Lastig. Dat jeukt zeker als de neten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef sararaats het volgende:
Ik sta vol muggebulten![]()
Er kampeert een mug in bed denk ik.
quote:
Gaafquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woopwoopwoop, daar hangt ze dan![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja kak, op een mobiel zie je zoiets amperquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Dat is het logo van de koelkast zelf blondie
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Dat is het logo van de koelkast zelf blondie
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kak, op een mobiel zie je zoiets amper
Eh, er zijn mensen die 20 logo's en merken op een koelkast plakken, dus zo gek is het nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]![]()
Hell yeah dus!
Als je kan zien dat het Whirlpool is gaat die mobiel smoes niet op mop![]()
Not me babe!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, er zijn mensen die 20 logo's en merken op een koelkast plakken, dus zo gek is het niet
Ik had het zo geloofd iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, er zijn mensen die 20 logo's en merken op een koelkast plakken, dus zo gek is het niet
Die mensen ken ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jullie lopen wat achterquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jullie lopen wat achter
Gooi het daar maar op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, jullie lopen wat achter
Schültenbrau sowiesoquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Anwayz, ik moest er hardop om lachen![]()
En nu ben ik aan het bedenken welke merken ik op mijn koelkast zou willen plakken
quote:
Nou ja ik leef natuurlijk in een tokkie milieu, maar mensen plakken hier overal logo's op. Zelfs op hun lichaam met inktquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag het heul niet goed op mijn mobiel en er zijn mensen zat die dat doen en hullie lopen achter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste smoes ever, die wil ik wel op een magneet !
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja ik leef natuurlijk in een tokkie milieu, maar mensen plakken hier overal logo's op. Zelfs op hun lichaam met inkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |