Hey, maar ik vraag het nu voor de 3de keer, je negeerde mijn post telkens:quote:
Tering, het is wel een obsessie he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey, maar ik vraag het nu voor de 3de keer, je negeerde mijn post telkens:
Waarom vind jij het raar dat ik een band heb met Madrid terwijl ik er nooit geweest bent of 1x een stadiontour heb gehad.. Mag ik het dan ook raar vinden dat jij maar 1x bij Ajax bent geweest?
Brazil want WK winst Nederlandquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: welke film?
• O.Brother.Where.Art.Thou.2000
• Brazil.1985
• Fear.and.Loathing.in.Las.Vegas.1998
• Kiss.Kiss.Bang.Bang.2005
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben benieuwd
Ik ken geen van deze films. Dus ik kies voor de oudste.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: welke film?
• O.Brother.Where.Art.Thou.2000
• Brazil.1985
• Fear.and.Loathing.in.Las.Vegas.1998
• Kiss.Kiss.Bang.Bang.2005
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben benieuwd
Post je wallpaper eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is m'n Wallpaper gedeeltelijk in beeld.
Ik vind het gewoon heel ongewoon dat er mensen een binding denken te hebben met een buitenlandse club terwijl ze zelden daar komen, ze zijn er hoogstens een keer met een stadiontour geweest. Een buitenlandse club aanhangen alsof je een die-hard bent, dat trekt me niet zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey, maar ik vraag het nu voor de 3de keer, je negeerde mijn post telkens:
Waarom vind jij het raar dat ik een band heb met Madrid terwijl ik er nooit geweest bent of 1x een stadiontour heb gehad.. Mag ik het dan ook raar vinden dat jij maar 1x bij Ajax bent geweest?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe wallpaper
Ik claim nergens die-hard te zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel ongewoon dat er mensen een binding denken te hebben met een buitenlandse club terwijl ze zelden daar komen, ze zijn er hoogstens een keer met een stadiontour geweest. Een buitenlandse club aanhangen alsof je een die-hard bent, dat trekt me niet zo.
Met betrekking tot Ajax, ik ben voor Ajax. Andere mensen in mijn familie wat minder, vergeet niet dat ik pas 15 jaar ben en dat is dan minder raar
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze god is echt een lady's man.
Ik zie zijn reactie nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
fittie gemist
Reactie van Stroot alles
quote:
Ja die is weggehaald maar ging over zijn vriendin blijkbaar. Lelijk ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik moet Strootman zijn facebook linken aan mijn account zie ik, helemaal vergeten
[..]![]()
Dat weet ik, maar ik wil weten waarom die andere gozer zegt dat hij normaal doet..
Wat heeft hij gezegd? Dat zie je niet
http://www.facebook.com/StrootmanOfficialquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef Doublepain het volgende:
Heb je een linke van de Stroot zijn facebook?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/StrootmanOfficial
http://instagram.com/kevins_8
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Maar ik zie nu dat je geen Facebook kan linken
Gewoon liken. Krijg altijd die nieuwe post van hem op mijn frontpage.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Maar ik zie nu dat je geen Facebook kan linken
Zoals de rest dus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat Strootman alleen maar op Facebook post als hij wint, je ziet hem wel posten op naar Feynoord of Ajax, maar daarna zie je niks meer. Terwijl bij winst hij roept 3 puntjes binnen, op naar de volgende![]()
Wel lullig voor Carrick dat hij uit de basis moet voor Stroot.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wereldspeler, kan niet wachten volgend jaar bij ManUnited
1ste CL binnen meteen
Nee joh, Cleverley gaat er maar uit..quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel lullig voor Carrick dat hij uit de basis moet voor Stroot.
Is goed. Ik ga eerst nog even douchenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja tijd voor Fear and Loathing. Als het kut is pak ik je GGMM.
Het is kut.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat vind GGMM toch wel lekkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaloers, maar zelfs ik vind dat ik vanavond al genoeg heb gegeten dus houd mij inquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net 5 broodjes knakworst op, geen enkele laten vallen.
Ach joh, wat maakt het uit op deze dag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloers, maar zelfs ik vind dat ik vanavond al genoeg heb gegeten dus houd mij in
Ik eet altijd 3 broodjes met 3 knakworstjes. dan bewaar ik die 10de voor op het laatst.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 per broodje he. Anders heb je weer knakworst over enzo, problemen.
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op een nieuwe van dit seizoen. Ga jij die maken?
Sta jij even voor lul. Wat nou lelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, wat maakt het uit op deze dag.Happel heeft z'n principes ook al overboord gegooid.
Veel mensen eten als ze depressief zijn.
[ afbeelding ]
Het was Stijn z'n tekening...quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul. Wat nou lelijk.
[ afbeelding ]
En toch kwets jij mij ermee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Stijn z'n tekening...
Dit heb ik niet verdiend
Soms heb ik wel eens het idee dat je een geopteerd broertje van mij bent.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
We delen overigens ook dezelfde knakworsten tactiek.
Kut spellingscheckerquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel 'geopteerd' zijn ja.
Toegeven afhankelijk te zijn van een spellingschecker is wel de doodsteek voor je grammarnazi alter ego.quote:
Ik ben er niet afhankelijk van, hij staat toevallig aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toegeven afhankelijk te zijn van een spellingschecker is wel de doodsteek voor je grammarnazi alter ego.
Kennelijk wel gezien 'geopteerd'...quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er niet afhankelijk van, hij staat toevallig aan.Ligt aan Opera man.
Ik ben te moe om tekst en uitleg te geven, maar het lag niet aan mij maar aan de techniek.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk wel gezien 'geopteerd'...
Maar het is al goed. Fouten zijn menselijk, zeker als moddereter.
Mister.J.Lo is sowieso een heldquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te moe om tekst en uitleg te geven, maar het lag niet aan mij maar aan de techniek.
Mister J.Lo is het hier mee eens.
Dat is geen neger man, dat is een lama.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mister.J.Lo is sowieso een held
Jr, ik ben er nog steeds niet uit wie de geroyeerde neger is ...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |