met zo'n druk programma moet je welquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
10 uur in Sittard... Dat betekent dat ik om kwart voor 10 zo'n beetje moet arriveren op het station daar, zou betekenen dat ik om half 7 in de trein zou moeten zitten. Dat is best heel vroeg.
Dit dusquote:
Je wilt toch wat kennis opdoen of niet? Vorige keer werd er vooral gezellig gedronken. Laat even duidelijk zijn dat dat dus NIET de bedoeling is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
10 uur in Sittard... Dat betekent dat ik om kwart voor 10 zo'n beetje moet arriveren op het station daar, zou betekenen dat ik om half 7 in de trein zou moeten zitten. Dat is best heel vroeg.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt toch wat kennis opdoen of niet? Vorige keer werd er vooral gezellig gedronken. Laat even duidelijk zijn dat dat dus NIET de bedoeling is.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Adames het volgende:
en nog een aanmerking, Valkenburg heeft geen grotten, maar groeves. En ook daar zit je weer met reistijd. Sla Valkenburg over, wil je toch zoiets zien blijf dan lekker in Maastricht. Ook daar heb je kazematten en mergelgroeves.
kom je toch nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik verander hetquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Adames het volgende:
en nog een aanmerking, Valkenburg heeft geen grotten, maar groeves. En ook daar zit je weer met reistijd. Sla Valkenburg over, wil je toch zoiets zien blijf dan lekker in Maastricht. Ook daar heb je kazematten en mergelgroeves.
Niet te vergelijken!?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik verander het![]()
Het leuke van deze meet kan de verschillende locaties zijn, Valkenburg is toch echt niet te vergelijken met Maastricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:23 schreef Stefan het volgende:
Heb je een beetje goede gear in Limburg, anders kom ik niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Je kunt er Limburgers in het wild zien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef Stefan het volgende:
De locatie is ver maar bij meets moet er altijd wel iemand ver reizen. Als je leuke dingen gaat doen die zijn georganiseerd is de reis natuurlijk minder erg.
Wat Limburg betreft qua landschap, wat is daar bijzonder aan mbt andere delen van NL?
Heuvelachtig, uitgestrekt, heel andere sfeerquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef Stefan het volgende:
Wat Limburg betreft qua landschap, wat is daar bijzonder aan mbt andere delen van NL?
Prima, laat maar wat weten als je kuntquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:41 schreef Puala het volgende:
Ik wacht even af wat de datum word, maar ik ben heel druk in mei![]()
Vergeet het gezellige eten niet! En het gezellig rondwandelen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt toch wat kennis opdoen of niet? Vorige keer werd er vooral gezellig gedronken. Laat even duidelijk zijn dat dat dus NIET de bedoeling is.
Okey zal het in de op zetten!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef andreas612 het volgende:
Leuk idee, geen idee of ik kan, heb het eigenlijk nonstop druk met studie.. maar als ik nog een tip mag doen, tussen hoog-kruts en gulpen ligt een soort plateau waar ze hop verbouwen vior gulpener volgens mij, super relaxte en mooie plek.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:23 schreef Stefan het volgende:
Heb je een beetje goede gear in Limburg, anders kom ik niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Limburg.. Ben ik vorige week nog geweest![]()
Ik blijf ook nog even meekijken.
Fotografeer jij danquote:Op donderdag 2 mei 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerste bericht in dit subforum voor mij![]()
Limburg![]()
, zeker de buurt van Maastricht
Ja met me mobielquote:
KLB / "opzouten kutbelg"quote:Op donderdag 2 mei 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerste bericht in dit subforum voor mij![]()
Limburg![]()
, zeker de buurt van Maastricht
quote:
Jep, achja meer is niet altijd beter hequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:26 schreef Puala het volgende:
26 mei gaat hem worden denk ik? Denk dat het gewoon te kort dag was om een grotere groep bij elkaar te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |