whaa, probeer ik het net uit te halen, trek ik er een dikke knoop inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:06 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Je hebt dus nu aan de binnenkant geen lussen? Dan kan je er straks niet mee verder. Doe maar uithalen dan. Die lussen aan de binnenkant heb je echt nodig.
En 3 lussen haken doe je nooit, goede les haha. Of tenminste ik heb het nog niet mee gemaakt haha!
er zijn meerdere manieren, maar als je het op deze wijze doet zie je het het minste ( onzichtbaar minderen) :-)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef HarrrrieH het volgende:
lief vogeltje![]()
Nog een vraagje. In mijn boekje staat dat je bij minderen alleen de voorste lussen moet pakken. Ik deed geloof ik altijd beide lussen. Wat doen jullie?
nee hoor, een losse bestaat ook uit 3 lusjes. dus je kunt er de twee bovenste van opnemen, en de 3e onder je naald laten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:02 schreef dapmar het volgende:
Nee maar ik bedoel dat je in een lossen haakt, DAt lossen stokje de bovenste als je dan 2 lussen van de lossen moet hebben dan zit je toch in de tussenruimte. halve vasten is inderdaad 3 lussen op je haaknaald dat klopt bij mij ook ja hihi.
ik doe 't ook alleen door de voorste lusjes, om precies te zijn op de manier die hier beschreven wordt (even een stukje naar beneden scrollen tot je bij 'decreasing invisibly' bent)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:20 schreef HarrrrieH het volgende:
lief vogeltje![]()
Nog een vraagje. In mijn boekje staat dat je bij minderen alleen de voorste lussen moet pakken. Ik deed geloof ik altijd beide lussen. Wat doen jullie?
Ik doe inderdaad ook op die manier, echt mooi.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef trui het volgende:
[..]
ik doe 't ook alleen door de voorste lusjes, om precies te zijn op de manier die hier beschreven wordt (even een stukje naar beneden scrollen tot je bij 'decreasing invisibly' bent)
Ok goed kijken dan morgequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef trui het volgende:
[..]
nee hoor, een losse bestaat ook uit 3 lusjes. dus je kunt er de twee bovenste van opnemen, en de 3e onder je naald laten.
4 klaar en nog twee te gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 20:59 schreef HarrrrieH het volgende:
zo inderdaad rustig hier. Wat een leuk uiltje Lijnloos. Echt uiltjes zijn zo schattig!
Trovey is je overpotje al klaar?
Hier bezig met de hamer. Het handvat is al klaar. Nu het bovenstuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |