quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë een gastouder gevonden
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.
Zolena. Wat een chaos zal dat zijn geweest. Hopelijk droogt j tapijt nog netjes op.
Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in ordeOok nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje
Ik stuur die van mij er altijd uit. hij slaapt bijna altijd op de bank omdat hij tijdens het computeren inslaap valt. en dan geef ik hem een gil en mag hij de fles geven :pquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef As1981 het volgende:
Oh en even wat tegenwicht mijn man gaat er dus altijd 's nachts uit. Althans als het nodig is.Als de voedingn goed uit komen hoeft dat dus niet
*vind ik leuk*quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 01-05-2013 22:15:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Geweldig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed
Ik zat net de juiste woorden te zoeken!quote:
Ja hè, alleen de meiden hebben blauwe ogen en M bruine.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Mineola wat een lekkere hapwangen!
En Kyara, je gaat nu echt zien dat ze dezelfde enorme kijkers hebben als M!
Volgens mij is de oogkleur met 6 maanden 'klaar'.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Sam1993 het volgende:
De kleuren van de oogjes kunnen nog verranderen toch?
Lisa is geboren met blauw en heeft nu grijs/groen
Ja maar M's ogen waren al heel snel echt donker en de meiden zijn al 3 maanden en het wordt steeds blauwer. Ik heb ook blauwe ogen dus heel gek is het nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Sam1993 het volgende:
De kleuren van de oogjes kunnen nog verranderen toch?
Lisa is geboren met blauw en heeft nu grijs/groen
Gelukkig! Echt sneu. Je kan echt zo plaatsvervangend opgelucht zijn hè bij een volle poepluierquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef danic het volgende:
Piekie pffff wat een rotval moet dat geweest zijn. Sterkte.
Verder veel gelezen maar weinig onthouden![]()
Maar hier even jubelen, want we hadden vanavond poep! Genoeg voor minimaal 2 luiers in 1x. Ik hoop toch echt dat ze dit niet blijft doen en duim dat de orthiflor ook hierin helpt. Want qua krampjes is het 90 % minder. Echt wereld spul. Dus hopelijk ook vaker poepen dan eens in de 6 dagen.
J wordt gewoon niet wakker inderdaad. Gewoon niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha ben jij er ook zo een?
Ik ben gewoon jaloers op zoveel slaapvermogen natuurlijk, ik word bij elk kreuntje wakker
Ja het is wel gewoon duidelijk een broertje van Leyla... Jennifer zie ik niet zo terug eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:32 schreef laziness het volgende:
De tweede foto lijkt hij op zijn zusjes Tico
Goed he voor iemand die 2 tot 3 uur per nacht sliep hiervoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J wordt gewoon niet wakker inderdaad. Gewoon niet.
Oh ja!! Soms wel als Bram wat ligt te pruttelen.. Dan komt hij overeind en mompelt hij iets van nou nou brammetje en dan draait hij om en slaapt verder, en de volgende dag weet hij dat niet meer.
Ik val wel snel weer in slaap, volgens mij komt dat door de borstvoeding. Maar het is wel pittig hoor. Om half 10 gaat M weer naar bed en de voeding van de meiden is om 11 uur dus dan duik ik er ook nog even in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:00 schreef Suikertante het volgende:
Vergeleken met jouw nachten is dit vakantie Kyara.. Hoe trek jij dat eigenlijk, zovaak wakker worden? Word je niet langzaam steeds vermoeider of is dat ook iets hormonaals wat je er dan doorheen sleept?
Volgende keer beetje borstvoeding met de hand kolven en dat in het neusje druppelen. Werkt helemaal geweldigquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat een mooi beertje Tico!![]()
Pfff respect hoor Kyara, ik word al moe als ik het lees.
Hier ook niet veel geslapen. J. had een snotje vastzitten en was zo benauwd. Ik kon 'm niet zien maar wel horen zitten. Uiteindelijk wat gekookt water met wat zout in haar neusje gedruppeld, ze niestte en er kwam me toch een gigantisch snotje uitMan, ik was zó opgelucht voor haar
.
Ohh goede tip!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Volgende keer beetje borstvoeding met de hand kolven en dat in het neusje druppelen. Werkt helemaal geweldig
Dat is fijn! Ik loop zelf bij de kno-arts in het ziekenhuis bij jullie en de wachttijden zijn echt irritant. Ook als je dus al patiënt bent... Heel slecht vind ik dat. Bij wie mag je?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:17 schreef Tinuviel het volgende:
Wij hebben met geluk, door een afzegging nu vrijdag een plek bij de kno arts gekregen. Gelukkig maar, eerste reguliere afspraak was pas weer in juli mogelijk.
Herkenbaar! Maar hij gaat er ook vaak genoeg wel uit hoor. Maar het lukt hem tegenwoordig niet zo goed om hem rustig te krijgen, dus ga ik er net zo lief zelf meteen uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn man hoort Luuk ook niet. Zegt na een nacht met 3 voedingen: hij heeft goed geslapen he? heb hem niet gehoord. Ik vind het niet eens erg. Hij weet dat ik het hoor, dus hoeft hij het niet te horen. En gesprekjes midden in de nacht weet hij later ook niet meer
Hihi, hier vaak ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Keshet het volgende:
Ik ben hier degene die de kinderen niet hoort.
Acherm... Heeft hij er veel last van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |