dat zei ik sla noobquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterke drank moeten we niet samen kopen. gewoon de basis, en extra zooi voor eigen rekening
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mart, denk even aan de spelletjesmeet bij Bart toen. Gewoon de basics (maar het was meer dan genoeg), kijk of je het voor een euro of 10-15 per persoon geregeld kun hebben en wil je afwijken van hetgeen wat gehaald word is dat voor eigen kosten.
En verder moet je ook niet teveel gezeur willen hebben over geld, dat werkt toch niet
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterke drank moeten we niet samen kopen. gewoon de basis, en extra zooi voor eigen rekening
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:34 schreef Miniem het volgende:
Ik zou ook wel mee willen.
Maar te ver vooruit om te zeggen of ik meega of niet.
valt te regelen.. wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik vind het allemaal prima![]()
.* _F.U.B.A.R_ is niet zo moeilijk hoop alleen dat ik nog ff iemand leer kennen voor de datum daar is
ga je in mijn plaats... rijd ik heen en weer naar huis... boeiiend valt vast wel wat voor te regelen.. gaat er gewoon om ze weten of ze 2 of 3 huisjes moeten afhuren..quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:34 schreef Miniem het volgende:
Ik zou ook wel mee willen.
Maar te ver vooruit om te zeggen of ik meega of niet.
Roep maar een plek en een tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
valt te regelen.. wanneer heb je tijd?
haha dat word plannen hoor aangezien jij westen woont en ik oosten... maar komt goed..quote:
Ik hoor het van zelf welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha dat word plannen hoor aangezien jij westen woont en ik oosten... maar komt goed..
Bij een boeking moeten toch ook alle namen worden doorgegeven zodat ze weten wie ze op hun park kunnen verwachten? Of is dat alleen bij hotels?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga je in mijn plaats... rijd ik heen en weer naar huis... boeiiend valt vast wel wat voor te regelen.. gaat er gewoon om ze weten of ze 2 of 3 huisjes moeten afhuren..
is bij een park ook..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij een boeking moeten toch ook alle namen worden doorgegeven zodat ze weten wie ze op hun park kunnen verwachten? Of is dat alleen bij hotels?
Precies, dus dan moeten we wel weten wie er definitief meegaan natuurlijk. En dan moet er ook nog even worden gekeken welke informatie daarvoor allemaal nodig is. Naam, adres en geboortedatum zeker, volgens mijquote:
Nee hoor, je huurt een bungalow voor zoveel personen, namen hoeveel meestal niet doorgegeven te worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij een boeking moeten toch ook alle namen worden doorgegeven zodat ze weten wie ze op hun park kunnen verwachten? Of is dat alleen bij hotels?
kloptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dus dan moeten we wel weten wie er definitief meegaan natuurlijk. En dan moet er ook nog even worden gekeken welke informatie daarvoor allemaal nodig is. Naam, adres en geboortedatum zeker, volgens mij.
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik bevestig ook voor het hele weekend.
Maar is het goed als ik pas ergens eind juli/ begin/eind augustus geld overmaak?![]()
Dan heb ik iets meer geld op mijn rekening staan...
Aangepastquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie mijn naam nog niet vet. Maar ik had me dus al aangemeld
[..]
Bar gaat niet mee hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangepast.
Nu nog even wachten op de definitieve bevestiging van Toek, Nikkie, KG en S., Bar (en Barman?).
Nicequote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vader verblijft nu in hetzelfde park![]()
![]()
Dus vrijdag kan ik hem uithoren en weten we zeker of we een goed park hebben uitgekozen
hoi ik bevestig voor de 87ste x dat ik vrij benquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangepast.
Nu nog even wachten op de definitieve bevestiging van Toek, Nikkie, KG en S., Bar (en Barman?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |