abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125947700
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Met een meidenkwartet
pi_125947718
Hoop dat jullie wel rustig kunnen eten dames!
Met een meidenkwartet
pi_125948263
Cathmar daar kan ik dus nu al tegenop zien.. Mijn vriend zei al dat we maar lekker veel rijst- en pastasalades moeten eten deze zomer, dan kun je het gewoon terugzetten in de koelkast en later weer verder eten! Is het huilen intussen weer gestopt..?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:12:32 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125948435
Amper bijgelezen. D werd vandaag in het ziekenhuis ook aangesproken met "jongeman" :D
Ik vind zelf wel dat jongetjes een heel duidelijk jongensgezichtje kunnen hebben maar bij meisjes is het vaak toch wat onduidelijker. M was echt duidelijk een jongetje, de meisjes hebben wel meisjestrekjes maar soms lijken het ook jongetjes. En vandaag had ze een blauwe romper met witte stipjes aan dus ik snap de verwarring.

Vandaag weer bij de orthopedisch instrumentmaker geweest en ik heb nu wat meer vertrouwen in dat ding.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:24:14 #5
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125948716
Wat hebben ze er aan veranderd?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:39:21 #6
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125949114
Niks, maar ik weet nu dat het voorste ding het belangrijkste is en het niet erg is als het achterste ding verschuift. En dat ik het meer als een stuurmiddel moet zien dan dat ze in een bepaalde positie wordt geduwd. Oftewel, het ding zat gewoon goed en hij was tevreden.
pi_125949177
Zoe, fijn zeg van de gastouder *O*

Cathmar, vervelend zeg! Je kunt je baby ook nog niets van je eigen eten afgeven, daar is ze nog te klein voor.

Suiker, herkenbaar. Hier wordt mijn man NIET MEER wakker van huilen, voedingen, boertjes etc.
Ik wensde, dat hij als de jouwe tenminste af en toe wakker werd ook als het al te laat is.

Phaidra, fijn, dat je een ander kind had na het slaapje :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:41:47 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125949190
Ah, op die manier. Fijn wat extra uitleg. Moet ze nou straks na dit ding nog "breed geluierd" worden of iets dergelijks of is het dan ook echt klaar?
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:44:34 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125949281
17 juni hebben we weer een afspraak bij de Orthopeed en als de echo goed is dan mag dat ding in de prullenbak!

Zoe, wat fijn een gastouder!
pi_125949537
Tweeling mama's even respect hoor. Ik was vanmorgen bij sonnetje en op een gegeven moment hadden we vier kindjes die moe waren en kwamen we als ervaren mama's toch handen te kort.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:56:35 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125949654
Oh 17 juni is te overzien!

Niet wakker wordende partner s nachts lijkt me lastig. Ik word zelf soms in het weekend als ik kan uitslapen niet eens wakker als Silvijn wakker is en mijn vriend opstaat. Dus als ik weet dat ik niet hoef maak ik me er ook schuldig aan :+ . 's nachts word ik wel van elke kik wakker, heb sinds een maand ofzo ook de babyfoon weggehaald op onze slaapkamer. Ik hoor hem toch wel en anders hoor ik iedere zucht door dat ding.

Zoe idd echt fijn van de gastouder!
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:03:47 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_125949922
Gulara wat is hij al groot!

Zoë, ik heb denk ik over je bericht heengelezen :@ nieuwe gastouder gevonden voor S?

Moppie is ze danic O+

Op een gegeven moment werd manlief wel wakker voor Nathan en sliep ik :+ . nog steeds wordt manlief nu eerder wakker van Nathan terwijl hij vandaag dacht dat we een goede nacht hadden gehad terwijl Lauren 3 nacht voedingen wilde :D

Oh, en de ID kaart voor Lauren is binnen *O*
pi_125950022
Dat is gek, zo'n selectief gehoor! Ik kan nu wel met het gepruttel in slaap vallen, dat lukte de eerste week ook niet. Maar als hij dan even stil is en weer begint word ik wakker. En dan weet ik niet zeker waarvan, en dan ga ik bedenken of ik moet gaan kijken of niet..
Tinu, tis dat ze er niks aan kunnen doen he.. ;)

Kyara, fijn dat je er nu vertrouwen in hebt en anderhalve maand is inderdaad te overzien! Hoe is het met je kleinste na afgelopen nacht? (of heb ik dit weer verkeerd onthouden? :@)
pi_125950050
Even snel terug gelezen. Zag leuke foto's voorbij komen.

Gulara 62 cm!!! Wauw wat een lange zeg.

Fijn zoë van de gastouder.

Pessie nu mogen jullie echt op vakantie. ID kaart moet ik ook nog even regelen deze maand.
pi_125950084
Even niet bijgelezen.
Koninginnedag is hier gister een beetje anders afgelopen dan we konden voorzien. Peuter is met zijn driewieler dusdanig naar gevallen (hij reed met een vaartje een helling af en sloeg toen om) dat hij zijn scheenbeen heeft gebroken. Omdat ze bang waren voor mogelijk buiktrauma (stuur was misschien in zijn buik gekomen) hebben ze hem een nachtje gehouden. Man mocht gelukkig ook blijven.
M was natuurlijk ook mee naar de eerste hulp en zo, hij heeft grlukkig get overgrote deel van de tijd geslapen in de maxi cosi. Hij zat voor het eerst in dat ding en direct zijn we over de aanbevolen max van 2 uur heen gegaan :@

Het eerste autoritje met z'n vieren had ik graag naar een leukere bestemming gemaakt :)

Peuter is bekaf en snapt nog niet echt wat er aan de hand is. Hij schrikt ook steeds in paniek wakker omdat hij zijn val herbeleefd.
Het meest lastige vind ik dat peuter graag bij mij wil zitten/slapen, maar dat dat niet gaat omdat ik moet voeden... Voelt echt verscheurend. Tamelijk k*tgevoel :'(
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:11:07 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125950177
Piekie, wat een rotdag zeg! Echt schrikken. Sterkte en beterschap voor je peuter! Ach en een keer over de 2 uur is echt niet zo erg voor je baby.
pi_125950381
Ohnee Piekie! Ook al kan het iedereen gebeuren, het blijft schrikken en heel naar dat het net jouw kind overkomt natuurlijk! Is je man niet knuffelbaar genoeg voor je peuter? Of is die niet thuis op de momenten dat je peuter je aandacht wil?
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:23:04 #18
381212 Gulara
From the future
pi_125950656
Ja het is een lange, nog geen 8 weken. Een soort GVR. O+ Hij flitspopt ook heel veel. :s)

Morgen ga ik weer bijlezen, nu kind weer naar bed bonjouren. Trusten dames. :Z
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:24:44 #19
381212 Gulara
From the future
pi_125950720
Ach Piekie wat zielig. Dikke :* voor jou en peuter.
pi_125950965
Piekie, wat naar. Beterschap voor je peuter!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125951052
Haha Gulara is dat een teken? Want de mijne flitspopt ook als een bezetene!! *)
Slaap lekker!
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:34:06 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_125951155
Ah Piekie, wat zielig! Hoe is het nu met je peuter?

Lange baby Gulara! Mijn meisje was 4(!) cm korter met 2 maandjes. Op zo'n lengte een enorm verschil!

Fijn Zoë!

Elin snapt een app op mijn telefoon :D. Is van Fisherprice, komen allemaal diertjes in beeld. Om de beurt verschijnen ze, nadat je het geswiped. Dat doet ze nu zelf :D. Slimmerd O+
Ook trekt ze zichzelf op aan mijn vingers van zitten naar staan, kan ze d'r 'gympjes' uittrekken (klittenband) en is ze bang voor een haan. Ze is zo leuk O+
pi_125951360
Gulara GVR! :D

Piekie wat schrikken.

En Zoe fijn dat je een gastouder gevonden hebt.

Soesa staan aan vingers *O*

Man gaat er hier 's nachts ook nooit uit, of hij hoort mini niet, maar gelukkig is mini 's nachts niet zo vaak meer wakker.

Oh en mini heeft net een geintje uitgehaald. De stop uit bad getrapt in de slaapkamer (makkelijk naast commode). Mijn tapijt wat doe je... :') En voor je dan ook die doorzichtige dop met 1 hand gevonden hebt en er weer in geduwd...
pi_125951434
Zoë een gastouder gevonden :)
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.

Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in orde :) Ook nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_125951505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Sam1993 het volgende:
Zoë een gastouder gevonden :)
Piekie, Wat zielig zeg!
Tweelingmama's ik zou het niet na kunnen doen hoor vind 1 al genoeg. en dan jij nog Cathmar met twee peuters pff ik kan 1 baby en een peuter soms al niet aan.
Zolena. Wat een chaos zal dat zijn geweest. Hopelijk droogt j tapijt nog netjes op.

Hier vandaag op het CB geweest de weegschaal van het zkh week af gelukkig 200 gram minder haha ze is nu 10,2 kilo en 76,9 cm hoofdje lag op de gemiddelde lijn gewicht gewoon eigen lijntje. Lengte was weer wat traag zoals gewoonlijk maar alles was prima in orde :) Ook nog twee prikken gehad. nou zeg ze heeft niet nagrevreven en toen ik het zat te doen in de kleedruimte werd me vriendelijk verzocht om lisa aan te kleden want het was enorm druk.. (was geen 1 aankleedplek meer open. Nu heeft ze 2 grote plakkaten op haar benen en moet telkens huilen als ze haar beentjes beweegt. Zielig meisje :(
pi_125951562
Oh en even wat tegenwicht mijn man gaat er dus altijd 's nachts uit. Althans als het nodig is.Als de voedingn goed uit komen hoeft dat dus niet :D
pi_125951807
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef As1981 het volgende:
Oh en even wat tegenwicht mijn man gaat er dus altijd 's nachts uit. Althans als het nodig is.Als de voedingn goed uit komen hoeft dat dus niet :D
Ik stuur die van mij er altijd uit. hij slaapt bijna altijd op de bank omdat hij tijdens het computeren inslaap valt. en dan geef ik hem een gil en mag hij de fles geven :p

vervolgens slaapt hij dan boven weer verder. maar die hoort Lisa ook niet en ik de laatste tijd steeds minder.
pi_125952148
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed :D
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:01:48 #29
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125952375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Nou dan is het maar goed dat Lisa nog eens een gil geeft, dan komen jullie elkaar in elk geval nog eens tegen in bed :D
*vind ik leuk*
pi_125952434
Haha inderdaad :P maar mij maakt het allemaal niet uit hoor het hele bed voor mij alleen haha en aan liefde en romantiek heb ik geen tekort dat kan ook vroeg in de avond of overdag :P Vanwege mijn angststoornis slaap ik erg onrustig en we sliepen daar beide enorm slecht op (hij snurkt en praat in zijn slaap) Zo kunnen we beide iniedergeval een deel van de nacht goed slapen :P

[ Bericht 55% gewijzigd door Sam1993 op 01-05-2013 20:33:36 ]
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:58:22 #31
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125955156
Hoi,

Ik kom me hier melden in het babytopic vanop mijn roze wolk, met een 6 dagen oude Damian.
Afgelopen maandag mocht (8> moeder en zoon mee naar huis nemen.
D. is een heel tevreden kereltje, helemaal geen huilbaby, en zit al bijna weer op zijn geboortegewicht. Een droom en een wolk van een baby en voor manlief en mij de mooiste baby van de wereld!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_125956046
O+ O+ er is er een verliefd! Welkom Mandy :)

En Sam, is ook zo :D maar het klonk zo ongezellig ;)
pi_125956083
Welkom Mandy!

*O* S ging in het midden vd huiskamer staan! Zonder steun! Ziet er zo schattig uit O+ ben super trots

..zo nu ga ik even lezen :s)
pi_125956569
Phaidra
Fijn dat het na het slaapje beter ging!

Cathmar
Ja ze lijkt ons super lief, heeft dr hele huis aangepast & is kindvriendelijk.
Vrouw van begin 50, tuin met zandbak, schommel en zandbak en fijn ingerichte slaapkamers. Ze heeft ook een box enz in huis die ze voor S in elkaar gaan zetten. Heel anders dan bij gastouder1 die wilde S smorgens niet op bed doen en wilde de box niet verlagen omdat haar eigen kind daar de hele dag in lag.

-O- van t huilen tijdens etenstijd

Pessie
Schattig een babyfoto op Idkaart
Ja we hebben een gastouder gevonden :s)

Trusten Gulara
GVR :D

Zolena
:o boef

Slimme tante, tante soesa :+

Pieki
Aww wat sneu

& ik hoor S altijd, vriend bijna nooit. Snachts haalt hij haar op voor voeding en ik breng haar terug naar haar ledikant.
Als ze in het weekend vroeg wakker is gaat hij met haar naar beneden O+
pi_125956586
Fijn Zoé, een gastouder. Deze klinkt wel beter dan de vorige zeg. Hopelijk bevalt het goed. En staan!!!

Oh Piekie, dat is schrikken zeg! Wat zielig voor je peuter. Heeft hij veel pijn? Hopelijk slaat de schrik snel om in trotsheid over zijn gipsen beentje.

Mandy en modelbaby :P, welkom! Fijn dat het zo lekker gaat.

Gulara, wat is Pi lang zeg! Zijn jullie zelf ook lang?

Mijn koninginnedag kabouter: ah papa, wat is dat? geef maar snel hier, dan kan het meteen in mijn mond!
(Niet quoten aub)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mineola op 01-05-2013 22:15:09 ]
pi_125956762
Minola wat een lekker bolle heb je O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125956814
Hehe Mineola :D
Die kniestukken! Leuk broekje!

Welkom Mandy, fijn dat het zo genieten is bij jullie.

Piekie, cherm je kindje ;( beterschap!

En Zoë *O* voor het staan, wat knap!
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:33:12 #38
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125956944
Wat goed Zoe! *O*

Oh wat sneu Piekie. Arm ding.

Verder zag ik nog mooie stats en een mooie foto O+

Ik ga er altijd uit 's nachts. Man wordt niet wakker. Die maak ik wel wakker als ik lig te voeden een 1 van de andere kinderen aandacht nodig heeft.

Nog even een overzichtje van gisteren:

woensdag 1 mei 2013 @ 21:33:39 #39
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125956969
Dat broekje! Superleuk :D . Goeie koptelefoon ook, slim ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125957024
Zoe super van S!!

Kyara O+ O+ rijkdom heb je!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125957178
Mineola
Wat een schatje

Kyara
Fijn dat de orthopedisch instrumentmaker tevreden was
O+ mooi gezin!
pi_125957514
Mineola wat een lekkere hapwangen! O+
En Kyara, je gaat nu echt zien dat ze dezelfde enorme kijkers hebben als M!
pi_125957703
KJ, wat kan zo'n baby ontzettend troost geven. Gecondoleerd hoor.

KJ, Twinkle, Spees-eend, Sonnetje mooie oranje foto's

Speed-eend bijhouden is ook lastig. Gewoon inspringen wanneer je kan en zin hebt en zo af een toe een foto posten van je mooie baby

Tinu beterschap voor je baby

Gulara wat een mooie stats. Jouw baby die anderhalve maand jonger is dan de mijne is al groter en zwaarder. Voer je hem zo af een tor wat pokon?

Ik vind het ook fijn om te lezen dat er meerdere mensen zijn die het wel eens moeilijk hebben met hun baby. Ik zie nu al een beetje op tegen het volgende sprongetje bijvoorbeeld.

Xanteh wat gaat de tijd snel zeg. Alweer bijna een jaar.

Op mijn werk heb ik een foto van Riley en een vrouw die de foto zag vond haar duidelijk een meisje. Ik heb volgens mij ook een meisjesmeisje. Of het is dat ik het weet.

Mineola klinkt als een gezellige dag. Je foto heb ik gemist helaas

Coco die haarfoto is geweldig. Haha

LB, ik duim ook voor je dat de bv snel goed op gang komt. :*

Spees-eend. Hij lijkt zelfs na je hele mooie creatie nog steeds een jongen

Danic wat een schatje O+

Zoë wat fijn dat jullie een gashouder hebben. *O*

Kyara ik duim dat dat ding 17 juni d'r prullenbak in mag

Ik ben altijd zo bang dat ik Riley niet hoor. Dus ik houd mijn slaapkamerdeur altijd open. Maar gelukkig heb ik een paar keer meegemaakt dat ik heel goed reageer als ze net een ander geluidje maakt.

Pieki wat een rotdag :*

Tante Soesa wat leuk dat ze die app zo goed doorheeft

Sam mooie stats en prikjes zijn gewoon stom

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Haha. Geweldig.

Mandy welkom

Mineola wat een lieve foto

Kyara wat een mooie foto's
pi_125958029
Thanks allemaal! Broekje is Lindex en het matchte gister wel heel mooi, haha.

T is helemaal niet zo'n bollo trouwens, 7625 bij 69,5 :P cm Iets onder het gemiddelde lijntje zelfs. Maar lekkere wangetjes heeft hij wel ja O+

Spees:
SPOILER
pi_125958059
Ohh je drietal Kyara O+ die lachende foto O+

Mandy, welkom!

Zoë, klinkt goed die gastouder! Wij zijn er ook naar op zoek, lastig om zoveel vertrouwen in een vreemde te leggen..

Piekie, wat sneu voor je peuter ;( en vervelende timing zo in je kraamtijd.

Verder nog een hoop schattige foto's van schattige kindjes gezien, leuk! O+ De rest ben ik al weer vergeten, gaat echt nog te snel voor me hier met zo weinig slaap :+
pi_125958125
OmentieIvo _O_
pi_125958203
En de foto van Kyara O+ dat dat allemaal van jou is he?
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:05:04 #48
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125958961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:53 schreef Mineola het volgende:
OmentieIvo _O_
Ik zat net de juiste woorden te zoeken! :+ . Heb je een blocnote omentielvo? :D

SPOILER
pi_125959941
Hoi Mandy welkom en gefeliciteerd met je modeljongete *G*

Zoe, voor het staan *O*

Minneola, leuke outfit! Ging jpapa daar nou het beer aanreiken?

Kyara, wat een rijkdom. Leuke oranje familie. Jouw meisjes kijken idd heel heder en nieuwsgierig de wereld in. Fijn, dat het spreidbroekje goed zit.

Omen, het is niet altijd makelijk, nee.

Wij hebben met geluk, door een afzegging nu vrijdag een plek bij de kno arts gekregen. Gelukkig maar, eerste reguliere afspraak was pas weer in juli mogelijk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_125960112
Nee!! Ik heb mineola's foto gemist :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')