koning van het volk of zoiets dacht ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke dan? ipv prins Pils is het Koning Pils zeker?
Nee, Willempiequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen stopte ik met lezenquote:
Die heeftie ook al jaren.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef roos85 het volgende:
Ach gos de Telegraaf heeft een "deskundige" mening over de spontane actie van WA
Met filmpje
http://www.telegraaf.nl/p(...)_scene_gezet___.html
Grappig dat ik 1 seconde eerder was maar men jou quote.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben tofquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat ik 1 seconde eerder was maar men jou quote.
Jawel johquote:
Sinds vorige week jaquote:
quote:Koning sms't burgemeester:DANK!
Koning Willem-Alexander heeft burgemeester Van der Laan van Amsterdam een sms'je gestuurd om hem te bedanken voor zijn werk rond 30 april. Volgens Van der Laan schreef de koning 'HEEL VEEL DANK!!!!!!', met hoofdletters en uitroeptekens.
Ook schreef de koning dat het een onvergetelijke dag was geweest, die smaakte naar meer. Van der Laan heeft dat verteld in de Nieuwe Kerk.
Premier Rutte huldigde in de kerk zeven mensen die nauw betrokken waren bij de organisatie van de feestdag. Zij kregen een speciale inhuldigingsmedaille. Ook anderen krijgen de komende tijd zo'n medaille.
Ik dacht ff dat Bassie daar foto's staat te schieten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorbeeldje.. Is ook video van, maar die kon ik zo snel niet vinden.
Dat begrijp ik best jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Andromache het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je er na 2 dagen nog helemaal vol van bent? Ik was er bij in Amsterdam, op de Dam, bij de koningsvaart, bij Armin van Buuren, de F-16's, de feestelijke vlaggen en vaandels, het was gewoon zo fokking gaaf en mooi en leuk allemaal. Wow. Ik raak er bijna koningsgezind van.
Toen die mannen achter dat tafeltje na de huldiging nog wat napraatten dacht ik bij mezelf: moffel moffel, was een goede wedstrijd ja haha.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef superworm het volgende:
LuckyTV heeft minder leuke filmpjes gemaakt dan verwacht. Heeft iemand anders al wat 'leuks' opgepikt?
Dat was echt mijn assepoester moment ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat vind ik wel tof, net als die "tok tok tok de koning!"
Het was een prachtige dag. Een dag waarbij ik een ander beeld heb gekregen van het koningshuis (positiever).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Andromache het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je er na 2 dagen nog helemaal vol van bent? Ik was er bij in Amsterdam, op de Dam, bij de koningsvaart, bij Armin van Buuren, de F-16's, de feestelijke vlaggen en vaandels, het was gewoon zo fokking gaaf en mooi en leuk allemaal. Wow. Ik raak er bijna koningsgezind van.
Vond sowieso die hele boottocht een aanfluiting. O kijk daar twee poppetjes in de vertequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:21 schreef poepa het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dat stuk van die DJ inmixen op De Bolero combineert echt niet. (ook niet als het wel duidelijk hoorbaar was geweest). Het zag er bovendien niet uit op tv.
Nou, het sportgedeelte vond ik wel heel mooi gedaan hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vond sowieso die hele boottocht een aanfluiting. O kijk daar twee poppetjes in de verte
Juist smaakvol, origineel en modieus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat te opvallend voor zo'n dag, met alle versieringen op de jurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |