abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125947700
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Met een meidenkwartet
pi_125947718
Hoop dat jullie wel rustig kunnen eten dames!
Met een meidenkwartet
pi_125948263
Cathmar daar kan ik dus nu al tegenop zien.. Mijn vriend zei al dat we maar lekker veel rijst- en pastasalades moeten eten deze zomer, dan kun je het gewoon terugzetten in de koelkast en later weer verder eten! Is het huilen intussen weer gestopt..?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:12:32 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125948435
Amper bijgelezen. D werd vandaag in het ziekenhuis ook aangesproken met "jongeman" :D
Ik vind zelf wel dat jongetjes een heel duidelijk jongensgezichtje kunnen hebben maar bij meisjes is het vaak toch wat onduidelijker. M was echt duidelijk een jongetje, de meisjes hebben wel meisjestrekjes maar soms lijken het ook jongetjes. En vandaag had ze een blauwe romper met witte stipjes aan dus ik snap de verwarring.

Vandaag weer bij de orthopedisch instrumentmaker geweest en ik heb nu wat meer vertrouwen in dat ding.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:24:14 #5
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125948716
Wat hebben ze er aan veranderd?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:39:21 #6
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125949114
Niks, maar ik weet nu dat het voorste ding het belangrijkste is en het niet erg is als het achterste ding verschuift. En dat ik het meer als een stuurmiddel moet zien dan dat ze in een bepaalde positie wordt geduwd. Oftewel, het ding zat gewoon goed en hij was tevreden.
pi_125949177
Zoe, fijn zeg van de gastouder *O*

Cathmar, vervelend zeg! Je kunt je baby ook nog niets van je eigen eten afgeven, daar is ze nog te klein voor.

Suiker, herkenbaar. Hier wordt mijn man NIET MEER wakker van huilen, voedingen, boertjes etc.
Ik wensde, dat hij als de jouwe tenminste af en toe wakker werd ook als het al te laat is.

Phaidra, fijn, dat je een ander kind had na het slaapje :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:41:47 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125949190
Ah, op die manier. Fijn wat extra uitleg. Moet ze nou straks na dit ding nog "breed geluierd" worden of iets dergelijks of is het dan ook echt klaar?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:44:34 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125949281
17 juni hebben we weer een afspraak bij de Orthopeed en als de echo goed is dan mag dat ding in de prullenbak!

Zoe, wat fijn een gastouder!
pi_125949537
Tweeling mama's even respect hoor. Ik was vanmorgen bij sonnetje en op een gegeven moment hadden we vier kindjes die moe waren en kwamen we als ervaren mama's toch handen te kort.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:56:35 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125949654
Oh 17 juni is te overzien!

Niet wakker wordende partner s nachts lijkt me lastig. Ik word zelf soms in het weekend als ik kan uitslapen niet eens wakker als Silvijn wakker is en mijn vriend opstaat. Dus als ik weet dat ik niet hoef maak ik me er ook schuldig aan :+ . 's nachts word ik wel van elke kik wakker, heb sinds een maand ofzo ook de babyfoon weggehaald op onze slaapkamer. Ik hoor hem toch wel en anders hoor ik iedere zucht door dat ding.

Zoe idd echt fijn van de gastouder!
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:03:47 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_125949922
Gulara wat is hij al groot!

Zoë, ik heb denk ik over je bericht heengelezen :@ nieuwe gastouder gevonden voor S?

Moppie is ze danic O+

Op een gegeven moment werd manlief wel wakker voor Nathan en sliep ik :+ . nog steeds wordt manlief nu eerder wakker van Nathan terwijl hij vandaag dacht dat we een goede nacht hadden gehad terwijl Lauren 3 nacht voedingen wilde :D

Oh, en de ID kaart voor Lauren is binnen *O*
pi_125950022
Dat is gek, zo'n selectief gehoor! Ik kan nu wel met het gepruttel in slaap vallen, dat lukte de eerste week ook niet. Maar als hij dan even stil is en weer begint word ik wakker. En dan weet ik niet zeker waarvan, en dan ga ik bedenken of ik moet gaan kijken of niet..
Tinu, tis dat ze er niks aan kunnen doen he.. ;)

Kyara, fijn dat je er nu vertrouwen in hebt en anderhalve maand is inderdaad te overzien! Hoe is het met je kleinste na afgelopen nacht? (of heb ik dit weer verkeerd onthouden? :@)
pi_125950050
Even snel terug gelezen. Zag leuke foto's voorbij komen.

Gulara 62 cm!!! Wauw wat een lange zeg.

Fijn zoë van de gastouder.

Pessie nu mogen jullie echt op vakantie. ID kaart moet ik ook nog even regelen deze maand.
pi_125950084
Even niet bijgelezen.
Koninginnedag is hier gister een beetje anders afgelopen dan we konden voorzien. Peuter is met zijn driewieler dusdanig naar gevallen (hij reed met een vaartje een helling af en sloeg toen om) dat hij zijn scheenbeen heeft gebroken. Omdat ze bang waren voor mogelijk buiktrauma (stuur was misschien in zijn buik gekomen) hebben ze hem een nachtje gehouden. Man mocht gelukkig ook blijven.
M was natuurlijk ook mee naar de eerste hulp en zo, hij heeft grlukkig get overgrote deel van de tijd geslapen in de maxi cosi. Hij zat voor het eerst in dat ding en direct zijn we over de aanbevolen max van 2 uur heen gegaan :@

Het eerste autoritje met z'n vieren had ik graag naar een leukere bestemming gemaakt :)

Peuter is bekaf en snapt nog niet echt wat er aan de hand is. Hij schrikt ook steeds in paniek wakker omdat hij zijn val herbeleefd.
Het meest lastige vind ik dat peuter graag bij mij wil zitten/slapen, maar dat dat niet gaat omdat ik moet voeden... Voelt echt verscheurend. Tamelijk k*tgevoel :'(
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:11:07 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125950177
Piekie, wat een rotdag zeg! Echt schrikken. Sterkte en beterschap voor je peuter! Ach en een keer over de 2 uur is echt niet zo erg voor je baby.
pi_125950381
Ohnee Piekie! Ook al kan het iedereen gebeuren, het blijft schrikken en heel naar dat het net jouw kind overkomt natuurlijk! Is je man niet knuffelbaar genoeg voor je peuter? Of is die niet thuis op de momenten dat je peuter je aandacht wil?
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:23:04 #18
381212 Gulara
From the future
pi_125950656
Ja het is een lange, nog geen 8 weken. Een soort GVR. O+ Hij flitspopt ook heel veel. :s)

Morgen ga ik weer bijlezen, nu kind weer naar bed bonjouren. Trusten dames. :Z
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:24:44 #19
381212 Gulara
From the future
pi_125950720
Ach Piekie wat zielig. Dikke :* voor jou en peuter.
pi_125950965
Piekie, wat naar. Beterschap voor je peuter!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125951052
Haha Gulara is dat een teken? Want de mijne flitspopt ook als een bezetene!! *)
Slaap lekker!
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:34:06 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125951155
Ah Piekie, wat zielig! Hoe is het nu met je peuter?

Lange baby Gulara! Mijn meisje was 4(!) cm korter met 2 maandjes. Op zo'n lengte een enorm verschil!

Fijn Zoë!

Elin snapt een app op mijn telefoon :D. Is van Fisherprice, komen allemaal diertjes in beeld. Om de beurt verschijnen ze, nadat je het geswiped. Dat doet ze nu zelf :D. Slimmerd O+
Ook trekt ze zichzelf op aan mijn vingers van zitten naar staan, kan ze d'r 'gympjes' uittrekken (klittenband) en is ze bang voor een haan. Ze is zo leuk O+
pi_125951360
Gulara GVR! :D

Piekie wat schrikken.

En Zoe fijn dat je een gastouder gevonden hebt.

Soesa staan aan vingers *O*

Man gaat er hier 's nachts ook nooit uit, of hij hoort mini niet, maar gelukkig is mini 's nachts niet zo vaak meer wakker.

Oh en mini heeft net een geintje uitgehaald. De stop uit bad getrapt in de slaapkamer (makkelijk naast commode). Mijn tapijt wat doe je... :') En voor je dan ook die doorzichtige dop met 1 hand gevonden hebt en er weer in geduwd...
pi_125951434
Zoë een gastouder gevonden :)
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.

Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in orde :) Ook nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_125951505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë een gastouder gevonden :)
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.
Zolena. Wat een chaos zal dat zijn geweest. Hopelijk droogt j tapijt nog netjes op.

Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in orde :) Ook nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje :(
pi_125951562
Oh en even wat tegenwicht mijn man gaat er dus altijd 's nachts uit. Althans als het nodig is.Als de voedingn goed uit komen hoeft dat dus niet :D
pi_125951807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef As1981 het volgende:
Oh en even wat tegenwicht mijn man gaat er dus altijd 's nachts uit. Althans als het nodig is.Als de voedingn goed uit komen hoeft dat dus niet :D
Ik stuur die van mij er altijd uit. hij slaapt bijna altijd op de bank omdat hij tijdens het computeren inslaap valt. en dan geef ik hem een gil en mag hij de fles geven :p

vervolgens slaapt hij dan boven weer verder. maar die hoort Lisa ook niet en ik de laatste tijd steeds minder.
pi_125952148
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed :D
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:01:48 #29
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125952375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed :D
*vind ik leuk*
pi_125952434
Haha inderdaad :P maar mij maakt het allemaal niet uit hoor het hele bed voor mij alleen haha en aan liefde en romantiek heb ik geen tekort dat kan ook vroeg in de avond of overdag :P Vanwege mijn angststoornis slaap ik erg onrustig en we sliepen daar beide enorm slecht op (hij snurkt en praat in zijn slaap) Zo kunnen we beide iniedergeval een deel van de nacht goed slapen :P

[ Bericht 55% gewijzigd door Sam1993 op 01-05-2013 20:33:36 ]
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:58:22 #31
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125955156
Hoi,

Ik kom me hier melden in het babytopic vanop mijn roze wolk, met een 6 dagen oude Damian.
Afgelopen maandag mocht (8> moeder en zoon mee naar huis nemen.
D. is een heel tevreden kereltje, helemaal geen huilbaby, en zit al bijna weer op zijn geboortegewicht. Een droom en een wolk van een baby en voor manlief en mij de mooiste baby van de wereld!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125956046
O+ O+ er is er een verliefd! Welkom Mandy :)

En Sam, is ook zo :D maar het klonk zo ongezellig ;)
pi_125956083
Welkom Mandy!

*O* S ging in het midden vd huiskamer staan! Zonder steun! Ziet er zo schattig uit O+ ben super trots

..zo nu ga ik even lezen :s)
pi_125956569
Phaidra
Fijn dat het na het slaapje beter ging!

Cathmar
Ja ze lijkt ons super lief, heeft dr hele huis aangepast & is kindvriendelijk.
Vrouw van begin 50, tuin met zandbak, schommel en zandbak en fijn ingerichte slaapkamers. Ze heeft ook een box enz in huis die ze voor S in elkaar gaan zetten. Heel anders dan bij gastouder1 die wilde S smorgens niet op bed doen en wilde de box niet verlagen omdat haar eigen kind daar de hele dag in lag.

-O- van t huilen tijdens etenstijd

Pessie
Schattig een babyfoto op Idkaart
Ja we hebben een gastouder gevonden :s)

Trusten Gulara
GVR :D

Zolena
:o boef

Slimme tante, tante soesa :+

Pieki
Aww wat sneu

& ik hoor S altijd, vriend bijna nooit. Snachts haalt hij haar op voor voeding en ik breng haar terug naar haar ledikant.
Als ze in het weekend vroeg wakker is gaat hij met haar naar beneden O+
pi_125956586
Fijn Zoé, een gastouder. Deze klinkt wel beter dan de vorige zeg. Hopelijk bevalt het goed. En staan!!!

Oh Piekie, dat is schrikken zeg! Wat zielig voor je peuter. Heeft hij veel pijn? Hopelijk slaat de schrik snel om in trotsheid over zijn gipsen beentje.

Mandy en modelbaby :P, welkom! Fijn dat het zo lekker gaat.

Gulara, wat is Pi lang zeg! Zijn jullie zelf ook lang?

Mijn koninginnedag kabouter: ah papa, wat is dat? geef maar snel hier, dan kan het meteen in mijn mond!
(Niet quoten aub)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 01-05-2013 22:15:09 ]
pi_125956762
Minola wat een lekker bolle heb je O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125956814
Hehe Mineola :D
Die kniestukken! Leuk broekje!

Welkom Mandy, fijn dat het zo genieten is bij jullie.

Piekie, cherm je kindje ;( beterschap!

En Zoë *O* voor het staan, wat knap!
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:33:12 #38
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125956944
Wat goed Zoe! *O*

Oh wat sneu Piekie. Arm ding.

Verder zag ik nog mooie stats en een mooie foto O+

Ik ga er altijd uit 's nachts. Man wordt niet wakker. Die maak ik wel wakker als ik lig te voeden een 1 van de andere kinderen aandacht nodig heeft.

Nog even een overzichtje van gisteren:

woensdag 1 mei 2013 @ 21:33:39 #39
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125956969
Dat broekje! Superleuk :D . Goeie koptelefoon ook, slim ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125957024
Zoe super van S!!

Kyara O+ O+ rijkdom heb je!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125957178
Mineola
Wat een schatje

Kyara
Fijn dat de orthopedisch instrumentmaker tevreden was
O+ mooi gezin!
pi_125957514
Mineola wat een lekkere hapwangen! O+
En Kyara, je gaat nu echt zien dat ze dezelfde enorme kijkers hebben als M!
pi_125957703
KJ, wat kan zo'n baby ontzettend troost geven. Gecondoleerd hoor.

KJ, Twinkle, Spees-eend, Sonnetje mooie oranje foto's

Speed-eend bijhouden is ook lastig. Gewoon inspringen wanneer je kan en zin hebt en zo af een toe een foto posten van je mooie baby

Tinu beterschap voor je baby

Gulara wat een mooie stats. Jouw baby die anderhalve maand jonger is dan de mijne is al groter en zwaarder. Voer je hem zo af een tor wat pokon?

Ik vind het ook fijn om te lezen dat er meerdere mensen zijn die het wel eens moeilijk hebben met hun baby. Ik zie nu al een beetje op tegen het volgende sprongetje bijvoorbeeld.

Xanteh wat gaat de tijd snel zeg. Alweer bijna een jaar.

Op mijn werk heb ik een foto van Riley en een vrouw die de foto zag vond haar duidelijk een meisje. Ik heb volgens mij ook een meisjesmeisje. Of het is dat ik het weet.

Mineola klinkt als een gezellige dag. Je foto heb ik gemist helaas

Coco die haarfoto is geweldig. Haha

LB, ik duim ook voor je dat de bv snel goed op gang komt. :*

Spees-eend. Hij lijkt zelfs na je hele mooie creatie nog steeds een jongen

Danic wat een schatje O+

Zoë wat fijn dat jullie een gashouder hebben. *O*

Kyara ik duim dat dat ding 17 juni d'r prullenbak in mag

Ik ben altijd zo bang dat ik Riley niet hoor. Dus ik houd mijn slaapkamerdeur altijd open. Maar gelukkig heb ik een paar keer meegemaakt dat ik heel goed reageer als ze net een ander geluidje maakt.

Pieki wat een rotdag :*

Tante Soesa wat leuk dat ze die app zo goed doorheeft

Sam mooie stats en prikjes zijn gewoon stom

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha. Geweldig.

Mandy welkom

Mineola wat een lieve foto

Kyara wat een mooie foto's
pi_125958029
Thanks allemaal! Broekje is Lindex en het matchte gister wel heel mooi, haha.

T is helemaal niet zo'n bollo trouwens, 7625 bij 69,5 :P cm Iets onder het gemiddelde lijntje zelfs. Maar lekkere wangetjes heeft hij wel ja O+

Spees:
SPOILER
pi_125958059
Ohh je drietal Kyara O+ die lachende foto O+

Mandy, welkom!

Zoë, klinkt goed die gastouder! Wij zijn er ook naar op zoek, lastig om zoveel vertrouwen in een vreemde te leggen..

Piekie, wat sneu voor je peuter ;( en vervelende timing zo in je kraamtijd.

Verder nog een hoop schattige foto's van schattige kindjes gezien, leuk! O+ De rest ben ik al weer vergeten, gaat echt nog te snel voor me hier met zo weinig slaap :+
pi_125958125
OmentieIvo _O_
pi_125958203
En de foto van Kyara O+ dat dat allemaal van jou is he?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:05:04 #48
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125958961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
OmentieIvo _O_
Ik zat net de juiste woorden te zoeken! :+ . Heb je een blocnote omentielvo? :D

SPOILER
pi_125959941
Hoi Mandy welkom en gefeliciteerd met je modeljongete *G*

Zoe, voor het staan *O*

Minneola, leuke outfit! Ging jpapa daar nou het beer aanreiken?

Kyara, wat een rijkdom. Leuke oranje familie. Jouw meisjes kijken idd heel heder en nieuwsgierig de wereld in. Fijn, dat het spreidbroekje goed zit.

Omen, het is niet altijd makelijk, nee.

Wij hebben met geluk, door een afzegging nu vrijdag een plek bij de kno arts gekregen. Gelukkig maar, eerste reguliere afspraak was pas weer in juli mogelijk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125960112
Nee!! Ik heb mineola's foto gemist :(
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:23:51 #51
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125960399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Mineola wat een lekkere hapwangen! O+
En Kyara, je gaat nu echt zien dat ze dezelfde enorme kijkers hebben als M!
Ja hè, alleen de meiden hebben blauwe ogen en M bruine.

Dat bolle lachebekje is J trouwens.
pi_125960596
De kleuren van de oogjes kunnen nog verranderen toch?
Lisa is geboren met blauw en heeft nu grijs/groen
pi_125960645
Mandy, welkom!

Kz :D Je mini is gewoon gaan staan O+ *O*

Zoë, dat klinkt als een heel fijne gastouder :Y

Kyara, mooie compilatie O+

Piekie, je arme peuter. Veel beterschap voor hem :*

Knappe Elin :Y Gewoon apps spelen op de telefoon en staan aan de vingers al :D

Sam, je arme meisje! Hopelijk gaat het al wat beter :Y
pi_125960702
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Sam1993 het volgende:
Volgens mij is de oogkleur met 6 maanden 'klaar'.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:29:54 #55
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125960806
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Sam1993 het volgende:
Ja maar M's ogen waren al heel snel echt donker en de meiden zijn al 3 maanden en het wordt steeds blauwer. Ik heb ook blauwe ogen dus heel gek is het niet ;)

Ik ga er dus niet van uit dat het nog bruin wordt.
pi_125961008
De mevrouw van het consultatiebureau zei dat het wel anderhalf jaar kon duren! Leuk zeg Kyara dat je beide kleurtjes in huis hebt O+
Hier nog geen spoortje bruin, maar wel heel donkerblauw nog. Maar hij wordt officieel ook morgen pas geboren :+
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:35:23 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125961226
Volgens mij kan te zelfs nog wel langer duren. Ik had als kind echt blauwe ogen en daar kwam later een vleugje groen bij. Ik vind mijn ogen heel mooi dus ik hoop stiekem wel dat ze mijn ogen krijgen. :@
pi_125961705
Haha je hebt ook hele mooie ogen ja! Het lijkt erop dat F met de dag blonder wordt, maar ik was ook witblond met donkerbruine ogen. Ben benieuwd O+
pi_125961737
Oh Suiker, dat is ook zo, jou ud was mijn uiterlijke bevaldag. En nu heb jij je beeb gewoon al langer dan ik de mijne :D

Momenteel mannetje aan het aftanken, hopelijk gaat hij dan snel slapen.

Bedankt voor jullie meeleven. Timing is idd slecht, maar zo iets komt volgens mij nooit echt uit :N
Manlief slaapt vannacht bij peuter op de kamer. Peuter is een buikslaper, maar dat gaat nu lastig. Dus bij elke draaipoging gaat jij huilen...
Nou ja, we zien wel hoeveel er geslapen gaat worden.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:45:15 #60
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125961859
Bram z'n ogen zijn zeeblauw <3.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_125962450
Ja gek he Piekie, ik vind het ook een heel maf idee. Ik heb al een complete stemmingswisseling doorgemaakt en nu ben ik zó verliefd op 'm, anders was hij er nog niet eens geweest! En hij is ook best wel gegroeid, dan zou dat nog in mijn buik zitten :o

Ik hoop dat jullie meer slaap krijgen dan je verwacht! :Z

Tico op de foto's lijken ze zo donker!
pi_125964060
Piekie, wat zielig!! Dat moet wel een hele nare val zijn geweest. Niet hoe je je de dag had voorgesteld. Veel beterschap! En n keer wat laner in de maxi cosi is vast niet zo erg!

Zoë fijn dat je n goed gevoel hebt. Gaat S binnekort n keer oefenen?

Die bewerkte fotos van Silvijn rn Saartje!! Geweldig!

Leuke collage kyara!

Welkom Mandy! Fijn dat D t zo goed doet! Al veel visite gehad?

Mineola ik heb je foto ook gemist.

Schattige foto van Danic!

Mijn man gaat eruit als ik t hem vraag, maar meestal ga ik zelf eruit.

In t begin heb ik regelmatig mijn eten in de magnatron moeten zetten haha.

F doet t heel goed! Dutjes worden langer, ze eet steeds meer, schaterlachen, ze tijgert steeds sneller. Vandaag lekker buiten geweest.
pi_125965956
Piekie pffff wat een rotval moet dat geweest zijn. Sterkte.

Verder veel gelezen maar weinig onthouden :')

Maar hier even jubelen, want we hadden vanavond poep! Genoeg voor minimaal 2 luiers in 1x. Ik hoop toch echt dat ze dit niet blijft doen en duim dat de orthiflor ook hierin helpt. Want qua krampjes is het 90 % minder. Echt wereld spul. Dus hopelijk ook vaker poepen dan eens in de 6 dagen.
pi_125968208
*O* voor poep, wat fijn danic!
pi_125968923
Wat fijn Danic *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125968925
Fijn Danic!!

Hier weer een topper hoor, qua man-uit-bed. F zit op het randje van blèren (mummelt al even maar vriend wordt niet wakker) dus ik geef vriend een duw en zeg: "hij is wat vroeg maar hij heeft echt honger, je moet nu wel gaan!". We overleggen of hij hem neeneemt naar beneden en dan meteen opstaat of dat hij nog even naar bed komt na de fles. Vriend gaat naar beneden, gaat naar de wc en komt weer in bed liggen :? Als ik vraag of hij niet iets vergeet blijkt dat hij denkt dat hij is wakker geworden om te plassen en zich niets herinnert van ons gesprek! Intussen ligt F trouwens wel half te huilen maar dat maakt blijkbaar weinig indruk.. Hij dacht dat ik net de fles had gegeven (het is licht buiten, mijn fles is om 3:00 :X ).. En nu ben ik dus ook klaarwakker en ik vind dit stom :( Ik leg vannacht een koud nat washandje naast mijn bed denk ik o|O :D
pi_125968929
Je kan je er maar druk om maken :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_125968948
Haha ben jij er ook zo een?
Ik ben gewoon jaloers op zoveel slaapvermogen natuurlijk, ik word bij elk kreuntje wakker :')
pi_125968987
Mijn man hoort Luuk ook niet. Zegt na een nacht met 3 voedingen: hij heeft goed geslapen he? heb hem niet gehoord. Ik vind het niet eens erg. Hij weet dat ik het hoor, dus hoeft hij het niet te horen. En gesprekjes midden in de nacht weet hij later ook niet meer
*poef* nu is het weg
pi_125969056
Zelfde hier kj, alleen komt C bijna nooit meer 's nachts de laatste tijd.

Ohh wat naar Piekie :o Beterschap!!

*O* voor de poep bij danic

Rest alweer vergeten :') eerst maar eens een bak koffie zetten.
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:25:22 #71
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125969412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef danic het volgende:
Piekie pffff wat een rotval moet dat geweest zijn. Sterkte.

Verder veel gelezen maar weinig onthouden :')

Maar hier even jubelen, want we hadden vanavond poep! Genoeg voor minimaal 2 luiers in 1x. Ik hoop toch echt dat ze dit niet blijft doen en duim dat de orthiflor ook hierin helpt. Want qua krampjes is het 90 % minder. Echt wereld spul. Dus hopelijk ook vaker poepen dan eens in de 6 dagen.
Gelukkig! Echt sneu. Je kan echt zo plaatsvervangend opgelucht zijn hè bij een volle poepluier :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:28:57 #72
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125969441
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 06:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha ben jij er ook zo een?
Ik ben gewoon jaloers op zoveel slaapvermogen natuurlijk, ik word bij elk kreuntje wakker :')
J wordt gewoon niet wakker inderdaad. Gewoon niet.

Oh ja!! Soms wel als Bram wat ligt te pruttelen.. Dan komt hij overeind en mompelt hij iets van nou nou brammetje en dan draait hij om en slaapt verder, en de volgende dag weet hij dat niet meer.
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:30:55 #73
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125969463
-weg-
J houdt niet van onlineheid.

Duidelijk blauw.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ticootje op 02-05-2013 09:49:16 ]
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:32:56 #74
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_125969483
De tweede foto lijkt hij op zijn zusjes Tico :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:34:10 #75
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125969494
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 08:32 schreef laziness het volgende:
De tweede foto lijkt hij op zijn zusjes Tico :Y
Ja het is wel gewoon duidelijk een broertje van Leyla... Jennifer zie ik niet zo terug eigenlijk.
  donderdag 2 mei 2013 @ 08:50:38 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125969679
Wat een mooie foto's Tico! En inderdaad heel mooie kleur ogen! O+

Hier weer een nacht dat de kinderen elkaar afwisselden. M om 2 uur met keelpijn (op zoek naar de tijmsiroop), om 3 uur J, om 4 uur D, om 5 uur weer J en om 6 uur D. En tussendoor was J ook niet al te blij want snipverkouden, dus op zoek naar de Luuf. (dat staat dan natuurlijk altijd beneden...) En om 7 uur was het hele spul weer wakker :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 02-05-2013 08:57:22 ]
pi_125969706
Sinds Viktor op mijn werkkamer ligt hoor ik hem niet meer en J wel. :D Bevalt me prima. J haalt hem dan uit bed en ik voed hem. Daarna legt J hem ook weer terug O+ Ik merk dat het heel veel scheelt met de vermoeidheid. Eerder deed ik het allemaal zelf, maar nu doen we het samen. V komt ook op zijn vroegst pas om kwart voor 6 voor een voeding.

Mooie foto's tico :Y

Wow Kyara, dat is een drukke nacht! Kom je zelf nog wel aan slapen toe?
Mooie fotocollage. Altijd leuk om te zien :Y

Piekie wat een schrik zeg!

Welkom Mandy!
pi_125969723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 08:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

J wordt gewoon niet wakker inderdaad. Gewoon niet.

Oh ja!! Soms wel als Bram wat ligt te pruttelen.. Dan komt hij overeind en mompelt hij iets van nou nou brammetje en dan draait hij om en slaapt verder, en de volgende dag weet hij dat niet meer.
Goed he voor iemand die 2 tot 3 uur per nacht sliep hiervoor :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_125969833
Nu het iets later is vind ik het ook allemaal weer prima, maar vanmorgen vond ik het gewoon stom!

Vergeleken met jouw nachten is dit vakantie Kyara.. Hoe trek jij dat eigenlijk, zovaak wakker worden? Word je niet langzaam steeds vermoeider of is dat ook iets hormonaals wat je er dan doorheen sleept?

Tico mooie foto's (en ogen) zeg! Vooral de eerste is echt prachtig. O+
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:01:12 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125969842
Wow Kyara, pittig nachtje!

Mooie foto's Tico!

Hier horen we E'tje eigenlijk altijd beiden. Ik ben alleen iets minder snel in opstaan :') dus per saldo zal P er iets vaker uitgaan dan ik. Denk ik.

Wij hadden vannacht iets aparts met Elin! Ze heeft doorgeslapen maar wij zeker niet... Ze werd om half 3 een beetje huilend en kletsend wakker... Dachten wij. Ze was gewoon aan het huilen en kletsen in haar slaap :? :D en dat duurde een half uur :'). Heel apart, nooit eerder gehad. Ze heeft ook 'uitgeslapen' tot kwart over 7 *O* dat was lang geleden!
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:03:28 #81
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125969880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:00 schreef Suikertante het volgende:
Vergeleken met jouw nachten is dit vakantie Kyara.. Hoe trek jij dat eigenlijk, zovaak wakker worden? Word je niet langzaam steeds vermoeider of is dat ook iets hormonaals wat je er dan doorheen sleept?

Ik val wel snel weer in slaap, volgens mij komt dat door de borstvoeding. Maar het is wel pittig hoor. Om half 10 gaat M weer naar bed en de voeding van de meiden is om 11 uur dus dan duik ik er ook nog even in.

Ik ben wat dat betreft eerlijk gezegd wel huiverig voor als ik weer moet werken volgende maand. Dat ik na zo'n nacht ook nog om 7 uur frisgewassen en netjes aangekleed in de auto moet zitten.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:03:45 #82
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125969890
Ik ben hier degene die de kinderen niet hoort. :@

M'n ventje heeft de waterpokken. :'(
A grand adventure has begun.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:04:09 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125969895
Arm schaap :*
pi_125969972
He sneu Keshet!

En dat kan ik me voorstellen Kyara! Hopelijk is dan al het gesnotter voorbij, misschien scheelt dat al. Hoe doet J het eigenlijk, qua combineren van gezin & werk?
pi_125970161
Klinkt pittig Kyara, hoe voel je je nu?

De nacht was wel aardig, 2x eruit geweest om haar speentje terug te geven. Alleen vond ze het om 5.45u wel tijd om eruit te gaan }:|
pi_125970192
Ik ook hoor Keshet :D
Vriend doet de nachtvoeding en daar moet ik hem wel eens een duw voor geven, maar dat was het dan ook.

En Spees je verwoord het goed. Ik voelde me plaatsvervangend opgelucht dat ze gepoept had.

Kyara :o jouw nachten :X ik denk dat ik allesbehalve gezellig zou zijn overdag. Petje af hoor!

Ik heb zo de na controle bij de gynaecoloog. Heb toch wel wat vragen nav de fluxus, dus ben benieuwd.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:25:33 #87
259886 pessie
pi_125970287
Piekie, hoe gaat het nu?

Kyara, prachtig drietal! Succes vandaag :*

Welkom Mandy!

Tico, heerlijk beertje is Bram O+

Suiker, das wel rot zo :* . Ik ben in de praktijk voor Lauren en manlief voor Nathan. Maar manlief moet werken overdag en als ik weinig geslapen heb doordat Lauren vaak voieding wilde zet hij Nathan nog een uurtje achter de TV met een broodje en wat drinken.
Vannacht weer een goede nacht hier :D
pi_125970297
Ohh wat een mooi beertje Tico! O+

Pfff respect hoor Kyara, ik word al moe als ik het lees :').

Hier ook niet veel geslapen. J. had een snotje vastzitten en was zo benauwd. Ik kon 'm niet zien maar wel horen zitten. Uiteindelijk wat gekookt water met wat zout in haar neusje gedruppeld, ze niestte en er kwam me toch een gigantisch snotje uit :') Man, ik was zó opgelucht voor haar *O*.

Danic, succes bij de gyn. Heb je nog veel last van vermoeiend tgv de fluxus?
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:27:44 #89
259886 pessie
pi_125970341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat een mooi beertje Tico! O+

Pfff respect hoor Kyara, ik word al moe als ik het lees :').

Hier ook niet veel geslapen. J. had een snotje vastzitten en was zo benauwd. Ik kon 'm niet zien maar wel horen zitten. Uiteindelijk wat gekookt water met wat zout in haar neusje gedruppeld, ze niestte en er kwam me toch een gigantisch snotje uit :') Man, ik was zó opgelucht voor haar *O*.
Volgende keer beetje borstvoeding met de hand kolven en dat in het neusje druppelen. Werkt helemaal geweldig ;)
pi_125970363
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef pessie het volgende:

[..]

Volgende keer beetje borstvoeding met de hand kolven en dat in het neusje druppelen. Werkt helemaal geweldig ;)
Ohh goede tip!
pi_125970485
Xanteh
C haar laatste dag als baby!! Nu nog lekker babyknuffelen

Danic
*O* poep

Tinu
Fijn dat jullie vrijdag terecht kunnen

Kyara
Pff wat een nacht..

Mooie ogen van Bram

Tante soesa
Vreemd als je ontdekt dat ze nog slaapt als ze huilt, maar wel fijn van de goede nacht

L0t
Megasnot kan ook irritant zijn

Sneu keshet :(

Suikertante
Zou ik ook hebben hoor, moet vriend soms 3x vragen en dan pas begint hij wat wakker te worden. Kan S niet zo goed zelf halen dan :+

Hier ook een mindere nacht, vriend is weg.
Ze werd wakker rond middernacht, hard huilen enzo. Ze bleef maar huilen en kon niet echt iets voor dr doen. Was ook vreemd wakker worden.
Ze wilde ook niet in dr eigen bed maar ook nie bij mij. Ze heeft veel aan de borst gelegen maar had niet echt een volle plasluier.
Nu zijn we beide gaar :9 & begin vd middag gaat ze wennen bij de gastouder

[ Bericht 3% gewijzigd door Zoë23 op 02-05-2013 09:46:20 ]
pi_125970638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Tinuviel het volgende:
Wij hebben met geluk, door een afzegging nu vrijdag een plek bij de kno arts gekregen. Gelukkig maar, eerste reguliere afspraak was pas weer in juli mogelijk.
Dat is fijn! Ik loop zelf bij de kno-arts in het ziekenhuis bij jullie en de wachttijden zijn echt irritant. Ook als je dus al patiënt bent... Heel slecht vind ik dat. Bij wie mag je?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125970842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 07:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn man hoort Luuk ook niet. Zegt na een nacht met 3 voedingen: hij heeft goed geslapen he? heb hem niet gehoord. Ik vind het niet eens erg. Hij weet dat ik het hoor, dus hoeft hij het niet te horen. En gesprekjes midden in de nacht weet hij later ook niet meer
Herkenbaar! Maar hij gaat er ook vaak genoeg wel uit hoor. Maar het lukt hem tegenwoordig niet zo goed om hem rustig te krijgen, dus ga ik er net zo lief zelf meteen uit :@. Wel sneu voor de meneer...

Mandy welkom!

Piekie, wat ontzettend zielig voor je peuter. Hoe is het nu?

Kyara, wat een nacht... Dat is wel pech, zo'n schema :*

Zoë ook slecht geslapen. Zielig he, als je haar niet getroost krijgt. Succes bij de gastouder, klinkt wel goed iig!

Danic, jeej voor de poepluier! *O*

[ Bericht 16% gewijzigd door Phaidra op 02-05-2013 09:53:54 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_125971536
L moet vanmiddag voor de eerste prikjes maar zie er zoooo tegenop ;( Ik heb al vallen en stoten gel in huis gehaald en zetpillen. Verder nog tips?

Piekie wat een schrik!! :*
Zoe een gastouder gevonden *O* en staan! :o
Sam wat zielig van die prikjes! Stom zeg
Mandy welkom :W en nog gefeliciteerd, weet neit zeker of ik dat al gedaan had
Miniola gemist -O- jammer!
Kyara O+ mooi overzicht zo! en wat een zware nacht
Keshet waterpokken wat sneu :*
Danic wat fijn zeg, een goeie poepluier! Sinds wij de orthiflor gebruiken wordt er hier ook meer gepoept. Ik wou dat ik er eerder mee begonnen was.
Tico Bram heeft zeker mooie ogen! O+
Suiker ik maak dit soort dingen bijna iedere nacht mee :') Vannacht moest mn man L van de babykamer halen, liep hij de trap af naar beneden. Ik heel droog: "Wat ga je doen? }:| " Manlief: "Oh moet ik daarheen?" Ja hehe... Ik vraag nu voor de zekerheid of hij wel echt wakker is :P

Verder wat Omen zei :+
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:22:38 #95
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_125971776
Fieder, die prikjes zijn ook stom. Bereid je voor op een ongeloofelijke krijsbui van je baby. Na de prik een washandje met lauw water op de prikplek doen en 'fietsen' met de beentjes helpt vaak wel wat.
Mijn ervaring is dat ze een dagje een beetje hangerig/pieperig zijn maar vooral veel slapen.
Vergeet niet een warm dekentje of omslagdoekje mee te nemen. Succes!
A grand adventure has begun.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:44:54 #96
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125972486
Wat keshet zegt: dekentje. En paracetamol heb je al in huis zei je. Succes, het ziet er echt sneu uit. Hoe ze reageren verschilt toch sterk, aan S hebben we alle drie de keren niks gemerkt, hooguit een klein beetje meer slapen. Hij heeft ook geen verhoging gehad.
pi_125972606
Fieder ik heb al van twee mensen de tip gekregen om een nat washandje in een plastic zakje mee te nemen en meteen op de prikplekjes te houden, dat schijnt te helpen!

L0t! Kun je misschien ook even een druppeltje of twee in F's neus knijpen? O-)

En ik kreeg vanmorgen goedmaakcappuccino :9 O+ Je kunt er natuurlijk niks aan doen of je wakker wordt of niet, maar in de vroegte mag ik ook wel eens een ochtendhumeur hebben toch? :+
Vragen of hij echt wakker is werkt trouwens niet hier, want ik heb het wel drie keer gevraagd :')

Keshet sterkte met je pokken! :*

Zoë dat is niet leuk wakker worden, zo machteloos! Wie weet is ze wel extra suf en zoet bij de gastouder :)
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:49:49 #98
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125972676
Prikplekjes goed warm maken voor het prikken, goed masseren na het prikken. Fietsen met de beentjes en bij koorts kun je paracetamol geven.
pi_125972682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Keshet het volgende:
Ik ben hier degene die de kinderen niet hoort. :@
Hihi, hier vaak ook :D Tijd terug dacht ik *trots* dat mijn moeder-oer-gevoelens/instinct eindelijk eens sneller was dan M's reactievermogen, en toen bleek achteraf dat hij me had wakker gepord :')

Al lijkt het erop dat ik de laatste paar weken gevoeliger aan het worden ben voor S's gemiemel in bedje O+
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Keshet het volgende:
M'n ventje heeft de waterpokken. :'(
Acherm... Heeft hij er veel last van?
pi_125972861
Whehe hoe blij kun je zijn met poep en snot :+

Fieder, ik zag ook altijd zo op tegen de prikjes. Volgend maand mag Rosalie ook. Eva huilde heel even maar liet zich snel troosten. Dan 1 dagje hangen en dat was het. Ik had er zelf meer last van volgens mij. Komt goed :*

Bram O+

En die mannen _O- hier ook zo herkenbaar.
Meestal vraag ik ook redelijk sarcastisch wat hij gaat doen. Hij ziet het ook niet. Net hing er aan de voordeur zo'n geurzakje met poepluier. Doet hij de deur open voor iets maar gooit niet de luier weg. 8)7
pi_125972872
Fieder
:( prikjes.. Vallen en stoten gel leek hier altijd te helpen! En idd masseren en washandje

Lief van hem suikertante
S is nooit suf van moeheid haha die is eerder druk en supervrolijk. Haar net op bed gedaan zodat ik wat kan uitrusten :+
pi_125973110
Haha nou dan is het meteen een goede vuurdoop!
pi_125973377
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef Suikertante het volgende:
Haha nou dan is het meteen een goede vuurdoop!
Dat is zo :9
Met kennismaking klom ze al over haar salontafel heen en was ze bang voor het tapijt haha. Toen ik de gastouder gister opbelde om te vragen of ze S haar gastouder wilde zijn zei ze; met alle liefde
Vond ik zo lief!
pi_125973439
Ja dat is een warm welkom O+
pi_125973865
Danic eindelijk poep *O* .. Fijn spul hoor dat orthiflor!

O ja en mannen die 's nachts niet wakker worden van hun kroost en klusjes niet zien liggen *check*. Maar ik mag hem wel altijd wakker maken als Djenna 's nachts wakker wordt :) . Zo te eerder slapen we weer met zijn allen. En heel soms doe ik dat dan niet en dan krijg je idd te horen: Ze heeft goed geslapen vannacht he? Ja schat .. ben er zelf alleen wel 3 keer uit geweest om de speen te geven :') .. Ach ja :)

Och Keshet waterpokjes :'(

Zoe fijn dat je een gastouder hebt gevonden *O*

Hmm Kyara heeft dus ook ieder uur gezien vannacht :*
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:30:10 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_125974017
Haai hier wordt vent ook niet wakker hoor. Maar ik maak hem vaak niet wakker. Geeft geheid ruzie :p

Isabel lijkt geen last te hebben van de prikken. Effe brullen en dan is het klaar. Geen pijn of koorts oid.

Beterschap keshet
pi_125975221
Grrrrr sta je dan in het ziekenhuis. Afspraak ik morgen :(
pi_125975260
:D :@ Sorry :*
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:13:43 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125975545
sorry danic :*

:D _O- :D
pi_125975844
:D _O- in ieder geval nog een blije mini nu dan. :*

Ik maak (8> ook niet wakker, voeden doe ik 's nachts toch zelf. Maar wel in onze kamer, ligt nl. lekkerder. En als mini wakker is dan zet ie het op een brullen zodra hij in onze kamer is (duurt te lang voor ik goed zit...) dus (8> wordt wel altijd ook wakker. })

Maar hij doet altijd ook de laatste voeding en 's ochtends het aankleden dus toch goed verdeeld, kan ik dan (langer) slapen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:27:00 #111
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125975965
Piekie hoe is het met je brokkenpiloot? Vannacht wel kunnen slapen?

Keshet, balen van de waterpokken. Is niet het voordeel dat ze er zo jong minder last van hebben? Of is te jong ook weer niet goed omdat ze het dan nog een keer kunnen krijgen?
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:31:44 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125976130
Als ze het onder de 1 krijgen, kunnen ze het inderdaad nog een keer krijgen. Dus dan ben je helemaal niet blij.
pi_125976280
Maar de tweede keer is dan meestal vrij mild. Otje heeft er eerlijk gezegd niet enorm last van gehad. Wat moeilijker slapen en iets langere tenen zeg maar.
  donderdag 2 mei 2013 @ 12:37:28 #114
259886 pessie
pi_125976320
Danic, last van zwangerschapsdementie? ;)
Wel rot :*
pi_125976923
Ik gebruik notitities op mijn iPhone. Anders kan ik het niet onthouden allemaal. Haha

Riley haar ogen zijn nu ook anders dan bij haar geboorte. Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk worden.

Danic fijn dat ze eindeljk gepoept heeft. Mocht ze meteen door naar bad?

Haha Suikertante.Ik zou een waterpistool mee naar bed nemen.

Tico wat lief O+

Kyara wat een nacht heb jij gehad. :* Ik vroeg me trouwens hetzelfde als Suikertante af. Borstvoeding geeft inderdaad dat lome gevoel. Afgelopen dinsdag merkte ik dat weer. Ik was lekker wezen lopen met mijn ouders, de hond en Riley en was helemaal niet moe. Totdat ik haar aan mijn borst hing. Ik kreeg toen zo’n heerlijk loom gevoel over me heen.

Keshet beterschap voor je ukkie :*

Lot en Zoë :* voor de moeilijke nachten

Fieder die prikjes zijn zielig. Maar volgens mij heb je jezelf goed voorbereid. Ik ben benieuwd naar de stats. Sterkte vandaag :*

Een jaar geleden werd de cryo teruggeplaatst die nu Riley is (weet niet hoe je dit nou goed moet zeggen). Zo bijzonder O+
pi_125977499
Bram O+, prachtig blauwe ogen.

Fieder succes bij het cb.

Zoe, dat is wel heel hartverwarmend. Lekker even bijslapen.

Piekie, hopelijk gaat het een beetje s'nachts.

Beterschap voor je ventje, Keshet.

Kyara, zo zware nacht.

Bijzondere dag Omen.

Op een gegeven moment wilde manlief niet, dat ik de baby in bed hield en beloofde hem te halen en terug te brengen. Daar zou ik hem eerst wakker voor moeten maken.

Vanochtend ging mijn baby huilen bij het wegbrengen. Doet hij bij zijn vaste leidster nooit en die is ontslagen, blijft tot uiterlijk 1 november en deze leidster blijft wel. Ik baal ervan. Ze gaan nu kijken hoe de continuiteit te waarborgen, wat een grap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125978148
Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat mijn vriend het afgelopen jaar er voornamelijk uit is geweest 's nachts. Hij is sneller wakker en staat dan zo naast bed, dat kan ik een heul stuk minder goed :P. En *afkloppen*, sinds een maand hoeven we er helemaal niet meer uit en slaapt ze het klokje rond vanaf 19.00 uur.

Het gaat goed hier verder. Ik lees wel mee maar heb eigenlijk weinig te melden. Eet, drinkt, slaapt goed, is vrolijk, erg ondernemend en trekt zich steeds meer op aan dingen, staan is stoer. En gisteren kreeg ik de vraag of we iets weten voor dr eerste verjaardag volgende maand (slik!). Het gaat zo rap en we genieten ons suf, heerlijk kind. Zal eens kijken zo of ik nog een leuk fotootje voor jullie heb :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_125978316
Kijk, mijn lieve meisje (wel even onder een spoiler):

SPOILER
pi_125978810
Wat een vrolijk moppie! O+
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:51:46 #120
259886 pessie
pi_125978910
Clau wat een svhatje!
pi_125979382
Ja mooi hè. Ze heeft ook een handelsmerk als ze iets erg leuk vindt, dan trekt ze dr neusje op O+ (nog maar eentje, zo vaak post ik geen foto's :@ ):

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door clauwheee op 02-05-2013 14:27:26 ]
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:30:28 #122
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125980062
Wat een pupke! Met gave laarzen 8-)
pi_125980565
Wat een mooie meid Clau. D'r neusje O+

Danic, super balen dat je morgen weer moet dan. Zou zomaar iets voor mij kunnen zijn. Waar is de tijd gebleven dat ik alles kon onthouden zonder agenda....

Volgens mij hebben ze hier een groeistuip ofzo. De afgelopen dagen gooi ik er nog maar een late voeding in, anders redden ze ineens de nachten niet meer.

Balen vd waterpokken Keshet. Hoop dat het meevalt. Moet zeggen dat mijn grote er haast geen last van hebben gehad.
Met een meidenkwartet
pi_125981319
Aapies Spees!

Danic dat is balen inderdaad. Had mij trouwens ook zo kunnen overkomen.

Keshet, niks aan. Havermoutbadje (of heb je dat al gedaan/was dat al gezegd)!
pi_125981918
Clauwhee wat leuk om jou mini te zien! Wat een schatje
pi_125982331
Clauwheee wat een prupke!

Echt stom hoor, dat hoofd van mij. Maar ja, morgen nog maar een keer.
En het stomste is......de verloskundigen hadden gevraagd of we Rosalie nog even kwamen laten zien als we de afspraak hadden. Dus ik had expres haar leukste setje aangetrokken (beetje pronken mag hè). Nu moet ze morgen wat anders aan. ...

Omen, ze hoefde niet in bad. Als ze gaat poepen leggen we de luier open en kan ze poepen zonder te knoeien.
Wel af en toe een doekje erlangs.
Ze mag straks weer lekker in bad.
pi_125983672
Bedankt dames! Ben ook erg trots op haar :).

Zoë, ik heb jouw mooie meid ook nog gezien deze week. Wat is ze al groot en ze lijkt heel erg op je vind ik! En al bijna 1 joh!

Potver Danic, ook nog zonder haar mooie pakje -O-. Maar ze heeft vast nog wel iets ;). En wat een goed idee van die luier, die had ik moeten horen toen de mijne nog kleiner was. Ze is vanaf dag 1 een poepmonster geweest. Nu begint het wat af te nemen eindelijk :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:20:04 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125984152
Wat een leukerd Clauwhee!
pi_125987813
Clauwhee dat neusje! En inderdaad hele mooie laarzen O+

danic blijft ze dan gewoon stil liggen tijdens het poepen?! F heeft maar één poepshow gegeven tot nu toe, maar ging meteen zijn voetjes in zijn eigen poep zetten en zo hard trappelen dat de luier telkens verkeerd vouwde, dus ik moest wel dansen om alles in die luier te krijgen! ;)
pi_125988497
Clauwhee fijn dat alles goed gaat. En wat een moppie O+
pi_125988742
Mooi poppetje Clauw! :)
pi_125991847
Clauwhee, fijn dat je vriend dat doet. Wat een knappe meid en dat neusje O+

Cathmar, ben benieuwd, wanneer hebben jullie weer cb?

Danic balen van de vergissing. Geen ander leuk pakje in de kast?

Mijn baby probeert om te draaien zodra hij op het verschoningskussen ligt. Daar wordt verschonen een leuke uitdaging.

Hij is zo leuk: trekt laadjes open, haalt er iets uit, doet ze dicht, doet ze open, stopt er iets in, trekt zich overal aan op, staat soms een secondetje al vrij, klapt in zijn handjes als hij in de kinderstoel aan tafel zit, probeert de vaatwasser uit te ruimen. En eerder zeiden we hieperdepiep hoera en hij deed zijn armpjes in de lucht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:39:33 #133
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125991993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:35 schreef Tinuviel het volgende:

Mijn baby probeert om te draaien zodra hij op het verschoningskussen ligt. Daar wordt verschonen een leuke uitdaging.
Oh dat is echt Heel Lastig! Dat doet die van ons sinds een paar dagen ook. De hele tijd op zijn zij draaien en zijn been á la 'draw me like one of your French girls' naar voren zwiepen. En dan is t me eindelijk gelukt om hem recht te leggen en de luier recht onder zijn billen te krijgen, heel voorzichtig 1 flapje over de buik...plak... BAM twee benen tegelijk uitstrekken en met de voeten over elkaar gaan liggen. Luier los. Echt, luier verschonen is een enorme uitdaging geworden!

Oh en relaxt dat jouw baby de vaatwasser wil uitruimen :D
pi_125992579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh dat is echt Heel Lastig! Dat doet die van ons sinds een paar dagen ook. De hele tijd op zijn zij draaien en zijn been á la 'draw me like one of your French girls' naar voren zwiepen. En dan is t me eindelijk gelukt om hem recht te leggen en de luier recht onder zijn billen te krijgen, heel voorzichtig 1 flapje over de buik...plak... BAM twee benen tegelijk uitstrekken en met de voeten over elkaar gaan liggen. Luier los. Echt, luier verschonen is een enorme uitdaging geworden!

Oh en relaxt dat jouw baby de vaatwasser wil uitruimen :D
Spees, hier is het draaien naar de buik om vervolgens te proberen weg te kruipen. Misschien moet ik luierbroekjes kopen, weet niet of dat helpt. Zitten wil hij vaak ook niet.

Weet niet of dat zo relaxt is, we hebben niet alleen maar plastic. Borden en bestek ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:55:18 #135
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125992680
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Spees, hier is het draaien naar de buik om vervolgens te proberen weg te kruipen. Misschien moet ik luierbroekjes kopen, weet niet of dat helpt. Zitten wil hij vaak ook niet.

Weet niet of dat zo relaxt is, we hebben niet alleen maar plastic. Borden en bestek ;)
Volgens mij gebruiken ze bij mijn zus op het kdv een lichtprojectortje met gekleurde lampjes tijdens het verschonen. Dan blijven de kruipers en rollers goed liggen. Misschien een ideetje?
pi_125992720
Oh en tandje nr. 3 is door.

Hoe ging het bij de gastouder, Zoe?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125993273
Clauwheee, wat leuk om jouw meisje te zien O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_125993790
Tinu, mijn kind heeft alleen maar leuke kleertjes natuurlijk :+

Suiker, ik ga zelf in de vuurlinie zitten zodat ik met mijn ene hand haar luier kan vasthouden zodat ze altijd ín de luier poept en met mijn abdere hand hou ik haar voetjes vast. Comfortabele houding vind ze als ik ze in kikkerstand hou. Als ze perst geef ik mee uiteraard.
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:21:58 #139
381212 Gulara
From the future
pi_125993942
Kyara, ik blijf onder de indruk van hoe druk je het met je drietal hebt. Inspirerend om te lezen hoe positief je daarmee omgaat.

Clauwhee wat een leukerd. O+

En Bram wat ben je toch tof! O+

Tandje nummer drie voor het jongetje van Tinu! *O*

Fieder hier vielen de prikjes van de week mee. Even krijsen, maar niet langer dan bij het uitkleden. :') Daarna wat onrustig en uiteindelijk met wat panadol heel lang liggen slapen. Het valt me op dat hij maar weinig last heeft van de plaats waar de prik is gegeven, kan hem er volgens mij ook gewoon aanraken,
Terwijl ik zelf de K en de T ook heb gehad en m'n arm voelt best behoorlijk beurs en pijnlijk.Je kunt wel merken wie het watje van de familie is. :')

En Pi is inderdaad lang, wij zijn ook zeker niet klein maar niet overdreven lang of zo. Maar waren wel allebei al vroeg lang en uitgegroeid.
pi_125994659
Hier nu ook een derde tandje zagen we vanavond.

Kyara, respect hoor! Ik ben zelf een tweeling en weet van verhalen hoe druk mijn ouders het vroeger hadden, en dan heb jij ook nog je mannetje erbij!

Marjolijn, dankjewel! En hoe is het bij jullie? F volgende maand ook al een jaar!

Zoe, ik ben ook wel benieuwd!
pi_125994724
Dankje clauwhee
Ja bijna 1! Heb bijna alles al in huis voor haar feest-weekend :D

Danic
Balen van de vergissing in dag

Tinu
Ik geef S altijd speelgoed tijdens het verschonen dan blijft ze wel liggen :+
*O* voor tand 3

Was leuk bij de gastouder, S ging voorzichtig naar haar toe & lachen.
Ze hebben samen gespeeld en ze reageerde heel goed toen S begon te miepen (moe?)
Maandag weer even wennen
pi_125995275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Marjolijn, dankjewel! En hoe is het bij jullie? F volgende maand ook al een jaar!
Hou op zeg! Het gaat veel te snel! :D Een maand en 9 dagen hoor! Dat is echt heel veel langer dan een maand! Mn kleine baby :'(
Faye doet het goed, ze begint steeds leuker en makkelijker te worden. De nachten zijn alleen nog steeds drama (nu nog meer, stomme rotverkoudheid) maar ach. Hopelijk worden die ook snel beter zodat ik zelf ook weer iets minder labiel wordt. Maar het is een heerlijk meisje O+
En hier ook een derde tand, sinds gisteren. Ze is er knap beroerd van geweest. Tand #4 is ook al flink aan het werken.
pi_125995555
Marjolijntje
Jou meisje ook al bijna 1. Wat gaat het allemaal snel
Hier kwamen de tandjes vanaf 9mnd ook snel. Elke maand wel 2 erbij. Nu 8 tanden en er komen meer door (met 6mnd 1, 7mnd 1, 9-11maand 6 erbij)
Hoop dat de nachten ook steeds beter gaan worden bij jullie
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:59:21 #144
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125995578
Faye is op mijn verjaardag jarig O+. Gaat hard meiden, dan 'moeten' jullie over maar het dreumes topic :o

Klinkt goed Zoë, fijn!

Danic, balen zeg :( . Mag je morgen weer..

Ik geef E ook meestal een speeltje (of een schone luier ofzo) tijdens het verschonen. Ze wiebelt alle kanten op en viel dus daardoor laatst van de bank op de punt van de tafel ;( en dat verschoont idd lastig :+

Haar eerste tandje is nu enthousiast aan het doorgroeien en ik begrijp nu wat jullie bedoelen met tandenpoep... Wat een zure stinkluier hadden we net zeg :X

Mooie meid Clauwhee!
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:01:40 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125995677
pi_125996598
Wat een lekkerding ticoo.

Vanavond een nieuwe fiets besteld de andere was gepikt en we kregen hem vergoed. Omdat deze goedkoper was en de dealer vriendelijk heb ik er ook nog een yeppzitje ennwindscherm bij kunnen bestellen we hebben de oranje. Zo zin in woensdag om hem op te halen.
pi_125996640
Nou dat Marjolijn, dan hebben we geen baby meer.. Bizar :D. Vorig jaar allemaal nog rond en vol spanning en dan knipper je een paar keer met je ogen en dan staan, kletsen en ontdekken ze, zijn boefig en lig je regelmatig in een deuk om ze. En ik hoop heel erg dat jullie nachten snel beter worden, dat zal een hoop schelen inderdaad.

Klopt geloof ik wel Zoe, hier nu de derde en de volgende twee zag ik ook opdoemen. Fijn dat het goed ging bij de gastouder!

Ik vind Bram O+
pi_125997287
Nou die deuk ja, inderdaad! Faye trok vandeweek een rare kop steeds, we kwamen niet meer bij :D

Yepp is fijn vind ik Sam, die hebben wij ook :)
Bram O+
pi_125997433
Man wat gaat de tijd toch snel! Heb toen veel meegelezen in z&g en nu zijn we gewoon al een jaar verder en de baby's van toen al bijna dreumesen :o en mijn eigen baby al weer 3 weken, whut?!

Zoë wat fijn dat het goed ging bij de gastouder, daar kun je haar met een gerust hart heen brengen dus :).

Geluk bij een ongeluk dus Sam :).

Clauwhee wat een schatje, mooie bolle wangen O+

Wat een leuke foto van Bram, hij heeft een kuiltje in z'n wang!
pi_125997518
Whaha Faye! Jij bent ook al zo'n grappenmaker! En maakt ze er dan ook van die keiharde oergeluiden bij? We worden er soms bijna bang van :P. Wat kun je goed zien dat ze zo vlak voor hun eerste verjaardag ook echt ouder gaan lijken hè?

Ik heb ook de Yepp.
pi_125997574
Grommen, de hele dag! Alsof ze een of ander wild beest is :D En daar dan de grootste lol om hebben. Echt, ze is zo leuk nu! O+
Al kan ik haar ook nog steeds regelmatig achter het behang plakken hoor!
pi_125997590
Wat een tandjes komen er door! En wat een lekkere bolle toet heeft Bram! Had verwacht dat wij ook zo'n bollie zouden krijgen maar F is nog best petite. Er begint nu net een kléin beetje spek aan te komen.

Marjolijntje heb jij al sinds F geboren is van die gebroken nachten? Ik heb het wel een keer eerder gelezen maar weet niet precies waar het door kwam, of weet je dat zelf ook niet? Is er zicht op verbetering?

Danic, ga ik proberen! Vanmiddag hadden we een record poepluier, mijn hemel wat een enorme hoeveelheid. En allemaal tijdens het flesje eruit gekomen en ik merkte het pas toen ik het rook! Een sneaky poeper is het. O+
pi_125997762
Suiker, niet sinds de geboorte, Faye sliep door tot ik ging werken. Sinds die tijd is het drama. En waardoor? Geen idee.. We hebben echt de volledige truckendoos al open getrokken, ik denk dat het komt doordat het een baby is ;)
Afgelopen week een nacht dat ze tot 03:15 doorsliep, maar de nachten erna waren weer drama. Gemiddeld om de twee uur wakker. Maar het went :) Ik kan dit beter hebben dan sporadisch zo'n nacht. Ik word er alleen flink labiel van :)
Zicht op verbetering, geen idee. Als ze ouder wordt gaat het vast beter ;) Ze slaapt nu overdag beter, hoop dat dat binnenkort ook in de nacht zo gaat (als ze niet meer verkouden is, rothoest).
pi_125997994
Laten we hopen dat het inderdaad komt doordat ze een baby is! En als ze wakker wordt, wat doe je dan? Telkens voeden of probeer je haar ook "gewoon" te sussen?
Lijkt me erg pittig, ik word ook snel labiel van te weinig slaap :*
pi_125998156
Ik voed haar, of mijn vriend wiebelt haar in slaap. Haar laten gaan werkt niet, dan wordt ze echt wakker en dan duurt het rustig 2-3 uur voordat ze weer gaat slapen. Dat wil ik echt niet.
pi_125998199
Gulara, fijn, dat de prikjes meevielen.

Zoe, fijn, dat het goed ging bij de gastouder. Speelgoed geven helpt hier niet, mietert hij gelijk op de grond.

Geluk bij een ongeluk dan Sam.

Bram O+

Haha Faye haar gezicht.

Soesa, tandenpoep, iieuw.

De tweede tand kwam hier met 9 maanden ofzo en toen een hele tijd niets, nu is nr. 3 door en nr. 4 komt eraan.

Hier is bijna alles in huis voor de verjaardag. Moet nog wat kleine dingetjes hebben voor het uitdelen op het kdv en taartingredienten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125998326
Hihi die faye.

Ik vond hem veeel te duur en zeker met scherm maar de dealer was bereid om de fiets duurder op te schrijven en dan het stoeltje zo te geven. T mag officieel niet maar nu zit ze eindelijk veilig.. het oude stoeltje zat vast aan tireps en de reserve voor nu op de oma fiets bobike mistebik de veiligheidspin van dus een botsing en kind vliegt met stoel en al weg... nu gelukkig een leuke en veilige.

Volgende week ophalen en dan opbouwend iedere dag gaan fietsen. Ik kijk uit naar mijn operatie krijg binnenkort de datum en een gezonder leven

Van de week ruzie gehad met me vriend daarna storte ik in... aangegeven dat ik terug wil naar Tilburg en hij heeft eindelujk mee ingestemd nu nog alles gaan regelen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:51:32 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125998337
Dank jullie voor de leuke reacties steeds!

Ik ben gewoon zo onwijs verzot op dat mannetje.
pi_125998427
Nou ik kan me daar best wel iets bij voorstellen Tico ;).
pi_125998703
Ja ik wil steeds in zijn wang knijpen. En vinden de meiden hem nog leuk Tico?

Marjolijntje, ik kan me goed voorstellen dat je haar liever net op tijd weer in slaap wiegt en niet het risico neemt dat ze klaarwakker wordt! Ik hoop dat er gauw meer tijd tussen de wakkere momenten komt te zitten.

Sam wat een fijn vooruitzicht voor je! Hopelijk is alles nu weer koek en ei tussen jullie.
pi_125998983
Hij wil liever niet maar doet het voor mij en lisa hopenlijk blijft het van nu af gaan beter gaan hadden een flinke dip. Maja iedereen heeft die wel eens denk ik :-)
pi_125999231
Heerlijke foto van Bram
Die gaat later heel wat meisjesharten veroveren

Faye :D haha lekkerbek

Moeilijk die nachten. Bij S gaat het sinds de medicatie steeds beter. Het was echt iets medisch wat eerder niet als Reflux werd herkent. Overdag voed ik haar niet meer in slaap, alleen svonds nog. Voelt fijn om haar 'gewoon' in bed te stoppen ipv voorzichtig omdat ik bang ben dat ze wakker gaat worden,
Volgens mijn omgeving ziet S er meer uitgerust uit en is ze nog vrolijker O+
Doet me echt goed.
Doorslapen doet ze nog niet maar dat hoeft ook niet. Ben blij met de vooruitgang

L0t
Moest ik vandaag ook aan denken, gaat zo snel allemaal

Sam
Wat fijn!
pi_125999597
Zoë wat fijn dat je zoveel verbetering ziet!
pi_126000363
Fijn Zoe, voor jullie maar zeker ook voor S zelf. En dat doet je dan sowieso goed, als je echt aan d'r kunt zien dat ze beter in haar vel zit.
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:27:30 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126000759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik wil steeds in zijn wang knijpen. En vinden de meiden hem nog leuk Tico?

Marjolijntje, ik kan me goed voorstellen dat je haar liever net op tijd weer in slaap wiegt en niet het risico neemt dat ze klaarwakker wordt! Ik hoop dat er gauw meer tijd tussen de wakkere momenten komt te zitten.

Sam wat een fijn vooruitzicht voor je! Hopelijk is alles nu weer koek en ei tussen jullie.
Meiden zijn veel te gek op m. Hij heeft 0 rust als de zussen er zijn.
pi_126001727
Leuk, lijkt me toch altijd spannend bij een tweede of derde.

Ohja! F had weer krampjes vlak voor etenstijd, het was echt krijsen en we kregen hem niet rustig. Toen is ie voor het eerst onder de douche geweest! O+ Het was een succes, wat is dat makkelijk vergeleken met een badje! Als je samen bent tenminste, ik gaf hem aan, waste zijn minihaartjes en droogde hem daarna weer af. En hij werd weer helemaal ontspannen. Daarna nog een paar krampjes gehad en daarna in een diepe slaap gevallen.

[ Bericht 81% gewijzigd door Suikertante op 02-05-2013 22:47:46 ]
pi_126002240
Wat fijn Suiker! O+ Lijkt mij ook zo leuk, samen douchen. Ik durf alleen niet zo goed, bang dat ze uit onze handen glibbert ofzo ;(
pi_126002492
Ja daarom mocht mijn vriend hem vasthouden :+ Hij vond hem helemaal niet glad. Ik heb zijn billen met een hydrofiel washandje met zeep schoongemaakt en met de andere kant van het washandje de zeep er weer een beetje afgeveegd, verder geen zeep gebruikt want hij is nog steeds een beetje aan 't vervellen. Dat scheelt misschien ook in het geglibber ;)
Ik heb (hier?) trouwens ook wel eens gelezen dat je een hemdje aan kunt doen zodat hij wat minder op je lichaam glibbert als je hem tegen je aanhoudt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:00:41 #169
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_126002953
oeh morgen effe wat uitgebreider reageren maar mijn baby deed een poging tot kruipen en kwam vooruit (bots tegen de muur want ze lag op haar buik op het aankleedkussen). Sorry voor dit hysterische bericht maar vinnut stiekem helemaal niet leuk. Ze moet lekker klein blijven en knuffelig en nog helemaal niet de wereld willen ontdekken.
pi_126005500
Voor mijn gevoel is jouw uk net geboren :o extra veel knuffelen, gauw!
pi_126005564
Niet bijgelezen, maar slaap lekker allemaal! :*
pi_126010829
Zo Becky die maakt dan een sprong ineens!

Hier weinig te melden. Ze doet het gewoon super. Lees wel braaf mee :)
pi_126011023
Tandjesleed lijkt me zo zielig.

Zoë wat fijn dat het goed ging bij de gastouder.

Marjolijntje wat gaat de tijd snel. Alweer bijna een jaar. En ik hoop dat het slechte slapen echt komt, omdat ze een baby is. Respect hoor :*

Tico wat een heerlijk ventje is Bram

Sam balen dat je fiets is gestolen. Maar fijn dat je er goed voor verzekerd was.
Fijn dat jullie weer terug gaan naar Tilburg. En volgens mij heb ik gemist waarom je geopereerd moet worden. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel opknapt :*

Wat een geweldig koppie heeft Faye O+

Suiker met haar sneaky poeper O+
En wat fijn dat het douchen zo'n succes was. Dat wil ik dus ook gaan doen met Riley. Maar ik dief dat niet alleen. Volgende week gaan we een weekje naar de camping en ga ik het proberen. Mijn zus is er dan ook bij.

Becky wat is ze snel zeg.

Hoe gaat het met kleinzusje? Die heb ik al even niet meer gezien

Ik had net een smeltmomentje. Riley lag in haar schommelstoel toen ze begon te klagen. Nu ligt ze op mijn schoot te lachen. O+
pi_126011055
Becky :o!!! Je kleine meisje!

Marjolijntje, hopelijk gaat het snel beter. Je hoort vaak dat het omslagpunt rond de eerste verjaardag is. Daar houd ik me ook aan vast, al ben ik blij dat we er tegenwoordig nog maar 2x uit hoeven.

Clauwhee, het gaat zo hard idd! Nog maar iets meer dan een maand... Dan zijn onze baby's alweer dreumesjes!

Haha Riley. Lekker bij mama O+.

Wij hebben trouwens al een maand of twee 6 tanden. Nu staan 7&8 eraan te komen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Phaidra op 03-05-2013 08:31:25 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126012034
Mijn dame gaat te snel... Stapt lekker weg achter een kartonnen doos... Ik duw de doos zachtjes vooruit terwijl ik achter haar loop om op te vangen mocht ze vallen, balans is nog wat wiebelig namelijk. Gisteren trok ze zich 2x achter elkaar op aan dr hobbelolifant... Ik denk dat ze kruipen over gaat slaan... /egosorry
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:31:18 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126012162
Snelle dames!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:32:10 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126012173
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef becky27 het volgende:
oeh morgen effe wat uitgebreider reageren maar mijn baby deed een poging tot kruipen en kwam vooruit (bots tegen de muur want ze lag op haar buik op het aankleedkussen). Sorry voor dit hysterische bericht maar vinnut stiekem helemaal niet leuk. Ze moet lekker klein blijven en knuffelig en nog helemaal niet de wereld willen ontdekken.
Doe normaal!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:34:17 #178
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126012211
Wat knap SE *O*

Oh, en Becky :o!!! Wat een snelle!

Hier ook een meisje dat liever wil staan en stappen dan kruipen. Ik heb zelf ook het kruipen overgeslagen dus we zullen zien :)

Ik ben zo blij dat ze nu -eindelijk- een tandje krijgt :D. Ze wordt nu zo groot en dan dat tandeloze mondje nog steeds... Past niet echt meer bij elkaar ofzo :'). Grappig om te horen dat bij meer kindjes pas de tandjes kwamen met 9 maanden! Ik had echt het idee dat Elin super laat was maar dat valt wel mee dus :).
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:36:17 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126012248
M kreeg ook pas heel laat zijn 1e tandje, ook een maand of 8 a 9 geloof ik.
pi_126012309
Sofie was ook een maand of 10 toen ze tandjes kreeg. Ik verwacht ze voorlopig dus ook nog niet bij Luuk
*poef* nu is het weg
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:40:16 #181
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126012317
Het komt denk ik door het vergelijken waar we het laatst over hadden. Neefje S had met z'n 1e verjaardag al zijn tandjes en bijna al z'n kiezen al :o!
Ook op het KDV hebben alle kindjes van E's leeftijd al tandjes.
Nouja, ik vermoedde wel dat ze ooit zouden komen hoor :+ maar ik vind het wel leuk (ze heeft er ook niet heel veel last van, dat scheelt)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:41:51 #182
259886 pessie
pi_126012341
Becky je kleine meisje! :o

Suiker, lekker samen douchen O+ . Wij deden dat met Nathan bij verkoudheid, werkt als een trein.

Sam, lekker een nieuwe fiets *O*

Tico, ik hoop nog steeds stiekem ooit naar een meet te gaan waar L en Bram ook zijn.

Zoë, heerlijk dat het zo snel verbetering gaf. En fijn dat je een goede gastouder hebt.
pi_126012394
Zo, Ow is wennen op t kdv voor het eerst, dus ik heb eindelijk tijd om bij te lezen (en te douchen ;) )
pi_126012795
Zo en bij gelezen....

Maar zoveel gelezen dat ik niet meer weet waarop ik allemaal kan reageren....

Ik werd blij van de foto's in ieder geval :)
Ik ga nu eens ff kijken hoe ik hier foto's kan plaatsen, kan ik ook een keer mijn kanjer tonen :) (die al drie nachten doorslaapt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
pi_126012971
Tandjes is zo wisselend inderdaad. Mijnes had met 7 maanden de eerste 2 en nu volgt de rest. Gisteren zei een collega dat zijn zoon van bijna anderhalf nog steeds geen tandjes heeft.

Mijn meisje was vannacht 2 uur lang ontroostbaar. Ik kon het me niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst was, wakker en zo verdrietig. Arme schat. Ik gok, jawel ;), tandjes. Na lang knuffelen viel ze bij mij in slaap en kon ik haar weer in d'r bedje leggen. Stiekem wel O+, dat knuffelen vannacht, want dat wil ze normaal niet echt meer.
pi_126013227
Loj, fijn zeg, doorslapen!

Clau juist een wakker en verdrietig meisje ;(. Stomme tandjes.

Mijn mini heeft een paspoort!! Over 3 weekjes gaan we naar Italië O+.

Oh en op het gemeentehuis hadden we er weer één: "Is het een meisje?" :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126013832
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:23 schreef Omentielvo het volgende:
Sam balen dat je fiets is gestolen. Maar fijn dat je er goed voor verzekerd was.
Fijn dat jullie weer terug gaan naar Tilburg. En volgens mij heb ik gemist waarom je geopereerd moet worden. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel opknapt :*
Er is niks met me aan de hand hoor ik krijg een gastric bypass :)

Die riley ik zou ook liever bij mama liggen als baby dan alleen in mijn schommeltje :)
pi_126013895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef Phaidra het volgende:
Loj, fijn zeg, doorslapen!

Clau juist een wakker en verdrietig meisje ;(. Stomme tandjes.

Mijn mini heeft een paspoort!! Over 3 weekjes gaan we naar Italië O+.

Oh en op het gemeentehuis hadden we er weer één: "Is het een meisje?" :')
ik snap dat echt niet. I is echt duidelijk een jongetje
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126014020
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:49 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik snap dat echt niet. I is echt duidelijk een jongetje
Deze mevrouw was geloof ik ook niet helemaal helder in de bovenkamer. Begon gelijk een verhaal over troep ergens op een speelveldje (geen idee waar, ik woon 10 min. fietsen van het gemeentehuis) en dat dat nodig moest worden opgeruimd, want gevaarlijk. Maar de plastic flessen had ze meegenomen, want dan kon ze het statiegeld innen _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126014872
Zoe wat een fijne gastouder! O+
Clauw wat een lieverd O+ en dat neusje :D
Faye :D
Bram O+
Becky :* je meisje wordt groot. SE jouwe gaat wel heel snel :o

De prikjes waren niet leuk -O- Ze liepen wat uit waardoor er nog 3 kindjes voor ons waren die ook geprikt moesten. Bij ieder huilend kind ging L vast keihard meebrullen. :') Toen ie zelf moest lag ie lekker op t kussen te lachen, toen stak ze die reusachtige naald erin en opeens sperde hij zn ogen wijd open en begon te brullen :'( Duurde lang om m te troosten. Nu heeft hij wat verhoging.
Er is mij beloofd dat ze er lekker op slapen maar merk er niks van }:|

Wel 5600 gram en 60 cm :Y lange benen!
pi_126017139
Sam, fijn van de fiets zeg!

Phaidra, jeeh een paspoort en lekker naar Italie met vakantie. Had je mijn fb bericht gezien?
Wij moeten nog een duits paspoort voor mijn uk. Officieel mag hij alleen daarmee de grens over naar Duitsland, Nederlands paspoort is dan niet voldoende.

Fieder, hopelijk voelt je baby zich straks wat beter. Ik merkte hier ook niet zoveel van meer slapen. Maar misschien komt het nog?

Straks gaat mijn schoonmoeder met hem naar de kno arts, ben benieuwd wat die zegt over zijn oortjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126017250
Een wielrenner Fieder? En As ben jij alweer in het zkh geweest?

Phaidra ik trek ook altijd dat soort mensen aan :D je houdt er wel mooie verhalen aan over!

Heeft iemand naast neusspray en zo'n zuigding nog tips tegen een snotneus? Een ui moeten we nog even proberen vannacht. Maar hij heeft het nu al 11 dagen. Hij maakt continu een snurkend geluid, sneut is het.
pi_126017295
Hy dames ! :W
Vanuit een zonnige tuin :W :*
Nog helemaal niks bijgelezen, zo druk zijn we in ons "vakantiehuis". excuses !
Net is de wifi gelukt, dus weer online.
We genieten en hebben het heerlijk.
De kleine moet nog wennen aan het bedje, de geluiden enzo. Maar slapen gaat nu iets beter.
Tot snel. Ga alles is even teruglezen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_126018595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, fijn van de fiets zeg!

Phaidra, jeeh een paspoort en lekker naar Italie met vakantie. Had je mijn fb bericht gezien?
Wij moeten nog een duits paspoort voor mijn uk. Officieel mag hij alleen daarmee de grens over naar Duitsland, Nederlands paspoort is dan niet voldoende.

Fieder, hopelijk voelt je baby zich straks wat beter. Ik merkte hier ook niet zoveel van meer slapen. Maar misschien komt het nog?

Straks gaat mijn schoonmoeder met hem naar de kno arts, ben benieuwd wat die zegt over zijn oortjes.
ja, gelezen maar vergeet steeds te antwoorden! Ga gelijk even naar fb ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126018756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Suikertante het volgende:
Een wielrenner Fieder? En As ben jij alweer in het zkh geweest?

Phaidra ik trek ook altijd dat soort mensen aan :D je houdt er wel mooie verhalen aan over!

Heeft iemand naast neusspray en zo'n zuigding nog tips tegen een snotneus? Een ui moeten we nog even proberen vannacht. Maar hij heeft het nu al 11 dagen. Hij maakt continu een snurkend geluid, sneut is het.
Klopt ja, en ik ben dan te beleefd onze af te poeieren :')

Luuf (balsem met eucalyptus) helpt hier ook goed tegen verkoudheid.

KZ, lekker genieten van het zonnetje O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126018778
Xanteh
O+ gefeliciteerd met C! Lekker genieten vandaag! *O*

Becky
Wat een snelle dame!

Zal later bijlezen net thuis van werk
pi_126019611
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Oh ik dacht dat dat voor grote mensen was! Bedankt :)
Edit: in de bijsluiter staat vanaf 6 maanden..

De consultatiebureaumevrouw zei dat we maandag as de huisarts moesten bellen als het nog niet over was want dan is het twee weken. Misschien heeft die dan nog tips.
pi_126019836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Klopt ja, en ik ben dan te beleefd onze af te poeieren :')

KZ, lekker genieten van het zonnetje O+.
MaarLuuf mag pas vanaf 3 maanden volgens mij. Of is er ook een variant voor pasgeborenen?

Becky, doe es normaal! ! Nu al kruipen? :o

Nou, ik ben dus alsnog op controle bij de gynaecoloog geweest. Liep het 25 minuten uit!
Zat ik daar met een huilende baby die honger has (niks meegenomen, maar ze besloot eerder honger te hebben :X )
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:35:48 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126019859
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:29 schreef Suikertante het volgende:

echt? oops...

edit: ik dacht ook 3 maanden inderdaad.
pi_126019912
Suiker, ik haal ook nog iedere dag snot uit dr neus hoor. Nu al bijna 5 weken.
Wat kan de huisarts doen dan? Die zegt ook dat hij verkouden is en dat je met zoutoplossing moet sprayen.
pi_126020256
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:29 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat voor grote mensen was! Bedankt :)

De consultatiebureaumevrouw zei dat we maandag as de huisarts moesten bellen als het nog niet over was want dan is het twee weken. Misschien heeft die dan nog tips.
oh sorry, wist ik niet. Wij hebben het spul pas na de 6 maanden ontdekt, dus nooit zo op gelet :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:32:03 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126021877
Je hebt ook andere neusspray, maar die mag je maar 5 dagen gebruiken.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:38:23 #203
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126022118
Ja, en die schrijven huisartsen (althans de mijne) niet snel voor. Volgens mij kun jij, en je huisarts ook, niet meer doen dan dit Suiker. Bedje schuin, gesneden ui naast het bedje, zoutoplossing en snotzuiger. Misschien kan je wel wat luuf op een doekje doen en dat ergens in de buurt van het bedje neerleggen? Geen idee of dat dan wel mag (en nog helpt :') )... Elin is ruim 3 maanden achter elkaar verkouden geweest... Zo sneu
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:39:06 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126022138
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, en die schrijven huisartsen (althans de mijne) niet snel voor. Volgens mij kun jij, en je huisarts ook, niet meer doen dan dit Suiker. Bedje schuin, gesneden ui naast het bedje, zoutoplossing en snotzuiger. Misschien kan je wel wat luuf op een doekje doen en dat ergens in de buurt van het bedje neerleggen? Geen idee of dat dan wel mag (en nog helpt :') )... Elin is ruim 3 maanden achter elkaar verkouden geweest... Zo sneu
Oh... Bram kreeg dat spul wel gewoon toen hij 2 weken oud was.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:49:24 #205
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126022499
Die neusspray of luuf? Mijn huisarts heeft het wel voorgeschreven maar gaf aan dat we het alleen moesten geven als het echt niet zou gaan. Het zou iets met het slijmvlies doen, dunner maken ofzo :?Maar, Bram was ook heel benauwd toen toch? Dan zou ik het ook sneller geven :Y. Maar bij een verkoudheid waar het kindje weinig last van heeft zou ik het bij de zoutoplossing houden
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:53:02 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126022643
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die neusspray of luuf? Mijn huisarts heeft het wel voorgeschreven maar gaf aan dat we het alleen moesten geven als het echt niet zou gaan. Het zou iets met het slijmvlies doen, dunner maken ofzo :?Maar, Bram was ook heel benauwd toen toch? Dan zou ik het ook sneller geven :Y. Maar bij een verkoudheid waar het kindje weinig last van heeft zou ik het bij de zoutoplossing houden
Ja die neusspray. Maar toen lag hij inderdaad aan het zuurstof.
pi_126024660
Kan t fietstopic niet vinden... Misschien mag het hier ook :@ Vroeg me af of zo'n slaaprol bij t voorzitje nou een must is om te hebben... Zo vaak of lang gaan we niet fietsen...
pi_126028799
Ik heb geen idee wat zo'n huisarts dan zou doen, maar ik ben nog geen drie weken moeder, ik vertrouw nog helemaal op het consultatiebureau :@ Zij deed net of twee weken wel echt het ultimatum was. Maar ik begrijp dat ik nog niet mag klagen ;)
Ik hoef geen terrorneusspray hoor, ik dacht dat het dan misschien aan iets anders kon liggen zoals de katten ofzo, en dan geen neusverkoudheid blijkt te zijn. Maar als ik nu doe wat ik kan is dat oké. Bram was er natuurlijk best wel heftig aan toe!

F heeft telkens krampjes sinds een uur of negen vanmorgen. Hij slaapt steeds een klein uur en dan is hij een half uur af en aan van streek. Het helpt wel iets als we hem bij ons houden en de bekende trucs uithalen. Dat vind ik eigenlijk al best fijn, dat we 't blijkbaar iets verlichten!
pi_126029004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Kan t fietstopic niet vinden... Misschien mag het hier ook :@ Vroeg me af of zo'n slaaprol bij t voorzitje nou een must is om te hebben... Zo vaak of lang gaan we niet fietsen...
Ik heb er geen 1 en ook nooit gemist.
Hij is 1x in slaap gevallen op de fiets :D
pi_126029322
Gefeliciteerd Xanteh met C, hieperdepiep hoera. *O* Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.

Voor neusspray heb je toch geen recept nodig of gaat het om iets heel speciaals?

Suiker, hier ook geen hoofdrol. Ik heb dan ook geen kinderen, die op de fiets in slaap vallen.

Kno arts zei, dat hij buisjes moest, dan het liefst zo snel mogelijk, dus over 2 weken dinsdag mag hij al onder het mes. Ik moet echt hier eff aan wennen. Hij krijgt ook narcose. Volgens de kno arts, hebben de ouders vaak meer last van zo'n ingreep dan de patient, maar zelf dat kan mij niet helemaal geruststellen. Ook al is hij dan niet meer mijn baby, is hij toch wel mijn baby, die narcose krijgt en waar een sneetje in gemaakt wordt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126029413
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef SupremeEvil het volgende:
dit vroeg ik me dus ook af met de aanschaf gisteren. Het lijkt me dat ze als je de bandjes goed aanhebt gespannen ze toch helemaal niet met hun hoofdje op het stuur kunnen liggen? in de bobike kan lisa haar hoofje helemaal niet zover naar voren dus gisteren niet besteld maar zit enorm te twijfelen of ik er een zou nabestellen.

Tinu, Wat sneu voor L. Hopelijk valt het allemaal mee en is hij er snel bovenop. Ik zou mijn baby ook niet graag onder narcose laten gaan. Hopelijk gaat het daarna iniedergeval wel beter met hem.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:21:55 #212
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126030503
Jeetje Tinu, dat is wel even slikken denk ik. Op zich natuurlijk wel fijn dat het zsm kan, maar toch...
pi_126031379
Fieder wat zielig dat ie zo last van zijn prikjes heeft :*

Phaidra wat leuk. Na Italië.

Tinu wat zielig. Sterkte :*
pi_126031828
Tinu dat lijkt mij ook slikken hoor.. Hopelijk biedt het wel snel resultaat!

Kennen jullie trouwens de ballonnentruc, om katten uit de box te weren? Heb ik ook een maand gedaan!
SPOILER
pi_126032224
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Xanteh met C, hieperdepiep hoera. *O* Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.

Voor neusspray heb je toch geen recept nodig of gaat het om iets heel speciaals?

Suiker, hier ook geen hoofdrol. Ik heb dan ook geen kinderen, die op de fiets in slaap vallen.

Kno arts zei, dat hij buisjes moest, dan het liefst zo snel mogelijk, dus over 2 weken dinsdag mag hij al onder het mes. Ik moet echt hier eff aan wennen. Hij krijgt ook narcose. Volgens de kno arts, hebben de ouders vaak meer last van zo'n ingreep dan de patient, maar zelf dat kan mij niet helemaal geruststellen. Ook al is hij dan niet meer mijn baby, is hij toch wel mijn baby, die narcose krijgt en waar een sneetje in gemaakt wordt.
Ocherm, sneu zeg ;(. Maar ik kan je vertellen dat de ingreep echt meevalt. Ik heb zelf 6x buisjes gehad en pijn aan de oren doet het niet. Wel was ik vaak wat moe en suf van de narcose en soms misselijk. Als moeder mag je bij je kind blijven tot hij slaapt. Vaak mag je er ook alweer bij als hij nog niet helemaal bij is, dus voor zijn gevoel ben je nooit weggeweest. Ik knapte altijd direct op als ik buisjes had :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126032292
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef Suikertante het volgende:

Kennen jullie trouwens de ballonnentruc, om katten uit de box te weren? Heb ik ook een maand gedaan!
:D die laatste ook O+.

Onze katten hebben nooit interesse gehad voor de box. Ik heb ook nooit iets gedaan om ze eruit te houden voor de geboorte eigenlijk. Het verbaast me wel hoor, dat ze eruit blijven!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:18:17 #217
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126032330
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ocherm, sneu zeg ;(. Maar ik kan je vertellen dat de ingreep echt meevalt. Ik heb zelf 6x buisjes gehad en pijn aan de oren doet het niet. Wel was ik vaak wat moe en suf van de narcose en soms misselijk. Als moeder mag je bij je kind blijven tot hij slaapt. Vaak mag je er ook alweer bij als hij nog niet helemaal bij is, dus voor zijn gevoel ben je nooit weggeweest. Ik knapte altijd direct op als ik buisjes had :Y.
Ook duurt het maar zo kort dat voordat jij koffie hebt gehaald en een magazine hebt gepakt hij alweer klaar is dus geen lange tijd jezelf gek maken of zo.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126032357
Ballonnen hebben hier ook niet geholpen maar tolereer het gewoon niet als ze er toch in kruipen. En ik haal savonds altijd het boxkleed weg.

Tinu sneu voor je kleintje. Het valt allemaal vast mee maar toch ... hopelijk is hij er daarna wel vanaf
pi_126032391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef Tinuviel het volgende:

Ik heb als kind 4x buisjes gehad vanaf heel jong totdat ik 7 was ofzo.
Ik heb er nooit pijn van gehad. (De laatste 2x kan ik herinneren)

Maar ik snap je ongerustheid :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126032510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:18 schreef laziness het volgende:

[..]

Ook duurt het maar zo kort dat voordat jij koffie hebt gehaald en een magazine hebt gepakt hij alweer klaar is dus geen lange tijd jezelf gek maken of zo.
oh ja, dat zei mijn moeder ook altijd, dat ze nog niet eens haar koffie op had :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126032660
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef Suikertante het volgende:

SPOILER
Dat werkte hier juist super goed! :Y

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 03-05-2013 19:40:08 ]
pi_126032715
Tinuviel, lijkt me ook naar hoor. Het zal vast erger zijn voor de ouders, maar dan nog. Het is verdorie je kind waar ze iets mee gaan doen :(
Maar komt goed! :*
pi_126033053
Dit is inderdaad niet de bedoeling met de katten, maar deze foto moest ik natuurlijk nemen :D en Coco die is helemaal geweldig!

Ik dacht trouwens dat je buisjes for life had maar niet dus!
pi_126034190
Suikertante die 2e foto is O+ en die van Coco, haha: werkte perfect :)

Dankjullie wel voor alle lieve woorden. Skoap en Phaidra bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik begreep ook van de kno arts, dat het echt snel gaat en je bij de narcose bij mag zijn. Hij zei niets specifiek over het erbij zijn in de wakker worden fase, maar dat is vast geen probleem. Wel fijn, dat mijn baby gelijk mee naar huis mag en daarna ook geen beperkingen kwa bad, douche en zwemmen.

Suiker, de buisjes vallen er meestal zelf uit zei hij, op zijn laatst na iets van 9 maanden, dus niet for life. Meerdere keren buisjes is iets wat we pas kunnen bepalen als we zien hoe het na plaatsen van die buisjes gaat en hoe het gaat na het uitvallen van de 1e buisjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126036363
Wat een naar nieuws Tinu, hoop dat alles goed gaat! :*

Dus.. het zal wel één van de laatste posts in dit topic zijn want mijn dame is vandaag 1 jaar geworden *O* En wat een geluk hadden we met het weer!

Hier nog even een kleine fotospam.

Dit was vanmorgen tijdens het uitpakken van de cadeaus.

Tijdens de wandeling in het bos vanmiddag

En 1 jaar borstvoeding!

Tot in het volgende topic allemaal :W
pi_126036445
Gefeliciteerd met je dreumes *O* *O* *O*
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:55:45 #227
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126036547
Gefeliciteerd met je dreumes Xanteh! *O* *O*

Wat een leukerd trouwens!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:59:31 #228
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_126036724
Gefeliciteerd met je dreumes!!

Tuniviel, Noortje kreeg buisjes toen ze 13 maanden was. Het is echt vooral klote voor jou als ouder, je kindje heeft er zoveel baat bij. Toen ze onder narcose ging was het echt niet leuk, maar het was in een mum van tijd gepiept.
pi_126036733
Suiker die laatste foto. Als ik die zie wil ik een kat voor Riley O+

Coco de ballonnentruc werkt bij jou heel goed. Echt geweldige foto

Xanteh gefeliciteerd met je mooie dochter.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 21:02:01 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126036868
die katten :D

Hier geen katten in de box gelukkig. Ze hebben er geen behoefte aan gelukkig. Sowieso blijven ze op afstand van de kinderen.
pi_126036906
Omen O+ ik vind het stiekem ook heel leuk dat ze F niet eng vinden!

Xanteh gefeliciteerd!!
pi_126037243
Tinu, vooral hopen dat het inderdaad zo snel klaar is en het vooral helpt!

Xanteh, van harte gefeliciteerd!
pi_126038621
Xanteh
Ook mooie bv foto
Tot snel in t dreumestopic *O*

Tinu
Hoop dat hij zich na de ingreep snel beter voelt

Suikertante
Was opzoek naar dingetjes voor S haar feest en kwam toen deze tegen
http://nl.dawanda.com/product/30787193-SPUCKTUCH-Sweet-Foxes
Moest aan jou denken :@
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:02:19 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126039655
Xanteh gefeliciteerd met je dreumes! Wat een plaatje is je meisje zeg, en wat lijkt ze op je! O+

Tinu, ohhh kan me voorstellen dat je even moet wennen aan het idee dat je kind onder narcose moet ;( maar hopelijk heeft L er snel baat bij! :*

Suiker, wat ligt je jochie daar heerlijk gezellig met de katten!! *; Niet de bedoeling inderdaad, maar wel ff een tof kodakmomentje :D

Ben verder niet bijgelezen, dit is wat ik nu even zo snel mee heb gekregen. Ik begin een klein beetje te landen geloof ik. Mijn meisje groeit inmiddels lekker (200 gram boven geboortegewicht!), dus dat is heel erg fijn! Nu nog zorgen dat ze ook zelf wakker wordt voor haar voedingen, zodat wij niet meer elke 3 uur een wekker hoeven te zetten 's nachts, om vervolgens een halfuur bezig te zijn met een prinsheerlijk slapend kind wakker te krijgen :') Dat voelt niet helemaal eerlijk als je zelf doodmoe bent zeg maar oO<

Oh en morgen gaan we voor het eerst een wandelingetje maken *O* O+ zo'n zin in! Ik ben namelijk alleen nog maar met haar naar het CB geweest, en dat is aan het eind van de straat :')
pi_126039885
Zoë wat leuk dat je aan me dacht! En wat een leukie zeg, ik heb hem even opgeslagen O+

LB welcome back! En veel plezier alvast morgen :) Je klinkt gelukkig!
pi_126049638
Dank jullie wel allemaal!
pi_126049766
Xanteh gefeliciteerd met je prachtige dreumes!! *O* leuke foto's!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126049779
Xanteh gefeliciteerd *O*

Tinu, hier geen ervaring met buisjes, maar het idee dat je kind onder narcose gaat voor een ingreep lijkt me niet fijn. Ik denk dat mijn tranen hoog zouden zitten.

Suuker, die foto's :D
Je bruine kat (main coon?) Is getransformeerd in een heel mooi jongetje :D
En coco, die foto van jou blijft geweldig.

Ik liep net om 07.00 naar beneden voor een fles en vroeg me af hoe eva dr egel in vredesnaam in de box terecht was gekomen. Tot ik me besefte dat er 2 oogjes terug keken :')
Poeslief had zich heerlijk in de buntingbag genesteld, vergeten gisteravond weg te halen :X
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:57:14 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126050076
Ooh lekker wandelen LB! Heerlijk!

Mijn jongste besloot vanochtend door te slapen. Die heb ik om 7 uur maar even wakker gemaakt voor een voeding. J kwam om 03:45, 04:30 en 07:00 uur dus best wel een relaxte nacht eigenlijk *O*

En ze lachen nu best veel en ze huilen met traantjes :'(
pi_126050390
Xanteh, nog gefeliciteerd met je dreumes! Leuke foto's!

Tinuviel, niet leuk dat je baby buisjes moet. Ook al stelt de ingreep niet veel voor, het is gewoon vervelend dat ze aan je kind moeten prutsen.

LB, fijn dat het beter gaat! Beetje jammer van die wekker idd maar dat zal in de loop der tijd ook wel goed komen :). Geniet van de wandeling, lekker pronken met E. O+

Fijn dat vannacht meeviel Kyara, je kon ook wel wat slaap gebruiken na de vorige nacht denk ik :).

Leuk al die kattenfoto's :D hier blijven ze gelukkig uit de box en ze tonen ook niet heel veel interesse voor J. eigenlijk.

Hier ook een lekkere nacht, nadat ze gisteren overdag maar niet wilde slapen heeft ze dat vannacht gelukkig ingehaald. Na de voeding van 23.15 kwam ze vannacht alleen om 3.15 en toen pas weer om half 7. Toch wel lekker vergeleken met de 3 keer dat ik er normaal uit moet 's nachts O+.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 09:42:56 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126050435
Kyara, traantjes ;( dan ziet het er nog een stuk zieliger uit!

L0t, dat klinkt inderdaad fijn! En toch redelijk netjes elke 3 uur toch? Hoe lang laat ze er normaal tussen?

Hier hadden we gisteren nog een mijlpaal: de eerste keer poep tot hoog op de rug :') Ze was dan ook wel uitzonderlijk druk ermee geweest :Y)
pi_126050447
Hier ook buisjes gehad bij de middelste en het is op dat moment even niet cool, maar het had hier ontzettend snel resultaat :Y
En het gaat inderdaad supersnel!

Xanteh gefeliciteerd! :)

Gmogge allemaal!

Hier nog een nachtvoeding of 3/4 en veel te weinig slaap, maar verder hebben we een heerlijke baby O+
Die inmiddels lekker probeert te eten :D In verband met de allergie-dingen doen we een groot gedeelte gepureerd (je moet weten of ze echt iets binnen hebben gekregen of niet) maar zodra dat een beetje duidelijk is, mag hij ook veel zelf doen :Y
pi_126050483
LadyBlack fijn dat ze aangekomen is. En veel plezier met wandelen

Kyara fijn dat je een goede nacht had. En echte traantjes zijn zo zielig.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:17:50 #244
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126050852
LB, wat fijn! Lekker naar buiten met je meisje O+

Kyara, fijn dat je vannacht meer hebt kunnen slapen! Huilen met traantjes is zo sneu hè, hier ook altijd dikke tranen.

Free, fijn dat het goed gaat! Op de nachten na dan, dat klinkt vermoeiend.

Hier weer een fijne nacht. Ze slaapt vaak door en wordt soms nog 1x wakker rond een uur of 3. Dan huilt ze alleen niet maar ligt ze even te kletsen (kan ook in haar slaap zijn) en dan slaapt ze weer verder O+. We hoeven er dus bijna niet meer uit *O*. Heerlijk! Ook slaapt ze iets langer, ipv kwart over 5/half 6 is het nu rond half 7/kwart voor 7. Prima ^O^ voelt als uitslapen :D

Xanteh, een beetje laat maar nog van harte met je dreumes! Leuke foto's :)
pi_126051069
Xanteh van harte met je dreumes *O* en de borstvoeding
Die katten :D :D ( Je kunt bijna deze :+ erop fotoshoppen!
Tinu ach gos je baby ;( hopen dat het meevalt.

Ik had op het cb gevraagd over de voeding van L. Omdat hij al bijna op een liter zit en nog maar 9 weken is. Wij geven h.a. dus voeding voor hongerige kindjes was geen optie. Nu zei ze dat ik vanaf 3 maanden van dat rijstespul (bloem, meel, pap?) mocht toevoegen. Maar is het dan nog wel hypoallergeen? En volgens de verpakking mag het pas vanaf 4 maanden. Nog iemand die er eerder mee begonnen is?
pi_126051368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:34 schreef Fieder het volgende:

Ik had op het cb gevraagd over de voeding van L. Omdat hij al bijna op een liter zit en nog maar 9 weken is. Wij geven h.a. dus voeding voor hongerige kindjes was geen optie. Nu zei ze dat ik vanaf 3 maanden van dat rijstespul (bloem, meel, pap?) mocht toevoegen. Maar is het dan nog wel hypoallergeen? En volgens de verpakking mag het pas vanaf 4 maanden. Nog iemand die er eerder mee begonnen is?
Hoeveel drinkt hij precies dan? Is die liter met of zonder schepjes?
Dacht dat hypoallergeen voornamelijk om de koemelk gaat; johannesbroodpitmeel toevoegen zou np moeten zijn. En als de cb arts/verpleegkundige aangeeft dat dat nu al mag, dan zou ik ervan uitgaan dat het ook niet uitmaakt.

Bij twijfel, zou ik anders gewoon nog even opbellen. Je twijfels uitspreken. En dan kunnen zij je wellicht geruststellen (dus duidelijk uitleggen waarom het al ok is enzo).
pi_126051375
Xanteh, ook wat laat hier, maar gefeliciteerd met je dreumes!! *O*
pi_126051412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:34 schreef Fieder het volgende:

Maar blijft hij om meer voeding vragen? Want hier was dat ineens over. Dat was wel al eerder zitten nu dagelijks rond de 700 cc
pi_126051418
Xanteh gefeliciteerd met je dreumes
pi_126051676
Coco Johannesbroodpitmeel geef ik al, om in te dikken voor zn reflux. Dit gaat echt om dat spul waar je t eerste papje mee maakt. Rijstebloem? Hij drinkt 900 water, dat is zonder de schepjes. Die liter gaat alleen om het water dacht ik. Het zijn dan dus 30 schepjes poeder op een dag. Heel veel rek zit er dan niet meer in.
As, ik wacht er sowieso mee tot het echt niet anders kan, misschien dat hij idd minder gaat vragen. Ik hoop het wel want ik wil zo lang mogelijk wachten met bijvoeding.

Maar ik vond het zo raar dat er 4 mnd op de verpakking stond en zij zei dat het al kon.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:16:29 #251
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126051745
Bij ons op het cb zeiden ze ook dat het eerder kon. Wij zijn met 3 maanden en 3 weken gestart omdat S 's nachts snel weer honger kreeg steeds. Heb wel eerst een paar keer een heeeeel klein beetje gegeven om te kijken hoe hij reageerde. Ging prima (hij had verder geen h.a. voeding nodig trouwens)

Dus bij ons ietsjes eerder dan 4 maanden. Maar pas op, dit soort vragen levert hier vaak eindeloze discussies op ;)
pi_126051847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:13 schreef Fieder het volgende:
Coco Johannesbroodpitmeel geef ik al, om in te dikken voor zn reflux. Dit gaat echt om dat spul waar je t eerste papje mee maakt. Rijstebloem? Hij drinkt 900 water, dat is zonder de schepjes. Die liter gaat alleen om het water dacht ik. Het zijn dan dus 30 schepjes poeder op een dag. Heel veel rek zit er dan niet meer in.
As, ik wacht er sowieso mee tot het echt niet anders kan, misschien dat hij idd minder gaat vragen. Ik hoop het wel want ik wil zo lang mogelijk wachten met bijvoeding.

Maar ik vond het zo raar dat er 4 mnd op de verpakking stond en zij zei dat het al kon.
Ah ja, het is idd 30 schepjes max/dag.

Ik heb het even nagekeken, en Saartje dronk in haar 2e maand (met 7,5 week) 5x150/5 per dag, met regelmatig wat extra's tussendoor. Dus die zal toen rond de 800/850 ml water/dag hebben gezeten.

Volgens mijn dagboekding zat ze in/vanaf haar 3de maand op 5x180/6. Dus lijkt me best vergelijkbaar met jouw mini. Daarna is het niet meer omhoog gegaan.

Tegenwoordig (overmorgen 6 maanden) drinkt ze 4 of 5x 180/6, en iedere dag ook nog fruithapje.
en zijn we langzaam bezig met het uitbreiden/aanpassen van haar eten --> dus pap/groente/etc
pi_126052188
Hoe groot zijn de flessen fieder. Hier kwam kyan steeds eerder en dacht ik dus ook hoe gaan we dat redden (wij geven ook ha dus zelfde probleem). Toen zijn we naar 5 flessen van 150/5 gegaan. Al vrij snek naar vijf flessen dus en ineens had hij genoeg. Hier was de truc minder maat wel grotete flessen.

Overigens regelt hij het goed zelf. Overdag komt hij iets vaker. Maar na een nacht van 8 uur drinkt hij vaak maar 80/85 cc.
pi_126052247
Hier met bijna drie weken zo'n 20 schepjes per dag. Ik vertelde jullie laatst dat hij zo'n honger had steeds, maar hij varieert nu gelukkig wat hij drinkt, soms 80cc en de fles erna weer 130cc, dus niet meteen de volle 30 schepjes!
Lees nu wel met interesse deze info over hoe dat met 3 maanden gaat!

Na de twaalf uur af en aan krampjes heeft F van 00:45 tot 06:15 geslapen *O* en daarna weer tot 10:00! Maar ik zag dat we niet de enigen zijn, hoera voor de goede nachten!!!

Oooh traantjes.. Dat komt straks ook natuurlijk! Hebben ze het allebei al Kyara?

Ondeugende katten dus, de plantenspuien staat hier wel altijd klaar en werkt meestal goed.

Wij zijn aan het experimenteren met wanneer in de box, reiswieg of bed. Vandaag lijkt F zich in elk geval een stuk beter te voelen dan gisteren, en wat een prachtweer! Weekend! *O*
pi_126052441
Wat leuk Coco dat jij dat allemaal bijhoudt! Ik heb zowel mn zwangerschap als nu de eerste weken niks bijgehouden. Heb ik nu spijt van...

Hier is het nu 6 flessen van 150/5. Omdat hij 's nachts ook nog een fles vraagt. Op 180 sliep hij niet langer door hier.
120 heeft hij niet genoeg aan. Hij heeft een tijdje 5 flessen gehad maar dan wilde hij echt 180/6.
Ik kijk het nog even aan en hoop dat hij vanzelf minder nodig gaat hebben. Als ik jullie ervaringen lees kan dat best nog wel gebeuren. Iig goed om te lezen dat het advies van het cb klopte. :)

Suiker wat goed *O*
pi_126053706
Rijstebloem mag in principe al vanaf de geboorte Fieder, dat mag alleen niet op de verpakking staan. Wij gaven het vanaf 3 maanden, omdat M de fles niet wilde en zo z'n papje slobberen kon.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_126054055
Fieder zoals gezegd was Djenna hier ook een hongerlapje. Achteraf gezien merkte ik dat ze vooral tijdens een sprongetje meer behoefte had aan voeding. Hier een globaal schemaatje hoe het bij ons ging:

2 weken 6 x 120/4
6 weken 5 x 150/5 (toen begon ze met doorslapen tussen 23 en 7)
10 weken 5 x 180/6
12 weken 4 x 180/6
18 weken 4 x 210/7

De meningen zijn verdeeld over het wel/niet geven van flessen van 210/7. Het is een hele plens iedere keer en ik maakte me enorm zorgen voor overgewicht/ onnodig oprekken van de maag. Echter ze was zo ontevreden met minder .. eigenlijk had ik geen andere keuze. Achteraf gezien kom je erachter dat ze het allemaal gewoon zelf regelt. Haar gewicht heeft even een kleine piek gekend met 3 maanden (maar nog steeds onder de +1 lijn). Daarna stabiliseerde het. Blijkbaar had ze het dus gewoon nodig. Ik was o zo bang datze steeds meer en meer nodig zou hebben en dat er gewoon geen rem op zou zitten. Met het sprongetje van 3 en 4,5 maanden een enkele keer een extra fles gegeven. Ook daar zijn de meningen over verdeeld. Ik weet wel dat ik me bij een eventueel brusje van Djen geen zorgen meer zal maken. Ze regelen het echt zelf :). En nu we sinds een week opvolgmelk hebben krijg ik er met moeite 4x 180/6 in. Dan maak ik me juist weer zorgen of ze niet te weinig drinkt. Hoe raar kan het gaan? Het komt altijd goed! Vertrouw daar op :)
Wij zijn met vier maanden begonnen met structureel een groentehapje.. al moet je je daar vooral niet teveel bij voorstellen. Met vijf maanden fruithapje.

Xanteh gefeliciteerd!
pi_126054395
Xanteh gefeliciteerd met de 1 jaar en 1 dag *O*

Ik ben totaal niet bijgelezen...
Man is met alle kroost naar zijn ouders, ik heb vanochtend een nieuwe auto gekocht, de zon schijnt. Wat een top-dag. Ik ga snel weer buiten zitten, genieten vd stilte!
Met een meidenkwartet
pi_126054816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:55 schreef Fieder het volgende:
Wat leuk Coco dat jij dat allemaal bijhoudt! Ik heb zowel mn zwangerschap als nu de eerste weken niks bijgehouden. Heb ik nu spijt van...
Nooit te laat om alsnog mee te beginnen :Y

Heb een 9maanden dagboek bijgehouden, en nu dan zo'n ding voor baby's eerste jaar. Schrijf er zelf veel extra notities bij en plak er (mini)foto's in enzo. Erg leuk! Vind het nu al leuk om dat 9maanden dagboek terug te lezen enzo :Y
pi_126055960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Clubsoda het volgende:
Rijstebloem mag in principe al vanaf de geboorte Fieder, dat mag alleen niet op de verpakking staan. Wij gaven het vanaf 3 maanden, omdat M de fles niet wilde en zo z'n papje slobberen kon.
Oh das goed om te weten!

Leuk om te zien hoe t bij jullie allemaal verliep :Y stelt me wel gerust
pi_126059906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef Fieder het volgende:

[..]

Oh das goed om te weten!

Leuk om te zien hoe t bij jullie allemaal verliep :Y stelt me wel gerust
De rijstebloem is ook koemelkvrij zit alleen soyalecitine in maar volgens mijn dietiste is dat een stofje waar je niet op reageert ook niet als je allergisch bent voor soja maar zetten ze dit er alleen op om geen gezeik aan hun broek te krijgen;
pi_126066051
Lekker van het weer genoten iedereen? :)

LB, hoe was het voor de eerste keer naar buiten? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 20:24:15 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126068336
Wij zijn er helaas niet meer op uit gegaan vandaag. Ik ben alleen vandaag dus het kwam even niet uit.

Wel zelf nog een struik gerooid, klimop gesnoeid en wat onkruid gewied in de tuin. Hopelijk morgen wel even met z'n allen een wandelingetje maken.
pi_126082643
Nog een grote *O* voor C van Xanteh. Tot straks in het dreumestopic. Hopelijk hadden jullie een fijne dag. Leuke bv foto, jij hebt echt zo een leukerd, ze is al een echte dreumes!

LB, hoe was het naar buiten gaan.

Kyara, dat was even een rustigere nacht met een doorslaper.

Hier gaat het goed, aantal voedingen gisternacht, maar meneer slaapt nog. Ik ben net wakker. Gisteren nog een vriendin gesproken, die anesthesist is en wat vragen gesteld over de narcose, ze kon ook wat van mijn angsten wegnemen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 5 mei 2013 @ 08:22:30 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_126082712
Goedemorgen. Hier was het gisteren met de wind best nog koud. S ochtends op de tennisbaan niet trouwens.

Isabel heeft vannacht (5 uur of zo) weer de complete fles uitgespuugd. Zo sneu. En alles onder. Vind het nog steeds lastig die flessen. Gister weer zeven flesjes met gemiddeld 110 ml per fles. We bieden iedere keer 165 aan maar ze drinkt het gewoon niet. En als ze trek krijgt is ze zo enorm boos. Dan gilt ze het uit van boosheid.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:23:26 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_126082717
Ze slaapt nog trouwens. 23.30 uur fles. Om vijf uur alles uitgespuugd en nu nog slapen... gek hoor.
pi_126082869
Sneu Becky. Hopelijk eenmalig. Maar met 7 flessen van 110 komt ze uit op 770 dat is toch redelijk. Dat is iets meer dan Kyan over de dag drinkt en ze is niet zo groot toch? Kyan woog van de week thuis 6,1 kg.

En hoe laay komt ze normaal dan? Wij hebben nu een aardig ritme (klopt af). 23.00 uur laatste fles en dan weer tussen 6.30 en 7.30 uur. Soms komt hij zelf en soms maken wij hem wakker.
Dan drinkt hij maar 85 (bieden 165 aan maar hij drint al dagen niet meer dan 85). En een uur later slaapt hij weer een uurtje.
pi_126083399
Ben in emo modus
SPOILER
Grappig om terug te lezen.. Druk bezig met S haar verjaardag en herinneringen aan vorig jr.

Zal zo hier terug lezen over dingen van gister&vandaag :+ ook belangrijk
pi_126083929
Becky, wat sneu van het spugen. Hopelijk gebeurt het nu niet meer. Ik weet wel, dat ze vaak zeggen, dat het er bij spugen vaak zo uitziet alsof een hele voeding uitgespuugd is, terwijl het er vaak erger uitziet, dan het is.

Zoe, ik kan het me nog goed herinneren. Je vond het helemaal niet erg, dat je zus eerst beviel, maar het was erg vervelend, dat de bevalling zo vaak leek te beginnen en dat je zoveel pijn had.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126083979
Kyara
Wat sneu huilen met echte traantjes

Fijn suikertante!
Is soms even puzzelen maar een baby geeft wel aan wat hij wel/niet prettig vind.

Heerlijk Cathmar eventjes rust

Tinu
Fijn dat ze wat angsten kon wegnemen

Becky
Wat sneu :(. Als S snachts alles eruit spuugde sliep ze vaak ook wat langer dan normaal. Vond ik ook vreemd maar misschien heeft het lichaam dat nodig, spugen kost ook veel energie denk ik.

En over flessen geen idee.
S gaat steeds meer eten. Gister op verjaardag at ze goodies chips (wortel) ging erin zonder kokhalzen. Als mensen vragen of ze iets mag hebben kan ik gewoon ja zeggen O+
Gister had ze na een half Avent bakje aardappel/groente/vlees gepureerd, nog zin in meer! At ze bijna een half bolletje weg en nog hapjes vla.
Vriend en ik zitten echt verbaasd te kijken dan..voelt zo goed. Zo moet het dus gewoon zijn :)
Geven ook nog rapley maar veel gooit ze op de grond, dus wat gepureerd zodat ze het ook echt binnen krijgt. En svonds/snachts 1 of 2 korte voedingen nog.
pi_126084082
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:52 schreef Tinuviel het volgende:
Becky, wat sneu van het spugen. Hopelijk gebeurt het nu niet meer. Ik weet wel, dat ze vaak zeggen, dat het er bij spugen vaak zo uitziet alsof een hele voeding uitgespuugd is, terwijl het er vaak erger uitziet, dan het is.

Zoe, ik kan het me nog goed herinneren. Je vond het helemaal niet erg, dat je zus eerst beviel, maar het was erg vervelend, dat de bevalling zo vaak leek te beginnen en dat je zoveel pijn had.
Kan me nu niet meer herinneren (gelukkig) hoeveel pijn het deed. Vriend verteld me dan hoe erg het was maar voor mij voelt dat niet zo.
Bij een 2e zw.schap/bevalling zou ik wel veel anders gaan doen. Achteraf was ik door de bekkenpijn en weken voorweeën lichamelijk al 'op' had niet tot 42weken door moeten lopen. Maargoed dat is achteraf :) heb veel van het afgelopen jr. geleerd

Heb ook een foto van die dag dat ik m'n zus opzocht in het ziekenhuis, moest huilen toen ik m'n zus en nichtje zag *; die foto's zijn zo mooi om terug te zien.

Heb jij dat ook dat je terug denkt aan vorig jaar?
pi_126085275
Xanteh:super gefeliciteerd *O* wat een mijlpaal. Zal jou en alle andere bijna dreumes moeders missen hier. Ik heb alles bijgelezen. KJ Gecondoleerd

Omen: hier alles super. Lief dat je het vraagt. We zijn echt op vakantie en ben weinig online. Heel veel mazzel met het weer. Heerlijk hoor. Een tuin en een bad. Wat een luxe.

Reageer dus iets minder misschien. Dagen zitten vol met wandelen en luieren.

Mooie foto's gezien. Piekie sneu en beterschap. Mandy welkom!
pi_126085307
Poosje niet meegelezen, dus geen idee hoe wat wie en waar :@ maar kreeg net een quote melding.

Alles gaat goed hier, ze heeftwel af en toe hele kleine aanvalletjes (welke ik nu op film heb kunnen zetten).
Maar geen "echte" aanval meer gehad gelukkig.
7 mei moet ze weer prikjes dus dan weer preventief 120mg paracetamol elke 4u en bij koorts ter observatie naar het ziekenhuis.
8 mei hebben we weer een afspraak met de kinderarts en neuroloog dus dan horen we hoe en wat nu verder.

Oeh en even de trotse mama uithangen O+
http://instagram.com/p/Y7Psxbshis/

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 11:53:35 ]
pi_126085374
Wat fijn logi, je bent er weer
pi_126085581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:50 schreef Sam1993 het volgende:
De rijstebloem is ook koemelkvrij zit alleen soyalecitine in maar volgens mijn dietiste is dat een stofje waar je niet op reageert ook niet als je allergisch bent voor soja maar zetten ze dit er alleen op om geen gezeik aan hun broek te krijgen;
Bedankt voor de goeie info!
Tinu fijn dat je wat gerustgesteld bent, al zal het nog steeds wel moeilijk worden
Becky wat vreselijk zielig. Fijn dat ze lekker slaapt nu.
Zoe wat een mooie herinneringen. En wat goed om te lezen van S O+ *O*
KZ genietze :* Het klinkt heerlijk
Logi wat is ze mooi O+ maar wat erg dat ze nog steeds aanvalletjes heeft! Ze heeft er zelf waarschijnlijk geen last van?
pi_126085739
Nou Kyara, een struik rooien, klimop snoeien en onkruid wieden klinkt als een lekker dagje hoor! ^O^

Tinu, wat fijn dat je vriendin je wat gerust heeft kunnen stellen!

Becky misschien was ze wel uitgeput van het spugen, je weet nooit! Misschien toch wat minder diep geslapen van tevoren.. 770 lijkt me heel netjes? F drinkt nu al bijna 800 en die is morgen 3 weken! 125 cc per kilo was toch gemiddeld (met bijbehorende schepjes)? Aan de andere kant moet je nooit van gemiddelden uitgaan natuurlijk.. we gaan er gewoon vanuit dat het eenmalig was :Y

As vanaf wanneer kun je ze eigenlijk laten doorslapen? Hij komt nu nog zelf hoor, maar eergister bij uitzondering een keer niet. Was wel heerlijk zeg O+ Een keer voeden per nacht voelt als een luxe maar als hij dan niet komt is het wel nóg luxer natuurlijk. Heb jij nog iets actief gedaan aan het doorslapen of heb je alles van K af laten hangen?

Zoë gewoon van de herinneringen genieten joh! Emo kan best lekker zijn ;) En ik vond mijn UD al gek, moest er steeds aan denken, werd er niet emo van maar als F een jaar is denk ik dat ik ook wel even een traantje weg zal pinken O+

Kleinzusje geniet van je vakantie, en groot gelijk dat je weinig online bent! Hoe doet je kleine het eigenlijk, helemaal gewend en hoe lang heeft dat geduurd? Of ging het meteen goed?

Logi wat een zoeteke zeg! En 8 mei is al over drie daagjes, heb je het geduld een beetje op kunnen brengen? Kun je het tussendoor loslaten? Hopelijk valt het mee. Vergelijken heeft misschien niet veel zin, maar mijn suikernichtje heeft een vrij heftige epileptisch-achtige aanval gehad en daar is het bij gebleven. Draaide haar ogen nog wel eens weg, maar werd alleen maar minder. Ze verwachten nu niet meer dat het nog eens gebeurt. Dus ik duim voor eenzelfde afloop voor jullie :*

F heeft lekker geslapen vannacht, nog steeds zo nu en dan krampjes maar het duurt niet meer zo lang en we kunnen hem goed troosten. En 's nachts heeft hij er dus geen last van (zit me hier wild te kloppen).
SPOILER
F lijkt over het algemeen rustig en gelukkig, hij reageert steeds meer op ons, ik word nog steeds verliefder O+
pi_126086042
Suiker geef jij bv of fv?
Hier zei de wvk dat.. wanneer ze zich goed warm kunnen houden en weer op hun geboortegewicht zitten je ze 's nachts mag voeden op verzoek (als ze dus wakker zijn en honger hebben). Anders lekker laten slapen. Ik keek in die periode wel altijd of ze helder en actief was zeg maar.
pi_126086134
Ik geef FV! Ik zet ook geen wekker meer, maar merk dat het nu al langer wordt tussen de flessen. Hij hield zich eigenlijk al heel snel goed warm, dus dan laat ik 'm gaan en blijf ik opletten! Bedankt :)

Oh, ik heb nog een tietenvraag.
SPOILER

[ Bericht 48% gewijzigd door Suikertante op 05-05-2013 12:45:25 ]
pi_126087340
Logi fijn dat ze geen heftige aanvallen meer gehad heeft.

Suiker ik weet dat dus ook niet zo goed. Als het aan Kyan ligt laat hij er soms dus langer tussen maar ik vind acht uur wel lang zat hij is nog geen drie maanden.
En wb ritme heeft hij het zelf gedaan. Op eem gegeven moment merkte we dat hij tussen 8 en 9 in slaap viel en hij zo'n 12 uur slaapte en alleen wakker was voor zijn voeding. We verschonen hem voor zijn fles en daarna kunnen we hem zo wegleggen. Overdag slaapt hij nog best veel maar vaak kort (45 min).

Wat betreft spelen ik merk dat ik ook moet zoeken. Kyan slaapt makkelijker en meer dan zijn broer en ik verbaas me soms dat hij weer moe is. Leggen we hem op tijd weg slaapt hij binnen 5 min. Zijn we zo niet gewent.
Maar spelen doen door bv hem op een speelkleed te leggen. Hebben nu een losse babybox gekocht. Mijn ketting is favourite of een speeltje in zijn gezichtsveld houden.
We hebben een hond die muziek maakt en zijn buik is een spiegel. Ik leg hem dan op zijn buik voor de hond. De muziekmobiel vind hij leuk en gewoon zijn knuffeldoekje in zijn handen of een rammelaar. Merk dat dit veel meer aanslaat bij hem itt zijn grote broer.
Oh en ik zing voor hem en klets met hem is ook een succes.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:58:19 #280
259886 pessie
pi_126089551
Lauren ligt dolgraag in de box onder de mobiel, te spelen met de babygym. En ze kijkt graag de kamer in. Verder een grote broer die er als een entertainer de helft van de rijd voor staat. Soms is ze onrustig en huilerig en als we haar dan in de box leggen wordt ze helemaal blij. Ideaal, een boxbaby. :+
pi_126091974
Zoe, toch wel goed dat je het weer vergeet. Ging mij met de bevallingspijn niet anders. Ook ik heb wel van die terugblikken. In maart was dat de herinnering dat ik vorig jaar rond deze tijd 2 keer in het ziekenhuis had gelegen, maar ook leuke momenten zoals de herinnering van koninginnedag, die de buurvrouw naar boven bracht.

Kz, klinkt naar een heerlijke vakantie.

Logi, fijn, dat het betergaat. Wat een schatje!

Suiker, fijn, dat je steeds verliefder wordt.

As lekkere spelletjes!

Pessie, zeker ideaal zo een boxbaby.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126092071
Ik denk dat ik gewoon even geduld moet hebben, want hij laat zich nog niet zo afleiden natuurlijk. Hij ziet die hele mobile nog niet en hij kan nog alleen doekjes en de speen vasthouden en dan nog alleen omdat hij per ongeluk de goede kant op grijpt. Van kletsen en zingen wordt hij rustig. Wel leuke tips voor straks O+ Hij ziet zichzelf wel in de spiegel achter het verschoonkussen, heel gek!

Als we hem hier om 19:00 boven in bed leggen blijft hij tot 10:00 rustig slapen afgezien van de voedingsmomenten. Maar het blokje erna is voor ons dus nog zoeken, dan blijft hij wakker en dat is vaak zijn moppermoment. Hij kijkt dan als een oorwurm :D We proberen gewoon van alles en de ene keer werkt het beter dan de andere keer! Een knuffeldoekje heb ik trouwens nog niet, dat is misschien wel het eerst wat hij makkelijk kan grijpen.
pi_126092769
Ik voel me echt zo'n afrika moeder als ik dat lees. Noa heeft nog nooit alleen gelegen, heb dr echt altijd bij me.

Ze slaapt als ik beneden ben altijd op mijn borst of in de box en als ik boven bezig ben op haar kamertje, als ik ga douchen heb ik haar mee in haar wipstoeltje en als ik ga slapen in bed.
Dus het hele op hun eigen kamer leren slapen etc. ken ik niet :@

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier, maar dit vind ik fijn heb het altijd zo gedaan en mijn jongens zijn degenen die op den duur zelf in hun bedje wilden slapen rond 2jr en ook nooit problemen gehad met aanhankelijlheid oid gelukkig.
pi_126092959
Suiker
Vervelend van de lekborsten. Dat tintelen ( on fire?) had ik ook als S honger had ( nog voor ze dit aangaf met smakken ofzo ) of als ik aan haar dacht. Gek gevoel.

Spelen; wij hadden een gekleurd babyboekje rechtop in de box, rood vinden ze geloof ik leuk m naar te kijken? En deze aan de andere kant: http://www.kidsfavorites.(...)anner-pram_2794.html
Vond ze erg leuk. Mobiel vond ze niet echt leuk.

S lag weinig in de box, veel bij mij. In het begin lag ze max 30min in de box denk ik. * Zoë23 gaat even terug lezen

Tinu
Oh ja idd je hebt in het ziekenhuis gelegen. Weet zo even niet waardoor. En jullie maakten zijn naam pas later bekend toch? Een aantal dagen na de geboorte?

Logi
Wat een schatje O+
pi_126092969
Oeps.
pi_126093052
Is toch ook heerlijk als je dat zelf fijn vindt? Ik heb gewoon een aantal uren per dag dat ik wil werken, wassen, koken, boodschappen doen (alleen).. had eigenlijk verwacht dat ik hem ook niet los zou willen laten maar ik word er wat benauwd van als hij uren op mij plakt merk ik.
Nu hebben wij ook geen kamers in ons huis dus hij ligt nooit op zijn eigen kamer. Ik hoor hem dus wel altijd en hij hoort ons ook (en dan nog de babyfoon aanzetten he :')).

Zoë bij mij is het dus ook erger als ik hem knuffel! En ik heb ook net een tof ding in de box gehangen.
SPOILER
pi_126093147
Voor die taken hebben wij een huishoudster dat scheelt natuurlijk ook een hoop. En werken kan ik vanuit huis.

De manier van opvoeden etc. moet gewoon goed voelen voor jezelf (anderen zullen altijd zeggen doe dit doe dat pak daar alleen uit wat bij jou past) dat zie je namelijk direct terug in je kindje :)

Dus lekker je eigen gevoel volgen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 15:23:09 ]
pi_126093321
Ja precies, vind het soms lastig maar het werkt keer op keer het beste!
  zondag 5 mei 2013 @ 15:29:27 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126093357
Hier liggen de meisjes in de box of in wipstoeltjes. Mobiel of gewoon om zich heen kijken. De hele tijd bij mij liggen kan niet, sowieso geen plek voor 2 en M vraagt natuurlijk ook aandacht. Merk nu ook wel dat ze rondom de voedingen langer wakker zijn en dat als ze wakker zijn ze ook niet per direct eten hoeven hebben.
pi_126093369
Suikertante
Oh dies echt leuk! :D
Hmm ik vond het ook lastig, maar misschien kun je hem op het moment dat hij echt wakker is even in de box doen? (bijv wakker,voeden,verschonen,spelen) zal per baby ook wel verschillen wanneer dat moment is maar het is een idee. Kun jij even iets doen & heb je elke keer een 'vast moment' waarop je kunt rekenen 'dan kan ik eventjes iets opruimen' ofzo

S lag veel bij mij en wilde eerst niet graag in de box of wieg ofzo. Wipstoel pas met 5mnd gekocht omdat ze graag wilde zitten. Op een gegeven moment ging het makkelijker om haar in de box te leggen. Wat logi zegt kijk wat bij je past. Als hij het niet leuk vind ( of jij ) merk je het snel genoeg. Moedergevoel klopt eigenlijk altijd wel.
pi_126093549
Dat, wat je zelf fijn vindt en mogelijk is, en naar je gevoel luisteren. De eerste maanden heeft ze voornamelijk bij mij gelegen, vonden we beide fijn. Op een gegeven moment merkte ik dat ze meer wilde ontdekken en ging het heel natuurlijk beetje bij beetje anders, box, wipper enz. Nu wil ze eigenlijk amper nog bij mama, want das voor baby's zie ik d'r altijd denken 😉.
  zondag 5 mei 2013 @ 15:36:43 #292
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126093618
Zeker, volg je gevoel! Wat wij deden is een 'ritme' aanhouden bij wakker zijn. Steeds dezelfde volgorde aanhouden, borst/fles, verschonen, knuffelen, box/(later)wipstoel en dan weer slapen. Of welke volgorde dan ook! In het begin wilde ze ook niet heel graag in de box liggen maar omdat ze op een gegeven moment toch 'wist' wat er ging komen vond ze het goed. Met een week of 5/6 lag ze heel graag in de box naar de mobile te lachen O+

SPOILER
Het tweede tandje komt er nu ook aan *O* en ze kan nu liggend vanaf haar buikje gaan zitten! Zo knap!
  zondag 5 mei 2013 @ 15:39:33 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126093731
Ja, door een ritme aan te houden creeer je ook een soort regelmaat. Hier is het verschonen-eten-spelen-knuffelen-slapen.

M heeft trouwens ook heel veel bij en op mij gelegen. En die ging ook in zijn wipstoeltje mee als ik ging douchen en zo. De meiden vinden het wel leuk om beneden te zijn. Maar daar gebeurt nu natuurlijk ook veel meer dan toen M een baby was.
pi_126094054
Volgens mij doen we het best goed dan nu :) Hier proberen we: verschonen - fles - box/knuffelen - slapen - knuffelen. Soms wil hij echt meteen eten als hij wakker wordt, dan knuffelen we niet eerst, of hij valt in diepe slaap na de fles en dan slaat hij de box/knuffelen over.
Ik merk nu wel dat hij ook makkelijker in slaap valt zonder eerst de fles te krijgen. Als ik hem knuffel en hij gaat gapen of zijn ogen vallen een beetje dicht dan leg ik hem in bed en dan protesteert ie even maar valt hij toch in slaap. Eerst bleef hij rustig een half uur piepen en dan haalde ik hem er toch maar weer uit.

Wat een vrolijke foto Tante :D
pi_126098029
Zoe, de eerste keer ziekenhuis was met net 30 weken, ik had longontsteking en er was verdacht op gebroken vliezen. Gebroken vliezen was uiteindelijk niet aan de orde. In het ziekenhuis bleek echter, dat ik te weinig vruchtwater had en meneer lag in stuit, dus moest ik daar onder controle blijven. Na een controleafspraak waren de bloedwaardes ineens slecht en mocht ik weer 2 dagen blijven.

Suiker, anders is een draagdoek misschien nog een oplossing?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126098469
Ja dat is zeker een succes! Hij valt dan wel direct in slaap maar hij vindt het heerlijk.
pi_126100576
Jeetje wat een slaapdag hier. Heb net even zitten tellen hier. Djen is welgeteld vijf uur wakker geweest ongeveer :X
Zou het komen door het weer?

Maar als ze dan wakker was.. dan was het ook een en al gezelligheid :)
Slaapkopje.
pi_126101208
Fijn Suiker, datdat zo een succes is. Kan je baby slapen en jij wat werk in het huis doen, toch?

Twinkle, wow zeker een slaapkoppie. Zoiets hadden we misschien de eerste maand of twee, daarna niet meer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126102206
Ja daar heb je wel gelijk in Tinu, ik moet dat wat vaker doen! Morgen maar meteen eens proberen. Ik ben tot nu toe alleen met de doek naar buiten geweest!
  zondag 5 mei 2013 @ 20:08:05 #300
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126102762
Becky, wat sneu zeg. Ging 't vandaag beter met drinken?

Suikertante, fijn zeg dat het steeds beter gaat en dat je steeds verliefder wordt. Dat blijft zo hoor, net als je denkt dat je je baby niet nóg leuker kunt vinden, vind je hem ineens toch nóg nóg leuker, mooier en liever O+ . Bij ons was het ook zo dat het de eerste +/- 7 weken vooral veel plakken en vasthouden was, en daarna (dat was bij ons de enige echte duidelijke sprong met huildagen en 'opeens' een ander kind) zag hij ineens echt de mobile en kon hij zichzelf heel eventjes vermaken terwijl ik eens toekwam aan een wasje of douchen ofzo. Of soms zelfs dat het beide lukte ;) . En vanaf dan werd dat bij ons eigenlijk steeds langere momenten. Oh en dat branderige, dat klinkt mij als een toeschietreflex in de oren? Ik vond dat ook een vervelend gevoel en had die ook nog een tijdje nadat ik met de borstvoeding gestopt was.

Wat een moppie tante Soesa! Ze is fijngebouwd of niet? En yay voor haar rol-zit-acties! Oh en Logician wat is Noa een knapperd! Ik hoop dat die aanvallen verleden tijd zijn, lijkt me echt eng :{

Wij zijn vandaag voor het eerst met Silvijn naar het park geweest, lekker in het gras aan het water gezeten. Voetjes in het gras O+ Voor het eerst het Deryan tentje gebruikt en dat werkte echt super! Fijn ding zeg. Kwamen nog jonge ouders naar ons toe om info te vragen over dat tentje.

Ik zag net wel toen we Silvijn in bad deden dat hij best wel flinke uitslagplekken heeft op zijn armpjes en beentjes. Een soort 'plakkaten' zeg maar. Geen idee waar het door komt, of het eczeem is, een reactie op de zonnebrandcreme of een reactie op de zon. Maar dat laatste lijkt me sterk omdat hij niet direct in de zon heeft gelegen. En de uitslag zit niet op zijn gezicht terwijl ik dat ook meerdere keren heb ingesmeerd. Hij heeft wel aan een stukje komkommer en aan een stukje mango gelikt, die had hij nog niet eerder gehad. Mocht het een reactie op de zon of zonnebrandcreme zijn dan zou het morgen minder moeten zijn lijkt me? Als het niet minder wordt bel ik denk ik toch maar even de huisartsassistent morgen.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:09:43 #301
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126102825
Oh en Twinkle, 5 uurtjes op een dag is echt weinig voor die leeftijd ja! :o Zou best eens door de warmte kunnen komen. Verder niet hangerig?

Ow, sluit ik m met mijn P.S. oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')