SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody shoot me please!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
OMG fucking flip, ik dacht dat ze het vergeten was of niet meer wilde sturen omdat ik niet hard jubelde maar nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I*poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody shoot me please!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
OMG fucking flip, ik dacht dat ze het vergeten was of niet meer wilde sturen omdat ik niet hard jubelde maar nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody shoot me please!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Stuur je alle schilderijen door?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Pisces is one hell of a lucky girl binnenkort
Hier laatst ook al ongestempelde post. Moest verslag voor stage opsturen en de arts die het beoordeelde stuurde het dan terug. Moest je envelop met je adres en twee postzegels meesturen. Viel ongestempeld de bus in.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:16 schreef oh-oh het volgende:
All Hail to Vaduz, wat een lieve post had ik vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt gaaf! Wel jammer dat die postanalers de vlop moesten scheuren waardoor ie vertraging had maaaaaaaaar als bonus waren de zegels niet gestempeld, dus je krijgt er voor elke een kaart terug![]()
Ik ga ze verbouwen en die kunnen ze ook gewoon dragen, team Willem
Doe ik hem jouw kant op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan daar vast nog iemand blij mee maken als je hem nog los wil!
Helemaal topquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, ik knip die uit en plak ze weer op, hatsikideej![]()
![]()
Ook van de kantoorpost, soms is er een hele tijd niks bij en dan weer ineens echt 10 op een dag of zo![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
En het is 1 schilderij maar, dat is al erg genoeg!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ja die cakes, thuis bakken we ook, dus och
Krijg je weerstand vanquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, ja die cakes, thuis bakken we ook, dus och
Ja? Neuhquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Maar het zal wellicht van je eigen kind net iets minder smerig zijn dan van vreemde straatkoters
![]()
Ach ik heb strontluiers van vreemde bejaarden verschoond, wat moet dat moet, zelf kunnen ze het nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja? NeuhHet is een cupcake, gebakken en wel, niet een strontluier van een vreemd kind ofzo
Ik moest een beetje huilen bij het idee alleen al dank jequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:39 schreef Lutte het volgende:
Heeft ze m nou nog niet gestuurd? Wie weet heeft ze er nog glittertjes op geplak of zo!
Dat bedoel ik, dan hoef je niet meer te praten over een cupcakequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach ik heb strontluiers van vreemde bejaarden verschoond, wat moet dat moet, zelf kunnen ze het niet
Ik blijf bij het plan, ophangen, foto maken, weghalen. Op een plek waar je normaal toch nooit foto's maakt. Over een half jaar herhaal je dit en je bent van het gezeik af.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen bij het idee alleen al dank je
Dat, alsof er nooit een cadeau in een la verdwijnt ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik blijf bij het plan, ophangen, foto maken, weghalen. Op een plek waar je normaal toch nooit foto's maakt. Over een half jaar herhaal je dit en je bent van het gezeik af.
Of geef het aan de friterie of visboer en zeg dat ze 'm op FB hadden gezien en zoooo onder de indruk waren
Spread the pain
Bananensmaak?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Over ranzig gesproken, ik hoest me een beroerte, ik heb een hoestdrank gehaald, godallejezus wat smerig
Hallo, er is geen la groot genoeg voor dittemquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat, alsof er nooit een cadeau in een la verdwijnt ofzo.
Nou als dat zou kunnenquote:
Hoe groot is het dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallo, er is geen la groot genoeg voor dittem
Dit is wel weer de eerste grap van de dag, waarvoor dankquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Alsof het eetlustopwekkend is, dat meesterwerk
En sperma.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen
Het is net een mengelmoes tussen kauwgom, braaksel en sperma. Hoera
Bij mij non stop. Mijn vrienden kennen echt mijn smaak niet of zoquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat, alsof er nooit een cadeau in een la verdwijnt ofzo.
Hahaha dit had ik niet uit jouw mond verwacht, dacht hee post Qwea mee?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen
Het is net een mengelmoes tussen kauwgom, braaksel en sperma. Hoera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |