jong begonnenquote:
Zo iemand is blij dat er iemand in durfde.quote:
Gelijk alle kansen aannemen blijkbaar? Werkt dat zo? Doe ik iets fout?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo iemand is blij dat er iemand in durfde.
Die slome blik en die neus helpen ook meequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, maar dat denk je al snel met dat accent.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Oh ze gaat voor de gratis consumpties, tuurlijk.
Ik dacht dat jij allang getrouwd was met Pinoquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelijk alle kansen aannemen blijkbaar? Werkt dat zo? Doe ik iets fout?
Even aan Pino vragen of ik zwanger ben. Brb.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang getrouwd was met Pino
Als niemand je verstaat moet je wel. Denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelijk alle kansen aannemen blijkbaar? Werkt dat zo? Doe ik iets fout?
Nee, dat is de dochterquote:
Dat dacht ik te horen. Hopelijk heb ik het mis.quote:
Nee, dat klopt. Maar ze is bijna oma, dus het uiterlijk klopt welquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik t horen. Hopelijk heb ik het mis.
Ja, gefuckt heeft zequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dochter is een fuckin varken.
En nu biggen.quote:
Ze heeft al veel meegemaakt is het excuus meestalquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar ze is bijna oma, dus het uiterlijk klopt wel
Die heb ik ook in pantoffels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Net alsof je gigantische voeten hebt in witte laarzen.
Volgens mij niet toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even aan Pino vragen of ik zwanger ben. Brb.
Als je 45 bent en eruit ziet als 70 of een fucking varken bent: ja.quote:
Neen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je 45 bent en eruit ziet als 70 of een fucking varken bent: ja.
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dochter lijkt wel een downie.
Of hij is hetzelfde type natuurlijk. Potten en deksels.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Pheno het volgende:
Maar die 'man' die haar bezwangerd heeft was van het "zak over het hoofd en voor het vaderland" of zo?
Nee dat was een FOK!kerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef Pheno het volgende:
Maar die 'man' die haar bezwangerd heeft was van het "zak over het hoofd en voor het vaderland" of zo?
Ik vind die dochter eigenlijk meer 16 lijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die dochter lijkt ook 40 en echt geen 21.
Of hij verstond haar ook niet toen ze om de pot mayonaise vroeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of hij is hetzelfde type natuurlijk. Potten en deksels.
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dochter lijkt wel een downie.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Stukken beter en jonger. Ik houd alleen niet zo van mouwloze jurken. Haar had iets donkerder gemogen.
Je vergeet de puntige knieën!quote:
Ik weet niet of Gordon dat zei, maar ze is het welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef computergirl het volgende:
Hoorde ik gordon nou zeggen dat de moeder 45 is?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef magikmichael het volgende:
In Oude Pekelhaar wonen ze hoorde ik net. Prachtaccent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |