Lastig. Dat jeukt zeker als de neten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef sararaats het volgende:
Ik sta vol muggebulten![]()
Er kampeert een mug in bed denk ik.
quote:
Gaafquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woopwoopwoop, daar hangt ze dan![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kak, op een mobiel zie je zoiets amperquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Dat is het logo van de koelkast zelf blondie
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Dat is het logo van de koelkast zelf blondie
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kak, op een mobiel zie je zoiets amper
Eh, er zijn mensen die 20 logo's en merken op een koelkast plakken, dus zo gek is het nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]![]()
Hell yeah dus!
Als je kan zien dat het Whirlpool is gaat die mobiel smoes niet op mop![]()
Not me babe!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, er zijn mensen die 20 logo's en merken op een koelkast plakken, dus zo gek is het niet
Ik had het zo geloofd iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, er zijn mensen die 20 logo's en merken op een koelkast plakken, dus zo gek is het niet
Die mensen ken ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jullie lopen wat achterquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jullie lopen wat achter
Gooi het daar maar op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jullie lopen wat achter
Schültenbrau sowiesoquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Anwayz, ik moest er hardop om lachen![]()
En nu ben ik aan het bedenken welke merken ik op mijn koelkast zou willen plakken
quote:
Nou ja ik leef natuurlijk in een tokkie milieu, maar mensen plakken hier overal logo's op. Zelfs op hun lichaam met inktquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag het heul niet goed op mijn mobiel en er zijn mensen zat die dat doen en hullie lopen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste smoes ever, die wil ik wel op een magneet !
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja ik leef natuurlijk in een tokkie milieu, maar mensen plakken hier overal logo's op. Zelfs op hun lichaam met inkt
quote:
Jup, bv automerken, the joy it bringsquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja ik leef natuurlijk in een tokkie milieu, maar mensen plakken hier overal logo's op. Zelfs op hun lichaam met inkt
Jupquote:
Kunnen ze elkaar nog entertainen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Gawd, ik moet gaan puinruimen hier, morgen komt nichtje logeren, die belde me net ( lijers ook mijn ouders, kind zelf laten bellen
, geraffineerd volk! ) en dus heb ik T ook maar besteld, beiden worden morgen ergens aan het eind van de middag op mijn werk gedropt
Knutselen was geen succes geworden zei je he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja bij voorkeur om 6 uur zaterdagochtend.
Tot een uur of 10![]()
Heel lief: geef de telefoon maar even aan je mama. *telefoon doorgegeven* VUIL TAFFESWIJF, WAT DENK JE WEL NIET.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat is echt gemeen, boze tante als je nee zegt.
Knutselen heb ik afgeschaft sinds T er altijd een schaar bij nodig denkt te hebben, wat een teringzooiquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knutselen was geen succes geworden zei je he?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel lief: geef de telefoon maar even aan je mama. *telefoon doorgegeven* VUIL TAFFESWIJF, WAT DENK JE WEL NIET.
Ikke wel! Had toen zo'n mini schoonmaakkarretje, kon je een vuilniszak aanhangen en zat een dweiltje bij. En bezem en stoffer en blikquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef oh-oh het volgende:
De meisjes mogen me zaterdag dan helpen met de schoonmaak, dat vinden ze leuk toch? van die meiden van 5 en 6??
#wishfull thinking
Ok, valt deze optie af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het waren mijn ouders dit keer, die doortrapt handelden.
It reall runs in the family
Ik zou serieus iets verzinnen om papa en mama aan de foon te krijgen. Al wordt de verbinding maar plotseling verbrokenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel lief: geef de telefoon maar even aan je mama. *telefoon doorgegeven* VUIL TAFFESWIJF, WAT DENK JE WEL NIET.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou serieus iets verzinnen om papa en mama aan de foon te krijgen. Al wordt de verbinding maar plotseling verbroken
Ja ik ga daar echt niet mee lopen soebatten.quote:
Ik zou gewoon nee zeggen als het niet lukt, kom nou zegquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ga daar echt niet mee lopen soebatten.Oh-oh neemt die koters zo vaak, dan kun je het ook normaal vragen ja toch
Maar dat kan niet tegen een kind! Die denkt gelijk dat tante haar haatquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nee zeggen als het niet lukt, kom nou zeg
Whut? Hoezo? Alsof een kind van 5 of 6 niet begrijpt dat tante haar agenda vol heeft, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat kan niet tegen een kind! Die denkt gelijk dat tante haar haat
Oh is dit de middelste? Die is zo guitigquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, zo vaak, 2 keer per jaar?Dat voelt wel als vaak zat, en middelste is mijn favo, maar dat mag ik niet hardop zeggen, en vorige keer heb ik al nee gezegd, en T zat ook alweer een poos te zeuren, dus ik strijk eens over mijn gouden hart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |