abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:44:46 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938186

SPOILER: Transferbeleid 2012-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarado op 01-05-2013 13:05:42 ]
pi_125938193
Tweeduizend topics _O_

JUBILEUM TOETERTJES *O* _O_
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:45:26 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938201
Is dat nieuw dat ik topics moet openen?
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:45:50 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938215
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:41 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad. Commercie heeft het voetbal kapot gemaakt. Het moderne voetbal spreekt me erg tegen.
Ach ik weet het niet, ik kan nog steeds genieten, helaas minder van mijn eigen club
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:46:56 #5
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweeduizend topics _O_

JUBILEUM TOETERTJES *O* _O_

Waarom zit jij niet op school? En heb je examens deze maand?
pi_125938250
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:46 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Waarom zit jij niet op school? En heb je examens deze maand?
Heb vakantie maar dat geheel terzijde, en nee.
pi_125938267
Ben overigens benieuwd naar het uitshirt, zullen ze toch op 12 mei mee spelen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:47:57 #8
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938270
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ach ik weet het niet, ik kan nog steeds genieten, helaas minder van mijn eigen club
Kan er serieus kwaad om worden. De hele opzet, alleen om het geld. Tuurlijk kan je genieten van het voetbal op zich, maar dat is het dan ook.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:49:00 #9
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938297
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb vakantie maar dat geheel terzijde
Vandaar. Dus niet geheel terzijde.
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
en nee
Welk niveau en jaar doe je dan?
pi_125938306
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Vandaar. Dus niet geheel terzijde.

[..]

Welk niveau en jaar doe je dan?
3 havo
pi_125938322
*Op naar de kampioens-overwinning.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:50:04 #12
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_125938330
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:51:14 #14
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938385
Nog 2 topics. :7

Dan het hele topic oeh ah-en.
Groot fan van User Wotte
pi_125938394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

3 havo
:D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:54:52 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat PSV Ajax mag wel uit de OP
Daarom open ik ook liever geen topics
pi_125938508
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je moet even [spoiler=Transferbeleid 2012-2013] terugzetten na het NAC - Ajax plaatje.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:59:52 #19
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar ben jij ook een werkloze student?
pi_125938607
quote:
Danny Hoesen is 22 jaar en staat in zijn eerste seizoen bij Ajax al meteen voor een landstitel. 'Je weet dat de kans groter is als je bij Ajax speelt, maar het is natuurlijk mooi als het dan ook direct lukt', zegt Hoesen, die al vroeg heeft leren knokken.

Zijn route naar succes is een kronkelweg vol teleurstellingen en hobbels. In Heerlen is hij één jaar oud wanneer zijn Nederlandse moeder en Marokkaanse vader gaan scheiden.

'Mijn drie jaar oudere zus en ik bleven bij mijn moeder. Ik was niet anders gewend. Toen mijn moeder problemen begon te krijgen, ben ik vanaf mijn elfde bij mijn opa en oma gaan wonen. Ik heb af en toe nog wel contact met mijn moeder en vader. Hij woont nog steeds in Limburg, ik spreek zijn taal niet, maar voel me er altijd thuis. Zes jaar geleden ben ik met hem in Marokko geweest, naar mijn familie. Een mooi land met gastvrije mensen.'

Fortuna en Roda
Voetbal neemt de belangrijkste plaats in zijn leven in. 'Ik was altijd aan het voetballen buiten. School interesseerde me niet.' Roda JC is eigenlijk zijn club, maar het wordt Fortuna Sittard. 'In de jeugd ben ik met mijn opa bij beide clubs langs geweest. Bij Fortuna werden we veel warmer onthaald. Dat had ook de beste opleiding.'

Op zijn zeventiende krijgt hij de kans om stage te lopen bij Fulham. Hij kan er voor drie jaar tekenen. 'Daar had ik veel zin in, al schrok ik wel enorm op het moment dat het echt ging gebeuren. Ineens besef je dan dat je alles achter je laat. Je vrienden, familie.'

Chelsea
Hoesen komt in een gastgezin. De Clarkes, bij vader Leroy, moeder Franzi, Stefan en Eva. 'Ze hebben me altijd heel vrij gelaten. Ik had een eigen kamer, maar vond het ook heerlijk om met hen op de bank tv te kijken. We hebben nog bijna dagelijks contact. Zij komen ook wel eens naar Amsterdam. Echte Chelsea-fans.'

In Londen wordt hij gauw zelfstandig. 'Ik ben een paar maanden verhuurd geweest aan HJK Helsinki, had bij Chelsea drie trainers in drie jaar. Net als ik een beetje vertrouwen kreeg, kwam er weer een ander. Best frustrerend. En de trainer van het tweede was net een dictator. In mentaal opzicht ben ik sterker geworden.'

Fysiek gezien heeft Hoesen nog wel wat progressie te boeken. Wanneer hij na een uitleenjaar bij Fortuna bij Ajax komt, is Frank de Boer duidelijk: de spits moet krachtiger worden. 'Ik was ook acht kilo kwijt vanwege een abces in mijn keel, waardoor ik ziek was. Zo dun was ik nog nooit geweest.'

Keiharde les
Ajax kiest met hem de geleidelijke weg, maar plotseling staat hij op 3 oktober tegen Real Madrid tegenover sterren als Ronaldo, Kaká en Xabi Alonso. Hij valt in en had zich onsterfelijk kunnen maken, maar mist een dot van een kans. 'Die avond, het was allemaal zo geweldig. Maar de volgende dag werd ik keihard tegen de grond gedrukt; iedereen had het over die bal. Debuut of niet, die moest er gewoon in. Een keiharde les.'

Hoesen verdwijnt in de luwte. 'Ik moest een speciaal programma volgen om fysiek aan te sterken. Dat was best moeilijk, omdat ik minder aan spelen toekwam. Nu kan ik zeggen dat ik daar veel profijt van heb gehad. Bij Fortuna speelden we op de counter. Hier combineren we en moet je je lichaam gebruiken.'

Zijn eerste titel lonkt. 'Het lijkt me super om mee te maken. En dan volgend jaar weer de Champions League in. Ik kan niet wachten.'
ad.nl
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:03:29 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938611
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:59 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Maar ben jij ook een werkloze student?
Nee hoor ik ben aan het werk maar zowel aan de leveranciers als aan het grootste deel van klanten kant is het vandaag een vrije dag
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:06:09 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Je moet even [spoiler=Transferbeleid 2012-2013] terugzetten na het NAC - Ajax plaatje.
^O^ pff eindelijk
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:06:16 #23
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben aan het werk maar zowel aan de leveranciers als aan het grootste deel van klanten kant is het vandaag een vrije dag
Ah, vandaar.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:07:35 #24
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125938714
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

ad.nl
Wat een prutskrant is het AD toch ook. Bah. Zat hij nou bij Fulham of bij Chelsea? Fulham, toch? En die taalfouten....
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:13:41 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125938896
Frank de Boer: “Er gaat heel weinig boven Ajax”

quote:
Voetbal International pakt vandaag uit met een vijf pagina groot interview met Ajax-hoofdtrainer Frank de Boer. De jonge manager lijkt voor het derde jaar op rij kampioen te worden en dat komt hem op veel lof te staan. Toch blijft hij zelf erg kritisch. Ajax-supporters hoeven zich bovendien geen zorgen te maken. De Boer blijft nog wel even bij Ajax.

“Er gaat maar heel weinig boven Ajax”, erkent De Boer. “Mijn contract loopt na dit seizoen nog een jaar door en we willen verder met elkaar. Dat komt goed. Ik wil graag nog een paar jaar verder bij Ajax.” Waarschijnlijk verlengt De Boer na afloop van het seizoen zijn contract met drie seizoenen.

Sinds De Boer de scepter zwaait bij Ajax, ontbreekt het de club aan een echte topscorer, zoals de club daarvoor met Luis Suarez en Klaas-Jan Huntelaar wel had. “Dat bewijst dat het team belangrijker is dan het individu. Het belangrijkste is dat je niet afhankelijk bent van alleen een spits. Je kunt het spelsysteem volledig aanpassen aan een topscorer, maar wie gaat dan het verschil maken als diegene niet mee kan doen? Dan heb je een probleem.”

Onder het bewind van De Boer zijn veel jeugdspelers doorgebroken. “De tijden dat Nederlandse clubs met miljoenen konden smijten zijn voorbij. Dan moet je dus creatief zijn. Dat betekent inzetten op je jeugdopleiding. Dus niet meer ieder jaar geld uitgeven aan aankopen van middenmoters, maar jong talent de kans geven.”

In zijn carričre heeft De Boer onder enkele grote coaches gewerkt. Van ieder heeft hij dingen opgepikt. Zo komt zijn definitie van techniek behoorlijk overheen met die van Johan Cruijff. “Techniek is de basis van het voetbal, maar vijf keer een bal onder je voet doorhalen heeft daar niets mee te maken. Het gaat om rendement.” Eerder zei Cruijff hierover. “Techniek is niet een bal 2000 keer hooghouden, maar op volle snelheid controle hebben, en kunnen uitvoeren wat je wilt.”

Qua regels is hij altijd helder. “In de kleedkamer laat ik ze vrij. Dat is het domein van de spelers, daar bepalen zij zelf de regels. Maar in de spelersbus op weg naar een wedstrijd wordt er niet gebeld. In het krachthonk of op de massagetafel: geen telefoon. Dan ben je met je werk bezig. En de telefoontjes moeten op de club op stil zijn. Ik wil geen geluiden uit die apparaten horen. Het gaat eigenlijk om normale omgangsvormen. Op de club wil ik de spelers niet met een petje op zien lopen. Buiten kunnen ze alles op hun hoofd zetten wat ze maar willen, binnen niet.”

Op de transfermarkt gaat Ajax geen gekke dingen doen. “We blijven daar strikte grenzen hanteren. Er is altijd de mogelijkheid dat we een uitzondering maken, maar dan moet het om een heel goede speler gaan. In principe houden we vast aan de lijn die we hebben ingezet.” Ajax overweegt ook spelers te huren van FC Barcelona en Manchester United, maar alleen als de aankoop van spelers onmogelijk is en er in de eigen jeugd niets rondloopt.
http://ajax1.nl/archief/f(...)l-weinig-boven-ajax/
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:20:55 #26
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125939102
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
''Ajax overweegt ook spelers te huren van FC Barcelona en Manchester United, maar alleen als de aankoop van spelers onmogelijk is en er in de eigen jeugd niets rondloopt.''
Prima.
pi_125939143
Frank _O_

Er is weleens gezeik dat hij voor ideale schoonzonen kiest, maar figuren als El Hamdaoui en Sulejmani wil je toch ook niet in Ajax 1 zien? Ik zal dolblij zijn als ook laatstgenoemde eindelijk opgerot is uit Amsterdam.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:25:27 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125939220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:22 schreef Artillerieschaap het volgende:
Frank _O_

Er is weleens gezeik dat hij voor ideale schoonzonen kiest, maar figuren als El Hamdaoui en Sulejmani wil je toch ook niet in Ajax 1 zien? Ik zal dolblij zijn als ook laatstgenoemde eindelijk opgerot is uit Amsterdam.
Hij wil gewoon niemand die zichzelf boven het team stelt, dat is toch niet zo gek?

Ik zou Poulsen niet als schoonzoon hoeven overigens. :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125939260
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij wil gewoon niemand die zichzelf boven het team stelt, dat is toch niet zo gek?

Ik zou Poulsen niet als schoonzoon hoeven overigens. :P
Ik heb Poulsen nog geen gekke dingen zien doen bij Ajax, bij vorige clubs en het nationale team was 'ie nog weleens bij relletjes betrokken :P
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:31:29 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125939373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:26 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ik heb Poulsen nog geen gekke dingen zien doen bij Ajax, bij vorige clubs en het nationale team was 'ie nog weleens bij relletjes betrokken :P
Oke deze man

Op je dochter? Nee toch.

Hoewel; wie wel? NIEMAND ZIT AAN MIJN DOCHTER!
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125939495
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Oke deze man

[ afbeelding ]

Op je dochter? Nee toch.

Hoewel; wie wel? NIEMAND ZIT AAN MIJN DOCHTER!
Nou, je dochter zal hiermee thuis komen:

woensdag 1 mei 2013 @ 13:36:47 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_125939535
Topique 2000. Hier moet ik even in posten als Ajacied.

Done.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:38:26 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125939598
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:35 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Nou, je dochter zal hiermee thuis komen:

[ afbeelding ]
Die kan ik in ieder geval nog aan... :P
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125939671
quote:
11s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:38 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die kan ik in ieder geval nog aan... :P
Kreeg een tondeuse bij de voordeur in handen gedrukt en mocht pas aanschuiven aan tafel als hij zijn hoofdprobleem verholpen had.
pi_125939718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

3 havo
Jochie :')

Overigens, 2000 topics _O_
pi_125939725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:42 schreef Syntix het volgende:

[..]

Jochie :')

Overigens, 2000 topics _O_
Hou je veilig.
  woensdag 1 mei 2013 @ 13:47:45 #37
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_125939836
2000, nice _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_125939928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:54 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Gewoon blijven refreshen op die kaartenmarkt? Grappig dat er gister nog een op stond. Was jij ook gewoon even aan het rondkijken?

Marktplaats vind ik vooral link omdat die kaarten natuurlijk vals kunnen zijn.
Gewoon af en toe een refreshen ja, ik zat idd gewoon aan het rondkijken.
Dit is de 1e x dat ik weinig moeite hoef te doen om aan kaarten te komen voor de eventuele kampioenswedstrijd :')
pi_125940235
quote:
'Ajax wilde mijn salaris halveren'

Miralem Sulejmani legt in een groot artikel in Voetbal International uit wat er - volgens hem - mis is gegaan bij Ajax. We zetten het artikel samengevat in chronlogische vorm hier neer.

Jol vergat Sulejmani

Het ging bij Sulejmani al mis met Martin Jol. De oefenmeester had het niet zo op Sulejmani en liet hem en Ismail Assati traplopen bij een training in de Amsterdam ArenA. Een bekende scene. Ook vergat Jol hem eens, iets dat niet in de koude kleren van de Servier ging zitten. Hij was aan het warmlopen tijdens de wedstrijd en bleef maar lopen, maar kwam er niet. De dag erna kreeg hij van de Scheveninger te horen dat die hem was vergeten. 'Wat moet je nou met zo'n trainer? Welke trainer vergeet nou een speler die hij zojuist de dug-out heeft uitgestuurd? Jol zal best kwaliteiten hebben, maar hij heeft niets gedaan om mij beter te maken.'

Krokettenimago

Daarnaast kreeg Sulejmani in zijn eerste jaren bij Ajax al snel last van een besmeurd imago. Hij zou te veel stappen, alcohol drinken en te veel eten. Kroketten zou Sulejmani wel lekker vinden. 'Wat een onzin, ik heb in al die jaren hier misschien drie of vier kroketten gegeten', zegt hij eerlijk. ZIjn vriendin voegt toe: 'Die kroketten zijn te scherp, maar bitterballen vinden we wel lekker'. Sulejmani claimt een vetpercentage van 11 procent te hebben. Bij Ajax is het maximum 14 procent. Derk Boerrigter heeft het laagste aantal met 10 procent.

Dan de problemen met de blessures. Volgens Sulejmani is de medische staf niet goed genoeg geweest. Ze lieten hem spelen tegen Feyenoord, maar wisten helemaal niet wat zijn kwetsuur was. Daardoor raakte hij zwaar geblesseerd.

Lage aanbieding

Sinds de mislukte transfer naar Lokomotiv Moskou in de winterstop van het seizoen 2011-2012, waarbij Ajax een bod van 8 miljoen euro zou hebben afgewezen, ging het bergafwaarts tussen het technisch hart en de aanvaller. In maart 2012 kreeg hij een aanbieding dat vijftig procent salarisverlaging betekende. Oftewel Mickey moest negen ton per jaar gaan verdienen. 'Je voelt of een club serieuze plannen met je heeft. Dat bleek niet uit deze aanbieding. Wie kan zoiets serieus nemen?', aldus Sulejmani, die overigens ook vertelt dat hij bij Chelsea kon tekenen toen hij bij SC Heerenveen vertrok.

In de zomer van 2012 moest Sulejmani daarom alsnog akkoord gaan of vertrekken. Er was echter geen club die zich concreet had gemeld. 'Hoe moet je dan vertrekken?', vraagt Sulejmani zich af. Hij moest zich voor aanvang van het seizoen bij de net aangetreden Marc Overmars melden in het kantoortje van de directeur voetbalzaken. 'Ze wilden van mij af. Marc Overmars deelde me dat even mee op zijn kantoortje na de training.'

'Ajax communiceert via sms'

Vervolgens is Sulejmani erg teleurgesteld geraakt in de communicatie van Ajax. 'Ik dacht dat ik mee zou gaan naar Brazilie voor het trainingskamp. Dat was dus niet zo. Overmars heeft een smsje gestuurd naar mijn agent. Daar stond ik dat ik thuis bleef'. Ajax zegt echter dat ze zijn voicemail hebben ingesproken, maar volgens Sulejmani is dat niet waar. 'Zo wordt er bij Ajax gecommuniceerd. Via een tekstberichtje aan de makelaar horen dat je niet meer bij de selectie hoort..Het kan altijd weer gekker.'

In de winterstop wilde Ajax hem alsnog slijten. Overmars had in het geheim al een akkoord bereikt met een club. 'Ook weer zoiets', reageert Sulejmani verbaasd. 'Dat bracht hij naar buiten om mij onder druk te zetten, maar dat was helemaal niet aan de orde'. In de krant las hij dat Borussia en Besiktas geinteresseerd waren. 'Ten eerste: zou Overmars zelf in de winterstop naar een van die clubs gaan? Ten tweede: er kwam helemaal geen concreet aanbod, wat ook niet zo vreemd was aangezien Ajax me nooit opstelde.'

Qatar

Daarnaast probeerde Ronald de Boer hem te stallen in Qatar. 'Nou als ik alleen maar geinteresseerd zou zijn in geld, had ik dat moeten doen. Maar een speler van 24 jaar gaat toch niet naar Qatar?'

Playstation

Sulejmani gaat nu naar een club 'net zo groot als Ajax', vermoedelijk Benfica en zal er minder gaan verdienen. Zijn laatste wedstrijd speelde hij op 31 oktober tegen ONS Sneek. De rest van het seizoen moest hij zijn duels digitaal afwerken. 'De enige wedstrijden die ik speel zijn op de Playstation'.
:D
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:01:34 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125940286
quote:
Daarnaast probeerde Ronald de Boer hem te stallen in Qatar. 'Nou als ik alleen maar geinteresseerd zou zijn in geld, had ik dat moeten doen. Maar een speler van 24 jaar gaat toch niet naar Qatar?'
LOL. Als hij dat niet was, was hij vorig zomer al vertrokken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:03:17 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125940344
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Toch zonde geld, gelukkig is het voorbij
pi_125940385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ach, het was gelukkig maar 28 miljoen. :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:05:17 #43
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125940415
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Derk maar 10% _O_ _O_ _O_
pi_125940576
Kroketten zijn te scherp ;(
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:11:21 #45
300082 roos85
JUICHEN!
pi_125940626
#2000 _O_

Zin in zondag *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:11:43 #46
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_125940642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

28 Miljoen... daar hadden een hoop leuke dingen mee gedaan kunnen worden.

Maargoed, je hebt gelijk, niet terugkijken en zorgen dat zoiets nooit meer voorkomt :{
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_125940771
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Derk _O_ . Wat een sportman, wat een atleet. Voorbeeld voor de groep, hoog tijd dat hij de band krijgt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_125940783
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Derk _O_ . Wat een sportman, wat een atleet. Voorbeeld voor de groep, hoog tijd dat hij de band krijgt.
_O_
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:16:19 #49
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125940791
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij hebt er kijk op
pi_125940867
Hoeveelste zou Derk staan in de lijn van troonopvolging?
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:19:18 #51
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125940892
quote:
9s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Derk >>>>>Amalia
pi_125940934
quote:
9s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Derk heeft het blijkbaar te druk met aftrainen, anders was het gewoon de D van stamppot eten geweest hoor.
pi_125940974
VI'tje is binnen, even het interviewtje scannen
pi_125941187
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

10% vet die ons nr. 32 bracht _O_
pi_125941274

Rest (3 pagina's) komen in hetzelfde deel als het tweede plaatje. Past niet om het recht te krijgen momenteel.
pi_125941381
pi_125941434
pi_125941520

Mijn werk zit er op.
pi_125941587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn werk zit er op.
Ik ben trots op je.
pi_125941628
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben trots op je.
Anders ik wel.
pi_125941667
Ik ga 'm nu ook maar rustig lezen :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:39:24 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125941682
quote:
[ afbeelding ]

Mijn werk zit er op.
^O^
pi_125942074
quote:
[ afbeelding ]

Mijn werk zit er op.
^O^
pi_125942303
Stinho _O_

Bedankt
Groot fan van User Wotte
  woensdag 1 mei 2013 @ 14:57:46 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125942373
Leuk interview, niet dat er veel nieuws in staat maar goed dat hij het naar zijn zin heeft en door wil
  woensdag 1 mei 2013 @ 15:00:35 #66
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_125942474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben trots op je.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_125942889
Hoe oud zijn die dochters met vetorecht van hem? Is er geen mooiboy hier die de meisjes het hoofd op hol kan brengen zodat ze niet naar het buitenland willen verhuizen? Thx.
pi_125943156
Ze hebben Iwan van Duren & Tom Knipping naar Miralem Sulejmani gestuurd voor een interview _O- :D.
pi_125943353
Secondaryticketing is ook onbegonnen werk met zo'n wedstrijd :')
Live your life!
pi_125944673
Frank _O_
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:04:31 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125944726
edit
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125947254
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoe oud zijn die dochters met vetorecht van hem? Is er geen mooiboy hier die de meisjes het hoofd op hol kan brengen zodat ze niet naar het buitenland willen verhuizen? Thx.
nog even en die 2 willen niets anders meer dan dichtbij blijven, ik heb hun ping
pi_125947578
http://eredivisielive.nl/(...)itel-op-slotdag.html
Opa Reitsma verteld ons een verhaaltje uit het verleden

:D :')
pi_125947655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:

Eerste 10 seconden meteen kippenvel :')
★★★
pi_125947802
quote:

Prachtig eigen doelpunt, zo worden ze niet vaak gemaakt
pi_125947809
quote:

Alsof Theo fucking Reitsma een autoriteit is binnen het voetbal :')
pi_125948228
quote:

Dat was echt een geweldig kampioenschap, eerst een half jaar armoedig voetbal onder Jol, Suarez en Emanuelson in de winterstop weg, Twente dé favoriet voor de titel en hem dan in eigen huis pakken _O_
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_125948308
quote:
Jeugdtrainer Willem Weijs (26) van PSV heeft een contract voor een jaar getekend bij rivaal Ajax. De in techniektrainingen gespecialiseerde Limburger maakt de controversiele overstap zonder enige twijfel. 'Na zes jaar PSV is het tijd voor een nieuwe uitdaging', zegt Weijs. 'Als je de kans krijgt om bij een van de beroemdste en beste jeugdopleidingen ter wereld aan de slag te gaan, is dat toch prachtig? Ik snap dat het voor sommigen wat gevoelig ligt, maar in mijn directe omgeving - dus ook onder collega's bij PSV - is er veel begrip voor mijn keuze. De mensen die de emoties even aan de kant schuiven snappen het wel. Zelf ben ik door mijn vader opgevoed met de wetenschap dat Ajax de beste club van Nederland is. In de afgelopen zes jaar heb ik gezonde rivaliteit gevoeld als ik met PSV tegen Ajax speelde, maar ik vind het toch wel mooi om nu bij Ajax betrokken te worden. Ik ben een paar keer voor gesprekken in Amsterdam op bezoek geweest en je voelt aan alles dat je bij een heel grote club binnenkomt. De uitstraling, het verhaal dat ze je vertellen. Ze wilden me heel graag hebben. Daar ben ik trots op.'

Weijs die zich wil blijven ontwikkelen als hoofdcoach, is gebiologeerd door de gevolgen van de terugkeer van het gedachten goed van Johan Cruijff bij Ajax. Sinds een kleine twee jaar zijn de wetten van de beste Nederlandse voetballer aller tijden tot in detail geďmplementeerd bij Ajax. Volgens Cruijff is dit de enige manier voor Ajax om over een aantal jaar weer bij de Europese top aan te kunnen haken. Weijs: 'Ik ben in de voorbije jaren twee keer op bezoek geweest bij de jeugdopleiding van Barcelona, waar de filosofie van Cruijff al heel wat langer de maatstaf is. Ik heb het gevoel dat er in Amsterdam iets gelijkwaardigs kan ontstaan. Daarom is het heel interessant om juist nu bij Ajax te gaan werken. Ik wil graag onderdeel zijn van dat proces. Het is een gevoel, ik wil erbij horen.'

De jeugdtrainer, die van PSV een aanbieding kreeg om zijn aflopende contract te verlengen, geeft eerlijk toe dat hij niet alleen werd gekieteld door de hunkering naar een nieuwe omgeving en een nadere kennismaking met de Cruijff-filosofie. 'Dat er in Amsterdam wat vaker en sneller jeugdspelers doorbreken, weet iedereen. En dat is toch iets waar de jeugdtrainers het voor doen. Het is de maximale beloning en daar werk je met z'n allen keihard voor. Ik heb bij PSV een fantastische tijd gehad. Met pijn in mijn hart, maar wel met de volle overtuiging sluit ik het hier over een paar maanden af.'

De jonge oefenmeester weet zijn keuze duidelijk te motiveren, maar het feit dat hij in Amsterdam voor slechts 1 jaar tekent past niet in zijn degelijke betoog. 'Of je nu een driejarig contract hebt of een overeenkomst voor 1 seizoen, je moet jezelf altijd bewijzen,' zegt Weijs. 'Ik heb de intentie om voor een langere periode bij Ajax te werken, maar daar hebben we nog geen moment over gesproken. Mijn doelstelling voor de lange termijn is om in een soort Rene Meulensteen achtige rol werkzaam te zijn bij een Europese topclub. Dat is mijn ultieme droom. Maar eerst krijgt Ajax al mijn energie. In het komende seizoen gaan we samen ontdekken wat ik kan toevoegen aan de opleiding van Ajax.'
Nieuwe techniektrainer en trainer van de E3 aan het woord in de VI.
pi_125948463
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

26 en trainer bij Ajax. Doet ie niet verkeerd.
Prima vader ook dat hij hem heeft opgevoed met het juiste idee over wie de beste is.
pi_125948551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:07 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

DeNummer10 aan het woord
pi_125949127
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:17 schreef Adames het volgende:

[..]

DeNummer10 aan het woord
:D Ik heb niet het idee dat hij bij PSV werkzaam was.
  woensdag 1 mei 2013 @ 18:54:54 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125949601
Zal mij benieuwen wat voor special project :P
Oh.
pi_125949752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal mij benieuwen wat voor special project :P

Wat spannond.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:00:16 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125949769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat spannond.
KLM nieuwe hoofdsponsor? :P
Oh.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:03:47 #85
206322 Seam
Pillz-E
pi_125949921
Weijs is wel tof, check zijn filmpjes van de techniektraining op youtube maar ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_125949935
Gaan naar Barca wat talentjes meenemen hierheen ^O^
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:04:53 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125949967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef ejfaar het volgende:
Gaan naar Barca wat talentjes meenemen hierheen ^O^
Niet teveel graag.
Oh.
pi_125949997
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet teveel graag.
Stuk of 10 :D
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:06:16 #89
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125950014
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:06 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Stuk of 10 :D
Maximaal 2 :P
Oh.
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:28:06 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125950872
Of vanuit Manchester...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125951003
Nieuwe 30 miljoen euro sponsordeal _O_
pi_125953239
Eerste hit op marktplaats...

quote:
Ajax - Willem II KAMPIOENS WEDSRIJD!!!!!!

2 superplaatsen voor de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Het betreft 2 kaarten op vak 113. De kaarten kunnen thuis bij mij worden opgehaald of opgestuurd op adres.
Laatste kans om zulke mooie kaarten te kopen voor zo'n prestige wedstrijd!!!!!!
donderdag 2/vrijdag 3 mei gaan de kaartjes weg!

Mocht u nog eventuele vragen hebben, dan kunt u mij bellen,smsen of mailen.

300euro!!
Prijs voor 2 kaart.
Da fak..... 300 euro voor 2 kaartjes... Ik kijk het wel via de televisie
pi_125953413
Wat een stelletje uitzuigers. Ajax gaat vast nog weleens landskampioen worden. Sowieso, mensen die het hele jaar niet in het stadion komen en dan per se bij de kampioenswedstrijd willen zijn :') .
pi_125953532
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:25 schreef Devv het volgende:
Wat een stelletje uitzuigers. Ajax gaat vast nog weleens landskampioen worden.
Het goedkoopste tot nu toe is 42.50 per kaart. Maar dat is 99% nep..... Wie nu nog wil zal dus minimaal 100 a 150 euro per kaartje neer moeten leggen
pi_125953533
Gewoon als Ajax zijnde die kaarten ''ophalen'' en de eigenaar een stadionverbod geven. Opbokken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_125953968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:D Ik heb niet het idee dat hij bij PSV werkzaam was.
Zo te lezen was hij er ook niet zo blij mee :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_125954467
2000 topics. Niets mis mee.
pi_125954809
Aron, Ronald en Edwin gaan naar China.
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:02:28 #99
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_125955382
Wordt ajax deze zondag op de huldigings plaats al uitgezonden. Of moet je echt in een bomvol cafe kijken in de binnenstad?
Blub
pi_125956706
.

[ Bericht 99% gewijzigd door julian6 op 01-05-2013 21:50:17 ]
pi_125956748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Gupje het volgende:
Wordt ajax deze zondag op de huldigings plaats al uitgezonden. Of moet je echt in een bomvol cafe kijken in de binnenstad?
De vraag die ik ook net wilde gaan stellen :P
pi_125957339
Dit begint te wennen jongens. Volgend jaar ook maar gauw op naar de 4e op rij, dan hebben we weer een record erbij ;)
pi_125961278
http://www.soccernews.nl/(...)&utm_medium=facebook

Zo ken ik er nog wel eentje, voordat je het weet roept Philipp Haastrup dat Willem II geen landskampioen is geworden dankzij het matige spel.
pi_125962429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef NikeyAjax het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)&utm_medium=facebook

Zo ken ik er nog wel eentje, voordat je het weet roept Philipp Haastrup dat Willem II geen landskampioen is geworden dankzij het matige spel.
Ik hoop verdomd hard dat ze nog naar de vierde plaats zakken en naast de beker grijpen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 22:56:37 #105
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_125962545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:51 schreef FredVleespet het volgende:
Aron, Ronald en Edwin gaan naar China.
Chinese sponsor met geld, ik zou dan eindelijk eens iets positief skunnen zeggen over China :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_125962693
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Chinese sponsor met geld, ik zou dan eindelijk eens iets positief skunnen zeggen over China :).
Dan moet het rond zijn. Ze sturen echt niet van der Sar alleen met de Boer en Winter om te onderhandelen. Ook zou het dan erg stom zijn om als directeur een teaser op Twitter te plaatsen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:00:52 #107
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_125962826
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:58 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Dan moet het rond zijn. Ze sturen echt niet van der Sar alleen met de Boer en Winter om te onderhandelen. Ook zou het dan erg stom zijn om als directeur een teaser op Twitter te plaatsen.
Ik denk dat ze gwn iets liefdadigs doen hoor trouwens, en als Ronald meegaat zou het eerder Arabisch geld zijn dan chinees. Al gaat Ajax na de competitie naar china om tegen AC Milan te spelen. Dus ze weten wel wat Ajax is in China :p.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_125963214
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gwn iets liefdadigs doen hoor trouwens, en als Ronald meegaat zou het eerder Arabisch geld zijn dan chinees. Al gaat Ajax na de competitie naar china om tegen AC Milan te spelen. Dus ze weten wel wat Ajax is in China :p.
Paar Johan Cluijff veldjes misschien? Dat ze maar één of twee getalenteerde Chineesjes meenemen. De shirtafzet alleen al als we 'n Chinees in het eerste rond hadden rennen.
  woensdag 1 mei 2013 @ 23:07:51 #109
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_125963269
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Paar Johan Cluijff veldjes misschien? Dat ze maar één of twee getalenteerde Chineesjes meenemen. De shirtafzet alleen al als we 'n Chinees in het eerste rond hadden rennen.
Ja als 1 op 10 chinezen dan een shirt kopen... :D. 1 op 100 is al voldoende voor een verdubbeling van de omzet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_125963727
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja als 1 op 10 chinezen dan een shirt kopen... :D. 1 op 100 is al voldoende voor een verdubbeling van de omzet.
Ajax bleek in Europa 6,5 miljoen fans te hebben op 740 miljoen inwoners, ofwel 0,88%. Als we dat percentage op China loslaten zou dat bijna 12 miljoen nieuwe fans betekenen :D
pi_125963847
Onze vriend Eberhard zit nu bij P&W.
pi_125963892
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef OverRated het volgende:
Onze vriend Eberhard zit nu bij P&W.
Ik moet na Sesamstraat naar bed van papa en mama, dus helaas.
pi_125964803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:18 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ik moet na Sesamstraat naar bed van papa en mama, dus helaas.
Enige zin over Ajax tot nu toe: "Willem 2? Ja, die krijgen een nat pak zondag"

Fijn dat hij er ook in gelooft.
pi_125964898
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 23:35 schreef OverRated het volgende:

[..]

Enige zin over Ajax tot nu toe: "Willem 2? Ja, die krijgen een nat pak zondag"

Fijn dat hij er ook in gelooft.
Hij bedoelde zelf een nat pak toch. :D
Groot fan van User Wotte
pi_125964972
quote:
Die goal van Hoever :P
pi_125966032
En het is zeker op 5 mei om 16:30 huldiging, wel op Arena park, maar dat was wel te verwachten.
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:07:22 #118
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_125966116
Wedstrijd ook nog op grote schermen te zien? Hij heeft er niks over gezegd. Dan maar kroegjes pakken :Y
AFCA!
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:13:55 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125966305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Wedstrijd ook nog op grote schermen te zien? Hij heeft er niks over gezegd. Dan maar kroegjes pakken :Y
Is toch altijd druk in zo'n kroeg? :P
Oh.
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:15:12 #120
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_125966340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is toch altijd druk in zo'n kroeg? :P
Leidscheplein, Rembrandtplein, stamkroeg in Jordaan of anders het supportershome.
AFCA!
  donderdag 2 mei 2013 @ 00:20:58 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_125966539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:15 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Leidscheplein, Rembrandtplein, stamkroeg in Jordaan of anders het supportershome.
Thuis kan ik het tenminste rustig kijken :P
Oh.
pi_125966900
Er moet gewoon een scherm naast het stadion voor de supporters die geen kaartjes hebben. Lekker makkelijk bij het stadion blijven voor de huldiging scheelt een tripje heen en weer.
pi_125967515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Er moet gewoon een scherm naast het stadion voor de supporters die geen kaartjes hebben. Lekker makkelijk bij het stadion blijven voor de huldiging scheelt een tripje heen en weer.
Wel lullig voor de supporters die wel een kaartje hebben.
Groot fan van User Wotte
pi_125967826
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ach, het zullen er echt geen duizenden zijn die komen kijken als er zo'n scherm staat naast het stadion.
pi_125967879
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 01:10 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Ach, het zullen er echt geen duizenden zijn die komen kijken als er zo'n scherm staat naast het stadion.
Waar baseer je dat op?
Groot fan van User Wotte
pi_125968959
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja, want dat is precies hetzelfde alleen dan gratis :')
pi_125970098
Hooray!
quote:
Telegraaf: Ajax zet vol in op Van Ginkel en Maher
2 mei 2013 -

De namen van Marco van Ginkel en Adam Maher werden al eerder in verband gebracht met Ajax. Volgens De Telegraaf is bij Ajax inmiddels besloten vol in te gaan zetten op de komst van het tweetal bij een vertrek van Siem de Jong en Christian Eriksen. De Jong en Eriksen lieten al eerder weten bij interesse van aantrekkelijke clubs een transfer nadrukkelijk te zullen overwegen. Bij het vertrek van Toby Alderweireld zal de club geen vervanger halen, omdat Joel Veltman klaar wordt geacht die rol over te nemen.
pi_125970114
Laat het schaakspel maar beginnen. Zo snel mogelijk binnen hebben.
pi_125970149
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat het schaakspel maar beginnen. Zo snel mogelijk binnen hebben.
Zou mooi zijn als we PSV daarin af kunnen troeven. Maher moet echt niet naar Eindhoven.
pi_125970175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:18 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als we PSV daarin af kunnen troeven. Maher moet echt niet naar Eindhoven.
Ik zou hem alleen naar PSV willen zien gaan omdat PSV dan weer geen ene ruk investeert in de verdediging.
PSV zal toch nog lang moeten wachten voor ze met een pot geld naar Alkmaar kunnen aangezien ze eerst moeten verkopen voor ze kunnen investeren. Maar toch moeten beiden zo snel mogelijk zijn, dat is het beste voor iedereen.
pi_125970199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:18 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maher mag lekker de kabel in Eindhoven uitbreiden :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_125970220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maher mag lekker de kabel in Eindhoven uitbreiden :W
Waarom dat nou weer? Alleen omdat het een Marokkaan is? Ik heb werkelijk nog geen zinnig argument gezien waarom Maher niet naar Ajax mag/moet komen. Alleen vanwege zijn ras en dat is pure onzin, Maher is echt niet iemand zoals El Hamdaoui
pi_125970223
Wat vinden jullie van Ginkel? Volgens mij redelijk compleet. Goede statistieken voor een 20 jarige speler.
pi_125970235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van Ginkel? Volgens mij redelijk compleet. Goede statistieken voor een 20 jarige speler.
Liever van Ginkel dan Maher.
pi_125970240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef stoeltafel het volgende:
Iets mindere versie van Siem, maar ik vind het wel een goede speler ja :).
pi_125970253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als Eriksen weggaat wordt Maher gehaald
Als Siem weggaat wordt Van Ginkel gehaald, zo simpel is het.
pi_125970271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als Eriksen weggaat wordt Maher gehaald
Als Siem weggaat wordt Van Ginkel gehaald, zo simpel is het.
Jammer dat er in de jeugd geen vervanger rondloopt. :{
pi_125970289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Iets mindere versie van Siem, maar ik vind het wel een goede speler ja :).
Minder? Misschien nu nog, maar die gaat Siem wel voorbij hoor.
pi_125970291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:24 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hé, geef je nog antwoord op mijn vraag
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer? Alleen omdat het een Marokkaan is? Ik heb werkelijk nog geen zinnig argument gezien waarom Maher niet naar Ajax mag/moet komen. Alleen vanwege zijn ras en dat is pure onzin, Maher is echt niet iemand zoals El Hamdaoui
pi_125970293
quote:

[..]

Ja en daar kunnen we over blijven janken, maar zo is de situatie nu eenmaal.
In Southern Sun
pi_125970300
Wat zou Ajax willen hebben/kunnen vragen voor Eriksen/Siem?
pi_125970311
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Misschien past 'ie niet helemaal bij Ajax, ook voetballend niet? Er zijn meer twijfels dan alleen maar de racisme kaart die je zo graag wilt spelen.
In Southern Sun
pi_125970313
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef TIM-846 het volgende:
Eriksen wordt tussen de 15 en 20 miljoen gevraagd.

Siem rond een bedrag van 10 miljoen verkopen zou wel mooi zijn :).
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:26:54 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125970319
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef TIM-846 het volgende:
Eriksen 15 de Jong 8 of zo
pi_125970321
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Eriksen wordt tussen de 15 en 20 miljoen gevraagd.

Siem rond een bedrag van 10 miljoen verkopen zou wel mooi zijn :).
Bron?
In Southern Sun
pi_125970327
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Hij komt (bij mij) over als een verwend rotjong. El Hamlap is gewoon een kut-Marrokkaan.
pi_125970375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij komt (bij mij) over als een verwend rotjong. El Hamlap is gewoon een kut-Marrokkaan.
Waarom dat dan? Het enige wat ik als 'argument' kan zien is dat hij zo heeft zitten stampen in de media naar AZ toe.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:30:54 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125970405
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien past 'ie niet helemaal bij Ajax, ook voetballend niet? Er zijn meer twijfels dan alleen maar de racisme kaart die je zo graag wilt spelen.
Maher lijkt me voetballend zeker passen, dat er twijfel is over zijn mentaliteit kan ik nog wel begrijpen al heb ik die helemaal niet
pi_125970410
quote:

[..]

Al jaren niet bij Ajax toch?
pi_125970418
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom dat dan? Het enige wat ik als 'argument' kan zien is dat hij zo heeft zitten stampen in de media naar AZ toe.
En dat is niet zo netjes :)
pi_125970425
quote:
Ja ok, dat is wat het AD denkt. Ik vind het schamel. Ok, nog maar één jaar contract, maar toch.
In Southern Sun
pi_125970430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maher lijkt me voetballend zeker passen, dat er twijfel is over zijn mentaliteit kan ik nog wel begrijpen al heb ik die helemaal niet
Alleen met techniek red je het niet.
In Southern Sun
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:32:13 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125970434
Maher en van Ginkel, mijn persoonlijke schrikbeeld...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125970449
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Al jaren niet bij Ajax toch?
Getalenteerde verdedigers zat. De spoeling voorin is duidelijk een stuk minder.
pi_125970492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom daar over blijven zeuren?
In Southern Sun
pi_125970493
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:32 schreef Catch22- het volgende:
:')
pi_125970505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Weinig indrukwekkend als je het mij vraagt. Van Rhijn en Blind heb je dan over die nu de stap hebben gemaakt.
pi_125970526
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Weinig indrukwekkend als je het mij vraagt. Van Rhijn en Blind heb je dan over die nu de stap hebben gemaakt.
Het gaat er dan ook niet om wat er nu staat.
In Southern Sun
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:36:14 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125970536
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:32 schreef Catch22- het volgende:
Wie zou jij willen halen als vervangers?
pi_125970542
Misschien is 't 15/20 miljoentje wat overdreven. Al is Ajax niet afhankelijk van wat Eriksen opbrengt om te kunnen shoppen op de transfermarkt aangezien Ajax gewoon financieel erg gezond is.

Zoals in de VI te lezen viel in een interview met Frank:
quote:
Wij blijven vrij strikte grenzen op de transfermarkt hanteren. Er is altijd de mogelijkheid dat we een uitzondering maken, maar dan moet het om een héél goede speler gaan
pi_125970551
quote:
13s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom daar over blijven zeuren?
Ik beantwoord slechts een vraag
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:38:19 #163
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125970597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wie zou jij willen halen als vervangers?
Ik heb geen idee, maar ik vind die 2 gasten bijzonder irritant en zou ze liever niet bij Ajax zien. Daarbij is weer bord-op-schootscouting van heb-ik-jou-daar
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125970600
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik beantwoord slechts een vraag
Ok sorry. Maar word daar zo moe van, dat steeds maar herhalen dat we het liever uit de eigen jeugd halen. Ja he he, maar als het er niet is, is het er niet.
In Southern Sun
pi_125970603
Ik ben overigens benieuwd hoeveel Merab wil hebben voor die Van Ginkel. Hij heeft nog een tweejarig contract.
pi_125970615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ok sorry. Maar word daar zo moe van, dat steeds maar herhalen dat we het liever uit de eigen jeugd halen. Ja he he, maar als het er niet is, is het er niet.
Dat klopt :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoeveel Merab wil hebben voor die Van Ginkel. Hij heeft nog een tweejarig contract.
De Hoofdprijs.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:39:07 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125970622
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik vind die 2 gasten bijzonder irritant en zou ze liever niet bij Ajax zien. Daarbij is weer bord-op-schootscouting van heb-ik-jou-daar
Ben ik niet met je eens, ik vind het heel logisch dat ze op het lijstje staan
pi_125970631
quote:

[..]

Ook altijd zo'n non-argument. Als iemand zich in de kijker speelt mag je hem niet halen want bord-op-schootscouting. Halen we een jonge IJslander ergens op dan is het ook weer niet goed.
In Southern Sun
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:39:57 #169
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125970655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, ik vind het heel logisch dat ze op het lijstje staan
Ja het zijn prima voetballers, maar ik denk dat met name Maher het binnen een jaar hoog in zijn bol gaat krijgen en ze eigen belangrijk gaat vinden. Maargoed; 4 jarig contract geven, jaar in de spotlights laten staan en dan met winst verkopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ook altijd zo'n non-argument. Als iemand zich in de kijker speelt mag je hem niet halen want bord-op-schootscouting. Halen we een jonge IJslander ergens op dan is het ook weer niet goed.
Daar zal je mij niet over horen. Dat vind ik wel prima :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125970661
quote:

[..]

Waarom dit nou weer? Ajax is wat betreft aankopen veel zorgvuldiger:

pi_125970695
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja het zijn prima voetballers, maar ik denk dat met name Maher het binnen een jaar hoog in zijn bol gaat krijgen en ze eigen belangrijk gaat vinden. Maargoed; 4 jarig contract geven, jaar in de spotlights laten staan en dan met winst verkopen.

[..]

Daar zal je mij niet over horen. Dat vind ik wel prima :)
Maar als diezelfde IJslander er 15 in schopt is het niet meer goed. Je kunt niet altijd de eerste zijn bij die spelers.
In Southern Sun
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:41:34 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125970703
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop het. Ik vrees alleen dat Maher een naar mannetje wordt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125970704
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als ik bij Ajax ergens vertrouwen in heb, dan is het wel de technische hart.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:43:52 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125970762
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik vrees alleen dat Maher een naar mannetje wordt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Ik heb er echt wel vertrouwen in en ambitie is niets mis mee
pi_125970814
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Frank is wat dat betreft ook wel erg strikt hoor.

Als Maher maar ook iets geks of arrogants uit gaat halen zoals jij is ie snel opgerot hoor.
pi_125970903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Frank is wat dat betreft ook wel erg strikt hoor.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als Maher maar ook iets geks of arrogants uit gaat halen zoals jij is ie snel opgerot hoor.
Ja, maar dan heb je wel weer miljoenen verspilt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 09:58:43 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971115
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je wel weer miljoenen verspilt.
Gert Jan Verbeek is ook wel van de no nonsense, Van Gaal ook, dus ik vind die twijfel over zijn mentaliteit nogal overdreven
pi_125971207
Al maar dat kopen. Leidt zelf eens wat op!
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:13:56 #179
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125971565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:23 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Laatste wedstrijden is Maher me zwaar tegengevallen. Vind de hype rondom hem zwaar overdreven.
pi_125971577
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Leid.
In Southern Sun
pi_125971601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Jullie jeugdopleiding in Eindhoven is werelds ja. Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen
pi_125971706
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jullie jeugdopleiding in Eindhoven is werelds ja. Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen
Nou Stijn, Daar valt nog een hoop te verbeteren hoor.
pi_125971723
quote:
16s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou Stijn, Daar valt nog een hoop te verbeteren hoor.
Opgerot.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:20:40 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971728
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Inderdaad. Laatste wedstrijden is Maher me zwaar tegengevallen. Vind de hype rondom hem zwaar overdreven.
Toch zou ik geen betere vervanger van Eriksen weten op de NL velden
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:21:05 #185
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125971738
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
Djuricic.
pi_125971763
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Djuricic.
Nee, Djuricic heeft zelf ook al aangegeven dat hij zichzelf niet in het spel van Ajax vindt passen. Tevens zal hij vertrekken.
pi_125971768
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Opgerot.
Waarheid is hard hč?
pi_125971779
quote:

[..]

Djuricic.
wil niet als half spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:23:26 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971803
quote:

[..]

Djuricic.
Nee joh, wel een groot talent maar geen Ajax middenvelder, zou wel linksbuiten kunnen spelen maar daar hebben we Fischer al
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:23:29 #190
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125971805
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, Djuricic heeft zelf ook al aangegeven dat hij zichzelf niet in het spel van Ajax vindt passen. Tevens zal hij vertrekken.
Toen wilde Ajax hem als linkervleugelaanvaller. Maar ik geef aan wat ik een betere optie vind dan Maher. Vind hem lang niet zo goed als dat wordt beweerd.
pi_125971815
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

wil niet als half spelen.
En gaat naar Benfica.

Zouden jullie niet Wijnaldum van ons over willen nemen? :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:24:54 #192
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125971839
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En gaat naar Benfica.

Dat is dus ontzettend zonde dat hij naar Benfica gaat.

Wat denk je zelf? Nee.
pi_125971865
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:24 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Dat is dus ontzettend zonde dat hij naar Benfica gaat.

Wat denk je zelf? Nee.
Goed rendement, goeie techniek, snel, overzicht, een neger. Wat wil je nog meer. Ik tip Overmars wel even.
pi_125971868
quote:
Marco van Ginkel staat op een kruispunt in zijn carričre. Groeit hij met Vitesse gestaag door naar de Nederlandse top of moet hij nu al een volgende stap in zijn loopbaan maken? 'Bij een club als Ajax heb je een bepaald soort voorrang,' zo zegt hij over zijn plaats in het Nederlands elftal.

Natuurlijk was Marco van Ginkel blij voor zijn toenmalige ploeggenoot Alexander Büttner. Een transfer maken van Vitesse naar het grote Manchester United is inderdaad iets om trots op te zijn.

'Zelf zou ik zo'n stap niet zetten,' zegt neo-international Van Ginkel (20) echter in het AD. 'Ik wil graag spelen. Stel, je komt daar op de bank. Dan is het allemaal leuk hoor, zo'n club. Maar ik ben nog jong, ik moet wekelijks voetballen.'

De middenvelder is iemand die zich bewust is van alles wat hij doet, en denkt aan zijn carričre, niet aan zijn bankrekening of status. 'Naar een laagvlieger in Engeland zou ik ook niet overstappen nu. Daar heb ik zelf niks aan. Niet aan de orde,' legt hij uit, in het besef dat genoeg spelers bij dergelijke ploegen verzuipen en vervolgens in de krochten van het internationale voetbal verdwijnen.

Van Ginkel hoeft niet uit Arnhem weg, benadrukt hij. Tenslotte heeft hij nog twee seizoenen van zijn contract bij Vitesse voor de boeg. 'Een speler uit de eredivisie gaat tegenwoordig niet meer naar een Europese topclub om direct bij de eerste achttien in de selectie te komen. Of je moet misschien bij Ajax zitten.'

Juist Ajax moet komende zomer wellicht op zoek naar een vervanger van Siem de Jong, die al een poos flirt met een buitenlandse transfer. Naar verluidt hebben de Amsterdammers inmiddels geďnformeerd naar Van Ginkel, om wie ongetwijfeld een torenhoog prijskaartje hangt. De meest ervaren Oranje-internationals vinden dat talenten wekelijks de druk van een club als Ajax, PSV of Feyenoord moeten voelen om uiteindelijk echt aan te kunnen haken bij het Nederlands elftal.

'Qua doelstelling hoort Vitesse inmiddels bij de top-5 van Nederland. Maar qua druk is het waarschijnlijk onvergelijkbaar. Misschien heb ik dat inderdaad nodig. Maar ik ben pas twintig jaar, hč. Aan de andere kant, spelers van bijvoorbeeld Ajax worden soms na tien wedstrijden in het eerste geselecteerd voor Oranje. Bij Vitesse zie ik dat niet snel gebeuren. Bij een club als Ajax heb je een bepaald soort voorrang.'

Desondanks mag Van Ginkel zich wel international noemen. Ongetwijfeld herkende ook bondscoach Van Gaal de no-nonsens jongen in Van Ginkel, die debuteerde tegen Duitsland. 'Maar het allerbelangrijkste is dat ik een goede speler wil zijn voor Vitesse. Een verbindingsspeler tussen aanval en verdediging, dat ben ik. Tegen Willem II zakte Bony bijvoorbeeld vanuit de spits in. Dan zie ik de ruimtes, waar ik vervolgens induik. Ik ben een beetje een leider. Van nature praat ik in het veld veel met mijn ploeggenoten, ja. Ik zet ook druk, ga duels in. Ben iemand die jongens meeneemt in de wedstrijd.'
pi_125971869
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gert Jan Verbeek is ook wel van de no nonsense, Van Gaal ook, dus ik vind die twijfel over zijn mentaliteit nogal overdreven
We gaan het waarschijnlijk wel zien.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:26:12 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971883
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En gaat naar Benfica.

Twente heeft wel een zwak voor ex Feyenoorders
pi_125971914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vilhena.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:27:37 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971917
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

We gaan het waarschijnlijk wel zien.
Het liefste heb ik dat Eriksen tot 2015 bijtekent en dan voor het WK weggaat, die kans is wel klein helaas.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:27:56 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971928
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vilhena.
Nog niet maar in potentie wel
pi_125971952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Twente heeft wel een zwak voor ex Feyenoorders
Misschien willen die wel ja.

Ik denk trouwens niet dat Maher de beoogde versterking is. Vind ik hem iets te flegmatiek voor. Van Ginkel vind ik niet echt een rechtermiddenvelder. Wellicht als je die 2 zou omdraaien, dat dat beter zou werken. Ginkel op 10 en Maher op de plek van Siem.
pi_125971982
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk trouwens niet dat Maher de beoogde versterking is. Vind ik hem iets te flegmatiek voor. Van Ginkel vind ik niet echt een rechtermiddenvelder. Wellicht als je die 2 zou omdraaien, dat dat beter zou werken. Ginkel op 10 en Maher op de plek van Siem.
Ajax speelt niet met een "10".
pi_125971993
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ajax speelt niet met een "10".
Je weet wat ik bedoel. Toch?
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:30:21 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125971997
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wij hebben geen 10
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:30:23 #204
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125971999
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongetwijfeld herkende ook bondscoach Van Gaal de no-nonsens jongen in Van Ginkel, die debuteerde tegen Duitsland.
No-nonsens en een goede voetballer die weet wat hij doet. Halen die vent!
pi_125972016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel. Toch?
Nee, leg uit.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:31:42 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125972051
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, leg uit.
Bij PSV zaten Van Bommel en Strootman ook steeds, pak jij die 10 :D
pi_125972062
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, leg uit.
De plaats van Eriksen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:32:14 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125972071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De plaats van Eriksen.
Linkshalf
pi_125972074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Bij PSV zaten Van Bommel en Strootman ook steeds, pak jij die 10 :D
;(
pi_125972091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De plaats van Eriksen.
die speelt niet op 10. Dus je wil Van Ginkel op linkshalf en Maher op rechtshalf?
pi_125972140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Linkshalf
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

die speelt niet op 10. Dus je wil Van Ginkel op linkshalf en Maher op rechtshalf?
Hij staat toch dieper dan Siem?
En ja, Maher kan de diepe spits inspelen, waarna Van Ginkel kan bijsluiten of kan Van Ginkel op pad sturen.
pi_125972152
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

[..]

Hij staat toch dieper dan Siem?
En ja, Maher kan de diepe spits inspelen, waarna Van Ginkel kan bijsluiten of kan Van Ginkel op pad sturen.
nee, Eriksen staat niet dieper.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:34:46 #213
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125972164
Die Maher is een typische, overschatte nummer 10 die bij AZ ook al heel snel praatjes kreeg. Niet halen die jongen.
pi_125972192
Die Maher is een talentvolle jongen met alle facetten om te slagen bij Ajax. Halen die jongen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:36:36 #215
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125972214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Die Maher is een talentvolle jongen met alle facetten om te slagen bij Ajax. Halen die jongen.
Nee. Ik doe niet zo maar mee aan een hype.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:36:48 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125972217
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Eens :Y
pi_125972221
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Nee.
ik ben overtuigd door je argumenten. Niet halen :N
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:37:32 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125972241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Twente heeft wel een zwak voor zwakke ex Feyenoorders
ftfy
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:37:32 #219
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125972242
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Argumenten heb ik al gegeven. Maar goed.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:37:45 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125972247
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het enige struikelblok zou de prijs kunnen zijn
pi_125972274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het enige struikelblok zou de prijs kunnen zijn
dat denk ik ook.
pi_125972279
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

nee, Eriksen staat niet dieper.
Hmm. Oké. Ik heb ze natuurlijk niet iedere wedstrijd aan het werk gezien, maar voor mijn gevoel staat Eriksen daar een stukje dieper en heeft hij een minder verdedigend takenpakket.
pi_125972302
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hmm. Oké. Ik heb ze natuurlijk niet iedere wedstrijd aan het werk gezien, maar voor mijn gevoel staat Eriksen daar een stukje dieper en heeft hij een minder verdedigend takenpakket.
eriksen is verdedigend denk ik de belangrijkste man bij Ajax bij balverlies. Hij is de man van pressie naar voren.
pi_125972339
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

eriksen is verdedigend denk ik de belangrijkste man bij Ajax bij balverlies. Hij is de man van pressie naar voren.
Ik bedoel meer het terugverdedigen op eigen helft. Dat dat minder behoudend is dan bijvoorbeeld de rechtshalf.
pi_125972381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het terugverdedigen op eigen helft. Dat dat minder behoudend is dan bijvoorbeeld de rechtshalf.
dat hoeft vaak ook niet omdat Ajax naar voren verdedigt. Ze zijn er op gebrand de bal al terug te winnen voordat de tegenstander op de helft van Ajax komt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:43:06 #226
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125972419
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Chase_Utley het volgende:
dat hoeft vaak ook niet omdat Ajax naar voren verdedigt. Ze zijn er op gebrand de bal al terug te winnen voordat de tegenstander op de helft van Ajax komt.
Nonsens natuurlijk, dat moet vaak genoeg.
pi_125972457
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Nee. Ik doe niet zo maar mee aan een hype.
:'), dat is je enige verhaal waarom Maher niet mag komen

Ik doe niet mee aan een hype :O
pi_125972485
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:43 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Nonsens natuurlijk, dat moet vaak genoeg.
niet in vergelijking met de andere Eredivisie ploegen. En De Jong hoeft niet vaker mee terug dan Eriksen als taak. Misschien wel omdat er over de rechterkant van Ajax meer tegenaanvallen komen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:46:51 #229
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125972560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:'), dat is je enige verhaal waarom Maher niet mag komen

Ik doe niet mee aan een hype :O
Lezen kan lastig zijn. Ik vergeef het je.

-Nummer tien imo. (Djuricic ook, maar vind ik een betere voetballer.)
-Lang niet zo goed als dat wordt beweerd. Veel wedstrijden matig tot slecht.
-Kreeg al snel nare trekjes bij AZ. Meneer begon te eisen. Risico moet je niet nemen.
pi_125972599
Schrikbarend hoeveel mensen er geen vertrouwen lijken te hebben in het technisch hart.
pi_125972670
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

-Kreeg al snel nare trekjes bij AZ. Meneer begon te eisen. Risico moet je niet nemen.
jij was dus ook tegen de aankoop van Suarez?
Was geen spits, geen buitenspeler.
Had nare trekjes.
Speelde lang niet elke wedstrijd bij Groningen goed.
pi_125972721
Iedereen ziet in elk iemand maar haken en ogen, zo kom je nooit verder.
pi_125972728
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Schrikbarend hoeveel mensen er geen vertrouwen lijken te hebben in het technisch hart.
Vertrouwen hoeft niet blind vertrouwen te zijn, je mag best kritisch blijven hoor.
pi_125972756
quote:
15s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
kritisch blijven mag best. Sterker nog, dat moet.
Maar qua Maher heb ik heel weinig twijfels. Ik twijfel meer in het feit dat De Boer nog Sigthorsson als ideale spits ziet en er toekomst is voor Dijks.
pi_125972770
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vertrouwen hoeft niet blind vertrouwen te zijn, je mag best kritisch blijven hoor.
Dat weet ik ook wel hoor, maar er wordt over elke potentiële aankoop gedaan alsof hij aids de wereld in geholpen heeft en er helemaal niets van kan.
pi_125972814
Ach, dat heb je altijd zoals de mensen die in rep en roer waren aan het begin van het seizoen staan nu als een gek te hakken en te gabberen van vreugde, het kan allemaal snel gaan met voetbal.
pi_125972826
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel hoor, maar er wordt over elke potentiële aankoop gedaan alsof hij aids de wereld in geholpen heeft en er helemaal niets van kan.
Op dezelfde manier als jij nu doet alsof elke nieuwe aanwinst persoonlijk door God op aarde is gezet omdat het technisch hart vertrouwen in hem heeft.
pi_125972847
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op dezelfde manier als jij nu doet alsof elke nieuwe aanwinst persoonlijk door God op aarde is gezet omdat het technisch hart vertrouwen in hem heeft.
Mja, daar heb je gelijk in :').
pi_125972860
Ik ben benieuwd wat AZ en Vitesse vragen. Lijkt mij niet dat Ajax enorme bedragen gaat betalen. Al was het ultieme bod op Narsingh wel een zwaktebod natuurlijk en zou dat betekenen dat ze onder druk wel willen betalen. Ajax heeft er natuurlijk ook een handje van een speler een arbitragezaak te laten beginnen.

Ik denk in ieder geval dat, mits goed gebruikt, beiden versterkingen zullen blijken. Ik vraag me af of ze dat zijn in het huidige systeem, maar dat kun je pas met zekerheid zeggen nadat ze er spelen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:55:28 #240
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125972896
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Chase_Utley het volgende:
jij was dus ook tegen de aankoop van Suarez?
Vreemde vergelijking.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Was geen spits, geen buitenspeler.
Had nare trekjes.
Speelde lang niet elke wedstrijd bij Groningen goed.
Zo goed dat hij op meerdere plekken kon spelen. En balrommelaar, niet te vergelijken.
Had zeker nare trekjes.
Speelde bij Groningen beter dan Maher bij AZ.

Je vergelijking raakt kant noch wal.
pi_125972905
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Maher is juist niet alleen een nummer 10, wat voor speler je daar ook bij denkt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:56:07 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125972914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben benieuwd wat AZ en Vitesse vragen. Lijkt mij niet dat Ajax enorme bedragen gaat betalen. Al was het ultieme bod op Narsingh wel een zwaktebod natuurlijk en zou dat betekenen dat ze onder druk wel willen betalen. Ajax heeft er natuurlijk ook een handje van een speler een arbitragezaak te laten beginnen.

Ik denk in ieder geval dat, mits goed gebruikt, beiden versterkingen zullen blijken. Ik vraag me af of ze dat zijn in het huidige systeem, maar dat kun je pas met zekerheid zeggen nadat ze er spelen.
Het systeem is een raamwerk, de details moet je aanpassen aan de specifieke kwaliteiten van de bepalende spelers
pi_125972929
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:51 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

kritisch blijven mag best. Sterker nog, dat moet.
Maar qua Maher heb ik heel weinig twijfels. Ik twijfel meer in het feit dat De Boer nog Sigthorsson als ideale spits ziet en er toekomst is voor Dijks.
Natuurlijk, maar sommigen hebben wel twijfels over Maher. Dat kan ook, want iedereen kijkt verschillend naar spelers, en iedereen heeft een andere voorkeur voor het soort spelers wat hij wil hebben. Dan kun je daar prima over discussiëren.
pi_125972934
quote:
‘Ik heb mezelf wel verrast, ik heb stappen gemaakt’

Lasse Schöne heeft zijn loopbaan vooralsnog mooi opgebouwd. De 26-jarige middenvelder, die bij Ajax voorin op de vleugel wordt ingezet, weet een basisplaats vast te houden in het goed draaiende collectief in Amsterdam. Nadat hij niet slaagde bij sc Heerenveen, bereikte hij via De Graafschap en NEC toch nog de top. Hij kijkt tevreden achterom op het bijna voorbije seizoen.

Schöne kan voor het eerst in zijn carričre de Eredivisie winnen en als dat lukt, heeft hij er ook zijn bijdrage aan geleverd. De Deen maakte zes doelpunten voor Ajax en droeg ook bij aan andere goals. In gesprek met het ANP zegt Schöne dat hij trots is op zichzelf. “Ik heb mezelf wel verrast. Ik heb stappen gemaakt. Net als de hele ploeg. We vormen een echt team, dat is misschien nog wel belangrijker dan al onze individuele kwaliteiten”, geeft hij aan.

Wint Ajax zondagmiddag thuis van Willem II, dan is de club voor de derde keer op rij landskampioen. Schöne zou dat geweldig vinden, zegt hij. De winst van de Jupiler League met De Graafschap zou erbij verbleken en bovendien heeft Schöne dan zijn eerste doel in Amsterdam bereikt. “Daarvoor ben ik hier naar toe gekomen.”
Een van de drie beste aankopen dit seizoen.
pi_125972945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het systeem is een raamwerk, de details moet je aanpassen aan de specifieke kwaliteiten van de bepalende spelers
Absoluut, maar juist bij Ajax wordt het systeem vaak heilig verklaart.
pi_125972957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

in bepaalde mate wel ja en ook niet zonder succes
pi_125972961
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Vreemde vergelijking.

[..]

Zo goed dat hij op meerdere plekken kon spelen. En balrommelaar, niet te vergelijken.
Had zeker nare trekjes.
Speelde bij Groningen beter dan Maher bij AZ.

Je vergelijking raakt kant noch wal.
Helemaal geen vreemde vergelijking. Maar goed, ik laat het rusten anders wordt het toch een herhaling van zetten. Jij hebt jouw waarheid, ik de mijne.
pi_125972971
quote:

[..]

*verklaard. En wat is daar gek aan?
pi_125972978
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook de beste strategie. Een systeem maken, en daar de spelers bij zoeken, in plaats van elk jaar je systeem moeten omgooien omdat je drie spelers kwijtraakt.
pi_125972987
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

*verklaard. En wat is daar gek aan?
Niets. Waar zeg ik dat?
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:58:29 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125972995
Enige waar ik bij Maher bang voor ben is dat hij zichzelf boven de groep gaat plaatsen zoals hij ook al bij AZ doet.
pi_125972996
quote:

[..]

en zo hoort het ook imo. Zorgt ervoor dat je mutaties het meest makkelijk kan opvangen. Mede daardoor heeft Ajax de hoogste ondergrens.
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:58:52 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973008
quote:

[..]

Daar is ook niets mis mee
  donderdag 2 mei 2013 @ 10:59:36 #254
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125973028
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Enige waar ik bij Maher bang voor ben is dat hij zichzelf boven de groep gaat plaatsen zoals hij ook al bij AZ doet.
Kan het hele groepsproces verstoren. Zal het risico echt niet nemen, wetende dat je miljoenen voor hem betaald.
pi_125973035
quote:
ja Marokkaan enzo, altijd kut
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:00:09 #256
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125973047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef Adames het volgende:
? Dat is hoe jij denkt, neem ik aan.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:00:17 #257
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973050
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Heeft er niets mee te maken dat hij mocro is :)
pi_125973094
quote:
dat zal minder snel gebeuren omdat hij bij Ajax kwalitatief een hoop gelijkgestemden gaat tegenkomen.
pi_125973095
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

? Dat is hoe jij denkt, neem ik aan.
jij neemt wel meer dingen aan
pi_125973097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar is ook niets mis mee
Nogmaals, dat zeg ik ook niet. het ging erom dat een systeem een raamwerk is welke je aan kunt passen aan de specifieke eisen van de bepalende spelers.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:01:51 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973106
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

dat zal minder snel gebeuren omdat hij bij Ajax kwalitatief een hoop gelijkgestemden gaat tegenkomen.
Daarom
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:02:45 #262
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973134
quote:

[..]

Dat hoop ik want voetballen kan hij zeker
pi_125973150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nogmaals, dat zeg ik ook niet. het ging erom dat een systeem een raamwerk is welke je aan kunt passen aan de specifieke eisen van de bepalende spelers.
Dat is ook zo. Dan zal Frank blijkbaar wel denken dat Maher in het systeem past.
pi_125973157
quote:

[..]

Of je kan de bepalende spelers vormen/scouten op basis van dat ze in het systeem passen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:04:03 #265
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973180
Ben benieuwd wie er bij gaat komen op rechtsvoor in de eredivisie lopen geen echte talentjes rond
pi_125973183
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat hoop ik want voetballen kan hij zeker
en als nog blijft het giswerk. Dat hij nu bij AZ zo is hoeft niet alles te betekenen. Mensen ontwikkelen zich, het zij positief het zij negatief. Nieuwe omgeving, nieuwe rol.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:04:17 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973189
quote:

[..]

Niet de eisen maar de kwaliteiten, bedoel sinds De Boer speelt Ajax volgens hetzelfde systeem, het zijn de specifieke kwaliteiten van de spelers die de nuance verschillen brengen tussen de teams van de afgelopen 3 jaar.
pi_125973208
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Dan zal Frank blijkbaar wel denken dat Maher in het systeem past.
En dat is altijd de vraag of een speler gaat slagen, op het moment dat iets anders van hem wordt gevraagd. Daarnaast kun je niet verwachten dat beiden meteen uitgroeien tot bepalende spelers. Iets wat Eriksen en De Jong wel zijn. Beiden erg talentvol, maar duur. En dat is altijd een risico.
pi_125973216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd wie er bij gaat komen op rechtsvoor in de eredivisie lopen geen echte talentjes rond
cuenca nog een jaartje huren en hopen dat die nieuwe jongen van Sparta stappen kan maken en er het jaar daarop klaar voor is. Lijkt mij de meest goedkope oplossing.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:05:04 #270
400393 Norakiaan
Gelooft in de Norak
pi_125973223
quote:
Wat nog geen argument is waarom het niet hoeft te gebeuren. Als het gebeurt, is het al te laat. Is je groepsproces verstoord. Maar het hoeft natuurlijk niet te gebeuren, maar ik zou het risico niet willen nemen. Maar goed, dit is maar een subjectieve mening.
pi_125973240
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

Wat nog geen argument is waarom het niet hoeft te gebeuren. Als het gebeurt, is het al te laat. Is je groepsproces verstoord. Maar het hoeft natuurlijk niet te gebeuren, maar ik zou het risico niet willen nemen. Maar goed, dit is maar een subjectieve mening.
:o :o :o
pi_125973261
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet de eisen maar de kwaliteiten, bedoel sinds De Boer speelt Ajax volgens hetzelfde systeem, het zijn de specifieke kwaliteiten van de spelers die de nuance verschillen brengen tussen de teams van de afgelopen 3 jaar.
Ben ik helemaal met je eens, maar je hebt het over 2 belangrijke posities waar 2 talenten voor terug gaan komen die nooit in dit systeem hebben gespeeld. Dus dat is te allen tijde een gok.
pi_125973270
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Norakiaan het volgende:

[..]

maar het kan wel een argument zijn waardoor het niet gebeurt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:06:33 #274
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973280
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

cuenca nog een jaartje huren en hopen dat die nieuwe jongen van Sparta stappen kan maken en er het jaar daarop klaar voor is. Lijkt mij de meest goedkope oplossing.
Cuenca is pas een optie als er niets in de jeugd loopt of te kopen is heeft Frank al vaak genoeg gezegd.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:06:55 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En dat is altijd de vraag of een speler gaat slagen, op het moment dat iets anders van hem wordt gevraagd. Daarnaast kun je niet verwachten dat beiden meteen uitgroeien tot bepalende spelers. Iets wat Eriksen en De Jong wel zijn. Beiden erg talentvol, maar duur. En dat is altijd een risico.
Denk dat Maher het wel aankan, al zal het zeker wennen zijn voor hem maar ook voor de rest.

Ajax heeft ook geen keus als Eriksen en De Jong weggaan, opvangen met jeugd levert zeker een kwaliteitsdip op.
pi_125973311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Cuenca is pas een optie als er niets in de jeugd loopt of te kopen is heeft Frank al vaak genoeg gezegd.
ja, in de jeugd loopt ook niks rond, maar er zit wel weer wat aan te komen. Dan is huur een prima optie.
pi_125973326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk dat Maher het wel aankan, al zal het zeker wennen zijn voor hem maar ook voor de rest.

Ajax heeft ook geen keus als Eriksen en De Jong weggaan, opvangen met jeugd levert zeker een kwaliteitsdip op.
Ik denk ook dat hij het wel aan kan, maar het blijft een gok.

Ik neem aan dat er wat buitenlandse ijzers in het vuur te vinden zijn als alternatief.
pi_125973337
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Daarom is Overmars nu al weer met Barca in onderhandeling. Er loopt wel wat in de jeugd rond maar nog niet voor komend jaar. Dan zou ik niet gaan kopen.
pi_125973412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij het wel aan kan, maar het blijft een gok.

Ik neem aan dat er wat buitenlandse ijzers in het vuur te vinden zijn als alternatief.
Dat is ook weer een gok natuurlijk. Die moeten nog meer wennen dan Maher, die hoeft immers alleen aan het systeem te wennen. De buitenlanders ook nog aan de taal, het land, de cultuur en de competitie. Spelers moeten altijd wennen, maar als je dan een binnenlands talent kan halen voor een redelijke prijs waar jij als trainer van denkt dat hij in het systeem gaat passen en vervolgens weer geld kan opleveren is dat een kleinere gok dan hetzelfde denken over een buitenlandse speler.
pi_125973455
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is ook weer een gok natuurlijk. Die moeten nog meer wennen dan Maher, die hoeft immers alleen aan het systeem te wennen. De buitenlanders ook nog aan de taal, het land, de cultuur en de competitie. Spelers moeten altijd wennen, maar als je dan een binnenlands talent kan halen voor een redelijke prijs waar jij als trainer van denkt dat hij in het systeem gaat passen en vervolgens weer geld kan opleveren is dat een kleinere gok dan hetzelfde denken over een buitenlandse speler.
Maar het zit hem juist in die redelijk prijs. AZ wil 10M. Grootste Nederlandse talent dus wellicht is hij dat waard, maar dat gaat Ajax niet voor hem betalen gok ik zo. Ik denk dat Van Ginkel niet heel veel goedkoper is.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:13:51 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar het zit hem juist in die redelijk prijs. AZ wil 10M. Grootste Nederlandse talent dus wellicht is hij dat waard, maar dat gaat Ajax niet voor hem betalen gok ik zo. Ik denk dat Van Ginkel niet heel veel goedkoper is.
Maher was 10 in de winterstop dus ik denk nu 7-8, Van Ginkel geen idee
pi_125973514
quote:

[..]

die prijs wilde ze in de winterstop. Wat ze nu willen is niet bekend, maar ik kan mij voorstellen dat hij lager ligt dan die 10. Waarom?

1. Contract loopt iets minder langer door.
2. AZ heeft tijd zat op een opvolger te halen ipv midden in het seizoen iemand te halen voor de hoofdprijs.
3. AZ stelt zich coulanter op omdat Maher in de winterstop is gebleven. ( maar dat is natuurlijk pure speculatie)
pi_125973515
Maar jongens, laten we Maher niet kopen want hij kán irritant zijn in de groep :'(
pi_125973530
quote:

[..]

10 miljoen? :') . Ik mag toch lijden dat ze dat nooit gaan betalen. Als ze hem voor zes, zeven kunnen ophalen zou dat prima zijn, voor meer hoeft het voor mij niet.
Van Ginkel is een twijfelgeval: het is een belangrijke speler, maar die Jordania wil natuurlijk ook geld verdienen. Dat lukt niet als je alleen maar spelers huurt en niemand verkoopt. Ik denk dat hij dus wel in kan stemmen met een transfer. Ook voor Van Ginkel vind ik zes á zeven echter een bedrag wat je als Ajax maximaal moet willen betalen.
pi_125973543
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maher was 10 in de winterstop dus ik denk nu 7-8, Van Ginkel geen idee
Vind ik ook altijd moeilijk te beoordelen. Vind het ook altijd knap hoe sommige users transfersommen kunnen noemen.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:15:38 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, laten we Maher niet kopen want hij kán irritant zijn in de groep :'(
Je weet wel dat de kracht van dit Ajax is dat het een echte groep is itt bijvoorbeeld PSV.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:16:16 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je weet wel dat de kracht van dit Ajax is dat het een echte groep is itt bijvoorbeeld PSV.
Als je wint heb je vrienden, moeten we ook niet gaan overdrijven
pi_125973594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we vooral alleen spelers kopen op basis van voetbalkwaliteiten en niet kijken naar persoonlijkheden, dat kan alleen maar goed werken.
pi_125973620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het grootste deel van het seizoen stond Ajax er echt niet heel best voor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125973624
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat weet ik heus wel, maar Ajax heeft 0 stoorzenders waar PSV er zeker weten meer heeft. Tevens is dus gebleken dat Dickie er niets van kan, je mag toch wel aannemen dat hij iedereen op zijn plek zet. Al heeft het er ook mee te maken dat spelers sneller naar een goede speler luisteren die het ver heeft geschopt: R. Koeman, F. de Boer, P. Cocu bijvoorbeeld.
pi_125973644
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Laten we vooral alleen spelers kopen op basis van voetbalkwaliteiten en niet kijken naar persoonlijkheden, dat kan alleen maar goed werken.
Ik gaf alleen een voorbeeld van alle stresskippen hier.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:19:20 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973665
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

In de eerste seizoenshelft waren we volgens velen al kansloos en ook toen bleef de groep sterk.
pi_125973678
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat weet ik heus wel, maar Ajax heeft 0 stoorzenders waar PSV er zeker weten meer heeft. Tevens is dus gebleken dat Dickie er niets van kan, je mag toch wel aannemen dat hij iedereen op zijn plek zet. Al heeft het er ook mee te maken dat spelers sneller naar een goede speler luisteren die het ver heeft geschopt: R. Koeman, F. de Boer, P. Cocu bijvoorbeeld.
:') Gast.
Erelijst als trainer
[bewerken]SVV
Kampioen Eerste Divisie: 1990
[bewerken]PSV
Kampioen Eredivisie: 1997
Amstel Cup: 1996
Johan Cruijff Schaal: 1996, 1997, 2012
[bewerken]Rangers FC
Kampioen Schotland: 1999, 2000
Scottish Cup: 1999, 2000
Scottish League Cup: 1999
[bewerken]Nederlands Elftal
Kwartfinale WK: 1994
Halve finale EK: 2004
[bewerken]Zenit Sint-Petersburg
Kampioen Rusland: 2007
Russische Super Cup: 2008
UEFA Cup: 2008
UEFA Supercup: 2008
[bewerken]Individueel
Russisch Trainer van het Jaar: 2008

Toch een aardige lijst.
pi_125973690
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik gaf alleen een voorbeeld van alle stresskippen hier.
Dat is geen stress, dat is een mening hebben op basis van wat je ziet bij AZ. Die mag iedereen hebben, en het is niet aan jou om dat vervolgens belachelijk te gaan maken.

Uitzondering is natuurlijk Derk Boerrigter, daar mag niemand een andere mening over hebben dan de mijne.
pi_125973698
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') Gast.
Erelijst als trainer
[bewerken]SVV
Kampioen Eerste Divisie: 1990
[bewerken]PSV
Kampioen Eredivisie: 1997
Amstel Cup: 1996
Johan Cruijff Schaal: 1996, 1997, 2012
[bewerken]Rangers FC
Kampioen Schotland: 1999, 2000
Scottish Cup: 1999, 2000
Scottish League Cup: 1999
[bewerken]Nederlands Elftal
Kwartfinale WK: 1994
Halve finale EK: 2004
[bewerken]Zenit Sint-Petersburg
Kampioen Rusland: 2007
Russische Super Cup: 2008
UEFA Cup: 2008
UEFA Supercup: 2008
[bewerken]Individueel
Russisch Trainer van het Jaar: 2008

Toch een aardige lijst.
In Rusland en Schotland is het veel makkelijker om kampioen te worden imo.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:20:50 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het grootste deel van het seizoen stond Ajax er echt niet heel best voor.
Daar zijn ze overheen gekomen omdat het een vriendenploeg is? Vind dat dat soort dingen zwaar overdreven worden.
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:21:26 #297
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_125973732
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar zijn ze overheen gekomen omdat het een vriendenploeg is? Vind dat dat soort dingen zwaar overdreven worden.
Niet alleen dat maar ik denk dat zoiets toch voor 75% mee speelt
pi_125973737
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Ludachrist het volgende:

Uitzondering is natuurlijk Derk Boerrigter, daar mag niemand een andere mening over hebben dan de mijne.
LitmanenAFCA, kom er maar in
  donderdag 2 mei 2013 @ 11:21:41 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_125973743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

In de eerste seizoenshelft waren we volgens velen al kansloos en ook toen bleef de groep sterk.
Dat komt voornamelijk door de trainer die geen gekke dingen deed
pi_125973759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat komt voornamelijk door de trainer die geen gekke dingen deed
PSV is veel meer bezig met de media dan Ajax.
pi_125973788
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV is veel meer bezig met de media dan Ajax.
Hoezo?
pi_125973789
:s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')