Hey, maar ik vraag het nu voor de 3de keer, je negeerde mijn post telkens:quote:
Tering, het is wel een obsessie he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey, maar ik vraag het nu voor de 3de keer, je negeerde mijn post telkens:
Waarom vind jij het raar dat ik een band heb met Madrid terwijl ik er nooit geweest bent of 1x een stadiontour heb gehad.. Mag ik het dan ook raar vinden dat jij maar 1x bij Ajax bent geweest?
Brazil want WK winst Nederlandquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: welke film?
• O.Brother.Where.Art.Thou.2000
• Brazil.1985
• Fear.and.Loathing.in.Las.Vegas.1998
• Kiss.Kiss.Bang.Bang.2005
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben benieuwd
Ik ken geen van deze films. Dus ik kies voor de oudste.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: welke film?
• O.Brother.Where.Art.Thou.2000
• Brazil.1985
• Fear.and.Loathing.in.Las.Vegas.1998
• Kiss.Kiss.Bang.Bang.2005
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben benieuwd
Post je wallpaper eensquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens is m'n Wallpaper gedeeltelijk in beeld.
Ik vind het gewoon heel ongewoon dat er mensen een binding denken te hebben met een buitenlandse club terwijl ze zelden daar komen, ze zijn er hoogstens een keer met een stadiontour geweest. Een buitenlandse club aanhangen alsof je een die-hard bent, dat trekt me niet zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey, maar ik vraag het nu voor de 3de keer, je negeerde mijn post telkens:
Waarom vind jij het raar dat ik een band heb met Madrid terwijl ik er nooit geweest bent of 1x een stadiontour heb gehad.. Mag ik het dan ook raar vinden dat jij maar 1x bij Ajax bent geweest?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe wallpaper
Ik claim nergens die-hard te zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel ongewoon dat er mensen een binding denken te hebben met een buitenlandse club terwijl ze zelden daar komen, ze zijn er hoogstens een keer met een stadiontour geweest. Een buitenlandse club aanhangen alsof je een die-hard bent, dat trekt me niet zo.
Met betrekking tot Ajax, ik ben voor Ajax. Andere mensen in mijn familie wat minder, vergeet niet dat ik pas 15 jaar ben en dat is dan minder raar
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze god is echt een lady's man.
Ik zie zijn reactie nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
fittie gemist
Reactie van Stroot alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |