Daarstraks maar even mijn auto gewassen, tegenwoordig teveel zand in de lucht ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog nooit. Wel al 200 keer op de motor
Ooit wel eens diesel getankt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:30 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die die plastic handschoentjes gebruiken bij het tanken.
Dat ergeren aan die aso's die hun richtingaanwijzer 'vergeten' laat ik wel over aan diegenen die achter mij staan. Ik maak mij er niet eens meer druk om.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Lieve mensen die een rotonde afkomen, zet alsjeblieft eens je fucking knipperlicht aan, dan sta ik niet voor jan lul te wachten. Zelfde geldt voor mensen die afslaan op een voorrangsweg. Zet die knipper aan, dan weet ik dat ik ervoor kan.
Met invoegen kom ik juist vaker het omgekeerde tegen. Knipper al aan terwijl je nog een doorgetrokken streep hebt... Effect is hetzelfde: je weet niet wat ze gaan doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef Descendent het volgende:
Klopt; of als je gaat in / uitvoegen of op de snelweg een auto gaat inhalen..... (eigelijk ongeacht of er wat aankomt; maak er een gewoonte van: knipperen, want zoveel moeite is het niet)
Ja hoezo? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef CasB het volgende:
Was het vandaag soms nationale pleur hem ervoor dag?
Oooh levensgevaarlijk! je krijgt zo dadelijk allemaal moraalridders op je dak hier!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:51 schreef Daeron het volgende:
Vandaag iemand die eerst uitgebreid ging bellen op de snelweg achter me en het daarna ook nog eens nodig vond om te gaan bumperkleven toen het even wat minder snel doorreed. Die kreeg toch mooi ff mijn remlichten te zien.
Ach, al knalt op boven op je is het zijn schuldquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oooh levensgevaarlijk! je krijgt zo dadelijk allemaal moraalridders op je dak hier!
Daar denken ze hier anders over. Ik ben het met jou eens hoor maar FOK!....quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ach, al knalt op boven op je is het zijn schulden daarna kan je hem voor zijn kop rammen en zijn telefoon in zijn aars verstoppen.
Het was ook niet goed van mij, maar het gaf wel een fijn gevoel om hem daarna af te zien druipen naar de rechterbaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar denken ze hier anders over. Ik ben het met jou eens hoor maar FOK!....
Strikt genomen klopt dat HELAAS niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ach, al knalt op boven op je is het zijn schulden daarna kan je hem voor zijn kop rammen en zijn telefoon in zijn aars verstoppen.
Daar verbaas ik me inderdaad altijd over, waarom mensen dat in godsnaam doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef 2cv het volgende:
Parkeren is echt super-mega-ultra moeilijk, daarom mag je bij een parkeerplaats langs de snelweg je personenauto best op de strook voor vrachtwagens zetten in plaats van in de parkeervakken. Vrachtwagenchauffeurs zijn n.l. tovenaars die hun combinatie van 16,5 meter rustig fileparkerend in een gaatje van 17 meter proppen dat toevallig overgehouden is door de automobilisten.
[ afbeelding ]
Omdat parkeren echt super-mega-ultra moeilijk is, dat snap je toch ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me inderdaad altijd over, waarom mensen dat in godsnaam doen
Laat het hem maar bewijzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |