of op een vrijdag of zondagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
Plan eens een meet in de schoolvakanties, dan kan ik ook eens komen
Je kunt op vrijdag en of zondag komen buurten he...quote:
gezelligquote:Op maandag 6 mei 2013 02:26 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil wel, als ik de moed verzameld krijg alleen naar de BBQ om te beginnen
dan is er geen BBQquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt op vrijdag en of zondag komen buurten he...
nee joh we gaan naar die ene die mart als laatste vondquote:
oh sorry heb ik ff gemist.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee joh we gaan naar die ene die mart als laatste vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Dat valt te regelen.quote:
ditquote:Op maandag 6 mei 2013 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat valt te regelen.
Al moet ik 3 dagen bbq eten.
Volgens mij is daar nog niet echt over nagedacht. Maar die parken hebben vaak wel een supermarkt waar je vlees en ander voedsel kunt kopen. Misschien handiger om gewoon een vast bedrag per persoon af te spreken dat van tevoren wordt overgemaakt of zo? Of een boodschappenlijst maken en afspreken wie wat meeneemt, want vaak betaal je op die parken wel de hoofdprijs voor de boodschappen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
hoe zit het met de BBQ-ers? zelf voer meenemen?
Ik weet niet of er andere vega's bij zijn (vast niet), maar ik neem dan liever mn eigen spul mee dan dat ik weer op een of andere sojaschoenzool zit te kauwenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog niet echt over nagedacht. Maar die parken hebben vaak wel een supermarkt waar je vlees en ander voedsel kunt kopen. Misschien handiger om gewoon een vast bedrag per persoon af te spreken dat van tevoren wordt overgemaakt of zo? Of een boodschappenlijst maken en afspreken wie wat meeneemt, want vaak betaal je op die parken wel de hoofdprijs voor de boodschappen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
TJ en MPGwaarom niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
meneer ldg komt ook meequote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of er andere vega's bij zijn (vast niet), maar ik neem dan liever mn eigen spul mee dan dat ik weer op een of andere sojaschoenzool zit te kauwenen ik wil best wat extra vegadingies meenemen voor de vleeseters die ook wel eens wat anders willen.
Denk dat het het makkelijkste is als iedereen een vast bedrag overmaakt voor het eten en dat de parkgangers dan even met een auto op en neer naar de supermarkt/slager ect rijden om alles in een keer te halen:Y anders moeten mensen met vlees enzo in de trein oid, lijkt me niet heel praktisch ( vooral als het heel warm isquote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nog niet echt over nagedacht. Maar die parken hebben vaak wel een supermarkt waar je vlees en ander voedsel kunt kopen. Misschien handiger om gewoon een vast bedrag per persoon af te spreken dat van tevoren wordt overgemaakt of zo? Of een boodschappenlijst maken en afspreken wie wat meeneemt, want vaak betaal je op die parken wel de hoofdprijs voor de boodschappen.
Ik kom denk toch met auto dus kan ik wel keer heen en weer rijden... vind trouwens geld voor eten delen niet erg.. maar drank.. doe ik niet aan mee aangezien ik hele dag water drink..quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Denk dat het het makkelijkste is als iedereen een vast bedrag overmaakt voor het eten en dat de parkgangers dan even met een auto op en neer naar de supermarkt/slager ect rijden om alles in een keer te halen:Y anders moeten mensen met vlees enzo in de trein oid, lijkt me niet heel praktisch ( vooral als het heel warm iswaar we voor t mooi maar ff vanuit gaan) en veel gesjouw.
dan maken we gewoon met zn allen een boodschappenlijst waar voor iedereen opstaat wat ie lekker vind en dan nemen we het in een keer mee.
handig plan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |