt nu hij ouder is echt precíes hetzelfde als Danny de Munck zeg!
leuk op t podium, maar de concertmeester een hand geven terwijl hij speelt is niet heeeeel praktisch
had niet anders verwacht, hebben ze al eerder gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:53 schreef An24 het volgende:
Ze gaan bij Armin op het podium staan, hoe tof
Datte....quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
had niet anders verwacht, hebben ze al eerder gedaan
Psiesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte....
En ben er gewoon wat emo van.. de samenhorigheid , zo vreselijk mooi!
Zo kan het ook
Die heb ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)557&productId=124999
Weet iemand of deze geschroeft moet worden? Het ziet er niet naar uit, maar het staat er helaas niet bij
Mijn kamer is gehuurd en ik denk niet dat mijn huurbaas me nog lief vindt als ik hem vastschroefquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die heb ikje moet hem over een deur hangen en dan in elkaar schuiven. Ik heb hem tegen de muur geschroefd omdat mijn deur niet geschikt was
Als je een deur hebt waar je hem aan kan hangen heb je dan geen probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kamer is gehuurd en ik denk niet dat mijn huurbaas me nog lief vindt als ik hem vastschroef
En mijn huisgenoten mij niet als ik mijn schoenen laat staan zoals ze nu staan
Echt emotioneel word ik er niet van.. Maar mooi is t wel!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben helemaal niet zo pro-koningshuis, maar ik zit al de hele dag jankend voor de tv..
Ik ben nu vooral benieuwd of die kleine meiden ook nog een heel diner moeten gaan volhouden...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu voornamelijk benieuwd wat ze gaan eten
Had zelf nu net nog een bak kwark met verse ananas, karamelvla, honing en 2 vers gekraakte walnoten.
Wij hebben 'm ook al de hele dag aan. Kinderen zijn net naar bed en hebben van 13.00 - 16.00 en vanaf 19.30 tot net gekeken. Ik heb zitvleesquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag niet zo gegeten als ik wilde eten maar goed morgen weer een dag.. Waarop ik normaal boodschappen kan doen en gewoon een lijstje kan maken met alleen maar goede dingen.
Werd net al stom aangekeken omdat ik heel de dag de tv al aan heb op ned 1, maar ik vind dit gewoon mooi om te zien.. Zo vaak maak je dit niet mee, ook zo met de kinderen samen.. Je bent niet de enige Uniekhoorn..
In dozen onder je bed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kamer is gehuurd en ik denk niet dat mijn huurbaas me nog lief vindt als ik hem vastschroef
En mijn huisgenoten mij niet als ik mijn schoenen laat staan zoals ze nu staan
Dan schoenenzakken die je aan de pijlers van je bed kunt hangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een hoogslaper, onder mijn bed zit mijn "woonkamer" (lees bank en tv en zo)
Ja sneu hequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:32 schreef Perruche het volgende:
Ja tink, een bth met kaas ja? En margarine of boter?
Arme prinsesjes.. Is je papa koning, krijg je een kleffe boterham!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |