abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126403366
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Koplampen staan ook goed afgesteld, dit was toen ik hem kocht niet zo dus toen is dit veranderd.

En dat ze zouden seinen omdat ik een lekker wijf ben zal het ook niet zijn. Ik vind het ook maar vreemd en heel erg vervelend. Je gaat toch altijd denken dat er iets mis is.
Ik snap dat je gaat denken dat er iets mis is, zou zelf ook gaan twijfelen.
Maar na controle is jou niks opgevallen?
pi_126403526
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik snap dat je gaat denken dat er iets mis is, zou zelf ook gaan twijfelen.
Maar na controle is jou niks opgevallen?
Nee helemaal niks.. Heb de hele auto weer nagelopen of alles het wel deed (voor de zekerheid ook de knipperlichten enzo) alles deed het gewoon goed/zat er nog op.

We hebben het soms ook als we gewoon geen licht aan hebben overdag dus aan de lichten zou het ook zeker niet liggen. Gewoon lekker vervelend dus.

Alleen seinen als er iets mis is en anders niet. :P
pi_126403605
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Nee helemaal niks.. Heb de hele auto weer nagelopen of alles het wel deed (voor de zekerheid ook de knipperlichten enzo) alles deed het gewoon goed/zat er nog op.

We hebben het soms ook als we gewoon geen licht aan hebben overdag dus aan de lichten zou het ook zeker niet liggen. Gewoon lekker vervelend dus.

Alleen seinen als er iets mis is en anders niet. :P
Er zal echt wel wat mis zijn. Men seint niet zomaar.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator zondag 12 mei 2013 @ 21:00:16 #254
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_126403673
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is je lichtbeeld wel goed? Slecht afgesteld dimlicht kan ook tegenliggers verblinden.

In veel auto's kun je de richthoogte van de lampen zelf instellen. Zet die eens een standje lager, kijken of men dan minder seint.
Alles is goed afgesteld. Zoals ik hierboven al zei was het niet goed toen we de auto kochten maar toen is het gelijk veranderd. Op onze deur van de schuur zit ook met tape de goede hoogte afgeplakt voor lichten omdat de vriend van mijn moeder auto monteur is en hij dus soms auto's 'klaarmaakt' voor de APK. Dus dat zit verder wel goed.
pi_126403739
Trouwens, let volgende keer eens op de auto's die seinen. Gaan die op dat moment toevallig altijd net over een drempeltje of iets dergelijks? :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126403744
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Sorry, ik zal me bedwingen de volgende keer :@
^O^
pi_126403848
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Trouwens, let volgende keer eens op se auto's die seinen. Gaan die op dat moment toevallig altijd net over een drempeltje of iets dergelijks? :+
Nee ook niet. We hadden gister ook nog dat er een wegversmalling was, die auto seint dat wij voor mogen (hij ging namelijk stil staan) terwijl hij eerst mocht. Dus wij gaan er langs.. de auto erna seint ook weer. Wij de auto weer aan de kant zetten, controleren... niks aan de hand. En het waren ook geen bekenden ofzo.
pi_126404941
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Nee ook niet. We hadden gister ook nog dat er een wegversmalling was, die auto seint dat wij voor mogen (hij ging namelijk stil staan) terwijl hij eerst mocht. Dus wij gaan er langs.. de auto erna seint ook weer. Wij de auto weer aan de kant zetten, controleren... niks aan de hand. En het waren ook geen bekenden ofzo.
Sorry als ik eerder lullig over kwam maar vind het maar een vreemd verhaal.
Vraag me echt af waarom anderen seinen, dat jij het niet ziet wil niet zeggen dat er niks aan de hand is......
  zondag 12 mei 2013 @ 21:24:25 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126405153
Misschien eens wat meer aantrekken als alleen knalroze ondergoed? :9
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126405278
Misschien stonden ze verderop te flitsen of lag er iets op de weg... Had ik een keer op de dijk Enkhuizen Lelystad... Lag er een emmer op de weg.... :X

Of je koplampen staan net niet goed afgesteld....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_126405366
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vraag me echt af waarom anderen seinen, dat jij het niet ziet wil niet zeggen dat er niks aan de hand is......
Klinkt inderdaad als onzin, of op de rijstijl van Mokkels mocht die enorm slingeren of op een andere manier debiel rijden. Heb ik ook wel eens, dat men gaat seinen als ik me iets teveel laat gaan op de openbare weg.
pi_126407130
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:
Heb ik ook wel eens, dat men gaat seinen als ik me iets teveel laat gaan op de openbare weg.
Dan ben je gewoon een sukkel terwijl Mokkels wel echt een probleem aangeeft.
pi_126409091
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een sukkel terwijl Mokkels wel echt een probleem aangeeft.
Ik geef slechts aan dat het vaker gebeurt dat men gaat seinen omdat de rijstijl niet bevalt ;)
  FOK!fotograaf zondag 12 mei 2013 @ 22:18:29 #265
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_126409180
Ook zo'n seinende idioot achter me vandaag. Coentunnel dicht, dus gezellig door het centrum naar de IJtunnel, maar die heeft in de buizen een doorgetrokken streep (en er wordt redelijk controleert). Je mag er 70, helaas zat ik in het verkeerde rijtje en reed er een figuur een paar voertuigen voor mij slechts 40 a 50. Komt er een Smart achter me rijden die begint te seinen naar me. Een fucking Smart en dan denken dat je recht van spreken hebt. En dat, terwijl ik helemaal niets kon. Doe je ogen open en kijk vooruit. Ergste: Er zat nog een man in ook.

Ook pijnlijk duidelijk geworden hoe slecht mensen vooruit kijken. Bij Buikslotermeer ga je de A10 op en tussen de afbuigende en de doorgaande rijstroken licht een busbaan. Staat vooraf al aangegeven welke rijstrook waarnaartoe gaat. Mensen die pas op het viaduct erachter komen dat ze de A10 op moeten en dwars over de busbaan een rij auto's die zo'n 50 a 60 rijden in willen. ;( :{

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
Ik geef slechts aan dat het vaker gebeurt dat men gaat seinen omdat de rijstijl niet bevalt ;)
Ik denk dat Mokkels het dan wel van zichzelf zou weten.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_126409935
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ook zo'n seinende idioot achter me vandaag. Coentunnel dicht, dus gezellig door het centrum naar de IJtunnel, maar die heeft in de buizen een doorgetrokken streep (en er wordt redelijk controleert). Je mag er 70, helaas zat ik in het verkeerde rijtje en reed er een figuur een paar voertuigen voor mij slechts 40 a 50. Komt er een Smart achter me rijden die begint te seinen naar me. Een fucking Smart en dan denken dat je recht van spreken hebt. En dat, terwijl ik helemaal niets kon. Doe je ogen open en kijk vooruit. Ergste: Er zat nog een man in ook.

Ook pijnlijk duidelijk geworden hoe slecht mensen vooruit kijken. Bij Buikslotermeer ga je de A10 op en tussen de afbuigende en de doorgaande rijstroken licht een busbaan. Staat vooraf al aangegeven welke rijstrook waarnaartoe gaat. Mensen die pas op het viaduct erachter komen dat ze de A10 op moeten en dwars over de busbaan een rij auto's die zo'n 50 a 60 rijden in willen. ;( :{

[..]

Je moet niet denken, dat moet je aan een paard overlaten ;)

Je denkt toch niet echt dat mensen voor de lol gaan seinen hea? Er is sowieso iets aan de hand.
  FOK!fotograaf zondag 12 mei 2013 @ 22:33:15 #267
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_126410158
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Je denkt toch niet echt dat mensen voor de lol gaan seinen hea? Er is sowieso iets aan de hand.
Dat weet ik, daarom zeg ik ook dat als Mokkels raar weggedrag zou vertonen, ze dit waarschijnlijk wel van zichzelf zou weten.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 12 mei 2013 @ 22:35:27 #268
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126410275
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als ik er niets aan kan doen dat het zo sloom gaat voel ik mij ook niet aangesproken door dat seinen. Hij zal vast geen klapjosti zijn die dat niet begrijpt..

alhoewel ..
pi_126418656
Dode vliegjes op de voorruit. :'(
pi_126418914
Tankstations waar de ruitenwisservloeistof niet met de tankpas te koop is...
  maandag 13 mei 2013 @ 09:20:01 #271
12621 tcr
*nix 4ever
pi_126419633
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:23 schreef Tsurany het volgende:
Tankstations waar de ruitenwisservloeistof niet met de tankpas te koop is...
Dat ligt toch niet aan het tankstation, maar aan je tankpas?

Trouwens gewoon naar de Action voor 2 euro een jerrycan kopen, cheapo (of zorgen dat tijdens een beurt je vloeistof op is, vult een goede garage hem bij :)).
pi_126419676
Nee ligt aan het belatingssysteem van de tankstation, de producten staan verkeerd in het systeem waardoor de tankpas niet gebruikt kan worden. Echter aanpassen schijnt niet zo snel te gaan. Bij bepaalde tankstations lukt het wel en bij anderen niet. Met Shell nooit problemen eigenlijk terwijl de Esso nu moeilijk doet.
  maandag 13 mei 2013 @ 09:38:00 #273
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_126419933
Gisteravond uurtje of 10 draaide er 1 de N3 op met zijn stadslicht aan 8)7
Maar een paar keer geseind, maar volgens mij had die het niet door.

Tevens vandaag veel automobilisten die tegen elkaar aan staan waardoor ik er niet tussendoor kon, schoot dus lekker op vanochtend.
pi_126420084
Vanmorgen vroeg,hordes fietsers op weg naar werk of school die de stoplichten niet in acht nemen en doorrijden als het licht op rood staat terwijl wij automobilisten op dat moment mogen doorrijden waardoor er bijna een fataal ongeluk plaatsvind als wij automobilisten niet vol op de remmen staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 09:46:22 ]
pi_126420280
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik vond je zeker niet lullig over komen hoor. En als ik het zelf zou lezen van iemand anders zou ik het ook een raar verhaal vinden hoor. En klopt.. ik zie het niet maar bijvoorbeeld mijn broer die ik ook tegen kwam zag ook niks aparts (ik had hem even gebeld nadat er weer geseind werd).

quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien eens wat meer aantrekken als alleen knalroze ondergoed? :9
Ik heb niet eens roze ondergoed! :o

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien stonden ze verderop te flitsen of lag er iets op de weg... Had ik een keer op de dijk Enkhuizen Lelystad... Lag er een emmer op de weg.... :X

Of je koplampen staan net niet goed afgesteld....
Dat zou misschien kunnen maar er was niks aan de hand. Flitser zou het misschien kunnen zijn maar maar dan zijn er wel erg vaak flitsers. :P Gelukkig rij ik nooit te hard.

En koplampen staan zeker weten goed afgesteld.

quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als onzin, of op de rijstijl van Mokkels mocht die enorm slingeren of op een andere manier debiel rijden. Heb ik ook wel eens, dat men gaat seinen als ik me iets teveel laat gaan op de openbare weg.
Aan mijn rijstijl zal het volgens mij niet liggen. Of ik moet zonder dat ik het weet als een debiel rijden haha.
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je moet niet denken, dat moet je aan een paard overlaten ;)

Dat hoop ik, dat er dan tenminste wat aan de hand is (bijvoorbeeld een flitser wat hierboven werd gezegd) want dit is heeeel erg vervelend.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat weet ik, daarom zeg ik ook dat als Mokkels raar weggedrag zou vertonen, ze dit waarschijnlijk wel van zichzelf zou weten.
Dat klopt, naar mijn idee rij ik wel netjes.
pi_126420291
Genoeg over mijn seinen haha. :P
  FOK!fotograaf maandag 13 mei 2013 @ 10:06:55 #277
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_126420573
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:55 schreef Mokkels het volgende:
En koplampen staan zeker weten goed afgesteld.
Hoe weet je dat zo zeker? Als ze bij de APK goedgekeurd worden, zit er niets of niemand in de auto. Als jij vervolgens je hele achterbak vol gooit met bakstenen (extreem voorbeeld, maar je snapt mijn punt), staat je verlichting fout. Of toevallig een lampje stuk?
The summer is magic!

pi_126420870
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:06 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Als ze bij de APK goedgekeurd worden, zit er niets of niemand in de auto. Als jij vervolgens je hele achterbak vol gooit met bakstenen (extreem voorbeeld, maar je snapt mijn punt), staat je verlichting fout. Of toevallig een lampje stuk?
Dit had ik al eerder gezegd: "Alles is goed afgesteld. Zoals ik hierboven al zei was het niet goed toen we de auto kochten maar toen is het gelijk veranderd. Op onze deur van de schuur zit ook met tape de goede hoogte afgeplakt voor lichten omdat de vriend van mijn moeder auto monteur is en hij dus soms auto's 'klaarmaakt' voor de APK. Dus dat zit verder wel goed."

En ik snap je voorbeeld maar dat is niet het geval :P Gewoon met z'n tweeën voorin.
pi_126421075
Volgens mij was het een ongeschreven regel dat je seint naar vrouwen in een kever... No joke.
There are only 151 Pokémon.
pi_126442031
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Alles is goed afgesteld. Zoals ik hierboven al zei was het niet goed toen we de auto kochten maar toen is het gelijk veranderd. Op onze deur van de schuur zit ook met tape de goede hoogte afgeplakt voor lichten omdat de vriend van mijn moeder auto monteur is en hij dus soms auto's 'klaarmaakt' voor de APK. Dus dat zit verder wel goed.
Wat bij de ene auto goed is, hoeft dan bij een andere auto niet te zijn. Verschillende auto's, verschillende hoogtes voor dimlicht.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:39:34 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126451935
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:55 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb niet eens roze ondergoed! :o

:{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126452130
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef Eenskijken het volgende:
Volgens mij was het een ongeschreven regel dat je seint naar vrouwen in een kever... No joke.
Ook zwaaien?

quote:
12s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

:{w
Sorry! :D roze.... :r

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Light het volgende:

[..]

Wat bij de ene auto goed is, hoeft dan bij een andere auto niet te zijn. Verschillende auto's, verschillende hoogtes voor dimlicht.
Hij zal het wel weten denk ik... en anders is hij mooi dom bezig. :P
pi_126452530
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef Eenskijken het volgende:
Hebben we dan wel over de juiste 'koplampen' hier?
pi_126457085
Ik rij trouwens met een bepaalde taxi altijd met groot licht aan s'nachts..
Dimlicht is zo absurd zwak van dat ding dat je daarmee slechts 5 meter ofzo voor de auto ziet(volgens mij nog minder zelfs!). En aangezien niemand er wat van zegt dat ik grootlicht aan heb. (zelfs politie niet! ook al houden ze mij al staande i.v.m. een te vervoeren klant.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 13 mei 2013 @ 23:10:36 #285
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126458483
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 07:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dode vliegjes op de voorruit. :'(
Ik sta iedere dag mijn voorruit te poetsen, ik erger me daar ook kapot aan. :r
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Marco001 het volgende:
Ik rij trouwens met een bepaalde taxi altijd met groot licht aan s'nachts..
Dimlicht is zo absurd zwak van dat ding dat je daarmee slechts 5 meter ofzo voor de auto ziet(volgens mij nog minder zelfs!). En aangezien niemand er wat van zegt dat ik grootlicht aan heb. (zelfs politie niet! ook al houden ze mij al staande i.v.m. een te vervoeren klant.)
zelfstellende xenon? Die is vaak handmatig nog steeds te 'kalibreren'.
pi_126458628
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef blup het volgende:

[..]

Ik sta iedere dag mijn voorruit te poetsen, ik erger me daar ook kapot aan. :r

[..]

zelf stellende xenon?
Op een E-klasse uit 2000?
Nope. Gewoon zeer brakke koplampen..
  maandag 13 mei 2013 @ 23:14:02 #287
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126458736
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Op een E-klasse uit 2000?
Nope. Gewoon zeer brakke koplampen..
zeker van de vernaaide doffe koplampen? :+ E-Klasse uit 2000 is er trouwens ook gewoon met xenon hoor..

Ik zou toch eens kijken in de koplamp zelf zit vaak een stelschroef.
pi_126458937
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef blup het volgende:

[..]

zeker van de vernaaide doffe koplampen? :+
Zijn al een keer opgeknapt. + 1 is niet dof. (ander wel, maar maakt voor het lichtbeeld vrij weinig uit.)
Komt gewoon bar weinig licht uit.
Ding is nu 1 van de nachttaxi's. :P (loopt nog wel mooi 170.)
  maandag 13 mei 2013 @ 23:20:06 #289
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126459116
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zijn al een keer opgeknapt. + 1 is niet dof. (ander wel, maar maakt voor het lichtbeeld vrij weinig uit.)
Komt gewoon bar weinig licht uit.
Ding is nu 1 van de nachttaxi's. :P (loopt nog wel mooi 170.)
Zou ik toch eens goed na laten kijken dan.. Goed licht in de nacht is wel zo fijn...
pi_126459326
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef blup het volgende:

[..]

Zou ik toch eens goed na laten kijken dan.. Goed licht in de nacht is wel zo fijn...
Probleem is onvindbaar.. Andere koplampunits helpt niets; groot licht wel, en aangezien tegenliggers dat toch niet opmerken/hinderlijk vinden...
  Spellchecker dinsdag 14 mei 2013 @ 00:11:23 #291
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_126461780
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kut Duitsers die niet oprotten naar de rechterstrook met hun slakkengangetje van 150 km/h... :r

Wat kunnen Duitsers toch goed rijden... Not...
Tevens -purist.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 00:21:42 #292
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_126462149
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Of dat mensen seinen met groot licht. Had het gister 2 keer vlak achter elkaar. Ik uitstappen om te kijken of m'n lichten enzo het allemaal nog wel doen en of er niks anders aan de hand was. Niks..
Had ook geen groot licht aan. Heb m'n broer voor de zekerheid nog gebeld (die kwam ik tegen) en die had ook niks aparts gezien. Bij een rit van 6 km overkomt me dit wel een paar keer. Het komt misschien ook door mijn auto dat die wat aparter is maar toch.. ze laten me altijd schrikken.
Oh echt, dit is zo herkenbaar. Ik heb dat nou ook dat er telkens tegenliggers zijn die seinen met groot licht of met de mistlampen. Soms toeteren ze zelfs.
Ik vraag me dan altijd af of ze het nou voor mij doen of dat ze de auto leuk vinden of dat er iets anders aan de hand is. Ook bij mij zijn de lichten gewoon goed afgesteld en ik rijd niet met groot licht aan.
Alleen ik rijd nou niet bepaald in een bijzondere auto ofzo. Gewoon een Peugeot 205.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 00:24:48 #293
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_126462250
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:19 schreef Mokkels het volgende:
Dit had ik al eerder gezegd: "Alles is goed afgesteld. Zoals ik hierboven al zei was het niet goed toen we de auto kochten maar toen is het gelijk veranderd. Op onze deur van de schuur zit ook met tape de goede hoogte afgeplakt voor lichten omdat de vriend van mijn moeder auto monteur is en hij dus soms auto's 'klaarmaakt' voor de APK. Dus dat zit verder wel goed."
Of je hebt gewoon een hele dikke kont. Waardoor het goed afgesteld is wanneer jij er niet in zit, en zodra jij erin zit de auto zo ver door de vering gaat dat het lijkt alsof je met groot licht rijdt.
Maar dat zal wel niet, dat was meer een flauwe gedachte van mezelf :P .
pi_126463432
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat jullie twee oneffenheden in de weg aannemen voor seinen. Als een auto over een drempel of iets van een doorgebroken doomwortel rijdt, lijkt het alsof die seint. Dat is waarschijnlijk gewoon wat jullie zien.

Zo niet, is het hoogstwaarschijnlijk gewoon verzonnen.
pi_126464980
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Of je hebt gewoon een hele dikke kont. Waardoor het goed afgesteld is wanneer jij er niet in zit, en zodra jij erin zit de auto zo ver door de vering gaat dat het lijkt alsof je met groot licht rijdt.
Maar dat zal wel niet, dat was meer een flauwe gedachte van mezelf :P .
Ik heb wel een dikkere kont. :P Maar niet zo dik dat de auto door de vering zakt :P dat zou ook niet goed zijn haha.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 01:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat jullie twee oneffenheden in de weg aannemen voor seinen. Als een auto over een drempel of iets van een doorgebroken doomwortel rijdt, lijkt het alsof die seint. Dat is waarschijnlijk gewoon wat jullie zien.

Zo niet, is het hoogstwaarschijnlijk gewoon verzonnen.
Ik zie echt wel wanneer iemand seint of over een hobbel/drempel heen gaat. Door het verhaal lijk ik misschien wel niet helemaal goed (volgens jou) maar ik ben gewoon helemaal 100%.

En nee. Het is niet verzonnen. Het is dat ik je niet ken maar anders mocht je meerijden om te kijken of het echt is. :')
pi_126465027
Mensen die niet 100% zijn vinden zichzelf altijd wel 100% dus dat zegt nog niks.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 08:27:47 #297
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_126465201
Mensen die niet kunnen optrekken :')
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 14 mei 2013 @ 08:39:29 #298
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_126465365
Volgepropte busjes met SK, CZ, RO, PL, BUL en aanverwante kenteken varianten die in de ochtend menen heer en meester op 's lands heeren wegen te zijn, en alle snelheidsregels aan de spreekwoordelijke laars lappen.
pi_126465612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Want 150 km/h is ook echt hard daar waar de adviessnelheid 130 km/h is. :')
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:05:30 #300
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_126465801
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 08:39 schreef DrDarwin het volgende:
SK, CZ, RO, PL, BUL BG
Fixed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: