SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody shoot me please!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
OMG fucking flip, ik dacht dat ze het vergeten was of niet meer wilde sturen omdat ik niet hard jubelde maar nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I*poefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody shoot me please!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:18 schreef oh-oh het volgende:
OMG fucking flip, ik dacht dat ze het vergeten was of niet meer wilde sturen omdat ik niet hard jubelde maar nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody shoot me please!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Stuur je alle schilderijen door?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Pisces is one hell of a lucky girl binnenkort
Hier laatst ook al ongestempelde post. Moest verslag voor stage opsturen en de arts die het beoordeelde stuurde het dan terug. Moest je envelop met je adres en twee postzegels meesturen. Viel ongestempeld de bus in.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:16 schreef oh-oh het volgende:
All Hail to Vaduz, wat een lieve post had ik vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt gaaf! Wel jammer dat die postanalers de vlop moesten scheuren waardoor ie vertraging had maaaaaaaaar als bonus waren de zegels niet gestempeld, dus je krijgt er voor elke een kaart terug![]()
Ik ga ze verbouwen en die kunnen ze ook gewoon dragen, team Willem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |