Waarom nie? Ga je vroeg weg, 's morgens naar 020, en dan kom je tegen de middag hier heen, kunnen jullie gelijk mee-eten en alquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Weten we nog niet maar de dagkaartjes zijn gekocht
![]()
Eigenlijk wil ook ook naar het strand maar A'dam en het strand wordt m niet in 1 dag
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:23 schreef Miniem het volgende:
Oh-oh wat voor postzegels heb je? Miss kan ik je helpen.
Ik zou niet op voorhand het eerste bod van de eerste antiquair aannemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks eens kijken wat ik bij de antiquair weg kan slepen voor die theologische boeken. Ik wil ze daar sowieso achterlaten, maar wil wel het onderste uit de kan.
Zit een bijbel uit 1830 bij die in een kerk in Deventer dienst heeft gedaan, tot de kerk gerenoveerd is.
Foto´s zijn een goed idee, hij is vorige week geopereerd en zit nog thuis dus ik kan ze zo doorsturen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, is goed. Ik woon in Rijssen. (Overijssel) Ik kan eventueel wel wat foto's sturen.
PM/DM je mailadres maar even.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Foto´s zijn een goed idee, hij is vorige week geopereerd en zit nog thuis dus ik kan ze zo doorsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:02 schreef oh-oh het volgende:
OMFG, die dude uit de USA die ik vorige week ontmoette bij mijn vrienden post een foto van het weer daar![]()
[ afbeelding ]
En hier loopt iedereen te klagen
Dit is m'n tweede keer, tot nu toe alles voetbalgerelateerd weten te vermijden. Het is een heerlijke stad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er ooit es een keer een dag geweest, ik herinner me enkel dat het warm was en dat de busreis er naartoe stom was en dat mijn vader en broertje persé langs dat stomme voetbalstadion moesten en dat mijn zusje en ik liepen te mokken omdat we die vakantie thuis wilden blijven omdat we naar een concert van Madonna of Prince wilden
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is m'n tweede keer, tot nu toe alles voetbalgerelateerd weten te vermijden. Het is een heerlijke stad.
Hoe vaak heb je em inmiddels live gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Prince, dat extra concert van Lovesexy wat live op tv kwam was het, vanuit Dortmund, waar alleen maar NL publiek heen mocht, iedereen behalve wij![]()
( we waren wel naar 2 andere concerten geweest van die tour maar toch).
En er was in heel fucking Malgrat geen tv te vinden waarop we het konden kijken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou ze hebben daar een fanshop bij dat stadion, echt een aanrader
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je em inmiddels live gezien
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag een bordje uit de oorlog, gevonden op zolder, op Marktplaats gezet. Zojuist 400 euro rijker.
Woah!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanmiddag een bordje uit de oorlog, gevonden op zolder, op Marktplaats gezet. Zojuist 400 euro rijker.
Goed gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist niet wat me overkwam joh.Bende mail, eerste bod 50, 2e 150, 3e 300. Maar blij dat er iemand uit Rijssen reageerde. Heb het direct afgeleverd.
De helft is voor mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed gedaanIs het allemaal voor jouw spaarpot?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist niet wat me overkwam joh.Bende mail, eerste bod 50, 2e 150, 3e 300. Maar blij dat er iemand uit Rijssen reageerde. Heb het direct afgeleverd.
Tof!quote:
Volgens mij alleen swimwear, dat hoef ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, heb je al iets uit die Be-collectie besteld?
Ik dacht dat er veel mooie kleding bij zou zitten, toen ik die ene foto met zo'n licht blousje en witte bloem zag, maar het is kennelijk veel swimwear.
quote:
Oh, jammer, ik dacht gewone kleding ook, ik hoef ook geen swimwear.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij alleen swimwear, dat hoef ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |