Ik heb er maar 1 geprobeerd hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
sowieso wat is het nut? het eerste wat je gaat doen als je zo'n ding hebt is toch 100 miljoen miljard verschillende images proberen?
Niet op een server nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil hem in iedergeval als printserver inzetten, en hopelijk ook als scan server, tevens is webserver + vpn een mooi doel
[..]
XBMC, op een servertje?
als je 1 doel hebt (b.v. xbmc) dan snap ik dat een preinstalled kaartje fijn kan zijn..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
sowieso wat is het nut? het eerste wat je gaat doen als je zo'n ding hebt is toch 100 miljoen miljard verschillende images proberen?
Dat is het nu toch ook eigenlijk? Alleen stop je dat kaartje eerst even in je pc en knal je er een image opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als je 1 doel hebt (b.v. xbmc) dan snap ik dat een preinstalled kaartje fijn kan zijn..
dan is het inelkaar klikken en kabeltje prikken en gaan..
true, maar dan moet je er maar net zin in hebben om uit te zoeken (niet dat het veel werk is) hoe je dat moet doen..)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is het nu toch ook eigenlijk? Alleen stop je dat kaartje eerst even in je pc en knal je er een image op
Nu nog je spellingquote:
Ik zie geen ronde hoekjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Apple wrijft alweer in z'n handjes om deze gast aan te klagen
Sorry.quote:
Google "Intel All in One Barebone". Is een begin maar ziet er wel interessant uit.quote:
controleer van te voren of je wel windows 7 drivers hebt? (lees: of ze bestaan)quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen een oude laptop weer kaal en 'nieuw' maken.
Had gedacht om HDD te formateren (via BIOS?) en Windows 7 schoon erop te zetten.
Ben alleen bang voor problemen (is een laptop waar eerst Vista opstond, drivers etc.)
Nou ja, we zien wel. Nog tips?
Het is een oud ding (Acer Aspire 9420 geloof ik) en de Acer-site noemt geen W7 drivers. Wel apart, want hij heeft er naderhand gewoon W7 opgezet en jarenlang gebruikt. 'ns verder googlen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:07 schreef mschol het volgende:
controleer van te voren of je wel windows 7 drivers hebt? (lees: of ze bestaan)
Thanks. Nu al een paar keer W7 geļnstalleerd maar ben dat nog nooit tegengekomen. Opletten dus.quote:formatteer de schijf vanuit de windows 7 setup
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
Thanks. Nu al een paar keer W7 geļnstalleerd maar ben dat nog nooit tegengekomen. Opletten dus.
Misschien gooi ik ook wel gewoon alle bestanden weg en laat het daarbij.
Ik ga het maar zo doen. Heb nog W7 Home Premium op een USB-stick staan (en key van zijn W7 installatie is ook bekend) dus dat gaat lekker handig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef MaximusTG het volgende:
Kijk of er een serial onderop de laptop staat. Download een windows 7 versie die overeenkomt met de licentie van de laptop (hoogstwaarschijnlijk een NL windows 7 home premium).. Brand die op een dvd, of zoek op hoe je er een bootable (opstartbaar) usb stick van maakt.
Start de laptop opnieuw op, waarschijnlijk zal een dvd automatisch opstarten, de usbstick staat waarschijnlijk niet standaard bovenaan in de boot-volgorde. Dit moet je soms in het bios aanpassen, maar vaak kan je ook op een knop (meestal f8) drukken om een bootmenu te krijgen waarbij je kan kiezen tussen harde schijf, dvd of usb.
Als de windows 7 installatie is gestart krijg je op een gegeven moment een overzicht van de harde schijven in je computer. Wis alle aanwezige partities, en kies de lege ruimte die dan ontstaat om windows op te installeren. Windows setup zal dan automatisch de nodige partities aanmaken.
Dank voor de tip en ik ga het eens proberen als ik er tijd voor heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Jump het volgende:
Voor diegene die een streetview guess spelletje willen spelen. Ik heb zojuist via GeoGuessr eentje gespeeld. Voor als je het niet kent: je wordt gedropt op een willekeurige plaats, en het is de bedoeling op de locatie zo nauwkeurig aan te duiden op de kaart rechtsboven. Je mag hierbij rondlopen met streetview, maar geen externe hints gebruiken.
Spelletje hier. Of als je niet wilt spelen, maar zien hoe dicht ik er zelf bij zat, klik hier.
Zie ik daar....zonlicht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Jump het volgende:
Wiiiieeee, kleine duivels rondlopen in de tuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jumpquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie ik daar....zonlicht?
Jij woont vast niet in Nederland.
Ahquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie niet bij iedereen zijn / haar ondertitel. Bug in mijn CSS.
inderdaad, gister geupdate en het is niet meer vooruit te branden op de telefoon die ik nu (tijdelijk) gebruikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Is opera mobile bij Adobe ingelijfd ofzo? De interface heeft een nieuw kleurtje en alles is ineens zo traag als dikke stront
Foto's zijn van afgelopen zondag, en toen was het hier goed zonnigquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie ik daar....zonlicht?
Jij woont vast niet in Nederland.
Ik ben geswitcht naar Firefox, bugs waar ik eerder last van had met firefox lijken gefixt en het is echt pijlsnel. Sneller dan de oude opera.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
inderdaad, gister geupdate en het is niet meer vooruit te branden op de telefoon die ik nu (tijdelijk) gebruik
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoppa, 3TB pr0nspace erbij.
Handbrake?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, dat gaat lekker.
7.4GB per aflevering van een uur.![]()
Freemake Video Converter sluit zich gewoon af na 10-50% omgezet te hebben. VidCoder (die op een of andere manier samenwerkt met Handbrake) laat audio en video helemaal uit sync lopen, en vergeet ondertiteling (die er bij zou moeten zitten).
Zijn er hier mensen die opnames van een Humax (in megagroot .ts formaat) hebben verwerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |