is het dan een goed idee dat de veelvraten zoals wok en mpg meer betalen dan de kleine eters?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
vind trouwens geld voor eten delen niet erg.. maar drank.. doe ik niet aan mee aangezien ik hele dag cola drink..
Mijn praktisch brein zegt dat gezeur met geld sowieso nooit handig is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
oh godeeehm mart
mijn praktische brein
![]()
wat is handig?
nou ja voor jou en LDB* geldt een andere constructie neem ik aan ivm groente enzulksquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn praktisch brein zegt dat gezeur met geld sowieso nooit handig is.
ik kan ook gaan beginnen over dat groente goedkoper is dan vlees en dat ik geen 6 liter bier op een avond drink enzo... maar het moet wel makkelijk blijven lijkt mij?
Ja, krijg ik dan ook een speciale constructie ivm maar 1 nacht blijven slapen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja voor jou en LDB* geldt een andere constructie neem ik aan ivm groente enzulks
* LittleDrummerBoy
Wat mij betreft wel mevrouwquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, krijg ik dan ook een speciale constructie ivm maar 1 nacht blijven slapen?
Ow, want ik vond dat niet helemaal netjes tegenover de groep. Die huisjes moeten betaald worden en het is mijn keuze om maar 1 nacht te blijven, dus waarom zou ik met mijn keuze de groep met meer kosten opzadelen?quote:
Dan hebben we een meningsverschil waarde Eendjequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, want ik vond dat niet helemaal netjes tegenover de groep. Die huisjes moeten betaald worden en het is mijn keuze om maar 1 nacht te blijven, dus waarom zou ik met mijn keuze de groep met meer kosten opzadelen?
Tsja, als het zo'n gedoe moet worden met alleen betalen naar verbruik dan kun je beter de bbq skippen en naar een restaurant gaan en apart afrekenen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan hebben we een meningsverschil waarde Eendje
nee als jij gewoon volle bedrag betalen wil is het voor mij prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, als het zo'n gedoe moet worden met alleen betalen naar verbruik dan kun je beter de bbq skippen en naar een restaurant gaan en apart afrekenen...
Lastig. Want je hebt inderdaad altijd wel iemand die liever een andere oplossing had gezien natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef littledrummergirl het volgende:
oh godeeehm mart
mijn praktische brein
![]()
wat is handig?
Moet ik dan gaan betalen voor groente?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben het met eendje eensnatuurlijk betalen de bbq'ers minder dan de mensen die ook komen slapen. maar wat mij betreft houdt het onderscheid daar ook op. ik ben echt niet van plan tig prijscategorieen te bedenken voor wel of geen bier, wel of geen tofu, wel of geen ontbijt op bed ect.
daar komt alleen maar scheef gedoe en gedonder van imho
Ik betaal ook voor jouw dood beest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan betalen voor groente?.
Als ik jouw voedsel sponsor, dan is het goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik betaal ook voor jouw dood beest.
Ik heb die post zo vaak aangepast dat er iets weggevallen isquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
Bier wil ik best nog aan mee betalen maar niet aan de vaten whiskey enzulks van MPG
Mart, denk even aan de spelletjesmeet bij Bart toen. Gewoon de basics (maar het was meer dan genoegquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die post zo vaak aangepast dat er iets weggevallen is.
Maar mijn voorstel is dus om af te spreken wat we als groep regelen. Wat mensen extra willen, dat moeten ze dan zelf meenemen. Zo zou je als groep 2 kratjes bier kunnen kopen en een paar flessen wijn en als iemand dan whisky wil, regelt hij dat zelf. Hetzelfde kun je doen voor de frisdrank: we zorgen dat er cola, sinas en cassis is en als iemand Rivella wil, neemt hij of zij dat zelf mee.
Bovenstaande zijn voorbeelden, maar ik zou gezamenlijk de basisinkopen regelen die sowieso nodig zijn en de extra's aan de mensen zelf overlaten.
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mart, denk even aan de spelletjesmeet bij Bart toen. Gewoon de basics (maar het was meer dan genoeg), kijk of je het voor een euro of 10-15 per persoon geregeld kun hebben en wil je afwijken van hetgeen wat gehaald word is dat voor eigen kosten.
En verder moet je ook niet teveel gezeur willen hebben over geld, dat werkt toch niet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb ze ook even gemaild of we er bij de huisjes mogen bbqen
Sterke drank moeten we niet samen kopen. gewoon de basis, en extra zooi voor eigen rekeningquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:13 schreef Toekito het volgende:
Bier wil ik best nog aan mee betalen maar niet aan de vaten whiskey enzulks van MPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |