Als ik een Maurice peiling zou trekken uit de livetopic vorige week en vandaag dan kan ik stellen dat 98% voor Dortmund was.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dat voor anti PSV compilatie
Best triest dat je daar dagen mee bezig bent geweest.
Maurice kan er niks van idd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik een Maurice peiling zou trekken uit de livetopic vorige week en vandaag dan kan ik stellen dat 98% voor Dortmund was.
Ga eens goede films kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja man. The Road gezien, matige filmHeb jij nog een advies?
Face/Off (1997) - IMDbquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boek was best oké, film nooit gezien omdat de sfeer me al onverfilmbaar leek. Goede keuze geweest dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohja de 10-0, daar worden ze tegenwoordig nog steeds zwetend wakker van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het doet nog pijn bij hun, de Feyenoorders vooral, sinds 99 geen landstitel en 10-0 natuurlijk, was wel blij dat PSV het bij de 5 ging houden, record moet natuurlijk tegen Feyenoord blijven.
Denk dat er weinig fans zijn. Veel mensen vinden het gewoon mooi dat die Spaanse jankclubs die miljoenenschulden hebben worden afgemaakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, laten we het bij 85% houden dan
Nee. Ieren deugen niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
Phone Booth (2002) - IMDb
Davy jij bent een expert, het kijken waard?
Ik vond hem wel tof.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
Ja, sfeer was wel oke, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boek was best oké, film nooit gezien omdat de sfeer me al onverfilmbaar leek. Goede keuze geweest dus.
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat er weinig fans zijn. Veel mensen vinden het gewoon mooi dat die Spaanse jankclubs die miljoenenschulden hebben worden afgemaakt.
Die Duitse clubs hebben het financieel wél goed op orde.
Als je 24 hebt gezien is die film geen reet aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
Zeker goede filmquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Volgensmij vroeg ik het aan expert Davyquote:
Oké dankquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker goede filmSchijnt in 2 weken opgenomen te zijn ofzo.
Dus dan kan het niet om Dj gaan. Geen probleem voor mijn adviesquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Volgensmij vroeg ik het aan expert Davy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |