quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë een gastouder gevonden
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.
Zolena. Wat een chaos zal dat zijn geweest. Hopelijk droogt j tapijt nog netjes op.
Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in ordeOok nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje
Ik stuur die van mij er altijd uit. hij slaapt bijna altijd op de bank omdat hij tijdens het computeren inslaap valt. en dan geef ik hem een gil en mag hij de fles geven :pquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef As1981 het volgende:
Oh en even wat tegenwicht mijn man gaat er dus altijd 's nachts uit. Althans als het nodig is.Als de voedingn goed uit komen hoeft dat dus niet
*vind ik leuk*quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 01-05-2013 22:15:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Geweldig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed
Ik zat net de juiste woorden te zoeken!quote:
Ja hè, alleen de meiden hebben blauwe ogen en M bruine.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Mineola wat een lekkere hapwangen!
En Kyara, je gaat nu echt zien dat ze dezelfde enorme kijkers hebben als M!
Volgens mij is de oogkleur met 6 maanden 'klaar'.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Sam1993 het volgende:
De kleuren van de oogjes kunnen nog verranderen toch?
Lisa is geboren met blauw en heeft nu grijs/groen
Ja maar M's ogen waren al heel snel echt donker en de meiden zijn al 3 maanden en het wordt steeds blauwer. Ik heb ook blauwe ogen dus heel gek is het nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Sam1993 het volgende:
De kleuren van de oogjes kunnen nog verranderen toch?
Lisa is geboren met blauw en heeft nu grijs/groen
Gelukkig! Echt sneu. Je kan echt zo plaatsvervangend opgelucht zijn hè bij een volle poepluierquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef danic het volgende:
Piekie pffff wat een rotval moet dat geweest zijn. Sterkte.
Verder veel gelezen maar weinig onthouden![]()
Maar hier even jubelen, want we hadden vanavond poep! Genoeg voor minimaal 2 luiers in 1x. Ik hoop toch echt dat ze dit niet blijft doen en duim dat de orthiflor ook hierin helpt. Want qua krampjes is het 90 % minder. Echt wereld spul. Dus hopelijk ook vaker poepen dan eens in de 6 dagen.
J wordt gewoon niet wakker inderdaad. Gewoon niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha ben jij er ook zo een?
Ik ben gewoon jaloers op zoveel slaapvermogen natuurlijk, ik word bij elk kreuntje wakker
Ja het is wel gewoon duidelijk een broertje van Leyla... Jennifer zie ik niet zo terug eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:32 schreef laziness het volgende:
De tweede foto lijkt hij op zijn zusjes Tico
Goed he voor iemand die 2 tot 3 uur per nacht sliep hiervoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J wordt gewoon niet wakker inderdaad. Gewoon niet.
Oh ja!! Soms wel als Bram wat ligt te pruttelen.. Dan komt hij overeind en mompelt hij iets van nou nou brammetje en dan draait hij om en slaapt verder, en de volgende dag weet hij dat niet meer.
Ik val wel snel weer in slaap, volgens mij komt dat door de borstvoeding. Maar het is wel pittig hoor. Om half 10 gaat M weer naar bed en de voeding van de meiden is om 11 uur dus dan duik ik er ook nog even in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:00 schreef Suikertante het volgende:
Vergeleken met jouw nachten is dit vakantie Kyara.. Hoe trek jij dat eigenlijk, zovaak wakker worden? Word je niet langzaam steeds vermoeider of is dat ook iets hormonaals wat je er dan doorheen sleept?
Volgende keer beetje borstvoeding met de hand kolven en dat in het neusje druppelen. Werkt helemaal geweldigquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat een mooi beertje Tico!![]()
Pfff respect hoor Kyara, ik word al moe als ik het lees.
Hier ook niet veel geslapen. J. had een snotje vastzitten en was zo benauwd. Ik kon 'm niet zien maar wel horen zitten. Uiteindelijk wat gekookt water met wat zout in haar neusje gedruppeld, ze niestte en er kwam me toch een gigantisch snotje uitMan, ik was zó opgelucht voor haar
.
Ohh goede tip!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Volgende keer beetje borstvoeding met de hand kolven en dat in het neusje druppelen. Werkt helemaal geweldig
Dat is fijn! Ik loop zelf bij de kno-arts in het ziekenhuis bij jullie en de wachttijden zijn echt irritant. Ook als je dus al patiënt bent... Heel slecht vind ik dat. Bij wie mag je?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Tinuviel het volgende:
Wij hebben met geluk, door een afzegging nu vrijdag een plek bij de kno arts gekregen. Gelukkig maar, eerste reguliere afspraak was pas weer in juli mogelijk.
Herkenbaar! Maar hij gaat er ook vaak genoeg wel uit hoor. Maar het lukt hem tegenwoordig niet zo goed om hem rustig te krijgen, dus ga ik er net zo lief zelf meteen uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn man hoort Luuk ook niet. Zegt na een nacht met 3 voedingen: hij heeft goed geslapen he? heb hem niet gehoord. Ik vind het niet eens erg. Hij weet dat ik het hoor, dus hoeft hij het niet te horen. En gesprekjes midden in de nacht weet hij later ook niet meer
Hihi, hier vaak ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Keshet het volgende:
Ik ben hier degene die de kinderen niet hoort.
Acherm... Heeft hij er veel last van?quote:
Dat is zoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef Suikertante het volgende:
Haha nou dan is het meteen een goede vuurdoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
[ Bericht 5% gewijzigd door clauwheee op 02-05-2013 14:27:26 ]Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Oh dat is echt Heel Lastig! Dat doet die van ons sinds een paar dagen ook. De hele tijd op zijn zij draaien en zijn been á la 'draw me like one of your French girls' naar voren zwiepen. En dan is t me eindelijk gelukt om hem recht te leggen en de luier recht onder zijn billen te krijgen, heel voorzichtig 1 flapje over de buik...plak... BAM twee benen tegelijk uitstrekken en met de voeten over elkaar gaan liggen. Luier los. Echt, luier verschonen is een enorme uitdaging geworden!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:35 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn baby probeert om te draaien zodra hij op het verschoningskussen ligt. Daar wordt verschonen een leuke uitdaging.
Spees, hier is het draaien naar de buik om vervolgens te proberen weg te kruipen. Misschien moet ik luierbroekjes kopen, weet niet of dat helpt. Zitten wil hij vaak ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dat is echt Heel Lastig! Dat doet die van ons sinds een paar dagen ook. De hele tijd op zijn zij draaien en zijn been á la 'draw me like one of your French girls' naar voren zwiepen. En dan is t me eindelijk gelukt om hem recht te leggen en de luier recht onder zijn billen te krijgen, heel voorzichtig 1 flapje over de buik...plak... BAM twee benen tegelijk uitstrekken en met de voeten over elkaar gaan liggen. Luier los. Echt, luier verschonen is een enorme uitdaging geworden!
Oh en relaxt dat jouw baby de vaatwasser wil uitruimen
Volgens mij gebruiken ze bij mijn zus op het kdv een lichtprojectortje met gekleurde lampjes tijdens het verschonen. Dan blijven de kruipers en rollers goed liggen. Misschien een ideetje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Spees, hier is het draaien naar de buik om vervolgens te proberen weg te kruipen. Misschien moet ik luierbroekjes kopen, weet niet of dat helpt. Zitten wil hij vaak ook niet.
Weet niet of dat zo relaxt is, we hebben niet alleen maar plastic. Borden en bestek
Hou op zeg! Het gaat veel te snel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijn, dankjewel! En hoe is het bij jullie? F volgende maand ook al een jaar!
Meiden zijn veel te gek op m. Hij heeft 0 rust als de zussen er zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik wil steeds in zijn wang knijpen. En vinden de meiden hem nog leuk Tico?
Marjolijntje, ik kan me goed voorstellen dat je haar liever net op tijd weer in slaap wiegt en niet het risico neemt dat ze klaarwakker wordt! Ik hoop dat er gauw meer tijd tussen de wakkere momenten komt te zitten.
Sam wat een fijn vooruitzicht voor je! Hopelijk is alles nu weer koek en ei tussen jullie.
Doe normaal!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef becky27 het volgende:
oeh morgen effe wat uitgebreider reageren maar mijn baby deed een poging tot kruipen en kwam vooruit (bots tegen de muur want ze lag op haar buik op het aankleedkussen). Sorry voor dit hysterische bericht maar vinnut stiekem helemaal niet leuk. Ze moet lekker klein blijven en knuffelig en nog helemaal niet de wereld willen ontdekken.
Er is niks met me aan de hand hoor ik krijg een gastric bypassquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:23 schreef Omentielvo het volgende:
Sam balen dat je fiets is gestolen. Maar fijn dat je er goed voor verzekerd was.
Fijn dat jullie weer terug gaan naar Tilburg. En volgens mij heb ik gemist waarom je geopereerd moet worden. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel opknapt
ik snap dat echt niet. I is echt duidelijk een jongetjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef Phaidra het volgende:
Loj, fijn zeg, doorslapen!
Clau juist een wakker en verdrietig meisje. Stomme tandjes.
Mijn mini heeft een paspoort!! Over 3 weekjes gaan we naar Italië.
Oh en op het gemeentehuis hadden we er weer één: "Is het een meisje?"
Deze mevrouw was geloof ik ook niet helemaal helder in de bovenkamer. Begon gelijk een verhaal over troep ergens op een speelveldje (geen idee waar, ik woon 10 min. fietsen van het gemeentehuis) en dat dat nodig moest worden opgeruimd, want gevaarlijk. Maar de plastic flessen had ze meegenomen, want dan kon ze het statiegeld innenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik snap dat echt niet. I is echt duidelijk een jongetje
ja, gelezen maar vergeet steeds te antwoorden! Ga gelijk even naar fbquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, fijn van de fiets zeg!
Phaidra, jeeh een paspoort en lekker naar Italie met vakantie. Had je mijn fb bericht gezien?
Wij moeten nog een duits paspoort voor mijn uk. Officieel mag hij alleen daarmee de grens over naar Duitsland, Nederlands paspoort is dan niet voldoende.
Fieder, hopelijk voelt je baby zich straks wat beter. Ik merkte hier ook niet zoveel van meer slapen. Maar misschien komt het nog?
Straks gaat mijn schoonmoeder met hem naar de kno arts, ben benieuwd wat die zegt over zijn oortjes.
Klopt ja, en ik ben dan te beleefd onze af te poeierenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Suikertante het volgende:
Een wielrenner Fieder? En As ben jij alweer in het zkh geweest?
Phaidra ik trek ook altijd dat soort mensen aanje houdt er wel mooie verhalen aan over!
Heeft iemand naast neusspray en zo'n zuigding nog tips tegen een snotneus? Een ui moeten we nog even proberen vannacht. Maar hij heeft het nu al 11 dagen. Hij maakt continu een snurkend geluid, sneut is het.
Oh ik dacht dat dat voor grote mensen was! Bedanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Luuf (balsem met eucalyptus) helpt hier ook goed tegen verkoudheid.
MaarLuuf mag pas vanaf 3 maanden volgens mij. Of is er ook een variant voor pasgeborenen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klopt ja, en ik ben dan te beleefd onze af te poeieren
Luuf (balsem met eucalyptus) helpt hier ook goed tegen verkoudheid.
KZ, lekker genieten van het zonnetje.
echt? oops...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:29 schreef Suikertante het volgende:
Edit: in de bijsluiter staat vanaf 6 maanden..
oh sorry, wist ik niet. Wij hebben het spul pas na de 6 maanden ontdekt, dus nooit zo op geletquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:29 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat voor grote mensen was! Bedankt
Edit: in de bijsluiter staat vanaf 6 maanden..
De consultatiebureaumevrouw zei dat we maandag as de huisarts moesten bellen als het nog niet over was want dan is het twee weken. Misschien heeft die dan nog tips.
Oh... Bram kreeg dat spul wel gewoon toen hij 2 weken oud was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, en die schrijven huisartsen (althans de mijne) niet snel voor. Volgens mij kun jij, en je huisarts ook, niet meer doen dan dit Suiker. Bedje schuin, gesneden ui naast het bedje, zoutoplossing en snotzuiger. Misschien kan je wel wat luuf op een doekje doen en dat ergens in de buurt van het bedje neerleggen? Geen idee of dat dan wel mag (en nog helpt)... Elin is ruim 3 maanden achter elkaar verkouden geweest... Zo sneu
Ja die neusspray. Maar toen lag hij inderdaad aan het zuurstof.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die neusspray of luuf? Mijn huisarts heeft het wel voorgeschreven maar gaf aan dat we het alleen moesten geven als het echt niet zou gaan. Het zou iets met het slijmvlies doen, dunner maken ofzoMaar, Bram was ook heel benauwd toen toch? Dan zou ik het ook sneller geven
. Maar bij een verkoudheid waar het kindje weinig last van heeft zou ik het bij de zoutoplossing houden
Ik heb er geen 1 en ook nooit gemist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Kan t fietstopic niet vinden... Misschien mag het hier ookVroeg me af of zo'n slaaprol bij t voorzitje nou een must is om te hebben... Zo vaak of lang gaan we niet fietsen...
dit vroeg ik me dus ook af met de aanschaf gisteren. Het lijkt me dat ze als je de bandjes goed aanhebt gespannen ze toch helemaal niet met hun hoofdje op het stuur kunnen liggen? in de bobike kan lisa haar hoofje helemaal niet zover naar voren dus gisteren niet besteld maar zit enorm te twijfelen of ik er een zou nabestellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Kan t fietstopic niet vinden... Misschien mag het hier ookVroeg me af of zo'n slaaprol bij t voorzitje nou een must is om te hebben... Zo vaak of lang gaan we niet fietsen...
Ocherm, sneu zegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Xanteh met C, hieperdepiep hoera.Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.
Voor neusspray heb je toch geen recept nodig of gaat het om iets heel speciaals?
Suiker, hier ook geen hoofdrol. Ik heb dan ook geen kinderen, die op de fiets in slaap vallen.
Kno arts zei, dat hij buisjes moest, dan het liefst zo snel mogelijk, dus over 2 weken dinsdag mag hij al onder het mes. Ik moet echt hier eff aan wennen. Hij krijgt ook narcose. Volgens de kno arts, hebben de ouders vaak meer last van zo'n ingreep dan de patient, maar zelf dat kan mij niet helemaal geruststellen. Ook al is hij dan niet meer mijn baby, is hij toch wel mijn baby, die narcose krijgt en waar een sneetje in gemaakt wordt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef Suikertante het volgende:
Tinu dat lijkt mij ook slikken hoor.. Hopelijk biedt het wel snel resultaat!
Kennen jullie trouwens de ballonnentruc, om katten uit de box te weren? Heb ik ook een maand gedaan!
Ook duurt het maar zo kort dat voordat jij koffie hebt gehaald en een magazine hebt gepakt hij alweer klaar is dus geen lange tijd jezelf gek maken of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ocherm, sneu zeg. Maar ik kan je vertellen dat de ingreep echt meevalt. Ik heb zelf 6x buisjes gehad en pijn aan de oren doet het niet. Wel was ik vaak wat moe en suf van de narcose en soms misselijk. Als moeder mag je bij je kind blijven tot hij slaapt. Vaak mag je er ook alweer bij als hij nog niet helemaal bij is, dus voor zijn gevoel ben je nooit weggeweest. Ik knapte altijd direct op als ik buisjes had
.
Ik heb als kind 4x buisjes gehad vanaf heel jong totdat ik 7 was ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Tinuviel het volgende:
Kno arts zei, dat hij buisjes moest, dan het liefst zo snel mogelijk, dus over 2 weken dinsdag mag hij al onder het mes. Ik moet echt hier eff aan wennen. Hij krijgt ook narcose. Volgens de kno arts, hebben de ouders vaak meer last van zo'n ingreep dan de patient, maar zelf dat kan mij niet helemaal geruststellen. Ook al is hij dan niet meer mijn baby, is hij toch wel mijn baby, die narcose krijgt en waar een sneetje in gemaakt wordt.
oh ja, dat zei mijn moeder ook altijd, dat ze nog niet eens haar koffie op hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ook duurt het maar zo kort dat voordat jij koffie hebt gehaald en een magazine hebt gepakt hij alweer klaar is dus geen lange tijd jezelf gek maken of zo.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef Suikertante het volgende:
Tinu dat lijkt mij ook slikken hoor.. Hopelijk biedt het wel snel resultaat!
Kennen jullie trouwens de ballonnentruc, om katten uit de box te weren? Heb ik ook een maand gedaan!Dat werkte hier juist super goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 03-05-2013 19:40:08 ]
Hoeveel drinkt hij precies dan? Is die liter met of zonder schepjes?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:34 schreef Fieder het volgende:
Xanteh van harte met je dreumesen de borstvoeding
Die katten![]()
( Je kunt bijna deze
erop fotoshoppen!
Tinu ach gos je babyhopen dat het meevalt.
Ik had op het cb gevraagd over de voeding van L. Omdat hij al bijna op een liter zit en nog maar 9 weken is. Wij geven h.a. dus voeding voor hongerige kindjes was geen optie. Nu zei ze dat ik vanaf 3 maanden van dat rijstespul (bloem, meel, pap?) mocht toevoegen. Maar is het dan nog wel hypoallergeen? En volgens de verpakking mag het pas vanaf 4 maanden. Nog iemand die er eerder mee begonnen is?
Maar blijft hij om meer voeding vragen? Want hier was dat ineens over. Dat was wel al eerder zitten nu dagelijks rond de 700 ccquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:34 schreef Fieder het volgende:
Xanteh van harte met je dreumesen de borstvoeding
Die katten![]()
( Je kunt bijna deze
erop fotoshoppen!
Tinu ach gos je babyhopen dat het meevalt.
Ik had op het cb gevraagd over de voeding van L. Omdat hij al bijna op een liter zit en nog maar 9 weken is. Wij geven h.a. dus voeding voor hongerige kindjes was geen optie. Nu zei ze dat ik vanaf 3 maanden van dat rijstespul (bloem, meel, pap?) mocht toevoegen. Maar is het dan nog wel hypoallergeen? En volgens de verpakking mag het pas vanaf 4 maanden. Nog iemand die er eerder mee begonnen is?
Ah ja, het is idd 30 schepjes max/dag.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:13 schreef Fieder het volgende:
Coco Johannesbroodpitmeel geef ik al, om in te dikken voor zn reflux. Dit gaat echt om dat spul waar je t eerste papje mee maakt. Rijstebloem? Hij drinkt 900 water, dat is zonder de schepjes. Die liter gaat alleen om het water dacht ik. Het zijn dan dus 30 schepjes poeder op een dag. Heel veel rek zit er dan niet meer in.
As, ik wacht er sowieso mee tot het echt niet anders kan, misschien dat hij idd minder gaat vragen. Ik hoop het wel want ik wil zo lang mogelijk wachten met bijvoeding.
Maar ik vond het zo raar dat er 4 mnd op de verpakking stond en zij zei dat het al kon.
Nooit te laat om alsnog mee te beginnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:55 schreef Fieder het volgende:
Wat leuk Coco dat jij dat allemaal bijhoudt! Ik heb zowel mn zwangerschap als nu de eerste weken niks bijgehouden. Heb ik nu spijt van...
Oh das goed om te weten!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Clubsoda het volgende:
Rijstebloem mag in principe al vanaf de geboorte Fieder, dat mag alleen niet op de verpakking staan. Wij gaven het vanaf 3 maanden, omdat M de fles niet wilde en zo z'n papje slobberen kon.
De rijstebloem is ook koemelkvrij zit alleen soyalecitine in maar volgens mijn dietiste is dat een stofje waar je niet op reageert ook niet als je allergisch bent voor soja maar zetten ze dit er alleen op om geen gezeik aan hun broek te krijgen;quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef Fieder het volgende:
[..]
Oh das goed om te weten!
Leuk om te zien hoe t bij jullie allemaal verliepstelt me wel gerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig om terug te lezen.. Druk bezig met S haar verjaardag en herinneringen aan vorig jr.
Zal zo hier terug lezen over dingen van gister&vandaagook belangrijk
Kan me nu niet meer herinneren (gelukkig) hoeveel pijn het deed. Vriend verteld me dan hoe erg het was maar voor mij voelt dat niet zo.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:52 schreef Tinuviel het volgende:
Becky, wat sneu van het spugen. Hopelijk gebeurt het nu niet meer. Ik weet wel, dat ze vaak zeggen, dat het er bij spugen vaak zo uitziet alsof een hele voeding uitgespuugd is, terwijl het er vaak erger uitziet, dan het is.
Zoe, ik kan het me nog goed herinneren. Je vond het helemaal niet erg, dat je zus eerst beviel, maar het was erg vervelend, dat de bevalling zo vaak leek te beginnen en dat je zoveel pijn had.
Bedankt voor de goeie info!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:50 schreef Sam1993 het volgende:
De rijstebloem is ook koemelkvrij zit alleen soyalecitine in maar volgens mijn dietiste is dat een stofje waar je niet op reageert ook niet als je allergisch bent voor soja maar zetten ze dit er alleen op om geen gezeik aan hun broek te krijgen;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F lijkt over het algemeen rustig en gelukkig, hij reageert steeds meer op ons, ik word nog steeds verliefder![]()
[ Bericht 48% gewijzigd door Suikertante op 05-05-2013 12:45:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het tweede tandje komt er nu ook aanen ze kan nu liggend vanaf haar buikje gaan zitten! Zo knap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |