Na de succesvolle meet in Nijmegen heb ik een plan gemaakt om de volgende meet in het zonnige zuiden van ons land plaats te laten vinden. Het lijkt me tevens interessant deze keer ook videografen uit fot mee te mogen laten doen!
We kunen beginnen rond 10 uur in de morgen in Sittard, de "noordelijkste" locatie van mijn plan. In Sittard ligt namelijk mijn studio, we kunnen wellicht een model regelen en hier een uurtje of 2 fotograferen. Uiteraard mogen jullie de studio flitsers gewoon gebruiken, ik kan ze in de slave mode zetten zodat de flitsers van jullie camera's ze aansturen.
Sittard is prima met het OV te bereiken (rechtstreeks vanaf de grote steden), en de studio is op loopafstand van het station. Mensen die willen meeliften kunnen moeiteloos met het OV naar de eerste bestemming gaan.
Na het fotograferen en wat gedronken te hebben in het pand kunnen we op pad gaan naar Gulpen om te genieten van de rust en het prachtige uitzicht. Deze locatie is ideaal voor landschapsfotografie, maar ook Valkenburg is een vervangende mogelijkheid (combineren kan natuurlijk ook). Vervolgens kunnen we naar het drukke Maastricht gaan om urban fotografie uit te oefenen en tevens te shoppen in de fotozaken die Maastricht rijk is. We kunnen hier wat eten/drinken, al vond ik dat we bij de meet in Nijmegen te veel in cafés/restaurants zaten en te weinig met fotografie bezig waren.
De datum maakt mij niet veel uit, ik heb een poll gemaakt met datums in de weekenden:
Poll: Welke datum schikt je het best?•
zaterdag 18 mei•
zondag 19 mei•
zaterdag 25 mei•
zondag 26 mei•
zaterdag 1 juni![results.cgi?pid=386127&layout=3&sort=prc]()
Om de TT wat rijker te maken hierbij een aantal foto's van de bestemmingen:
De studio in Sittard
Gulpener landschap
De groeves van Valkenburg
MaastrichtOp/aanmerkingen zijn welkom, geef even aan of je komt/wil komen, dan zet ik je in de misschien of aanmeldingen lijst
[ Bericht 0% gewijzigd door Susteren op 01-05-2013 18:14:13 ]
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op
donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')